Aysen heeft mij eigenlijk altijd geïrriteerd. Maar nu is het wel heel erg! Daarom hoop ik dat zij in ieder geval vertrekt na de cliffhanger!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:16 schreef hplaserjet het volgende:
Hopelijk heeft prinses Nina de kapotte parachute om tijdens de sprong. Ze is met stip op 1 het meest irritante personage in GTST, gevolgd door Aysen. Op dit moment zijn er weinig boeiende personages in GTST, met uitzondering van Lorena, Menno en Sjoerd. De rest is boring
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juni 2013 09:15 schreef majahoi het volgende:
spoiler van cliffhanger :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 juni 2013 09:50 schreef GTFransST het volgende:
Dit is de spoiler voor de cliffhanger. Ik denk dat de laatste persoon voor opschudding gaat zorgen...Ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 09:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:44 schreef Frey het volgende:
Ik moet zeggen dat de spoilers mijn nieuwsgierigheid nog niet echt weten op te wekken. Hopelijk wordt dat beter in de loop van deze 2 weken.
Al een cliff foto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 23 juni 2013 10:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 23 juni 2013 17:29 schreef Frey het volgende:
Promo gezien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of dat Lucas vergeet om er 1 om te doen!quote:Op zondag 23 juni 2013 17:42 schreef Frey het volgende:
Het zou eigenlijk wat zijn als er meerdere parachutes gesaboteerd zouden zijn door verschillende mensen.
Het zou me niets verbazen als er tenminste twee parachutes gesaboteerd zijn:quote:Op zondag 23 juni 2013 17:42 schreef Frey het volgende:
Het zou eigenlijk wat zijn als er meerdere parachutes gesaboteerd zouden zijn door verschillende mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |