Dat gaat sneller dan je denkt jaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:10 schreef dimitrivdw het volgende:
Heel verhaal getypt, blijkbaar, als ik er nog vlug eens door scroll...
Mijn echte vriendengroep is ook niet echt groot. Veel oude vrienden van vroeger heb ik al jaren niet meer gezien door de relatie die ik had.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat je niemand meer in huis hebt snap ik. Ik ga een zelfde lot tegemoet(wij wonen nu nog samen maar ik verhuis over ongeveer 2 weken).
Maar wat zit er anders op dan bij vrienden aan te kloppen? Ik ben van mening dat dat heus niet altijd over het 'probleem' hoeft te gaan. Gewoon een gezellig avondje is soms ook goed voor je. Als het echte vrienden zijn zullen ze er voor je zijn.
Ik zelf heb helaas niet de luxe dat ik een echte vriendengroep heb, geloof mij dat als je de stap soms niet neemt je er uiteindelijk zelf aan onder door zal gaan.
Lijkt mij dan echt heel erg belangrijk dat je je nu juist gaat focussen op die oude vrienden, of nieuwe gaat proberen te maken!quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:30 schreef IntenSiVuS het volgende:
[..]
Mijn echte vriendengroep is ook niet echt groot. Veel oude vrienden van vroeger heb ik al jaren niet meer gezien door de relatie die ik had.
Bovendien lijk ik op een punt te zijn aangekomen dat afleiding met heel veel moeite gaat. Ook bij mijn vrienden of familie. Heb dus het gevoel dat ik verder weg zak ipv uit het dal klim na 2 maanden.
Zorgen dat je er niet bent?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:42 schreef Scrummie het volgende:
Ik had het gister weer erg moeilijk, weer geprobeerd haar om te praten maar dat lukte obviously niet. Stom van me, als ik dat nog 's doe vergooi ik de kans op elke vorm van vriendschap dan ook. Niet meer doen dus. Vandaag gaat tot nu toe best goed eigenlijk, maar zie wel op tegen vanavond, dan komt ze weer wat spullen halen..
Nee, dat niet. Ik ga dr zelfs wel helpen, zo ben ik dan ook wel weer haha.. Ik wil het kut gevoel ook niet ontlopen, niet ontsnappen. Dat lost ook niets op, op deze manier wen ik er misschien sneller aan.quote:
Haar missen is net zo'n kut gevoel. Ik denk dat je het doet om haar dan toch weer te zien, zo ben ik zelf namelijk ookquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik ga dr zelfs wel helpen, zo ben ik dan ook wel weer haha.. Ik wil het kut gevoel ook niet ontlopen, niet ontsnappen. Dat lost ook niets op, op deze manier wen ik er misschien sneller aan.
Viel me nog wel mee ook. Ja, op het einde was het weer even kut, maar de omhelzing was erg fijn, en niet dat ik daar weer dingen van denk, maar gewoon, een vriendschappelijke.quote:Op woensdag 24 juli 2013 20:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Haar missen is net zo'n kut gevoel. Ik denk dat je het doet om haar dan toch weer te zien, zo ben ik zelf namelijk ook.
Hmm nou okquote:Op woensdag 24 juli 2013 21:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Viel me nog wel mee ook. Ja, op het einde was het weer even kut, maar de omhelzing was erg fijn, en niet dat ik daar weer dingen van denk, maar gewoon, een vriendschappelijke.
Hey Nies!quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:27 schreef Nies het volgende:
Een 'kleine' update in mijn belabberde geval voor de 'oudgedienden' die mijn geblaat vorig jaar allemaal hebben meegekregen;
Kom ik afgelopen week met een leuke knul aan de praat. Zelfde leeftijd, leuke vent.
Is het de ex van indo-del
Kan ook alleen mij overkomen.![]()
![]()
Na een half uur "Damn, wat is dit raar." hebben we 'ervaringen' uitgewisseld, het was bij hem thuis net zo'n ellende als hier, hij heeft haar telefoon leeggezogen ("ik de laptop") en hebben we uiteindelijk nog danig met elkaar gelachen.
Telefoonnummers uitgewisseld onder het mom 'als je nog eens iets wil vragen...' en leuk afscheid genomen.
Raar en achteraf best een fijne opluchting.
Ja, haar inmiddels dus ex-man.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:01 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Hey Nies!
Is deze jongen weer gedumpt door indo del voor jouw ex? Wordt het nu niks meer tussen jou en die jongen?
En hoe is het verder?
Heel toevallig allemaal inderdaad! Maar wel heel fijn denk ik om erover te kunnen praten met iemand die het echt helemaal snaptquote:Op donderdag 25 juli 2013 20:38 schreef Nies het volgende:
[..]
Ja, haar inmiddels dus ex-man.
Raar om met iemand te praten die dus precies hetzelfde heeft meegemaakt en ook juist weer heel fijn.
Neh, dat wordt zeker niet wat. Daar zou het wel heel raar van worden.
Verder gaat het best redelijk wel. Al tijden geen nachtmerries meer, vind ik een behoorlijke vooruitgang
Hoe is het met jou en je nieuwe vriend?
Nou, ik vind wel dat je jezelf er makkelijk vanaf maakt door dat te zeggen. Heb zelf aardig wat ervaring met blowen (binnen een relatie) en ik heb me gerealiseerd dat alle extreme gedragingen die je vertoont als je geblowd hebt in feite versterkte persoonseigenschappen zijn. Maar ze zitten dus wel in jezelf. Als je geblowd hebt laat je gewoon de remmen los en geef je veel sneller toe aan je impulsen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:37 schreef dupe het volgende:
Toegegeven, ik ben een eikel geweest maar dat kwam door het blowen.
Je partner je maatje noemen is eigenlijk best wel treurig maar dat zul je nu vanzelf ook wel doorkrijgen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:42 schreef creative86 het volgende:
Ik kan me hier ook aanmelden....
na 11jaar was het gevoel bij haar weg...wat voor een gevoel kan ze niet vertellen maar wel iets. Ze heeft het wel eerder erover gehad maar ik dacht dat dit door stres op het werk en de sleur in de relatie zou zijn....van alles geprobeerd aan tehalen...weekjes weg weekendjes niks heeft schijnbaar geholpen. Maar wel de schijn dat het beter leek tegaan
Weet nog als de dag van gister dat ze ermee kwam nu 2maanden later lijkt het alsof ik haar steeds meer ga missen...gewoon iemand die thuis met een lachend gezicht zit te wachten. Jammerlijke voor mezelf is dat ik in die jaren niks voor mezelf heb opgebouwd...alle zogenaamde vrienden waren allemaal van haar kant. Nu hoor ik daar helemaal niks meer van. Dus op het moment moet ik als de donder dingen gaan doen voor mijzelf. Alleen ik ben nu nog belangrijk. Maar het is zo moeilijk zonder m'n beste maatje.
En waarom zou dat treurig zijn?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Je partner je maatje noemen is eigenlijk best wel treurig maar dat zul je nu vanzelf ook wel doorkrijgen.
Je hebt genoeg figuren die aan hun partner alleen genoeg hebben, waar de partner dus ook het maatje is en zodra het uit is wordt daarover geklaagd omdat er opeens niks meer te doen is.quote:
Je punt is? Als men gelukkig is met hun maatje en dus partner, wie ben jij dan om dat af of goed te keuren? Dat het dan niet goed afloopt doet niets af aan de band die je hebt met je maatje en/of partner.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Je hebt genoeg figuren die aan hun partner alleen genoeg hebben, waar de partner dus ook het maatje is en zodra het uit is wordt daarover geklaagd omdat er opeens niks meer te doen is.
Ik snap de discussie hierover maar ik noemde haar vaker maatje.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:39 schreef MCH het volgende:
[..]
Je hebt genoeg figuren die aan hun partner alleen genoeg hebben, waar de partner dus ook het maatje is en zodra het uit is wordt daarover geklaagd omdat er opeens niks meer te doen is.
Komt goed maatje.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:11 schreef creative86 het volgende:
[..]
Ik snap de discussie hierover maar ik noemde haar vaker maatje.
En inderdaad mijn levensstijl ook inverband met mijn werk houd weinig sociaals over. Dat is iets wat ik zelf behoorlijk uit het oog ben verloren en iets wat ik in de toekomst moet veranderen. daar ben ik nu keihard achter gekomen.
Ik snap dat nooit zo goed...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:11 schreef creative86 het volgende:
[..]
Ik snap de discussie hierover maar ik noemde haar vaker maatje.
En inderdaad mijn levensstijl ook inverband met mijn werk houd weinig sociaals over. Dat is iets wat ik zelf behoorlijk uit het oog ben verloren en iets wat ik in de toekomst moet veranderen. daar ben ik nu keihard achter gekomen.
Ik wel. Weet je, dat is ook per persoon en per stel verschillend. Het ene stel ziet elkaar 3 keer in de week en 's nachts en zit verders bij vrienden en vriendinnen. Het andere stel zit het liefst zo veel mogelijk bij elkaar, en hebben samen vrienden. Je kan alle kanten op en als je beide hetzelfde wilt is er niets aan de hand.quote:
Ja maar nog...af en toe x biertje drinken met vrienden (niet ieder weekend of dat ze elke dag langs hoven te komen). Maar gewoon ff op een vrijdag avond een paar pilsjes drinken met vrienden.quote:
Ook dan is het schadelijk.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan alle kanten op en als je beide hetzelfde wilt is er niets aan de hand.
Dat vind ik dan ook wel weer een tikkeltje overdreven. Dat het niet goed is ben ik volledig met je eens.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:50 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ook dan is het schadelijk.
Iemand verantwoordelijk maken voor je geluk loopt nooit goed af en het is een enorme afknapper. (Lees onaantrekkelijk, verdient geen respect)
Als jij dat onaantrekkelijk vind, begin je er toch niets mee? Als je het beide prima vind, is het hun eigen keus en niets aan de hand.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:50 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Iemand verantwoordelijk maken voor je geluk loopt nooit goed af en het is een enorme afknapper. (Lees onaantrekkelijk, verdient geen respect)
Het is helemaal niet schadelijk het is gewoon niet een keus die jij wil maken en dat is iets heel anders. Niet iedereen heeft de behoeftes om nog veel weg te gaan of om veel af te spreken.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:50 schreef TerryStone het volgende:
Exact dit ja! Dank voor het net wat beter verwoorden van wat ik bedoelde. Haha.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:36 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Het is helemaal niet schadelijk het is gewoon niet een keus die jij wil maken en dat is iets heel anders. Niet iedereen heeft de behoeftes om nog veel weg te gaan of om veel af te spreken.
Zolang je beide nog kan doen wat je wil doen is het goed.
En als beide gelukkig zijn met thuis zijn is dat toch ook helemaal prima.
Uiteraard bevestigd het veel maar verder kan ik er niks mee, ik wist dit al wel. Je herkent mijn hele verhaal hier nog welquote:Op maandag 29 juli 2013 00:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Eens in de zoveel tijd, dan post ik dit hier...
Na een heel lange periode van drama met mijn ex(en) en vervolgens de scharrels daarna op de vlucht voor mijn ware gevoelens ben ik nu al bijna een jaar vrijgezel... Dat bevalt mij eigenlijk wel prima zo (ook al mis ik af en toe wel wat natuurlijk).
Maar in elk geval, voor de mensen hier die nog bepaalde hopen hebben, vasthouden aan dingen en/of gedachtes, ik raad jullie aan om het volgende te lezen:
http://www.aan-de-basis.n(...)weermechanismen.html
Waarschijnlijk herken je hier je eigen gedrag in met betrekking tot je/jullie ex(en)
uuuh... Hier verbaas ik mij enigszins over... Je zit samen te praten over dat je beiden niks meer voelt... Hebben het er vervolgens over dat je beiden nog wel veel aan "vroeger" denkt en hopt er vervolgens weer bovenop? Is dat niet de verkeerde volgorde?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:42 schreef StampertjeX het volgende:
Ik ben toch meegeweest op vakantie, en het was leuk zoals vanouds. De eerste week liep ik volgens de rest beetje achter hem aan en was ik wat afwezig, Vorige week zaterdag een goed gesprek gehad samen wat heel fijn was hij denkt net als ik aan hoe het 'vroeger' was. Terwijl ik dacht dat het hem allemaal niks boeide
. en dat we beiden echt niks meer voelden en dat het al tijdje speelde maar geen stappen durfden te nemen. De laatste avond hebben we zelfs nog seks gehad, wat voor ons beiden heel raar voelde. Voor nu is het klaar en we gaan door als vrienden de band is nog niet helemaal goed maar dat komt wel weer. Van de week ga ik de foto's van ons samen in een boekje plakken om het af te sluiten en ga ik door met mijn leven.
We komen er wel weer met of zonder elkaar, we zijn beiden nog jong ( 20 ) dus nog heel leven te gaan.
Eigen keuze betekent nog niet dat het makkelijk is. Soms is het niet anders maar blijft het toch een lastige kwestie.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:12 schreef MrKikker het volgende:
goed om te lezen dat ik iig niet de enige ben die z'n ex niet kan loslaten, ondanks dat het m'n eigen keuze was.
heb nu voornamelijk het gevoel dat ik er toendertijd (begin Maart) te makkelijk vanaf wilde en dat ik het misschien nog een kans had moeten geven met veel praten enz.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Eigen keuze betekent nog niet dat het makkelijk is. Soms is het niet anders maar blijft het toch een lastige kwestie.
Maakt het uit of je wat voor haar hebt betekend?quote:Op maandag 29 juli 2013 13:10 schreef MrKikker het volgende:
[..]
heb nu voornamelijk het gevoel dat ik er toendertijd (begin Maart) te makkelijk vanaf wilde en dat ik het misschien nog een kans had moeten geven met veel praten enz.
Vooral nu zij (een maand nadat het uitging) een nieuwe had gevonden waar ze nu mee op vakantie is naar Turkije, vraag ik me af hoeveel ik voor d'r heb betekend na 2.5 jaar. Maargoed.
Heeft denk ik voornamelijk met ego te maken. het haar niet gunnen dat ze na mij verder is gegaan, wat dubbel is gezien ik wel het beste met haar voor heb. Ik zou niet eens hoeven horen of ik wat voor dr heb betekend, ik zou een antwoord als "je hebt niks voor me betekend" ook accepteren, maar sinds dat 't uitging genegeerd worden houdt in dat ik _niks_ weet en dat kan ik niet echt een plek geven.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maakt het uit of je wat voor haar hebt betekend?
Is je ego daar door gekrenkt? Wil je dat gevoel hebben dat je wat hebt betekend voor d'r? Waarom? Het is toch over? Waarom zou een zinnetje van haar dat je wat hebt betekend het gevoel in je hoofd omdraaien?
Moet je het een plek geven? Je krijgt haar niet terug en zelfs als dat zo is, zal het nooit meer zo zijn zoals het is geweest.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:41 schreef MrKikker het volgende:
[..]
Heeft denk ik voornamelijk met ego te maken. het haar niet gunnen dat ze na mij verder is gegaan, wat dubbel is gezien ik wel het beste met haar voor heb. Ik zou niet eens hoeven horen of ik wat voor dr heb betekend, ik zou een antwoord als "je hebt niks voor me betekend" ook accepteren, maar sinds dat 't uitging genegeerd worden houdt in dat ik _niks_ weet en dat kan ik niet echt een plek geven.
Ja hier heb je 100% gelijk in, ik moet het ook niet terugwillen. Zit het denk ik teveel te romantiseren.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Moet je het een plek geven? Je krijgt haar niet terug en zelfs als dat zo is, zal het nooit meer zo zijn zoals het is geweest.
Omdat zij na het uitgaan verder is gegaan en (kennelijk) nu gelukkig is met een ander, waar ik ben achtergebleven met hossels en niks serieus. Zij is lekker op vakantie in Turkije, ik zit 9-5 te slaven. Ik had verwacht er na haar op vooruit te gaan (gezien ruzies, discussies, frustraties e.d. in de relatie), nu ben ik degene die met 'niks' achterblijf.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:48 schreef sitting_elfling het volgende:
Je ego is echt je eigen probleem. Waarom heb je er een probleem mee? Waarom doe je jezelf pijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |