abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129468611
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:49 schreef StampertjeX het volgende:
Is het dan zo raar om 'sex met je ex' te hebben terwijl je beiden niks meer voelt en je gewoon vrienden bent. Het was echt als een soort van afsluiting en een bevlieging van beide kanten
Sex met je ex is nooit zomaar een bevlieging mijn inziens... Er is altijd lust of gevoel bij mij minimaal een van de partijen...
Althans zo denk ik er over... En ik heb de wijsheid ook niet in pacht :+
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_129468634
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:56 schreef MrKikker het volgende:

[..]
Omdat zij na het uitgaan verder is gegaan en (kennelijk) nu gelukkig is met een ander, waar ik ben achtergebleven met hossels en niks serieus. Zij is lekker op vakantie in Turkije, ik zit 9-5 te slaven. Ik had verwacht er na haar op vooruit te gaan (gezien ruzies, discussies, frustraties e.d. in de relatie), nu ben ik degene die met 'niks' achterblijf.
Is dat zo? Blijf jij met niks achter? Je zegt zelf, geen ruzies, geen gezeik meer en je hebt hossels. In andere terms, you do get laid!

Het is toch over? Het met niks achter blijven wat jij hier noemt is een afspiegeling ten opzichte van jouw ex! Waarom doe je dat? Je weet zelf ook wel dat je jezelf daar mee alleen maar pijn doet.

Of zij gelukkis is maakt nu toch niks meer uit?

Waarom die twijfel? Wil je die oude tijd terug? Wil je het gezeik terug? Of voelt het als een middelvinger dat jij hebt hebt opgegeven en zij blijkbaar er sneller over heen is gekomen ivg met jou. Nou, dat is mooi voor haar, maar dat toont dan toch alleen maar aan dat het goed is dat je er mee gekapt ben?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 29 juli 2013 @ 14:08:49 #153
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_129468699
Het was van beide kanten pure lust denk ik.
Maar stiekem toch meer een lurker.
pi_129468718
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:49 schreef StampertjeX het volgende:
Beetje wel eigenlijk, was meer een impulsieve actie geloof ik :o. We voelen wel beiden niks meer zelfs niet meer bij naar het naar bed gaan. Maar we denken wel terug aan de tijden die we samen hadden dat dat gewoon jammer is dat het niet meer zo is, we kunnen het nu toch niet meer veranderen.

Is het dan zo raar om 'sex met je ex' te hebben terwijl je beiden niks meer voelt en je gewoon vrienden bent. Het was echt als een soort van afsluiting en een bevlieging van beide kanten
Sex met je ex is vaak een dodelijke afsluiting van iets wat ooit heel mooi was, omdat het namelijk vaak na verloop van tijd, nadat je sex hebt gehad met iemand anders er toch weer wrok gaat leven. Sex met een ex zorgt voor emotionele attachment en je moet sterk in je schoenen staan om daarna echt alles los te laten en geen traantje meer te hoeven laten om je ex-relatie.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  maandag 29 juli 2013 @ 14:09:36 #155
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_129468722
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:06 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Is dat zo? Blijf jij met niks achter? Je zegt zelf, geen ruzies, geen gezeik meer en je hebt hossels. In andere terms, you do get laid!

Het is toch over? Het met niks achter blijven wat jij hier noemt is een afspiegeling ten opzichte van jouw ex! Waarom doe je dat? Je weet zelf ook wel dat je jezelf daar mee alleen maar pijn doet.

Of zij gelukkis is maakt nu toch niks meer uit?

Waarom die twijfel? Wil je die oude tijd terug? Wil je het gezeik terug? Of voelt het als een middelvinger dat jij hebt hebt opgegeven en zij blijkbaar er sneller over heen is gekomen ivg met jou. Nou, dat is mooi voor haar, maar dat toont dan toch alleen maar aan dat het goed is dat je er mee gekapt ben?
Dit. En je hebt gelijk (je bent overigens ook niet de enige die dit zegt :) ). Weet ook niet waarom ik er nog zo mee bezig ben, het gaat een tijd goed en af en toe barst een bom aan frustraties. Tijdverspilling.

Thanks voor je reacties!
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_129469463
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:09 schreef MrKikker het volgende:

[..]

Dit. En je hebt gelijk (je bent overigens ook niet de enige die dit zegt :) ). Weet ook niet waarom ik er nog zo mee bezig ben, het gaat een tijd goed en af en toe barst een bom aan frustraties. Tijdverspilling.

Thanks voor je reacties!
Your welcome, ik zit in het zelfde schuitje hoor. Ik heb zelfs PTSS uit mijn vorige (borderline) relatie gekregen. Ik struggle nog elke dag met die gevoelens die je hier zit.

Die zitten inmiddels zo diep in mijn hoofd dat ik het rationeel wel begrijp dat het onzinnig is, maar ik zit helaas nog met flinke emotionele nachtmerries aan mn broek geknoopt :').
  maandag 29 juli 2013 @ 14:36:11 #157
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_129469671
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Your welcome, ik zit in het zelfde schuitje hoor. Ik heb zelfs PTSS uit mijn vorige (borderline) relatie gekregen. Ik struggle nog elke dag met die gevoelens die je hier zit.

Die zitten inmiddels zo diep in mijn hoofd dat ik het rationeel wel begrijp dat het onzinnig is, maar ik zit helaas nog met flinke emotionele nachtmerries aan mn broek geknoopt :').
Ouch. das wel een stukje serieuzer ja.. hoop dat je er goed (beetje relatief) uitkomt!
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_129470337
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 14:36 schreef MrKikker het volgende:

[..]

Ouch. das wel een stukje serieuzer ja.. hoop dat je er goed (beetje relatief) uitkomt!
Vandaar ook mijn adviezen :)

Denk echt goed over je eigen pijn na, want in wezen doe je jezelf alleen maar pijn, betreffende op een stukje eigen verleden terwijl je daar nu (!) letterlijk niks meer aan kunt veranderen. Want zeg nou zelf, kun je nog iets aan je verleden veranderen? Nee..

Dus waarom zou je op basis van je verleden kut voelen? Even serieus nu hae :)? Waarom zou je dat doen? Dat is toch van de zotte? We zijn nog jong, hebben nog enorm veel jaren voor ons en het leven is te mooi om te gaan zaniken over dat verleden.
pi_129471522
We zouden vandaag de dag eigenlijk 21 maanden een relatie hebben. Helaas heeft zij die relatie 6 maanden geleden beëindigd.

Ik kan wel zeggen dat het veel beter met mij gaat. Alhoewel het soms nog wel pijn doet om haar te zien. Ze werkt bij dezelfde supermarkt als waar ik werk. Soms zie ik haar dan voorbij lopen en dan kijken we elkaar eventjes aan en dan lijkt het wel alsof we elkaar kunnen vermoorden... Geen glimlach of wat dan ook. Bij mij ook niet hoor.

Dat is nog steeds zo moeilijk te begrijpen omdat wij echt niet te breken waren en niet zonder elkaar konden. Helaas is alles nu kapot en lijkt het erop dat we elkaar nooit meer zullen spreken... terwijl alles ooit zo mooi was.

Ik zat ook bij haar in de klas en dat heeft het allemaal zo moeilijk gemaakt... We zaten bij elkaar in de klas en iedereen maakte het ons zo moeilijk. Iedereen in de klas en op werk vond maar dat er een veel stoerdere jongen bij haar hoorde. Ben nu gelukkig gestopt met die opleiding.

Ik heb geen idee hoe dit zal aflopen. Ik ben in ieder geval erg blij dat het goed met mij gaat en veel met mijn vrienden weg ga. Ik vind het nu, 6 maanden later nog steeds moeilijk om te zien hoe iets moois en de verbondenheid tussen 2 personen helemaal kapot kan gaan...
pi_129471922
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:41 schreef Marmal het volgende:
We zouden vandaag de dag eigenlijk 21 maanden een relatie hebben. Helaas heeft zij die relatie 6 maanden geleden beëindigd.

Ik kan wel zeggen dat het veel beter met mij gaat. Alhoewel het soms nog wel pijn doet om haar te zien. Ze werkt bij dezelfde supermarkt als waar ik werk. Soms zie ik haar dan voorbij lopen en dan kijken we elkaar eventjes aan en dan lijkt het wel alsof we elkaar kunnen vermoorden... Geen glimlach of wat dan ook. Bij mij ook niet hoor.

Dat is nog steeds zo moeilijk te begrijpen omdat wij echt niet te breken waren en niet zonder elkaar konden. Helaas is alles nu kapot en lijkt het erop dat we elkaar nooit meer zullen spreken... terwijl alles ooit zo mooi was.

Ik zat ook bij haar in de klas en dat heeft het allemaal zo moeilijk gemaakt... We zaten bij elkaar in de klas en iedereen maakte het ons zo moeilijk. Iedereen in de klas en op werk vond maar dat er een veel stoerdere jongen bij haar hoorde. Ben nu gelukkig gestopt met die opleiding.

Ik heb geen idee hoe dit zal aflopen. Ik ben in ieder geval erg blij dat het goed met mij gaat en veel met mijn vrienden weg ga. Ik vind het nu, 6 maanden later nog steeds moeilijk om te zien hoe iets moois en de verbondenheid tussen 2 personen helemaal kapot kan gaan...
Mja soms heb je een goed einde, soms heb je een slecht einde. Die van jullie was duidelijk de laatste.

Ik vind het persoonlijk ook onzin hoor, als je een relatie breekt dat je dan van beste vrienden en alles opeens naar compleet vreemdelingen gaat ..

Gelukkig bouw ik mijn relaties bijna altijd op uit vriendschap die er altijd nog wel is na de relatie, mits die persoon natuurlijk geen stoornis in d'r heeft zitten.
pi_129472381
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Mja soms heb je een goed einde, soms heb je een slecht einde. Die van jullie was duidelijk de laatste.

Ik vind het persoonlijk ook onzin hoor, als je een relatie breekt dat je dan van beste vrienden en alles opeens naar compleet vreemdelingen gaat ..

Gelukkig bouw ik mijn relaties bijna altijd op uit vriendschap die er altijd nog wel is na de relatie, mits die persoon natuurlijk geen stoornis in d'r heeft zitten.
En gelijk heb je hoor! Maar het is sowieso raar want ze hield echt heel veel man me, echt waar. Dat heb ik aan genoeg dingen gemerkt.

Na dat ze de relatie heeft beëindigd is ze opeens dingen gaan doen die ze nooit wou doen. Uitgaan, met jongens afspreken etc. Ze is pas met deze dingen begonnen toen ze 18 was. Ze zat namelijk rond haar 16/17e levensjaar in een depressie.

Ik heb haar leren kennen toen ze net 17 was en toen was ze zo lief en anders. Ik zweer het je; ik en héél veel anderen kennen haar nu helemaal niet meer terug. Ze is een compleet ander mens geworden.

Ze heeft aan haar vrienden verteld dat ze vind dat ze erg veranderd is en dat ze dat totaal niet leuk vind. Ze krijgt uit het niets allemaal tegenslagen te verwerken en zit nu in een lichte depressie. Ik vind het zo zielig voor haar, kon ik maar wat doen...

Onze vrienden merkten op dat ze in de tijd dat ze met mij had echt heel erg rustig en aardig was. Ik ben een nogal zacht persoon en ze is nu op zoek gegaan naar oudere, stoerdere jongens.

Maar ja, we zien wel waar het schip strandt. Voor mij hoeft het echt niet meer, ook al heb ik zo veel van haar gehouden. Gelukkig ga ik een nieuwe opleiding doen dus dat betekent nieuwe mensen ontmoeten! :)
pi_129473221
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:04 schreef Marmal het volgende:

[..]

En gelijk heb je hoor! Maar het is sowieso raar want ze hield echt heel veel man me, echt waar. Dat heb ik aan genoeg dingen gemerkt.

Na dat ze de relatie heeft beëindigd is ze opeens dingen gaan doen die ze nooit wou doen. Uitgaan, met jongens afspreken etc. Ze is pas met deze dingen begonnen toen ze 18 was. Ze zat namelijk rond haar 16/17e levensjaar in een depressie.

Ik heb haar leren kennen toen ze net 17 was en toen was ze zo lief en anders. Ik zweer het je; ik en héél veel anderen kennen haar nu helemaal niet meer terug. Ze is een compleet ander mens geworden.

Ze heeft aan haar vrienden verteld dat ze vind dat ze erg veranderd is en dat ze dat totaal niet leuk vind. Ze krijgt uit het niets allemaal tegenslagen te verwerken en zit nu in een lichte depressie. Ik vind het zo zielig voor haar, kon ik maar wat doen...

Onze vrienden merkten op dat ze in de tijd dat ze met mij had echt heel erg rustig en aardig was. Ik ben een nogal zacht persoon en ze is nu op zoek gegaan naar oudere, stoerdere jongens.

Maar ja, we zien wel waar het schip strandt. Voor mij hoeft het echt niet meer, ook al heb ik zo veel van haar gehouden. Gelukkig ga ik een nieuwe opleiding doen dus dat betekent nieuwe mensen ontmoeten! :)
Geloof me, over een jaar of 5 kijk je hier met ' :') ' op terug ;). Ik heb op jouw leeftijd ook zo'n soort relatie gehad. Tis nu een van mijn beste vriendinnen (zit in mijn mid 20s)
pi_129473354
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:57 schreef Sportura het volgende:
Even een kloon omdat ik weet dat m'n ex nog aardig wat fora langsstruind op m'n normale gebruikersnaam...

Tijdje geleden heeft ze het uitgemaakt... En dat net nadat we echt een top vakantie hadden gehad...
Op vakantie hebben we het nog heel lang gehad over de toekomst en eigenlijk kwamen die zaken alleen maar van haar kant af. Ik heb er heel positief opgereageerd omdat ik eigenlijk wel blij verrast was dat ze daar mee kwam.

Lang verhaal kort te maken, we waren nog maar net thuis en ineens had ze allerlei feestjes en was ze ineens niet meer thuis.
Nog geen dag erna maakt ze het uit.

Iets waar ik in eerste instantie aan moest denken was dat ze vreemd ging omdat ze ineens allerlei rare feestjes uit d'r hoge hoed toverde. Dit blijt volgens haar beste vriendin niet het geval te zijn maar ineens vanuit het niets stort ze zich in allerlei feestjes en stappen, terwijl ze daar in onze relatie nooit zin aan had (ik wel ;))
Ik vermoed alleen dat ze zich helemaal op het werken en stappen stort om maar niet alleen thuis te hoeven zijn en over "ons" na te denken...

Ze bleef in het begin zelfs constant whatsappen om vervolgens te zeiken dat ze er zo zat van was en geen contact meer wilde... Dus moeilijk als het was alle contact verbroken, maar dan zelf na 2 dagen alweer contact opnemen... En dan gewoon koetjes en kalfjes babbelen. Zelfs zeggen dat ze dingen mist, zelf er over beginnen maar niet langs durven komen omdat we het dan alleen maar over "vroeger" zouden gaan hebben en daar heeft mevrouw geen zin in !

Tot 2 weekenden geleden en we toevallig elkaar tegen kwamen op het terras, super leuke avond gehad en ik merkte gewoon dat er nog chemie was maar dat ze zelf gereserveerd is...

Al met al een kut situatie waar ik soms moeilijk mee om kan gaan want het is of alles of niks mijns inziens maar dit is mijn ogen half half aanrommelen...
Ja ik herken de situatie wel een beetje... Lastige situatie maar zie je misschien dingen die er niet zijn of vice versa?
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
  maandag 29 juli 2013 @ 17:15:46 #164
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_129474791
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:10 schreef MrKikker het volgende:

[..]

heb nu voornamelijk het gevoel dat ik er toendertijd (begin Maart) te makkelijk vanaf wilde en dat ik het misschien nog een kans had moeten geven met veel praten enz.
Vooral nu zij (een maand nadat het uitging) een nieuwe had gevonden waar ze nu mee op vakantie is naar Turkije, vraag ik me af hoeveel ik voor d'r heb betekend na 2.5 jaar. Maargoed.
Praten helpt alleen als je beide bereidt bent om aan de relatie te werken. Het komt gewoon niet vanzelf aanwaaien, problemen horen daar ook bij.
En wie zegt dat jij niks voor haar hebt betekent? Misschien gaat ze wel met die nieuwe gozer omdat ze het alleen niet trekt en betekent hij wel niks voor haar.

quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:48 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Moet je het een plek geven? Je krijgt haar niet terug en zelfs als dat zo is, zal het nooit meer zo zijn zoals het is geweest.

Je ego is echt je eigen probleem. Waarom heb je er een probleem mee? Waarom doe je jezelf pijn?
Wat een onzin, waarom zou je het geen plek moeten geven? Moet je er dan maar mee rond blijven lopen? Het is gewoon een hoofdstuk wat afgesloten moet worden. Haar terug willen heeft er weinig mee te maken.

En 'jezelf' pijn doen vind ik iets te ver gaan. Je zet die knop niet zomaar om. Gevoelens stuur je niet zo gemakkelijk. Dat is er gewoon en je kan er niks anders mee doen dan het langzaam te accepteren.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_129475276
Mijn relatie is twee weken geleden verbroken door mijn ex terwijl ze op vakantie was, onder de smoes: 'we passen niet bij elkaar'. Dat na twee jaar.
Achteraf hoor je van een vriendin dat ze een andere jongen is tegengekomen. Maakt het verwerken een stuk makkelijker!
the only easy day was yesterday
pi_129475534
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:15 schreef aeque het volgende:

Wat een onzin, waarom zou je het geen plek moeten geven? Moet je er dan maar mee rond blijven lopen? Het is gewoon een hoofdstuk wat afgesloten moet worden. Haar terug willen heeft er weinig mee te maken.

En 'jezelf' pijn doen vind ik iets te ver gaan. Je zet die knop niet zomaar om. Gevoelens stuur je niet zo gemakkelijk. Dat is er gewoon en je kan er niks anders mee doen dan het langzaam te accepteren.
Omdat je niet alles een plek hoeft te geven. Niet iedereen geeft evenveel om een partner of om het lief en leed dat gedeeld zou worden in een relatie...

Loopt hij er uberhaupt mee rond zou ik een terechtere vraag vinden, hij heeft het immers zelfs uitgemaakt vanwege het gezeur, geruzie etc.

Sommigen zetten die knop wel zo maar om, sommige ook niet.

But don't ask me, ik kan die knop ook niet om zetten, zelfs totaal niet(!) maar ik kon dat altijd wel in het verleden.
  maandag 29 juli 2013 @ 23:21:08 #167
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_129489906
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:40 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Omdat je niet alles een plek hoeft te geven. Niet iedereen geeft evenveel om een partner of om het lief en leed dat gedeeld zou worden in een relatie...

Loopt hij er uberhaupt mee rond zou ik een terechtere vraag vinden, hij heeft het immers zelfs uitgemaakt vanwege het gezeur, geruzie etc.

Sommigen zetten die knop wel zo maar om, sommige ook niet.

But don't ask me, ik kan die knop ook niet om zetten, zelfs totaal niet(!) maar ik kon dat altijd wel in het verleden.
Dat hij het zelf uit heeft gemaakt, ok. Maar dat wil toch niet zeggen dat hij er niet mee kan zitten? In het verleden een korte relatie gehad met iemand waarmee het gewoon niet werkte. Maar ik gaf wel enorm om haar. Dan lijkt het mij normaal dat je er gewoon ook gevoelens om hebt.

En sorry hoor, als je die knop zo snel om kan zetten, waarom ben je dan ooit een relatie aangegaan? (is niet persoonlijk op jou gericht) Naar mijn mening is er altijd een gevoel. Ook al werkt de relatie niet een gevoel voor de ander is volgens mij altijd aanwezig.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:11:40 #168
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_129501022
Sorry voor de posts achter elkaar, maar ik wou dit graag even apart neerzetten.

Hier gaat het weer lekker trouwens... Not.

Mijn verhuizing komt dichterbij en er wordt alleen maar meer duidelijk dat vanaf het moment dat ik weg ben haar 'nieuwe' vriend daar komt wonen en gewoon alles overneemt wat ik mede heb opgebouwd.
Ik kan hier zo boos over worden. Ik wil het verdomme niet eens, de hele shitzooi niet. Het is gewoon zo oneerlijk.
Waarom moet ik nou weer degene zijn die maar alles overnieuw moet gaan doen, zij veroorzaakt dit alles en ik mag op de blaren zitten. En ook gewoon niet eens het fatsoen of respect hebben om ook maar een beetje rekening met mij te houden.

En dan is er nog een kleine van 6 jaar in het spel. Ik raak daar ook alles mee kwijt. Ik mag blij zijn als ik haar 1 á 2 keer in de maand zal gaan zien. Nooit meer die leuke spontane momenten dat ze weer iets lekker geks doet waar je alleen maar om kan lachen. Nooit meer Sinterklaas waarbij je op de deur bonkt om vervolgens verstopt te kijken hoe ze reageert. En het wordt allemaal zomaar aan hem gegeven.

Het is gewoon oneerlijk, deze hele kut situatie. }:|
pi_129501095
:* :*
  woensdag 31 juli 2013 @ 10:52:28 #170
267824 duracellkonijntje
Oplaadbare batterij
pi_129536923
Voor mij is het nu zo'n 1,5/2 maand sinds het uit is en het is een rare tijd geweest. Ik ben weer flink in het single leven gedoken en het is me opzich best bevallen. Omdat ik vorig jaar zomer een burn-out had gekregen, was mijn emotionele gesteldheid het afgelopen jaar echt een rollercoaster. Ik dacht altijd dat mijn ex een enigszins stabiele factor was maar sinds het uit is, is mijn emotionele gesteldheid met rasse schreden vooruit gegaan. Wat dat betreft besef ik ook steeds meer dat het iets ongezonds was waar ik in zat en ik misschien nog helemaal geen zin had in zo'n diepe relatie.

De afgelopen maanden heb ik in ieder geval flink af zitten regelen, wat op zich ook wel weer eens leuk is. Ik heb me al die tijd toch in moeten houden (misschien wel een teken op zichzelf) en ik heb ladingen met vrouwen ontmoet. Soms komt de steek van de breuk echter nog wel boven wanneer ik dingen vind die van ons waren of als ik op plekken kom waar we samen geweest zijn. Ik merk echt dat het nog een beetje gissen is voor mijn hersenen waar ik nu eigenlijk sta met mijn emoties. Toch heb ik al sterk het gevoel dat ik er over heen begin te raken. Ik heb ook een ander meisje ontmoet waarmee het klikt, maar ondanks dat we het leuk hebben, pin ik me nergens op vast. Ik wil ook niet te snel ergens induiken waarvan ik later spijt ga krijgen.
Ignorance is bliss
pi_129596374
Plaatje in de OP klopt zeker, zit zelf in fase een nu. Het is sinds gister uit, en gister ging het opzich nog wel maar vandaag was echt een kut dag. Wanneer ik met vrienden ben denk ik er weinig aan, maar als ik alleen ben alleen maar. Ook heb ik, zoals meer mensen, het gevoel dat alles weer goed komt.

Maar als ik de meesten hier moet geloven komt het allemaal wel goed op z'n tijd. ;(
  maandag 5 augustus 2013 @ 10:33:40 #172
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_129707768
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 23:30 schreef zlotka het volgende:

Maar als ik de meesten hier moet geloven komt het allemaal wel goed op z'n tijd. ;(
Natuurlijk wel, alleen is er bij de een wat meer tijd nodig dan bij de ander.

Wij zijn vrijdag beide ons eigen weg gegaan. Ik dacht dat het daardoor iets makkelijk zou worden, maar voor mijn gevoel was daar nog wonen toch fijner, alleen helpt dat weer niet bij het loslaten.
Daar heb ik sowieso veel moeite mee, ik heb niet voor niks daar 6/7 jaar opgebouwd. En de oplossing is zo simpel, praten. Als we dat gedaan hadden en duidelijk gemaakt wat er mis was hadden we al het gezeik op kunnen lossen. Maar het is voor haar te laat, zegt ze. Zij gaat nu verder met een ander en ik moet het maar aanzien.

Wat ik wel heel pijnlijk vind is dat ik de kleine al een week niet gezien heb, en dus ook niet eens fatsoenlijk doei heb kunnen zeggen of uitleggen waar ik heen ging. Dat doet echt gewoon pijn.

Maar ik houd me ook maar vast aan de gedachte dat alles wel goed komt.
pi_129846741
Pff, heb weer even een terugval. Hoor dat ze met andere mannen heeft gedate en dat doet me meer dan ik had verwacht.
pi_129860666
Of het elke nacht dromen, meerdere keren per nacht zelfs, en dan smorgens weer denken 'oja'..
Ik haat het.
pi_129862867
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 12:33 schreef Sannne het volgende:
Of het elke nacht dromen, meerdere keren per nacht zelfs, en dan smorgens weer denken 'oja'..
Ik haat het.
Ik ook! Beter kan je over mij dromen Sanne.

Oke, flauw.

Hier gaat het inmiddels stukken beter. Eerste week was hels.. nu ben ik een beetje tot mezelf gekomen en gaat het prima eigenlijk. Ook met haar overigens. Ik help haar nu ze opzichzelf is met wat dingen, en denk dat we een goeie vriendschap op kunnen bouwen. Ik weet alleen niet hoe ik reageer als ze daadwerkelijk een ander krijgt.. maar dat zien we dan wel. Voor nu voel ik me prettig, en dat is het belangrijkste.
pi_129867197
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:57 schreef Sportura het volgende:
Even een kloon omdat ik weet dat m'n ex nog aardig wat fora langsstruind op m'n normale gebruikersnaam...

Tijdje geleden heeft ze het uitgemaakt... En dat net nadat we echt een top vakantie hadden gehad...
Op vakantie hebben we het nog heel lang gehad over de toekomst en eigenlijk kwamen die zaken alleen maar van haar kant af. Ik heb er heel positief opgereageerd omdat ik eigenlijk wel blij verrast was dat ze daar mee kwam.

Lang verhaal kort te maken, we waren nog maar net thuis en ineens had ze allerlei feestjes en was ze ineens niet meer thuis.
Nog geen dag erna maakt ze het uit.

Iets waar ik in eerste instantie aan moest denken was dat ze vreemd ging omdat ze ineens allerlei rare feestjes uit d'r hoge hoed toverde. Dit blijt volgens haar beste vriendin niet het geval te zijn maar ineens vanuit het niets stort ze zich in allerlei feestjes en stappen, terwijl ze daar in onze relatie nooit zin aan had (ik wel ;))
Ik vermoed alleen dat ze zich helemaal op het werken en stappen stort om maar niet alleen thuis te hoeven zijn en over "ons" na te denken...

Ze bleef in het begin zelfs constant whatsappen om vervolgens te zeiken dat ze er zo zat van was en geen contact meer wilde... Dus moeilijk als het was alle contact verbroken, maar dan zelf na 2 dagen alweer contact opnemen... En dan gewoon koetjes en kalfjes babbelen. Zelfs zeggen dat ze dingen mist, zelf er over beginnen maar niet langs durven komen omdat we het dan alleen maar over "vroeger" zouden gaan hebben en daar heeft mevrouw geen zin in !

Tot 2 weekenden geleden en we toevallig elkaar tegen kwamen op het terras, super leuke avond gehad en ik merkte gewoon dat er nog chemie was maar dat ze zelf gereserveerd is...

Al met al een kut situatie waar ik soms moeilijk mee om kan gaan want het is of alles of niks mijns inziens maar dit is mijn ogen half half aanrommelen...
Nou even een update van bovenstaande situatie... Het is alleen maar bergafwaards gegaan...
Alleen maar ruzie en gezeik, gaat soms 2 a 3 dagen goed en dan begint het weer alsof ze aanstuurt op ruzie...
En dat is er gekomen hoor... Jezus, wat een gezeik gehad... Ik heb echt alles voor m'n voeten gegooid gekregen maar op alle vragen die ik stel krijg ik geen antwoord. Alles wordt afgedaan als leugens.

Constant als ik denk van, én nu is het klaar dan begint het weer... Om nu aan te komen op een punt dat het in mijn optiek alleen maar zeiken is om het zeiken, dwarsliggen om niks...
Ik snap best dat ze aandacht wil, en dat kan ze krijgen ook maar het is net alsof ze het leuk vind om negatieve aandacht te krijgen...

Constant roepen dat ze rust wil en zat is van mijn "gezeik" maar zelf constant de aanval zoeken omdat ze weet dat ik wel reageer ! Ik heb er m'n buik zo van vol maar loslaten ben ik nog gewoon niet klaar voor, en stiekem wil ik haar diep van binnen ook gewoon nog terug... :@

Ik hoor het mezelf ook gewoon zeggen :') Het zou lachwekkend zijn als het niet zo serieus echt was... ;(
pi_129892528
Dan heeft zij waarschijnlijk nog heel veel te zeggen en te verwerken.

Kunnen jullie niet een normaal gesprek hebben? Of kan zij niet eens haar gedachten op papier/mail zetten? Dan wel even wat tijd nemen voor zichzelf om na te denken?

Laat je zelf niet verleiden tot ruzie, hoe moeilijk ook. Zeg dat als haar iets dwars zit, dat je open staat voor een normaal open gesprek, omdat je niet op deze manier met haar om wilt gaan.
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 15:58:51 #178
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_129901124
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 15:29 schreef Sportura het volgende:

[..]

Nou even een update van bovenstaande situatie... Het is alleen maar bergafwaards gegaan...
Alleen maar ruzie en gezeik, gaat soms 2 a 3 dagen goed en dan begint het weer alsof ze aanstuurt op ruzie...
En dat is er gekomen hoor... Jezus, wat een gezeik gehad... Ik heb echt alles voor m'n voeten gegooid gekregen maar op alle vragen die ik stel krijg ik geen antwoord. Alles wordt afgedaan als leugens.

Constant als ik denk van, én nu is het klaar dan begint het weer... Om nu aan te komen op een punt dat het in mijn optiek alleen maar zeiken is om het zeiken, dwarsliggen om niks...
Ik snap best dat ze aandacht wil, en dat kan ze krijgen ook maar het is net alsof ze het leuk vind om negatieve aandacht te krijgen...

Constant roepen dat ze rust wil en zat is van mijn "gezeik" maar zelf constant de aanval zoeken omdat ze weet dat ik wel reageer ! Ik heb er m'n buik zo van vol maar loslaten ben ik nog gewoon niet klaar voor, en stiekem wil ik haar diep van binnen ook gewoon nog terug... :@

Ik hoor het mezelf ook gewoon zeggen :') Het zou lachwekkend zijn als het niet zo serieus echt was... ;(
Alles wat je vertelt heb ik ook. Maar gewoon negeren als zij zo begint. Ik ben er eigenlijk ook niet aan toe om het los te laten en wil haar ook nog terug, maar de keiharde waarheid is dat dit niet gaat gebeuren. Misschien is dit in mijn situatie iets duidelijker omdat mijn ex al een ander heeft, en daar vanaf de dag dat ik uit huis ben gegaan, mee is gaan samenwonen.

Maar het moet van twee kanten komen, besef je dat goed. En als zij niet wilt dan is dat zo. Het is kut en lastig, maar je kan het alleen maar laten gaan. Probeer verder te gaan met jouw leven, niet het leven met haar.
pi_129935888
Ik wil niet loslaten :(

Ik heb de relatie zelf verbroken, zag het op dat moment niet meer zitten. Wilde er niet meer over praten. Hadden een paar keer ruzie gehad. Zat met mezelf ook wat in de knoei, waar ze aandacht en begrip voor had, maar toch. Keuze gemaakt om het uit te maken en wat heb ik daar nu een spijt van :(
pi_129937335
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 14:21 schreef Tenker het volgende:
Ik wil niet loslaten :(

Ik heb de relatie zelf verbroken, zag het op dat moment niet meer zitten. Wilde er niet meer over praten. Hadden een paar keer ruzie gehad. Zat met mezelf ook wat in de knoei, waar ze aandacht en begrip voor had, maar toch. Keuze gemaakt om het uit te maken en wat heb ik daar nu een spijt van :(
Je zal destijds je redenen gehad hebben maar zoals je het nu zegt komt het ook een beetje ondoordacht over, sorry..

Maar je kan haar niet meer terug krijgen ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')