Ik denk vooral afhankelijk maken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Oh ok. En dat bereikt hij door haar gek te maken? Die vent is echt ziek
Inderdaad. Of ze kan gewoon niet acteren. Met dat constant blije hoofd.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die moeder van Tim is een eng wijf. Heel de tijd dat zogenaamde beleefde gedoe en overal het juiste antwoord op hebben. Daar steekt meer achter.
Anton zal wel weer vreemdgaan met haar...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die moeder van Tim is een eng wijf. Heel de tijd dat zogenaamde beleefde gedoe en overal het juiste antwoord op hebben. Daar steekt meer achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goeie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:15 schreef amaranta het volgende:
En zo komt het, dat Rik tegen Mike zegt.
Kom jij ook op mijn vrijgezellenfeest?
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:31 schreef Frey het volgende:
Aysen![]()
Wanneer dondert ze eens op bij de politie?
Ik ben er ook helemaal klaar mee!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:31 schreef Frey het volgende:
Aysen![]()
Dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:31 schreef Frey het volgende:
Aysen![]()
Noud en Wiet moeten gewoon bij elkaar komen.quote:
Aysen heeft mij eigenlijk altijd geïrriteerd. Maar nu is het wel heel erg! Daarom hoop ik dat zij in ieder geval vertrekt na de cliffhanger!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:16 schreef hplaserjet het volgende:
Hopelijk heeft prinses Nina de kapotte parachute om tijdens de sprong. Ze is met stip op 1 het meest irritante personage in GTST, gevolgd door Aysen. Op dit moment zijn er weinig boeiende personages in GTST, met uitzondering van Lorena, Menno en Sjoerd. De rest is boring
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juni 2013 09:15 schreef majahoi het volgende:
spoiler van cliffhanger :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juni 2013 09:50 schreef GTFransST het volgende:
Dit is de spoiler voor de cliffhanger. Ik denk dat de laatste persoon voor opschudding gaat zorgen...Ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 09:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:44 schreef Frey het volgende:
Ik moet zeggen dat de spoilers mijn nieuwsgierigheid nog niet echt weten op te wekken. Hopelijk wordt dat beter in de loop van deze 2 weken.
Al een cliff foto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 23 juni 2013 10:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 23 juni 2013 17:29 schreef Frey het volgende:
Promo gezien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of dat Lucas vergeet om er 1 om te doen!quote:Op zondag 23 juni 2013 17:42 schreef Frey het volgende:
Het zou eigenlijk wat zijn als er meerdere parachutes gesaboteerd zouden zijn door verschillende mensen.
Het zou me niets verbazen als er tenminste twee parachutes gesaboteerd zijn:quote:Op zondag 23 juni 2013 17:42 schreef Frey het volgende:
Het zou eigenlijk wat zijn als er meerdere parachutes gesaboteerd zouden zijn door verschillende mensen.
Of een voor Wiet door Nina.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als er tenminste twee parachutes gesaboteerd zijn:
- Een door Aysen (bedoeld voor Bing)
- Een door Mike (bedoeld voor Nina? Gezien die voogdijzaak.)
Maar natuurlijk worden die parachutes per ongeluk omgewisseld
Of een voor het schrijversteam door Properquote:Op zondag 23 juni 2013 18:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Of een voor Wiet door Nina.
Of een voor Nina door Wiet.
Of een voor Noud door Wiet.
Of een voor Mike door Lorena.
Of een voor Lorena door Mike.
Alles kan.
Maar Rohan Gottschalk krijgt per ongeluk die parachute.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:01 schreef PeterKelder het volgende:
Of een voor Frons Servies door Schilperoort
quote:Op zondag 23 juni 2013 17:29 schreef Frey het volgende:
Promo gezien:Staat de promo online of zag je 'm op TV?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze staat in ieder geval dichter bij het bruidspaar dan Ninaquote:Op maandag 24 juni 2013 00:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gaat Bianca als collega van Nuran ook springen?
Rik-Noud-Ninaquote:Op maandag 24 juni 2013 10:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze staat in ieder geval dichter bij het bruidspaar dan Nina
Want waarom die mee mag is me een raadsel.
Rik geloof ik niet. Wat hij ook te horen krijgt, ik geloof niet dat hij een parachute zou saboteren.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:58 schreef Frey het volgende:
Zelfs Rik kan verdachte zijn.
Mits hij het nog te horen krijgt van Danny.
Goed om te wetenquote:Louis Talpe wordt geen ‘tweede Jef Alberts’
Geplaatst op Mon 24 Jun 2013 om 10:40
Louis Talpe ziet zichzelf niet talloze jaren opdraven als Mike in Goede Tijden Slechte Tijden. Dat vertelt de acteur vandaag in dagblad Metro. Talpe wil niet alleen nog maar als Mike gezien worden. “Als ik dit al 30 jaar zou doen, dan zou ik me er echt mee vereenzelvigen. Of ik een tweede Jef Alberts ga worden? Dat zie ik niet gebeuren. Maar ik word op straat wel herkend en nageroepen. Soms zo van ‘Wat doe je met Lorena?!’, maar in Antwerpen waar ik woon, valt het wel mee.”
Toen de Vlaming net begon met de soap, moest hij flink wennen. “Ik moest meteen aan de slag. Het ging zo snel. Ik kreeg ‘s ochtends het script en vroeg of het voor een week was, maar het was voor een dag. Dat was wel wennen.”
En als hij moet kiezen tussen Mike Brandt of Mega Toby? “Het maatpak van Mike is toch iets mooier en stylisher dan dat van Toby.“
Als Bianca springt verwacht ik nog een streek van Julia.quote:Op maandag 24 juni 2013 10:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze staat in ieder geval dichter bij het bruidspaar dan Nina
Want waarom die mee mag is me een raadsel.
Spanning zomercliff GTST stijgt letterlijk tot grote hoogteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Ook niet als lijk?quote:Op maandag 24 juni 2013 12:58 schreef vencodark het volgende:
Maar laten ze aub niet Nina weer in the picture zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Inderdaad, ben wel benieuwd!quote:Op maandag 24 juni 2013 12:52 schreef Frey het volgende:
Hmm, gaat toch nog een en ander gebeuren deze 2 weken zo te lezen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:38 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:08 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:10 schreef PeterKelder het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:11 schreef roos85 het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:10 schreef PeterKelder het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:13 schreef PeterKelder het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:13 schreef vencodark het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:14 schreef PeterKelder het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 13:38 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet in the picture nee... svp in een bodybag.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:20 schreef Holenmens het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 15:39 schreef PeterKelder het volgende:
[ Bericht 75% gewijzigd door PatriQue89 op 24-06-2013 18:01:23 ]
[ Bericht 4% gewijzigd door roos85 op 24-06-2013 16:27:05 ]
Ik kan me voorstellen dat hij het ook wel zat is nu.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:35 schreef Koosnaam het volgende:
Wat een overdreven reactie van Anton zeg!
Alsof hij niet kan indenken dat Bianca, het misschien niet leuk vindt dat hij zo gezellig met z'n ex omgaat.
Euh nee, hij heeft zich nog geen enkele keer in Bianca ingeleefd. Ze hebben al weken geen normaal gesprek meer gehad.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat hij het ook wel zat is nu.
Dat is misschien ook zo.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat hij het ook wel zat is nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |