morgen trakteert de middelste op mini-cornetto's op school. als er 1 dag is dat ik het advies van de juffen negeer dan is dat morgen.quote:
Cornetto'squote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
morgen trakteert de middelste op mini-cornetto's op school. als er 1 dag is dat ik het advies van de juffen negeer dan is dat mogen.
oee,altijd lekker, beetje bitter, heerlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanavond een Brand UP gehad, smaakte best lekker![]()
Mjah dat verschil weet ik zo niet..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
oee,altijd lekker, beetje bitter, heerlijk.
al was hij 20 jaar geleden beter.....
Brand (lees Heineken) heeft de scherpe bittere kanten van de UP gehaald.quote:
Ik hou er ook niet van, maar speciaal voor de fansquote:
Geen idee, ik heb weinig meegekregen van de radio vandaagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:42 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Die zomerrequest zou toch tot 12 uur duren? Vind de liedjes niet echt zomers meer.
Ah zo ja, als je daar van hield is het wel jammer ja..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Brand (lees Heineken) heeft de scherpe bittere kanten van de UP gehaald.
Maar goed, Heineken heeft Brand wel gered, die hadden niet meer bestaan anders, en ze maken bieren met een eigen smaak.
(schoonvader komt uit Maastricht, daar raak je toch door besmet)
Klopt, en iddquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:42 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Die zomerrequest zou toch tot 12 uur duren? Vind de liedjes niet echt zomers meer.
Helaas niet in huis en om nu een diepvriespizza af te gaan lebberen...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:44 schreef ChatGirl het volgende:
Goede TT. Ik denk dat ik zo nog een ijsje ga nemen.
Ik heb vanmorgen mijn ijskast helemaal volgegooid met ijslollies. Mij hebben ze niet morgen. Allen maar tripjes van en naar de ijskastquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Helaas niet in huis en om nu een diepvriespizza af te gaan lebberen...
In de ochtend maar eens naar de super rijden, helemaal niet aan gedacht vandaag...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen mijn ijskast helemaal volgegooid met ijslollies. Mij hebben ze niet morgen. Allen maar tripjes van en naar de ijskast
Geen BBQ dus morgen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
In de ochtend maar eens naar de super rijden, helemaal niet aan gedacht vandaag...![]()
Morgen wordt het hier weer een dagje waterpret, als het onweer uitblijft sluiten we weer mooi af met een barbecue
Tegen de avond, voor nu lijkt het hier morgen pas rond of na middernacht los te gaan. En om dan nog met een spiesje in je knuistjes te zittenquote:
Jij komt niet in de buurt van mijn BBQ, als schaap zijnde.quote:
neuh, was ik ook niet van plan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij komt niet in de buurt van mijn BBQ, als schaap zijnde.
beetje meh.quote:
gewoon een "meh"-dag. zoals er al 1000en zijn geweest en er nog 1000en mogen volgenquote:
Minder...quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
beetje meh.
[..]
gewoon een "meh"-dag. zoals er al 1000en zijn geweest en er nog 1000en mogen volgen
och, vandaag veel minder dan normaal. denk dat het de warmte is en vooral het gezeik erover. iedereen een week geleden: bah, regen, bah, koud. en nu: warm, blij met airco. en maar doormekkeren. lazer toch op. het weer, daar verander je niks aan. en dan ook nog een een bak drukte op kantoor terwijl ik probeer te werken. maar ja, daar kan ik eigenlijk weinig van zeggen omdat ik vaak de grootste lawaaischopper ben/was al kan ik dat dan weer beter timen volgens mij....quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Minder...![]()
Even een dagje wat minder of al een poosje?
Brandquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanavond een Brand UP gehad, smaakte best lekker![]()
Herkenbaar, zeker nu. Kan verdomd weinig hebbenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
och, vandaag veel minder dan normaal. denk dat het de warmte is en vooral het gezeik erover. iedereen een week geleden: bah, regen, bah, koud. en nu: warm, blij met airco. en maar doormekkeren. lazer toch op. het weer, daar verander je niks aan. en dan ook nog een een bak drukte op kantoor terwijl ik probeer te werken. maar ja, daar kan ik eigenlijk weinig van zeggen omdat ik vaak de grootste lawaaischopper ben/was al kan ik dat dan weer beter timen volgens mij....
nu ja, gewoon een meh-dag in een meh-leven. t wentmaar soms even niet
ik let wel op mezelf hoor. en daarom ga ik nu naar bed en lekker uitslapen. wekker gaat pas om 9u. wat een zaligheid. betekent wel dat ik tot 19u moet werken, maar ach, dat komt ook wel goedquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar, zeker nu. Kan verdomd weinig hebben![]()
Dat soort dagen heeft iedereen. Let je wel een beetje op jezelf? Als het te kut gaat, ergens aan de bel trekken.
Sterkte morgen! En slaap lekkerquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik let wel op mezelf hoor. en daarom ga ik nu naar bed en lekker uitslapen. wekker gaat pas om 9u. wat een zaligheid. betekent wel dat ik tot 19u moet werken, maar ach, dat komt ook wel goed
trusten mensen en tot de volgende knoop
Ik geloof niet dat ik hier toestemming voor heb gegeven.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:06 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zeg, ik had vanochtend een geile foto van Johannes gepost.
Doen! En pas je oker-wetenschap toequote:Op woensdag 19 juni 2013 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
ohoh, ik heb de oplossing voor m'n meh-bui! ik doe morgen een knalgeel shirt aan. lekker puh.
In een zwembadje, langzaam laten smeltenquote:
Slaap lekker, plakkontquote:
ik geloof niet dat iemand daar ook op zit te wachtenquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik hier toestemming voor heb gegeven.
gr. Johannes
hoi ejertvan en roeltjequote:Op woensdag 19 juni 2013 07:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik geloof niet dat iemand daar ook op zit te wachten
quote:
Mijn fax gaat zo aanquote:
Ik moest 2 keer op verzenden drukken. Hij ging er niet helemaal door in 1 keer. Domme faxquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn fax gaat zo aanhij staat nu ff op standby
Da's een beste fax dan!quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:06 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik moest 2 keer op verzenden drukken. Hij ging er niet helemaal door in 1 keer. Domme fax
quote:
Damn, je bent me aan het inhalenquote:
De BBQ van gister zal bij mij ook nog wel een flinke fax opleverenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
Damn, je bent me aan het inhalen
Kijk uit dat je geen bot meefaxedquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
De BBQ van gister zal bij mij ook nog wel een flinke fax opleveren
Naja, dunne fax was het. Ik fax normaal nooit 2x op een dagquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
Damn, je bent me aan het inhalen
Ah, ja vorige week faxte ik op die manier 10 keer per dagquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:07 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Naja, dunne fax was het. Ik fax normaal nooit 2x op een dag
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:25 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen![]()
In je ondergoed naar buiten redden om je zonnescherm in te klappen, omdat het ineens donkerder is dan je verwacht bij het wakker worden. Vandaag kan het allemaal!
Jaloersquote:
Nee. Gelukkig trekt het meeste ten oosten langsquote:
Nee echt, ik zie overal flitsen en ik zie bliksemquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Gelukkig trekt het meeste ten oosten langs![]()
Vanavond/vannacht zijn we de bok, zoals gewoonlijk
Ik ben er dan ook heilig van overtuigd dat de plaats waar jij werkt boosaardig weer aantrektquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:58 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nee echt, ik zie overal flitsen en ik zie bliksem
Die flitsen. Heeeerlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben er dan ook heilig van overtuigd dat de plaats waar jij werkt boosaardig weer aantrekt
Van mij hoeft het niet, ik schijt in m'n broek van onweer...
Hier is het inmiddels wegquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Die flitsen. Heeeerlijk
Moet je snel een schone broek pakken, het ging best los
Daar heb je een knop voorquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:15 schreef Holenmens het volgende:
Gelukkig hebben ze het niet de hele dag over het weer
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:15 schreef Holenmens het volgende:
Gelukkig hebben ze het niet de hele dag over het weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |