Ze zijn echt heel leuk!! En die mini's zijn superschattigquote:Op zondag 15 september 2013 23:26 schreef trui het volgende:
[..]
wel, ze zijn redelijk gelukt, jippie!
[ afbeelding ]
bakmixen kunnen niet lezenquote:Op dinsdag 17 september 2013 16:35 schreef Troel het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens met bakmixen? Ik zie dat ik nu best nog wat bakmixen heb die in september/oktober op moeten, maar moet ik nu echt als een razende gaan bakken omdat het echt kapot gaat (Funcakes overigens) of kan ik die nog wel tot het einde van het jaar gebruiken? Ben met een heleboel dingen niet echt huiverig, maar ja, juist dit soort dingen komen ook buiten je eigen gezin natuurlijk
xenos heeft ze voor weinigquote:Op woensdag 18 september 2013 09:25 schreef _Liek het volgende:
Ik zal het hier niet helemaal vol gooien met foto's dus voor de liefhebber staan er hier nog meer:
http://bakverhalen.wordpress.com/2013/09/18/flower-power/
[ afbeelding ]
Het fondant mag bij een hoop bloemen nog wel een stuk dunner, een rolstok met ringen om de dikte in te stellen staat dan ook zeker nog op mijn verlanglijstje
dat kan natuurlijk ook. ik heb nog 0,0 ervaring.quote:Op zondag 22 september 2013 14:08 schreef Myraela het volgende:
Waarom maak je ze zelf niet? Een wit rondje met een kleiner zwart rondje lijkt me niet echt lastig.
gewoon fondant werkt prima denk ikquote:Op zondag 22 september 2013 14:29 schreef loecje het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk ook. ik heb nog 0,0 ervaring.
hoe en waarmee maak ik dat witte rondje?
het idee is trouwens dit:
[ afbeelding ]
(klik)
maar hoeveel van die oogjes heb je nodig? misschien heb je aan zo'n zakje meer dan genoeg.quote:Op zondag 22 september 2013 19:58 schreef loecje het volgende:
fondant lijkt me prima voor het blauwe en eventueel het oogwit...
maar hoe wil je ooit met fondant de overige zwarte lijntjes(brilletje en mond) maken?
witte icing voor het oogwit lijkt me zelf nog wel te maken. zwarte lijkt me lastiger om echt goed zwart te krijgen, vandaar dat ik dacht aan zo'n tube.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |