Mertens was bij mij in FM12 echt een geweldige baas. Als inside forward en later als winger gewoon 8.3 gemiddeld scoren over een heel seizoen, ook nog op je 33equote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Mertens bleef tot 2017 bij PSV. Vervolgens koos hij voor Blackburn.
Ik ga hem inzetten als Diepe Spits. In de voorbereiding deed hij het erg goed, ben eens benieuwd hoe het voor het eggie gaat.
Fm 12quote:
Blijf het toch prettiger vinden dan 13quote:
Carlos Fierro?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:21 schreef Sejt het volgende:
Fierro schoffelt net keihard de keeper van RKC onderuit.Was echt zo'n heerlijke meterslange sliding.
Yep. Kon vorig seizoen Fierro én Erick Torres transfervrij halen. Tsja, daar hoef je niet 2x over na te denken.quote:
Viespeuk.quote:
quote:
Ook jij kunt te ver gaan, duitser.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, sta met nog 8 te gaan 10 punten voor op die fags uit Amsterdam
[ afbeelding ]
Hoe snel ga jij die seizoenen wel niet door?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, sta met nog 8 te gaan 10 punten voor op die fags uit Amsterdam
[ afbeelding ]
Kom mat'n danquote:
Dit is het 5e seizoen in 1,5 week tijd ofzoquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:35 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Hoe snel ga jij die seizoenen wel niet door?
*broek op de enkels*quote:
Feliquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:14 schreef dion_v_k het volgende:
In mijn 1e seizoen gepromoveerd met sparta
Wutttquote:
Lekker man.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:14 schreef dion_v_k het volgende:
In mijn 1e seizoen gepromoveerd met sparta
Oude logo nog van Almere Cityquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in:
[ afbeelding ]
Moet je minimaal 30 miljoen voor kunnen krijgen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:08 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze man aankomende transferperiode ook slijten aan een topper. Hij heeft zich op het wk in de kijker gespeeld door topscorer en man van het toernooi te worden.
Dat is best ziek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:58 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
GAE.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Moet te doen zijn
[ afbeelding ]
Voor de rest nog twee andere Nederlandse clubs in de CL
Waarom niet gewoon houden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:08 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze man aankomende transferperiode ook slijten aan een topper. Hij heeft zich op het wk in de kijker gespeeld door topscorer en man van het toernooi te worden.
Heb je geen jeugd/reservespelers oid die je erin kan zetten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:32 schreef Cara het volgende:
uhmm, help?
moet voor MVV 4 spelers selecteren voor de voorronde europa league, die minimaal 3 jaar bij MVV spelen tussen 15 en 21 jaar, maar ik heb er maar 2. Nu zit ik vast in het scherm.. iemand een idee wat te doen?
Nee, MVV had bij aankomst amper jeugd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:33 schreef Silv het volgende:
[..]
Heb je geen jeugdspelers oid die je erin kan zetten?
1 Dag op vakantie gaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:32 schreef Cara het volgende:
uhmm, help?
moet voor MVV 4 spelers selecteren voor de voorronde europa league, die minimaal 3 jaar bij MVV spelen tussen 15 en 21 jaar, maar ik heb er maar 2. Nu zit ik vast in het scherm.. iemand een idee wat te doen?
En hoe registreer ik dan mijn spelers voor de Europa League?quote:
Naar mijn weten is er geen manier om er weer uit te komen. Ja, of FM hard afsluiten en je laatste savegame oppakken, zodat je je kan voorbereiden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:34 schreef Cara het volgende:
[..]
En hoe registreer ik dan mijn spelers voor de Europa League?
Hier kan ik me toch niet op voorbereiden :|quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:35 schreef Sejt het volgende:
[..]
Naar mijn weten is er geen manier om er weer uit te komen. Ja, of FM hard afsluiten en je laatste savegame oppakken, zodat je je kan voorbereiden.
Maar volgens mij kan je niet op een normale manier uit het scherm komen.
Jeugdspelers die je hebt verhuurd eventueel terugroepen? En anders even een extra backup maken en op vakantie gaan. Volgens mij registreert FM dan de spelers die geregistreerd kunnen worden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:36 schreef Cara het volgende:
[..]
Hier kan ik me toch niet op voorbereiden :|
Ze moeten er al 3 jaar spelen.
Ah, je had dus wel spelers die aan de eisen voldeden, maar je had geen plek over.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:38 schreef Cara het volgende:
Aha, ik ben er al achter.
Als je die spelers niet hebt moet je kennelijk twee niet-jeugdspelers thuislaten. Prima, dat overleef ik wel. Aangezien ik er toch in de voorronde uitvlieg. Met de side-note dat ik Watford heb geloot, dus er is nog een klein beetje hoop.
Nee. Maar 2 van de 4 benodigde spelers voldeden aan de eisen, waardoor ik voor straf 2 eerste elftal spelers thuis moest laten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:38 schreef Sejt het volgende:
[..]
[..]
Ah, je had dus wel spelers die aan de eisen voldeden, maar je had geen plek over.
Ohquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:41 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee. Maar 2 van de 4 benodigde spelers voldeden aan de eisen, waardoor ik voor straf 2 eerste elftal spelers thuis moest laten.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Meuh, heb net m'n computer weg mogen brengenHet ding maakte een teringherrie, dus ik haalde de stofzuiger er even doorheen. Keek daarna naar de fan/koeler op de processor en zag dat daar ook wel redelijk wat stof zat, dus ik klik dat kreng los (met het idee om dus alleen de fan/koeler los te halen), komt het hele blok van het moederbord
![]()
Heb met veel gedoe de processor er weer op kunnen krijgen maar daarna wilde het kreng niet meer opstarten. Ik de kast weer opendoen, processorblok los proberen te halen... muurvast
Ik krijg morgen een belletje over hoe en wat.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dusja, zit ik hier iig tot morgen op de knakencomputer van m'n ouders... en dat terwijl ik net voor de 5e keer op rij kampioen ben geworden in FM12 met FC Twente
Moet je niet aanvinken, tenzij je in een hele lage competitie speelt, die clubs hebben vaak nogal weinig spelersquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:21 schreef Tjacka het volgende:
wat is spelers aan speelbare teams toevoegen?
dank uquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Moet je niet aanvinken, tenzij je in een hele lage competitie speelt, die clubs hebben vaak nogal weinig spelers
Wat zal het hier rustig zijnquote:
Bitchquote:
Ik speel altijd in 2D. 3D ziet er echt niet uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bitch
Gelukkig heb ik hier ook FM12 op staan, het is alleen jammer dat ik 1: niet verder kan met m'n savegame, en 2: het spel in 2D moet spelen (want trieste onboard vidcard)
Sowieso 3D, anders vind ik er geen flikker aan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik speel altijd in 2D. 3D ziet er echt niet uit.
En dat jij niet verder kan met je game maakt ook niet veel uit toch? Ik vind dat je het al lang hebt volgehouden
Kom op zegquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso 3D, anders vind ik er geen flikker aan.
Dan heb je nog een beetje een idee dat je naar voetbal zit te kijken. Beter als een paar rondjes die schuiven over een veld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kom op zeg
Beetje kijken naar een stel houten Klaasjes..
Old skool 2D alles
Ben jij blij dat je fm (cm) nog niet speelde in 2003.. Had je 8 jaar moeten wachten op houterige poppetjesquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan heb je nog een beetje een idee dat je naar voetbal zit te kijken. Beter als een paar rondjes die schuiven over een veld.
Ik speel FM pas sinds 2008 volgens mijquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ben jij blij dat je fm (cm) nog niet speelde in 2003.. Had je 8 jaar moeten wachten op houterige poppetjes
Maaja.. ieder zijn mening. Ik vind heel dat 3d gebeuren echt een afknapper en niet bij fm passen.
Jawel hoor. Bij de rondjes kun je nog je fantasie gebruiken.. In 3D valt een goal vaak alleen maar tegen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik speel FM pas sinds 2008 volgens mijEn ik heb altijd in 3D gespeeld. Anders heb je toch geen gevoel dat je echt manager van een voetbalteam bent
Text only hierquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kom op zeg
Beetje kijken naar een stel houten Klaasjes..
Old skool 2D alles
Sinds ik het speel is er 3D.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jawel hoor. Bij de rondjes kun je nog je fantasie gebruiken.. In 3D valt een goal vaak alleen maar tegen.
In 2008 was dat 3d er toch nog niet??
Een club uit de jupiler leaguequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eens verzinnen waar ik op deze computer eens een game mee start...
Ben in de 3e Duitse divisie begonnen bij VfL Osnabrückquote:
Je moet een beetje naar de stats van de spelers kijken, hoe hoger hoe beter (uiteraard). Verder is het aantal sterren dat een speler van je assistent-manager krijgt een goede leidraad voor een newbiequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:56 schreef Tjacka het volgende:
ik snap alleen niet zo goed hoe je precies die spelers in kan schatten
ah zoquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je moet een beetje naar de stats van de spelers kijken, hoe hoger hoe beter (uiteraard). Verder is het aantal sterren dat een speler van je assistent-manager krijgt een goede leidraad voor een newbie
Als je fan/supporter van een bepaalde club bent weet je wel ongeveer wie waar meestal staat, dus da's makkelijk om je basis op te stellenHet lastigste is wel de tactiek bedenken. Ik ga hier vast wel weer gezeur over krijgen, maar in mijn ogen is een 4-4-2 met vleugelaanvallers en centraal een balveroverende middenvelder en een spelmaker (voor de verdediging of vooruitgeschoven) de makkelijkste manier om de fijnere kneepjes te leren. Daarna kun je lekker met je opstelling gaan goochelen.
Er is zo ontzettend veel aan te dragen qua tips dat ik het niet alleen doe, maar weet dat we hier allemaal bereid zijn om te helpen (behalve Hovv, want dat is een idioot).
Eerst kijken of je wat nodig hebtquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah zo
ja daarom heb ik ajax maar gedaan
alleen hoe kan ik spelers halen want ik kan het maar niet lekker vinden
AML kan je Fischer al vrij snel neerzetten. Meestal de AMR moet je wel wat halen. Of op VM.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerst kijken of je wat nodig hebtKopen om het kopen pakt maar heel af en toe goed uit. Even aangenomen dat je FM13 speelt: ga bovenin je scherm naar dat pijltje naast Ajax en zoek Teamverslag oid en dan het tabje Mogelijke Bezetting. ga elke positie af en kijk waar je de minste spelers voor hebt.
Zelf heb ik trouwens meteen Abdoul Karim Sylla gehaald. Zijn stats lijken nogal karig, maar zet hem gewoon in de basis als Schaduwspits en de goals en assists komen dan vanzelf welAls je een topic of twee terug gaat zie je een screenie + stats van hem
Enkele Ajacieden hier halen trouwens ook vrij snel Chadli en Douglas, al dan niet transfervrij, dus dat zegt me dat ze iets op de AML (aanvallend middenvelder links) en centraal in de verdediging iets missen
Andersen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AML kan je Fischer al vrij snel neerzetten. Meestal de AMR moet je wel wat halen. Of op VM.
Breed of smal? Screenie van je tactiek trouwens?quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb besloten om m'n ultrakorte game met Osnabrück opnieuw te starten omdat ik verkeerd inkocht (naja, haalde). Heb een betere én goedkopere keeper gehaald (Markus Pröll) en Luigi Bruins ipv Gary Wales, had toch al spitsen zat
daar faal ik nog te erg voorquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Breed of smal? Screenie van je tactiek trouwens?
Dan volg je hem dus nogquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:25 schreef wieisboos het volgende:
Had drie seizoenen geleden bijna een hele goede Nigeriaan binnen die een clausule van 12,5 miljoen in zijn contract had, hij kon kiezen tussen mij en OM. Nu zie ik hem de hele tijd in mijn inbox omdat hij weer in het team van het jaar zit etc
quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:20 schreef inZanity het volgende:
In mijn game heeft Ajax zojuist Otman Bakkal aangesteld als nieuwe manager.
ok.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:40 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb in mijn Southampton game een enorme baas binnen weten te hengelen op rechtsbuiten. Dat jullie het even weten.
Omnomnom.quote:
Moet je je tactiek heel nauwlettend in de gaten houden. Bij 4-3-3 heb je de kans om snel overlopen te worden. Die drie middenvelders moeten perfect op elkaar aangesloten zijn.quote:
hoe doe ik datquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Moet je je tactiek heel nauwlettend in de gaten houden. Bij 4-3-3 heb je de kans om snel overlopen te worden. Die drie middenvelders moeten perfect op elkaar aangesloten zijn.
Klinkt heel saai, maar voor je dit spel echt snapt moet je veel lezen. Het forum van Managers United en van Sports Interactive zelf is heel bruikbaar. Zoek naar de gidsen die jou gaan helpen bij je tactiek.quote:
dquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:58 schreef Typisch het volgende:
Gewoon 4231, bij Ajax kun je makkelijk zo spelen.
Keeper
Back - CV - CV - Back, afhankelijk van de kwaliteiten van die spelers de spelersrollen bepalen. Zo kun je bijv Van Rhijn wel aanvallend laten spelen volgens mij.
Het middenveld met 1 defensieve speler is genoeg. Eriksen op de plek er naast als advanced playmaker (weet niet hoe dat heet in het Nederlands) en De Jong dan op de 10 denk ik.
CM - CM
----10
De buitenspelers doe ik meestal eentje op support en de ander laat ik aanvallen. Afhankelijk van wat hun beste spelersrol is maak ik de rest af. En de spits gewoon kijken wat hij het beste kan.
mm dan maar even kijken wat typisch opstelling wat is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Klinkt heel saai, maar voor je dit spel echt snapt moet je veel lezen. Het forum van Managers United en van Sports Interactive zelf is heel bruikbaar. Zoek naar de gidsen die jou gaan helpen bij je tactiek.
Een te aanvallend ingesteld middenveld zal dicht bij de spits staan en een gat slaan naar de verdediging. De tegenstander zal constant gebruik maken van die zee van ruimte. Andersom werkt het ook: te dicht op de verdediging = ver van je aanval af, hoe bereik je ze dan? Wat je dus moet hebben is een goeie mix. Dat leer je via die gidsen. Er zijn al snel 5 type middenvelders die je op de juiste positie met de juiste eigenschappen kunt neerzetten om een gebalanceerde tactiek te krijgen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
d
[..]
mm dan maar even kijken wat typisch opstelling wat is.:)
en buitendammetje bedankt voor je tips zal gelijk even gaan inlezen
quote:
ja ik ga spelen als op het eerste plaatjequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets.
Je kunt ook nog de verdedigende middenvelder voor de verdediging zetten.
Dus dat je dit krijgt, maar dan met buitenspelers.
[ afbeelding ]
En als je zonder 10 speelt (maar dat zou ik niet doen als je toch goede spelers daarvoor hebt)
[ afbeelding ]
Zo dus.
Ja. -19 ook.quote:
Kijk 'm lachen. Jij startte 13 toch op om alles te verliezen en daarna weer terug te gaan naar 11 of 12?quote:
En na 2 wedstrijden weer overstappen naar een nieuwe game.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk 'm lachen. Jij startte 13 toch op om alles te verliezen en daarna weer terug te gaan naar 11 of 12?
Heul nie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk 'm lachen. Jij startte 13 toch op om alles te verliezen en daarna weer terug te gaan naar 11 of 12?
Ik werd 1x ontslagen omdat ik 6e stond met Twente, daarna heb ik nog wat seizoenen met Twente, Mansfield en Blackpool gehad totdat ik besloot dat ik 12 prettiger vind spelenquote:
Wedstrijdinstellingen op zeer uitgebreid zetten, even goed er voor gaan zitten en kijken waarom je van RKC verliest. Staat hun 10 constant vrij, loopt de back 20 keer per helft op, kan de spits vrij aangespeeld worden? etc. Zoeken waar je tactiek niet klopt.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik werd 1x ontslagen omdat ik 6e stond met Twente, daarna heb ik nog wat seizoenen met Twente, Mansfield en Blackpool gehad totdat ik besloot dat ik 12 prettiger vind spelen
Cheaterquote:
Wat heeft dat nou met opgeven te maken?quote:
Eigen jeugd of ergens voor een zacht prijsje opgepikt?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt weer een fijne transfersom, over een jaar of 4.
Was het maar eigen jeugd, op de een of andere manier heb ik ieder seizoen een karige doorstroom. Weggekocht bij een Franse tweede divisieclub.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eigen jeugd of ergens voor een zacht prijsje opgepikt?
Lyon?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet iemand een leuke club in Frankrijk om mee te spelen?
De naam is idd wel een indicatie dat het een Fransoos isquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Was het maar eigen jeugd, op de een of andere manier heb ik ieder seizoen een karige doorstroom. Weggekocht bij een Franse tweede divisieclub.
Er was een 3e divisieclub waar ik wel even lol mee heb gehad, weet niet meer hoe ze heten, maar de tenues en het logo zijn rood, geel en witquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Evian, Lille, Toulousequote:Op donderdag 20 juni 2013 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Cannes, waar Zinedine Zidane ooit uit de jeugdopleiding kwamquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Team bespreking? Trainen op team cohesion?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Wtf moet je doen als spelers komen klagen als ze ''lack of harmony '' bespeuren ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaak heb je dan te veel spelers in je team met mentaliteiten die niet matchen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Wtf moet je doen als spelers komen klagen als ze ''lack of harmony '' bespeuren ?
Ach veel problemen levert het ook niet op volgens mij. Je gaat een paar keer zeggen dat je het probleem oplost en als je wedstrijden wint komt het wel goed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vaak heb je dan te veel spelers in je team met mentaliteiten die niet matchen.
Vaak zijn het de bevlogen types die je harmonie verneuken. Bijv. Leonardo/ Hamdaoui IRL..
Heb veel jeugd met 4 tot 5 sterren potentieel . En die komen steeds huilen dat ze willen spelen . Zou het daaraan kunnen liggen ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Meestal zijn het de bevlogen types die je harmonie verneuken. Bijv. Leonardo/ Hamdaoui IRL..
Dan verhuur je ze maar lekker als hun huidige kwaliteit (veel) minder is dan je basis + bankquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb veel jeugd met 4 tot 5 sterren potentieel . En die komen steeds huilen dat ze willen spelen . Zou het daaraan kunnen liggen ?
Misschien.. ik zou ze verhuren en kijken of het dan over is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb veel jeugd met 4 tot 5 sterren potentieel . En die komen steeds huilen dat ze willen spelen . Zou het daaraan kunnen liggen ?
Mijn spits is er zo een (zeurt tegen scheidsrechters heeft hij zelfs als movequote:Op donderdag 20 juni 2013 16:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Meestal zijn het de bevlogen types die je harmonie verneuken. Bijv. Leonardo/ Hamdaoui IRL..
Heb mijn bestuur al gevraagd om een satallietclub te zoeken . Hopelijk komen ze met iets goeds aanzettenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Misschien.. ik zou ze verhuren en kijken of het dan over is.
Als je er nog steeds last van hebt zou ik kijken of je spelers hebt met een hogere agressiviteit en een lager doorzettingsvermogen.
Heb je die dan zou ik ze meteen wieberen
Dat soort gastjes heb je altijd . Ik praat er nooit meequote:Op donderdag 20 juni 2013 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan verhuur je ze maar lekker als hun huidige kwaliteit (veel) minder is dan je basis + bank
Eergisteren had Jurjan Mannes (FC Twente) na 5 jaar het lef om te janken dat 'ie nooit in het eerste speelde. Ik wist al dat 'ie slecht was, maar zijn stats waren ECHT om te jankenHoogste getal was een 7 ofzo
Waarom heb je zo'n gozer dan in godsnaam zo lang onder contract?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan verhuur je ze maar lekker als hun huidige kwaliteit (veel) minder is dan je basis + bank
Eergisteren had Jurjan Mannes (FC Twente) na 5 jaar het lef om te janken dat 'ie nooit in het eerste speelde. Ik wist al dat 'ie slecht was, maar zijn stats waren ECHT om te jankenHoogste getal was een 7 ofzo
watquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je moet een beetje naar de stats van de spelers kijken, hoe hoger hoe beter (uiteraard). Verder is het aantal sterren dat een speler van je assistent-manager krijgt een goede leidraad voor een newbie
Als je fan/supporter van een bepaalde club bent weet je wel ongeveer wie waar meestal staat, dus da's makkelijk om je basis op te stellenHet lastigste is wel de tactiek bedenken. Ik ga hier vast wel weer gezeur over krijgen, maar in mijn ogen is een 4-4-2 met vleugelaanvallers en centraal een balveroverende middenvelder en een spelmaker (voor de verdediging of vooruitgeschoven) de makkelijkste manier om de fijnere kneepjes te leren. Daarna kun je lekker met je opstelling gaan goochelen.
Er is zo ontzettend veel aan te dragen qua tips dat ik het niet alleen doe, maar weet dat we hier allemaal bereid zijn om te helpen (behalve Hovv, want dat is een idioot).
Dat zat best debiel in mekaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n gozer dan in godsnaam zo lang onder contract?
quote:
Stal je beste talentjes bij de Reserves, want die krijgen dan dezelfde training als je basic-11. Voor U19 heb je aparte trainers (behalve conditie dacht ik), dus als je U19 trainers minder sterren hebben dan je basistrainers kan je je beste spelertjes bij de Reserves zetten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:29 schreef wieisboos het volgende:
Maakt het tweede elftal of U19 eigenlijk uit voor de ontwikkeling van je spelers?
Dit is mijn appeltje voor de dorst:quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:28 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt weer een fijne transfersom, over een jaar of 4.
Montpellier.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom hou je 'm dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kan je z'n contract dan niet terminaten?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zat best debiel in mekaar
1: kost maar 55 euro per week
2: is geen klap waard (hooguit 5k)
3: niemand wilde hem hebben, zelfs niet gratis
4: bestuur stond geen vrije transfer toe
Wil 'ie nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom hou je 'm dan?
[..]
Kan je z'n contract dan niet terminaten?
Gratis? Je blijf een eckte Hollander natuurlijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Haha, gaaf! Ik vroeg voor de gein op het FC Twenteforum of een van de Schotten uit Stranraer (daar zit een fanclub van Twente) een shirt van Stranraer voor me had. Keek net weer eens op het forum en lees dat 'ie een shirt voor me meeneemt naar de Open Dag van Twente
Voor zover ik weet wel, maar ik zou het niet erg vinden als ik er een klein bedragje voor moest betalenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gratis? Je blijf een eckte Hollander natuurlijk
Je hebt vast nog wel ergens een kwartje liggenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel, maar ik zou het niet erg vinden als ik er een klein bedragje voor moest betalen
Laat het team van Twente eens zien? Als zelfs Schütte in de basis staat kan het niet veel zijnquote:
Vanavond, heb de game net afgeslotenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laat het team van Twente eens zien? Als zelfs Schütte in de basis staat kan het niet veel zijn
Ik ga nooit op zulke dingen in.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:14 schreef laxus13 het volgende:
Net een aanbieding van Juventus gehad, wat zeggen jullie doen of niet doen?
Zit zelf bij Lyon.
Teamtoespraak houden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
wat doen jullie als je opeens niet meer kan winnen
Hihaho.quote:
Chagrijnig met spullen gooien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:44 schreef Insomnia_ het volgende:
wat doen jullie als je opeens niet meer kan winnen
Ik heb best vaak gedaan en weet meestal wel juiste te zeggen. Ligt er ook aan in welke fase je zit. Heb één keer gehad dat spelers onderling gingen ruziemaken en elkaar niet serieus namenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Werken wel goed inderdaad. Als je de juiste snaar weet te raken tenminste.
Daarom baalde ik er ook zo van dat ik Skyrim alleen met Steam kon spelenquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:42 schreef dion_v_k het volgende:
Help
Dan maar geen fm meer de komende weken. Wat een goedkope prutzooi dat steam zeg..
Spel gekocht in de winkel, dus met cd, en zonder internet kan je het niet eens spelen
Maar hoe is het in godsnaam mogelijk dat ik al 3 dagen in precies dezelfde situatie (zonder Internet) wel FM gewoon kan spelen, zonder steam want dat startte ook niet op, en nu ineens niet meer??quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom baalde ik er ook zo van dat ik Skyrim alleen met Steam kon spelen
Als ze dat always-online nou eens uit de spellen zouden halen (vooral bij Diablo 3 is het te triest voor woorden dat je online moet zijn om offline te spelen) zul je zien dat de zaken veel beter gaan lopen...
Omdat Steam stom is, daaromquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Maar hoe is het in godsnaam mogelijk dat ik al 3 dagen in precies dezelfde situatie (zonder Internet) wel FM gewoon kan spelen, zonder steam want dat startte ook niet op, en nu ineens niet meer??
Dan moet het spel dus zonder internet te spelen zijn.. maar waarom steam nu plotseling moeilijk gaat doen is mij een raadsel
Hele nuttige infoquote:Op donderdag 20 juni 2013 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat Steam stom is, daarom
Heb ik met m'n gekuikte 12 geen last van
Dat weet ikquote:
Ik accepteer nooit, wil eerst van Cambuur een topclub maken. En elke keer als je nee zegt, is het bestuur wat tevredener.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:14 schreef laxus13 het volgende:
Net een aanbieding van Juventus gehad, wat zeggen jullie doen of niet doen?
Zit zelf bij Lyon.
Geen enkele NLse club is door tegen die Duitse clubsquote:
Snappen, jij niet doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Geen enkele NLse club is door tegen die Duitse clubs
Je vraagt of Twente niet door is, dat kan je toch zienquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hopsa, in de laatste speelronde de buit binnengesleept.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:57 schreef dion_v_k het volgende:
Ik kan het niet laten om mee te lezen
Eens kijken of ik dat tot 1 juli vol ga houden
En hierom ben je dus een idiootquote:Op donderdag 20 juni 2013 22:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je vraagt of Twente niet door is, dat kan je toch zien
Het zal wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En hierom ben je dus een idioot
Hij snapt het echt nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je snapt de grap echt niet of je dolt maar wat?
Oohja jij was degene die overal talenten haalde. Ik ging dat ook doen, maar ik kwam nauwelijks versterkingen tegen. Heel Afrika was niksquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:20 schreef Sejt het volgende:
Ik ga flink opruimen in m'n team om plaats te maken voor talenten, die staan te trappelen.
Sowieso wat Nederlandse talenten die de plaats in gaan nemen van buitenlanders.
Inderdaad, en ik pluk vooral Nederland leeg qua talenten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja jij was degene die overal talenten haalde. Ik ging dat ook doen, maar ik kwam nauwelijks versterkingen tegen. Heel Afrika was niks
Weer een nieuwe game begonnen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De Noorse competitie faalt trouwens best wel qua transferlijst![]()
Ik heb even een game met Noorwegen, Zweden, Denemarken en Finland gestart (ik speel met Viking FK) en wat je op de lijst ziet is absoluut hopeloos
Ik heb ook flink wat transferbudget, maar dat komt door transfervrije koopjes. In Nederland kan ik als GAE zijnde niet de talenten van Ajax, Feyenoord en PSV aantrekkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:35 schreef Sejt het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik pluk vooral Nederland leeg qua talenten.
Alleen heb je er niks aan als je ze niet door laat stromen, dus daarom ga ik nu ruimte voor ze maken.Ondertussen al 55 miljoen aan transfergeld binnen door verkoop en daar komt nog meer bij.
Dat duurt inderdaad even om clubstatus omhoog te krikken, zodat ze ook naar GAE willen komen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook flink wat transferbudget, maar dat komt door transfervrije koopjes. In Nederland kan ik als GAE zijnde niet de talenten van Ajax, Feyenoord en PSV aantrekken
Ik ging even de clubs af met de beste talenten ( hoogste jeugddivisie). Maar volgens mij kon ik de jeugdexponenten nog niet zien als ze nog geen contract haddenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:41 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dat duurt inderdaad even om clubstatus omhoog te krikken, zodat ze ook naar GAE willen komen.Maar Nederlandse talenten verschijnen niet alleen bij de traditionele top 3. VVV, ADO, Sparta en Utrecht zijn ook voorbeelden van clubs die leuke regens kunnen hebben.
Je kent me inmiddels wel, toch?quote:
Jezus hou het eens vol tot 2020 ofzoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je kent me inmiddels wel, toch?
Die Osna-game was geen hol aan omdat ik niet fatsoenlijk 4-1-3-2 kon spelen, dus zocht ik m'n heil in het grimmige blackmetalland Noorwegen \m/
Neem Rosenborg gek , net zoals ik .quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je kent me inmiddels wel, toch?
Die Osna-game was geen hol aan omdat ik niet fatsoenlijk 4-1-3-2 kon spelen, dus zocht ik m'n heil in het grimmige blackmetalland Noorwegen \m/
Zit door omstandigheden op de comp van m'n ouders, dus ik kut nu even wat aanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jezus hou het eens vol tot 2020 ofzoKleine club groot maken enzo
Nee man, Viking met Jarstein, Nevland en Berishaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Neem Rosenborg gek , net zoals ik .
Sealneas, Midstjo en Carew terug halen
wel contractverlengingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt Blind toch wel meteen aanvoerder gemaakt en contractverlenging gegeven hè?
Nevland is wel een harde baas jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee man, Viking met Jarstein, Nevland en Berisha
Die was bij mij best belangrijk met mijn laatste game. Normaal verkoop ik hem vrij snelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel contractverlenging
maar jouw vriend siem is aanvoerder
Ondersteunende Target Man hiero, heeft in 3 friendlies al 4x gescoord en 2 assists gegeven. Ikweet, friendlies zijn geen goede indicatie, maar in Noorwegen begin je als manager in januari en speel je je eerste pot in maart, dusjaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nevland is wel een harde baas ja
Wordt wel topscorer johquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ondersteunende Target Man hiero, heeft in 3 friendlies al 4x gescoord en 2 assists gegeven. Ikweet, friendlies zijn geen goede indicatie, maar in Noorwegen begin je als manager in januari en speel je je eerste pot in maart, dusja
Siemquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel contractverlenging
maar jouw vriend siem is aanvoerder
Teringquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n transfers:
[ afbeelding ]
Die Ajeti was 50k waard, maar volgens m'n bazenscout (16/15 kwa/pot) kan hij 4,5 ster worden:
[ afbeelding ]
Al moet er nog flink wat werk verricht worden, zoals je ziet
edit: Blazevic is nu 2 sterren en kan 4 worden, da's toch best een koopje
Bij mij gaat het juist prima met de Nederlandse club. Is dus handiger denk ik om met een kleine club te groeien. Hou je de druk op de gevestigde orde.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Groningen, NAC en Heerenveen zijn alweer uitgeschakeld in de voorronde van de Europa League.
Feyenoord is zowaar eens een keer door, en Vitesse heeft ook de eerste ronde bereikt.
Ajax en PSV in de CL. Hopelijk kunnen er nou eens meerdere clubs punten scoren en kan Nederland eens stijgen op de ranglijst.
Volgens mij is het land waar je zelf trainer van bent, of wat je hebt ingesteld als nationaliteit, bijna altijd goed bezig op de lange termijn. Ik zit nu in Engeland en die worden Europees kampioen. Nederlandse competitie gaat ook al een tierelier.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij gaat het juist prima met de Nederlandse club. Is dus handiger denk ik om met een kleine club te groeien. Hou je de druk op de gevestigde orde.
Mwuahh met mijn Ajax games ging het met de rest van de Nederlandse clubs meestal minder. Al snel uitgeschakeld enzo. En het nationale team heeft ook niet bijzonder gepresteerd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij is het land waar je zelf trainer van bent, of wat je hebt ingesteld als nationaliteit, bijna altijd goed bezig op de lange termijn. Ik zit nu in Engeland en die worden Europees kampioen. Nederlandse competitie gaat ook al een tierelier.
Is me al vaker opgevallen.
Omdat ik nu niet op m'n eigen comp zit hequote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tering
Jij wisselt vaker van club dan ik van onderbroek. WTF
Bij mij verliezen ze iedere voorronde. Ze moeten dan ook enorm vaak tegen grote ploegen. Ploegen als Feyenoord staan ook rond plek 170 in Europa.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij gaat het juist prima met de Nederlandse club. Is dus handiger denk ik om met een kleine club te groeien. Hou je de druk op de gevestigde orde.
Selnæs, de 18 jarige? Of een andere?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 00:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Neem Rosenborg gek , net zoals ik .
Sealneas, Midstjo en Carew terug halen
Wereld, Europa, clubs.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:23 schreef Tjacka het volgende:
oké ben ik weer
waar vind ik de cooeffecientenlijst?
en ik word steeds weggecounterd wat doe ik daar aan?
Is het een regen? En heb je een screentje?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er is 1 spits, een onbekende Tsjech. Die ging van Udinese naar Dortmund voor 16,5 miljoen na 14 goals in 21 wedstrijden. Bij Dortmund maakte hij er 19 in 45 en werd voor 26,5 miljoen verkocht aan ManU. Hier wist hij er 4 te scoren in 25 wedstrijden.
ManU verkocht hem voor 19,75 miljoen aan Barcelona... Na 3 wedstrijden nog niet gescoord.
Zoveel geld en zo slecht zijn
Voor Tsjechie is hij wel een baas. 59 goals in 57 wedstrijden.
Nee, echte speler.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:05 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Is het een regen? En heb je een screentje?
bizarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, echte speler.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb een shirtje van FK Vikingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee man, Viking met Jarstein, Nevland en Berisha
Baasquote:
Hovv gaat jou niet lief vindenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:20 schreef aleco99 het volgende:
Hoppa! Overwinningen op Helmond Sport en Cambuur waren genoeg om degradatie te voorkomen. Almere en Cambuur gaan terug naar de topklasse
tsjah, ik overleef het welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hovv gaat jou niet lief vinden
Het zou fijn zijn als jullie die 'grap' eens uitlegdenquote:
Kom op hé. Dat snap je toch zelf ook wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als jullie die 'grap' eens uitlegden
Waarom Cambuur? Kon je niet van een andere club winnen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:20 schreef aleco99 het volgende:
Hoppa! Overwinningen op Helmond Sport en Cambuur waren genoeg om degradatie te voorkomen. Almere en Cambuur gaan terug naar de topklasse
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:01 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom Cambuur? Kon je niet van een andere club winnen?
Verrader
Cambuur in de Topklassse wtf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |