Mertens was bij mij in FM12 echt een geweldige baas. Als inside forward en later als winger gewoon 8.3 gemiddeld scoren over een heel seizoen, ook nog op je 33equote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Mertens bleef tot 2017 bij PSV. Vervolgens koos hij voor Blackburn.
Ik ga hem inzetten als Diepe Spits. In de voorbereiding deed hij het erg goed, ben eens benieuwd hoe het voor het eggie gaat.
Fm 12quote:
Blijf het toch prettiger vinden dan 13quote:
Carlos Fierro?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:21 schreef Sejt het volgende:
Fierro schoffelt net keihard de keeper van RKC onderuit.Was echt zo'n heerlijke meterslange sliding.
Yep. Kon vorig seizoen Fierro én Erick Torres transfervrij halen. Tsja, daar hoef je niet 2x over na te denken.quote:
Viespeuk.quote:
quote:
Ook jij kunt te ver gaan, duitser.quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, sta met nog 8 te gaan 10 punten voor op die fags uit Amsterdam
[ afbeelding ]
Hoe snel ga jij die seizoenen wel niet door?quote:Op woensdag 19 juni 2013 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, sta met nog 8 te gaan 10 punten voor op die fags uit Amsterdam
[ afbeelding ]
Kom mat'n danquote:
Dit is het 5e seizoen in 1,5 week tijd ofzoquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:35 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Hoe snel ga jij die seizoenen wel niet door?
*broek op de enkels*quote:
Feliquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:14 schreef dion_v_k het volgende:
In mijn 1e seizoen gepromoveerd met sparta
Wutttquote:
Lekker man.quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:14 schreef dion_v_k het volgende:
In mijn 1e seizoen gepromoveerd met sparta
Oude logo nog van Almere Cityquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb er wel vertrouwen in:
[ afbeelding ]
Moet je minimaal 30 miljoen voor kunnen krijgen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:08 schreef Buitendam het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze man aankomende transferperiode ook slijten aan een topper. Hij heeft zich op het wk in de kijker gespeeld door topscorer en man van het toernooi te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |