Als ik het me goed herinner was hij niet door de AIVD opgepakt maar gewoon door de politie. En dat niet preventief, maar juist omdat hij het echt had gedaan. Ik kom zo waarschijnlijk wel op zijn naam.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:16 schreef Machupicchu het volgende:
Of die vent die eerst een topic schreef over dat ie een tas met ballonnen ergens op een treinstation zou neerzetten, en vervolgens door de AIVD werd opgepakt:P
En sowieso is het makkelijk om achteraf te verwijzen naar handjevol spraakmakende gebeurtenissen die in een langere periode hebben plaatsgevonden, om dan te zeggen "kijk hoe geweldig het vroeger was!"quote:
Haha die wilde ik net posten, nice! Is me ook bij blijven hangen van een paar jaar hier lurkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:16 schreef Machupicchu het volgende:
Of die vent die eerst een topic schreef over dat ie een tas met ballonnen ergens op een treinstation zou neerzetten, en vervolgens door de AIVD werd opgepakt:P
quote:Op woensdag 19 juni 2013 04:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
ijsmeis een vriendinnetje van Brechtje? Volgens mij is ijsmeis een stukje ouder dan Brechtje hoor.
Maar goed, die post hier nu nog steeds als Anne toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Thanks, alles gelezen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ONZ / [MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Zo! Dat is best zieke shit, eigenlijk een beetje een eng zooitje dat FOKquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:08 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Aha, dat was haar naam. Topic met samenvatting; GC / Lotte: het meisje, de leugens & de zelfmoord
Precies.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En sowieso is het makkelijk om achteraf te verwijzen naar handjevol spraakmakende gebeurtenissen die in een langere periode hebben plaatsgevonden, om dan te zeggen "kijk hoe geweldig het vroeger was!"
Als FOK! over 5 jaar nog steeds bestaat zullen er dan vast wel weer figuren zijn die verwijzen naar enkele spraakmakende gebeurtenissen die tussen (ik noem maar wat) 2009-2013 hebben plaatsgevonden, om dan te zeggen "5 jaar terug was het veel beter op FOK!"
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:03 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[upd] Miljoenenhacker gezocht, FOK!ker opgepakt
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar een meer recente update. Is het gekomen tot een rechtzaak, zo ja, is er al een uitspraak geweest? Is hij uitgeleverd? Iets anders?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:53 schreef vosss het volgende:
Misschien dat onze "hendig sjieke slip-user" maikuuuul er meer van weet hoe dat afgelopen is.
Dat waren volgens mij vrienden/bekenden van elkaar
quote:Op woensdag 8 maart 2006 @ 10:32 schreef ThE_ED het volgende:
Whahaha!
En Geqxon was al zo hyper over gebruik van zijn foto's!![]()
![]()
weten we het nog?
FB / [DIG] Er werd een foto van mij gepost
ONZ / Pimp *hier* Geqxon
Totaal niet mee eens, maar dat heeft met het kutbeleid te maken.quote:
Kan ik me niks van herinneren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:19 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
5 jaar terug kon je nog gewoon goatse of 2 girls 1 cup posten in combinatie met een onthoofdingsvideo.
je kan ook gewoon weer oprotten hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:19 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens, maar dat heeft met het kutbeleid te maken.
5 jaar terug kon je nog gewoon goatse of 2 girls 1 cup posten in combinatie met een onthoofdingsvideo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |