Zoiets is wel mooi! Ik hou persoonlijk niet van die overvolle taarten, deze is mooi sierlijk!quote:Op maandag 9 september 2013 15:47 schreef Heaven7 het volgende:
[..]
Dat maakt me echt bijzonder weinig uit!We willen niet l teveel uitgeven aan onze hele bruiloft maar een echte bruidstaart (zeg wittig met roosjes of duifjes) met een laag of 2, 3 is wel tof natuurlijk. We zijn maar met 12 daggasten incl onszelf
Rotterdam is op zich wel te doen hoor, we gaan in het voorjaar van 2014 in Leiden trouwen waar ook mijn schoonouders wonen. Wijzelf wonen in het buitenland dus allemaal wat lastiger te realiseren maar Rotterdam is wel te rijden. Wat zou zoiets bv. kosten?
[ afbeelding ]
Wow.quote:Op maandag 9 september 2013 20:56 schreef SV-tje het volgende:
Vorige week weer een taartje gemaakt op bestelling, maar nog geen tijd gehad om hier te plaatsen. Dus bij deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op woensdag 11 september 2013 10:41 schreef PureEvil het volgende:
Mooie taart!
Misschien een kleine tip: Bij de Lidl hebben ze vanaf 23 september weer kleine bakvormen in de aanbiedingvoor 4,99 en bakboeken voor 2,99
Deze taart zoals afgebeeld is voor circa 75 personen en zal rond de 225 kosten.quote:Op maandag 9 september 2013 15:47 schreef Heaven7 het volgende:
[..]
Dat maakt me echt bijzonder weinig uit!We willen niet l teveel uitgeven aan onze hele bruiloft maar een echte bruidstaart (zeg wittig met roosjes of duifjes) met een laag of 2, 3 is wel tof natuurlijk. We zijn maar met 12 daggasten incl onszelf
Rotterdam is op zich wel te doen hoor, we gaan in het voorjaar van 2014 in Leiden trouwen waar ook mijn schoonouders wonen. Wijzelf wonen in het buitenland dus allemaal wat lastiger te realiseren maar Rotterdam is wel te rijden. Wat zou zoiets bv. kosten?
[ afbeelding ]
Dan juist niet in de koelkast (tenzij je ze al gevuld hebt), maar juist in een afgesloten zak op een donkere plek bewaren. Heb je geen trapkast of een kelder?quote:Op vrijdag 13 september 2013 13:54 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wow wat mooi SV!!!
Ik ben nu voor het eerst 2 taarten aan het bakken voor zondag.
Kan het kwaad om de biscuits 1 dagje in de koelkast te laten zodat ik ze morgen kan vullen en decoreren? Ik maak ze in de uren dat m'n dochter haar middagdutje doet, dus kan nu niet meteen gaan decoreren.
Ik wil niet dat m'n biscuits uitdrogen...
in een cupcakebewaarbox (op het ogenblik in de aanbieding bij xenosquote:Op vrijdag 13 september 2013 20:32 schreef trui het volgende:
hoi, even een vraagje: Hoe bewaar je cupcakes met een marsepeinen versiering bovenop het best, zonder dat de boel uitdroogt?
quote:Op zondag 15 september 2013 22:49 schreef Poekie1993 het volgende:
Kunnen jullie via de linkjes de foto's zien?
Heb laatst samen met mn schoonzus ook een taart gemaakt en die had fondant (wss ook funcakes), dat werkte erg fijn..quote:[quote]Op zondag 15 september 2013 22:54 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
leuke taart! heeftie gesmaakt?
wel jammer van de fondant. die van funcakes is lekkerder
wel, ze zijn redelijk gelukt, jippie!quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:38 schreef trui het volgende:
(nu de cupcakes nog even laten lukken...)[/edit]
Superquote:Op zondag 15 september 2013 23:26 schreef trui het volgende:
[..]
wel, ze zijn redelijk gelukt, jippie!
[ afbeelding ]
ontzettend leuk!quote:Op zondag 15 september 2013 23:26 schreef trui het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn echt heel leuk!! En die mini's zijn superschattigquote:Op zondag 15 september 2013 23:26 schreef trui het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bakmixen kunnen niet lezenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:35 schreef Troel het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens met bakmixen? Ik zie dat ik nu best nog wat bakmixen heb die in september/oktober op moeten, maar moet ik nu echt als een razende gaan bakken omdat het echt kapot gaat (Funcakes overigens) of kan ik die nog wel tot het einde van het jaar gebruiken? Ben met een heleboel dingen niet echt huiverig, maar ja, juist dit soort dingen komen ook buiten je eigen gezin natuurlijk
xenos heeft ze voor weinigquote:Op woensdag 18 september 2013 09:25 schreef _Liek het volgende:
Ik zal het hier niet helemaal vol gooien met foto's dus voor de liefhebber staan er hier nog meer:
http://bakverhalen.wordpress.com/2013/09/18/flower-power/
[ afbeelding ]
Het fondant mag bij een hoop bloemen nog wel een stuk dunner, een rolstok met ringen om de dikte in te stellen staat dan ook zeker nog op mijn verlanglijstje
dat kan natuurlijk ook. ik heb nog 0,0 ervaring.quote:Op zondag 22 september 2013 14:08 schreef Myraela het volgende:
Waarom maak je ze zelf niet? Een wit rondje met een kleiner zwart rondje lijkt me niet echt lastig.
gewoon fondant werkt prima denk ikquote:Op zondag 22 september 2013 14:29 schreef loecje het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk ook. ik heb nog 0,0 ervaring.
hoe en waarmee maak ik dat witte rondje?
het idee is trouwens dit:
[ afbeelding ]
(klik)
maar hoeveel van die oogjes heb je nodig? misschien heb je aan zo'n zakje meer dan genoeg.quote:Op zondag 22 september 2013 19:58 schreef loecje het volgende:
fondant lijkt me prima voor het blauwe en eventueel het oogwit...
maar hoe wil je ooit met fondant de overige zwarte lijntjes(brilletje en mond) maken?
witte icing voor het oogwit lijkt me zelf nog wel te maken. zwarte lijkt me lastiger om echt goed zwart te krijgen, vandaar dat ik dacht aan zo'n tube.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |