Euh nee, hij heeft zich nog geen enkele keer in Bianca ingeleefd. Ze hebben al weken geen normaal gesprek meer gehad.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat hij het ook wel zat is nu.
Dat is misschien ook zo.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat hij het ook wel zat is nu.
Ze zijn beide een beetje gek. Bianca kan echt paranoïde zijn, maar hetzelfde geldt voor Anton. Beide zijn het wel hele goede acteurs naar mijn mening. Anton denkt altijd iets te makkelijk dat alles maar vanzelfsprekend is. Zoals dus Julia in huis te nemen.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat is misschien ook zo.
Maar hij vond het aanvankelijk ook niet nodig om met Bianca te overleggen, om Julia in huis te nemen.
En ja, ik kan me voorstellen dat Bianca hem wat dat betreft nog niet helemaal vertrouwd!![]()
uiteindelijk kom je altijd beneden. Met of zonder parachute.quote:Op maandag 24 juni 2013 23:32 schreef GTFransST het volgende:
Straks in Shownieuws gaat tante Patty eens vertellen wat er gaat gebeuren in de cliff, ben benieuwd.
-
Vals alarm, niet echt nieuws. Ze zei wel dat niet iedereen de grond zal raken.
Wiet duwt Nina zonder parachute.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:34 schreef GTFransST het volgende:
Misschien vinden er tussen 2 personen iets in het vliegtuig plaats?
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:39 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ik had haar niet in huis genomen. Flikker toch op met die schijnheil.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:44 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat is misschien ook zo.
Maar hij vond het aanvankelijk ook niet nodig om met Bianca te overleggen, om Julia in huis te nemen.
En ja, ik kan me voorstellen dat Bianca hem wat dat betreft nog niet helemaal vertrouwd!![]()
No shit.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:42 schreef GwaiLow het volgende:
Cliffhanger van dit seizoen zal in ieder geval tijdens de parachute sprong zijn waar een ongeluk gebeurd.
Allen is de inhoud vergeleken met seizoen 2004-2005 volledig om te jankenquote:Meest bekeken seizoen GTST sinds 2004-2005
Geplaatst op Tue 25 Jun 2013 om 13:04
Met nog anderhalve week te gaan tot de zomercliff, is het huidige seizoen van Goede Tijden Slechte Tijden nu al het meest bekeken seizoen sinds 2004-2005. Dat heeft RTL desgevraagd laten weten. RTL 4 is buitengewoon content met de hoge kijkcijfers van de huidige serie. “De zomercliff van GTST stijgt dit jaar tot ongekende hoogte net zoals de kijkcijfers van het afgelopen seizoen. RTL 4 en producent Endemol Nederland kijken dan ook terug op een zeer succesvol jaar.“
Er kijken dit seizoen gemiddeld 1,8 miljoen mensen per dag naar GTST. Volgens RTL waren dat er in het seizoen 2004-2005 bijna 1,9 miljoen. Tijdens het dipseizoen van GTST, 2007-2008, lag het gemiddelde op 1,1 miljoen kijkers.
Ook in de commerciële doelgroep is Goede Tijden Slechte Tijden dit seizoen weer een topscoorder. De serie behaalde tot nu toe een gemiddeld marktaandeel van 28,6 procent in de commerciële doelgroep boodschappers van 20 tot 49 jaar.
Ja.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zeg, zien jullie op die persfoto ook '1 person only' op de twee deuren op dat vliegtuig staan?
Inderdaad en dat komt vooral door Nina en Lucas.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Allen is de inhoud vergeleken met seizoen 2004-2005 volledig om te janken
Volgens mij kijkt er nu een hele andere doelgroep naar gtst, die het liefdesgeneuzel van Lucas en Menno echt heel leuk vindenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Allen is de inhoud vergeleken met seizoen 2004-2005 volledig om te janken
Ja. Ik ga niet parachutespringen als er een Belg bij mij in het vliegtuig zit.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja.
Jij nog iets uit mijn zoomfoto kunnen halen?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja. Ik ga niet parachutespringen als er een Belg bij mij in het vliegtuig zit.
Zou goed kunnen iddquote:Op dinsdag 25 juni 2013 18:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het is zomer. Misschien op vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |