morgen trakteert de middelste op mini-cornetto's op school. als er 1 dag is dat ik het advies van de juffen negeer dan is dat morgen.quote:
Cornetto'squote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
morgen trakteert de middelste op mini-cornetto's op school. als er 1 dag is dat ik het advies van de juffen negeer dan is dat mogen.
oee,altijd lekker, beetje bitter, heerlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vanavond een Brand UP gehad, smaakte best lekker![]()
Mjah dat verschil weet ik zo niet..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
oee,altijd lekker, beetje bitter, heerlijk.
al was hij 20 jaar geleden beter.....
Brand (lees Heineken) heeft de scherpe bittere kanten van de UP gehaald.quote:
Ik hou er ook niet van, maar speciaal voor de fansquote:
Geen idee, ik heb weinig meegekregen van de radio vandaagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:42 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Die zomerrequest zou toch tot 12 uur duren? Vind de liedjes niet echt zomers meer.
Ah zo ja, als je daar van hield is het wel jammer ja..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Brand (lees Heineken) heeft de scherpe bittere kanten van de UP gehaald.
Maar goed, Heineken heeft Brand wel gered, die hadden niet meer bestaan anders, en ze maken bieren met een eigen smaak.
(schoonvader komt uit Maastricht, daar raak je toch door besmet)
Klopt, en iddquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:42 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
Die zomerrequest zou toch tot 12 uur duren? Vind de liedjes niet echt zomers meer.
Helaas niet in huis en om nu een diepvriespizza af te gaan lebberen...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:44 schreef ChatGirl het volgende:
Goede TT. Ik denk dat ik zo nog een ijsje ga nemen.
Ik heb vanmorgen mijn ijskast helemaal volgegooid met ijslollies. Mij hebben ze niet morgen. Allen maar tripjes van en naar de ijskastquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Helaas niet in huis en om nu een diepvriespizza af te gaan lebberen...
In de ochtend maar eens naar de super rijden, helemaal niet aan gedacht vandaag...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen mijn ijskast helemaal volgegooid met ijslollies. Mij hebben ze niet morgen. Allen maar tripjes van en naar de ijskast
Geen BBQ dus morgen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
In de ochtend maar eens naar de super rijden, helemaal niet aan gedacht vandaag...![]()
Morgen wordt het hier weer een dagje waterpret, als het onweer uitblijft sluiten we weer mooi af met een barbecue
Tegen de avond, voor nu lijkt het hier morgen pas rond of na middernacht los te gaan. En om dan nog met een spiesje in je knuistjes te zittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |