quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Ben je nieuw op FOK!? Of had je het gemiddelde van 3 Dikke-Mensen-zijn-Vies![]()
-topics per dag nog niet gezien?
Sterkte met de reacties!
Ik weet het.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Ben je nieuw op FOK!? Of had je het gemiddelde van 3 Dikke-Mensen-zijn-Vies![]()
Sterkte met de reacties!
Hele dikke mensen zijn met dit weer ook gewoon vies.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte met de reacties!
Dan ben je gek op zelfkastijding of je bent een troll.quote:
Dat denk ik ook hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
Dit kán niet serieus zijn, toch? Gewoon om reacties uit te lokken, toch?
Jouw UI matchtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:40 schreef Rectum het volgende:
hallo ts,
zou jij eens op mijn gezicht willen gaan zitten? als beloning krijg je een ijsje.
PM/DM voor je reactie.
Kusjes,
Rectum
dit inderdaad, niet de beste move, tsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte met de reacties!
Heel veel van die zogenaamde 'Goede keuze' dingen eten maakt je niet slank nee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:41 schreef Infection het volgende:
Een gezonden levensstijl aanhangen en vervolgens 105 kilo wegen? Dat zeggen ze allemaal...
en dit inderdaad. goed zoeken, goed naar je lichaam kijken, zelfs jij hebt wel een paar pluspunten (waarschijnlijk je tieten) die je kunt benadrukken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:42 schreef rosepetals het volgende:
Je hebt tegenwoordig wel veel leuke plus mode toch?Ik kan me voorstellen dat je er van baalt hoor, maar je kan zelf ook wel bedenken dat je zou moeten sporten ect.
Maar je kan je nog gewoon leuk kleden vind ik, probeer je inderdaad van niemand iets aan te trekken en je goed te voelen over wie je bent. Met je leuke borsten![]()
17.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:43 schreef Neejman het volgende:
Godverdomme dikke pad, ga afvallen ofzo. Niemand maar dan ook niemand wil jou zien in zomerkleding. Godverdomme 105 kg hoe oud ben jij!?
Als je jezelf maar eraf knipt zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:43 schreef lsi het volgende:
Komt zo een foto van de weegschaal en FoK!-papiertje voor de mensen die denken dat ik geen 105.2 kilo weeg.
Je bent er nog trots op zo te zien ook. Vreet dan jezelf maar een hartaanval.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:43 schreef lsi het volgende:
Komt zo een foto van de weegschaal en FoK!-papiertje voor de mensen die denken dat ik geen 105.2 kilo weeg.
Met de schijf van vijf bedoelen ze niet een bamischijf of vijftig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:36 schreef lsi het volgende:
Vanaf ik een kind was, had ik al overgewicht en ondanks ik een relatief gezonde levensstijl aanhang val ik maar weinig af.
waarom. wat doe je jezelf aan. ben je masochist?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:43 schreef lsi het volgende:
Ik ben niet trots, maar ik word niet graag een troll genoemd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:44 schreef Infection het volgende:
[..]
Je bent er nog trots op zo te zien ook. Vreet dan jezelf maar een hartaanval.
Ja van die vieze dikke melkwitte spektieten zit niemand op te wachten hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
en dit inderdaad. goed zoeken, goed naar je lichaam kijken, zelfs jij hebt wel een paar pluspunten (waarschijnlijk je tieten) die je kunt benadrukken.
Tjsa, dat ben je blijkbaar sowieso wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:45 schreef lsi het volgende:
[..]
Ik ben niet trots, maar ik word niet graag een troll genoemd.
LIF / Raw Food levensstijl.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heel veel van die zogenaamde 'Goede keuze' dingen eten maakt je niet slank nee.
oh ts, laat maar, je hebt geen sterke punten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:45 schreef Neejman het volgende:
[..]
Ja van die vieze dikke melkwitte spektieten zit niemand op te wachten hoor
Nouja met zo een massa verwacht ik eigenlijk wel een behoorlijke zwaartekracht.quote:
tubgirlquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:46 schreef Sloggi het volgende:
Pics!
Het liefst liggend in bad terwijl je jezelf onderschijt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:43 schreef lsi het volgende:
dit dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
Dit kán niet serieus zijn, toch? Gewoon om reacties uit te lokken, toch?
Koning!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:46 schreef Sloggi het volgende:
Pics!
Het liefst liggend in bad terwijl je jezelf onderschijt.
Precies, het gaat allemaal om het innerlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:42 schreef rosepetals het volgende:
Je hebt tegenwoordig wel veel leuke plus mode toch?Ik kan me voorstellen dat je er van baalt hoor, maar je kan zelf ook wel bedenken dat je zou moeten sporten ect.
Maar je kan je nog gewoon leuk kleden vind ik, probeer je inderdaad van niemand iets aan te trekken en je goed te voelen over wie je bent. Met je leuke borsten![]()
Beschrijf 'een relatief gezonde levensstijl', aangezien daar nogal veel misverstand over bestaat.quote:Vanaf ik een kind was, had ik al overgewicht en ondanks ik een relatief gezonde levensstijl aanhang val ik maar weinig af.
je bent 0,2 kilo aangekomen sinds dat je het topic hebt geopendquote:
Ik zit er over te twijfelen, om te doen. Ik heb een alvast een 'voor'-foto gemaakt voor als ik afgevallen ben.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:48 schreef Piye het volgende:
Waarom niet gewoon foto van je lijf. Dit zegt natuurlijk weinig, misschien heb er wel een stapel bakstenen bij gelegd.
Doe je eigenlijk nog iets sportiefs of zo?
Een filmpje maken waarop je op de melodie "Hup Holland Hup" "Hup FOK! Hup" zingt, terwijl je al wobbelend met je vetkwabben de macarena danst.quote:
Niet vergeten om een foto te plaatsen op Facebook van je #drankje #zon. Lekker #genieten meid, je hebt het verdiend!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:48 schreef Aberkullie het volgende:
Ja vervelend idd.
Groetjes vanaf het terras in een kort zomerjurkje.
Je brengt me wel goed aan het lachen!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een filmpje maken waarop je op de melodie "Hup Holland Hup" "Hup FOK! Hup" zingt, terwijl je al wobbelend met je vetkwabben de macarena danst.
En die andere vraag?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:49 schreef lsi het volgende:
[..]
Ik zit er over te twijfelen, om te doen. Ik heb een alvast een 'voor'-foto gemaakt voor als ik afgevallen ben.
Ja en, wie zegt dat jij op die weegschaal staat en je er niet een partij bakstenen op hebt gelegd.quote:
Ik zag ooit in een topicreeks iemand die gebruikt maakte van een fotolink, waardoor die foto niet op Fok! vereeuwigd is, maar weg te halen valt door de eigenaar.quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja en, wie zegt dat jij op die weegschaal staat en je er niet een partij bakstenen op hebt gelegd.
Nog steeds troll.![]()
Ik kan er ook wel 105 kilo op krijgen als ik me flink omlaag druk aan een tafel oid.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:51 schreef lsi het volgende:
[..]
Ik zag ooit in een topicreeks iemand die gebruikt maakte van een fotolink, waardoor die foto niet op Fok! vereeuwigd is, maar weg te halen valt door de eigenaar.
Kijken of dat te vinden is.
of ga op ze zittenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:51 schreef zarGon het volgende:
17 jaar oud, 1,80 meter lang, 105 kilo.
Geef je ouders even een tik tegen hun wang met de platte hand.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:51 schreef lsi het volgende:
[..]
Ik zag ooit in een topicreeks iemand die gebruikt maakte van een fotolink, waardoor die foto niet op Fok! vereeuwigd is, maar weg te halen valt door de eigenaar.
Platte hand? Die is waarschijnlijk helemaal bol van al dat vet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:51 schreef zarGon het volgende:
17 jaar oud, 1,80 meter lang, 105 kilo.
Geef je ouders even een tik tegen hun wang met de platte hand.
waarom maak je dan in godsnaam een topic over je zelf met als enige gevolg dat wij je afkraken, kick je daar op ofzo ?quote:
Je IQ is in elk geval niet 105.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:51 schreef lsi het volgende:
[..]
Moet dat nu?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een filmpje maken waarop je op de melodie "Hup Holland Hup" "Hup FOK! Hup" zingt, terwijl je al wobbelend met je vetkwabben de macarena danst.
Ik sport nooit, ik ben eigenaar van een scooter (fiets staat te verstoffen) en ik heb net de eindexamens gehaald, dus ik zit vrijwel alleen thuis.quote:
Ik denk dat ze meedoet aan eetwedstrijdenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:52 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat voor sport doe je dan ts?
Want je leeft best gezond volgens jou.
En wat eet je per dag?
Gewoon in je foto-boek zetten, dan kun je ze zelf weer weggooien. Heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:51 schreef lsi het volgende:
[..]
Had dit topic op een rvijdagmiddag geopend.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef lsi het volgende:
[..]
Ik sport nooit, ik ben eigenaar van een scooter (fiets staat te verstoffen) en ik heb net de eindexamens gehaald, dus ik zit vrijwel alleen thuis.
Mijn vriend neemt me in de auto mee op stedentripjes en koopt ijs, koffie bij DE en weet ik veel wat nog meer voor me.![]()
(Ben ik alleen, dan eet ik eigenlijk alleen fruit en groenten) Hij heeft een goed gewicht.
Even een comma toegevoegd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef lsi het volgende:
[..]
Ik sport nooit, ik ben eigenaar van een scooter (fiets staat te verstoffen) en ik heb net de eindexamens gehaald, dus ik zit vrijwel alleen thuis.
Mijn vriend neemt me in de auto, mee op stedentripjes en koopt ijs, koffie bij DE en weet ik veel wat nog meer voor me.![]()
(Ben ik alleen, dan eet ik eigenlijk alleen fruit en groenten) Hij heeft een goed gewicht.
ERICA? BEN JIJ DIT ???quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:54 schreef lsi het volgende:
*Zit met het linkje voor de foto in het reactiescherm*'
Twijfeltwijfeltwijfel. Ik ben niet herkenbaar, mijn omgeving ook niet. Ik ben ook niet te traceren via dit account. Toch durf ik niet helemaal.
Heeft ze ook een pittig kapsel dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ah, korte rokjes, vrouw, te dik... Alle elementen aanwezig, op seks na, voor een stormloop topic.
quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van 1.80? Grote kabouters dan, mattie.
Aha, toch een vriend gescoord dus.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef lsi het volgende:
[..]
Mijn vriend neemt me in de auto mee op stedentripjes en koopt ijs, koffie bij DE en weet ik veel wat nog meer voor me.![]()
Als je dit echt een issue vindt, dan staat jouw scooter in plaats van fiets te verstoffen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef lsi het volgende:
[..]
Heel veel kudos voor het niet gebruiken van het woord 'volslank'. Dat dan wel weer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:43 schreef Piye het volgende:
Een kaftan een optie?
Ik vind trouwens wel dat je veel verkleinwoorden voor je lichaamsdelen gebruikt, als beerin van 1,80 met 105 kilo.
Dan ben jij ook een kabouterquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van 1.80? Grote kabouters dan, mattie.
De vriend van TS is duidelijk een feeder.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:55 schreef Piye het volgende:
Aha, toch een vriend gescoord dus.Wat vind hij van je gewicht? Die houdt daar wel van?
![]()
als jij je er niet goed bij voelt gewoon niet doen danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:54 schreef lsi het volgende:
Twijfeltwijfeltwijfel. Ik ben niet herkenbaar, mijn omgeving ook niet. Ik ben ook niet te traceren via dit account. Toch durf ik niet helemaal.
Gast, ik ben geen 1.80, wat denk je? Dat ik een kabouter ben?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Zelfinductiecoefficient het volgende:
[..]
Dan ben jij ook een kabouter
Maar dan heeft FOK! niks om op te fappenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
als jij je er niet goed bij voelt gewoon niet doen dan
Elke dag met de auto langs de McDonalds.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De vriend van TS is duidelijk een feeder.![]()
![]()
Zit jij TS eens niet zo op te jutten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
als jij je er niet goed bij voelt gewoon niet doen dan
Als je 1.80 groot vind dan ben je zelf een kabouterquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gast, ik ben geen 1.80, wat denk je? Dat ik een kabouter ben?
Gewoon doen joh. #yolo #swag #ftw #BFquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:54 schreef lsi het volgende:
Stedentripsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Elke dag met de auto langs de McDonalds.
fokkers fappen alleen op skinny bitches toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Maar dan heeft FOK! niks om op te fappen
'Elk stadje een ander patatje' is het motto.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:57 schreef Differ het volgende:
[..]
Stedentrips![]()
In elk stadje heb je een MAC
Hij liep altijd met me hard als ik wilde afvallen, hij kookt gezond eten voor me (zelfs als hij het zelf niet lust en gewoon spareribs naar binnen wil werken), hij koopt rivella voor me als ik twijfel of ik wel of niet een terrasje opdruf. Hij is lief. Geen feeder.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De vriend van TS is duidelijk een feeder.![]()
![]()
Precies ja!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:57 schreef Differ het volgende:
[..]
Stedentrips![]()
In elk stadje heb je een MAC
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:58 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
'Elk stadje een ander patatje' is het motto.
1.80 voor een vrouw van 17 is groot. Jij hebt blijkbaar de definitie van kabouter niet helemaal begrepen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:57 schreef Zelfinductiecoefficient het volgende:
[..]
Als je 1.80 groot vind dan ben je zelf een kabouter
Het maakt niet uit of het verse patat is of patat uit de diepvries.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:58 schreef DorperTed. het volgende:
Jij bent lief!quote:
Gaat niet werken, meid.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:59 schreef lsi het volgende:
[..]
Jij bent lief!
Kun jij me misschien helpen met iets zodat als Fok!kers mijn foto quoten, ik alsnog via de upload-website de foto kan verwijderen?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:58 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
HAhahaha, 's avonds weer topics openen met overgewicht..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Precies ja!
Elke mac bezoeken en overal foto's van maken met een forse BigTasty tussen de kaken.
Jij siert mijn desktop al.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:59 schreef lsi het volgende:
[..]
Jij bent lief!
Kun jij me misschien helpen met iets zodat als Fok!kers mijn foto quoten, ik alsnog via de upload-website de foto kan verwijderen?
de paardentrailer waar TS dan in zit past niet door de McDrivequote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Elke dag met de auto langs de McDonalds.
Uw BMI is 32.4... Dit betekent dat u ernstig overgewicht oftewel obesitas heeftquote:Vanaf ik een kind was, had ik al overgewicht en ondanks ik een relatief gezonde levensstijl aanhang val ik maar weinig af.
Ik ben een meisje, en ik ben 1.80 lang. Ik weeg 105 kilo
Kom nou maar met die foto, k hou wel van chubbyquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:59 schreef lsi het volgende:
[..]
Jij bent lief!
Beetje jammer dat je dit tijdens kantooruren hebt geopend.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef lsi het volgende:
[..]
Via de wifi van de MAC.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:59 schreef Differ het volgende:
HAhahaha, 's avonds weer topics openen met overgewicht..
Plaatsenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:54 schreef lsi het volgende:
Een kabouter is een klein persoon.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
1.80 voor een vrouw van 17 is groot. Jij hebt blijkbaar de definitie van kabouter niet helemaal begrepen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Had dit topic op een rvijdagmiddag geopend.
Maar wat doe jij dan? Werk? Sport? Je fiets staat onder het stof? Vind je het gek dat je zo dik blijft. Misschien loop je 40 meter op een dagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:58 schreef lsi het volgende:
[..]
Hij liep altijd met me hard als ik wilde afvallen, hij kookt gezond eten voor me (zelfs als hij het zelf niet lust en gewoon spareribs naar binnen wil werken), hij koopt rivella voor me als ik twijfel of ik wel of niet een terrasje opdruf. Hij is lief. Geen feeder.
Dit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je dit tijdens kantooruren hebt geopend.
Tjah dan maar buiten aan de paal vastknopen net als in de westerns.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:00 schreef Rectum het volgende:
[..]
de paardentrailer waar TS dan in zit past niet door de McDrive
Dat siert je, maar zo'n foto zonder gezicht zal d'r echt niet komen achtervolgen. Maar als ze dat toch te veel vind, moet ze het inderdaad niet doen. Succesvol is het topic toch al.quote:
Ik ook wel, maar dit is geen chubby meer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:00 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Kom nou maar met die foto, k hou wel van chubby
Haal je fiets uit de schuilkelder en ga fietsen, (k)lomp vlees.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:01 schreef lsi het volgende:
[..]
Dan kan ik niet eens meer mensen fatsoenlijk beantwoorden door de stormloop.
Mijn aandacht heeft ze!quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:02 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
TS aan het sporten![]()
[ afbeelding ]
McFlurry jongen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
TS drinkt elke dag een verse milkshake van de Mac om haar suikers goed op peil te houden.
luister als je twijfelt en geen troll bent of iets dergelijks zet het het er dan niet op. Maar wil je het toch posten dan is http://www.mijnalbum.nl/ wel goedquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:59 schreef lsi het volgende:
[..]
Jij bent lief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gemaakt op april de 23e.
Ze is zeldzaam dik en al meerdere keren op tv geweest bij 'obese'.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:03 schreef Awesome_ het volgende:
Hoezo zou je traceerbaar zijn met een foto zonder hoofd in een neutrale omgeving?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ze is zeldzaam dik en al meerdere keren op tv geweest bij 'obese'.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:03 schreef lsi het volgende:
Oké dan, ik doe 't. Ik ben toch onherkenbaar. Zelfs de trainingsbroek is te donker om op te vallen.
Fok! hoeft niet mijn lingerie te zien.Daarom ter vermaak een voetbal, een baseball en een puck!
mooi ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gemaakt op april de 23e.
Oké dan, ik doe 't. Ik ben toch onherkenbaar. Zelfs de trainingsbroek is te donker om op te vallen.
Fok! hoeft niet mijn lingerie te zien.Daarom ter vermaak een voetbal, een baseball en een puck!
Bah bah dikzakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gemaakt op april de 23e.
McFlurry heeft de meeste suikers.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:04 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De suikersectie bij de Mac is niet bepaald mijn afdeling.![]()
Als je de bron weghaald is die volgens mij niet meer te zien.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:59 schreef lsi het volgende:
[..]
Jij bent lief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Heb je er ook 1 zonder ballen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gemaakt op april de 23e.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Dit is eerlijk gezegd wel minder erg dan ik me 105(!) kilo had voorgesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gemaakt op april de 23e.![]()
Niet je buik inhouden, dat telt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gemaakt op april de 23e.Dat weet toch iedere boerenlul.
Hahahahaha ik ken jou!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gemaakt op april de 23e.![]()
nou had veel erger verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gemaakt op april de 23e.![]()
Hoop kun je natuurlijk ook met je pose goedmaken. Maar het valt allemaal wel mee inderdaad.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:05 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dit is eerlijk gezegd wel minder erg dan ik me 105(!) kilo had voorgesteld
Hee Daphne! Ik wist niet dat jij ook op FOK! zat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gemaakt op april de 23e.
Morgen feestje bij Inge he! Niet vergeten.BEASTMODE
Er mag wel wat af. Maar valt best mee, had het 'erger' verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gemaakt op april de 23e.![]()
Ouwe snoepert.quote:
Ik herken dat laminaat uit duizenden, ik heb daar een aantal keren op gelopen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:06 schreef lsi het volgende:
[..]
Ik schrik me elke keer dood als iemand dat zegt.
Hou op
In onderbroek ging me wat te ver.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die trainingsbroek verhult meer dan je denkt.
ja dit! En als jequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind 105 toch schrikbarend veel hoor voor iemand uit 1995. Ik zou daar toch eens serieus iets aan proberen te doen mbt je gezondheid. Waarom is er vroeger niets aan gedaan door je ouders toen je als kind al te dik was? Verder wat de zomer betreft en kleding ik zou me daar niets van aantrekken. Hot pants aantrekken zou ik niet doen maar trek lekker een rok aan tot aan je knie met leuke slippertjes, hemdje erboven op met leuk zomers vestje kan toch ook? Dat mensen je te dik vinden weet je ook wel dus trek maar gewoon zomerkleren aan, schijt aan hebben als een ander het niet mooi zou vinden.
of zware botten tochquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Die trainingsbroek verhult meer dan je denkt.
Nou. 4x per week cardio, 2 dagen hardlopen, matig met eten en je zit in no time op een gezond gewicht. Doe er wat aan dan.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:07 schreef lsi het volgende:
Op dinsdag 18 juni 2013 15:06 schreef Loverrrr het volgende:
zal ook wel deels met je lengte te maken hebben denk ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:07 schreef lsi het volgende:
[..]
De meesten vinden het ook vreemd als ik mijn gewicht vertel, ze schatten me vaak op 80.
Dat is geen 105 kilo op de foto. Je houdt je adem in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gemaakt op april de 23e.
Jij hebt vaker 105 kilo wegende dames naakt gezien?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is geen 105 kilo op de foto. Je houdt je adem in.
Stel je niet zo aan joh, ik zie in de stad vaker mensen lopen die er veel enger uitzienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto is gemaakt op april de 23e.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Ik hou me adem echt niet in, erewoord. Ik heb alleen mijn armen omhoog zoals je ziet, zodat de camera neit voor mijn buik valt in de self-pic.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is geen 105 kilo op de foto. Je houdt je adem in.
65 kilo is een prima gewicht voor jou lengte toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:09 schreef lsi het volgende:
Ik heb nog een taille. Als ik die 40 kilo afval, hoe zie ik er dan uit?!
Te lelijk!!!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:09 schreef lsi het volgende:
Ik heb nog een taille. Als ik die 40 kilo afval, hoe zie ik er dan uit?!
En wat versta je onder cardio? Hardlopen is ook gewoon cardio.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:07 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nou. 4x per week cardio, 2 dagen hardlopen, matig met eten en je zit in no time op een gezond gewicht. Doe er wat aan dan.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh, ik zie in de stad vaker mensen lopen die er veel enger uitzien
Dat laminaat in combinatie met die weegschaal doet wel een belletje rinkelen.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jij hebt vaker 105 kilo wegende dames naakt gezien?
Ik welquote:
Je hebt toch ook een fiets?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:11 schreef lsi het volgende:
Ik moet zo de stad in. Ik durf niet.
Ik wil met de scooter, wind in de haren. Maar ik moet eigenlijk lopen.
Ga gewoon lopen lisa.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:11 schreef lsi het volgende:
Hardlopen is cardio?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:07 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nou. 4x per week cardio, 2 dagen hardlopen, matig met eten en je zit in no time op een gezond gewicht. Doe er wat aan dan.
Dikke mensen zien er op een scooter 10x zo debiel uit, fiets is een stuk beterquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:11 schreef lsi het volgende:
Vieze feederquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:09 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Te lelijk!!!!![]()
Lekker volslank blijven....
Neem de fiets. Koop een step voor een paar tientjes en ga elke avond eens beginnen met steppen. Ik doe dat vaker als ik het nieuws kijk enzo, beter dan als een walvis op de bank liggend tv kijken op deze manier erg nuttig ook nog eens.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:11 schreef lsi het volgende:
Steppen is idd tyfuszwaar, zelfs als je niet dik bentquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Neem de fiets. Koop een step voor een paar tientjes en ga elke avond eens beginnen met steppen. Ik doe dat vaker als ik het nieuws kijk enzo, beter dan als een walvis op de bank liggend tv kijken op deze manier erg nuttig ook nog eens.
Ik wil de motivatie van TS niet verpesten, maar dikke mensen op de fiets zijn ook zwaar komisch.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:12 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dikke mensen zien er op een scooter 10x zo debiel uit, fiets is een stuk beter
want dan kunnen ze niet snel wegkomen als je naar ze wijst en ze uitlacht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:12 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
[..]
Vieze feeder
Nee geen feeder.... Moet GDVDM!!! niet te dik worden nu is het goedquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:12 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
[..]
Vieze feeder
Rokje tot bij je knieën is meer dan prima als je dik bent, zolang je geen cellulitis zietquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:12 schreef Fokkingvet het volgende:
Gewoon een kort rokje aandoen, schijt hebben aan wat mensen denken. Zijn zat mannen die het beregeil vinden.
ga gewoon lekker lopen joh, ik zie zo vaak hele dikke vrouwen op straat, daar sta je 1 seconde bij stil en dan ga je weer gewoon verder met je leven.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:11 schreef lsi het volgende:
Dikke LOLquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:02 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
TS aan het sporten![]()
[ afbeelding ]
Isabel is aan het trollenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:13 schreef Awesome_ het volgende:
Er komt een moment dat we de naam van de TS goed gokken waardoor ze nog harder zal zweten dan normaal.
omvangrijke bestaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:14 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dikke LOL
Ondanks dat ik op slank val, wens ik TS toch sterkte met haar omvangrijke bestaan (en de irritante fokkertjes).
Ja maar op de fiets krijgen ze van mij voordeel van de twijfel want zo bewegen en verbranden ze calorieën. Als ik een chubby op de scooter zie denk ik snel 'luiwammes ga maar eens wat meer bewegen'..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik wil de motivatie van TS niet verpesten, maar dikke mensen op de fiets zijn ook zwaar komisch.
Mja, maar deze is volgens mij 2x TSquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik wil de motivatie van TS niet verpesten, maar dikke mensen op de fiets zijn ook zwaar komisch.
[ afbeelding ]
Die is wel meer dan 105quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:13 schreef Piye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:14 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Nee geen feeder.... Moet GDVDM!!! niet te dik worden nu is het goed
Slechts 30 kilo overgewicht oid jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:14 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Nee geen feeder.... Moet GDVDM!!! niet te dik worden nu is het goed
Is ook zo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Die is wel meer dan 105Maar ik doelde meer op het feit dat je op een scooter al snel voor een tokkie die in de winter een bondkraagje heeft word aangezien die elke avond friet met mayo vreet
hij is geen feeder dat jij dat uberhaupt denkt zegt meer over jou dan over hem ze is gewoon mooi zoquote:
Mja, vrouwen kunnen geen/slecht gewicht inschatten. Daarom komt de foto van 'TS' niet overeen met de weegschaalquote:
Een 'Raw Food'-levenstijl aanhangen "omdat het zo gezond is" en dan nog 30 kilo te zwaar zijn.quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, TS is geband. Verwacht geen foto's of filmpjes mensen
Lekkere raw hamburgers van de Mac en de Burger King.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Een 'Raw Food'-levenstijl aanhangen "omdat het zo gezond is" en dan nog 30 kilo te zwaar zijn.
Don't shoot the messengerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:18 schreef Differ het volgende:
[..]
Serieus?![]()
![]()
![]()
Ik begon het net leuk te vinden
Geen macarena![]()
Party pooper ben je ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ik noem hem nergens een feeder? Dat was iemand anders pannenkoekquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:17 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
hij is geen feeder dat jij dat uberhaupt denkt zegt meer over jou dan over hem ze is gewoon mooi zo
dus morgen bbq en iedereen mag komen!!! ts brengt het spek
bans worden niet besproken.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:20 schreef Piye het volgende:
Terechte ban, dikkerdjes zijn hier niet welkom.
Waarom??quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Het was sarcastisch, en ja ze moet afvallen, en hard ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik noem hem nergens een feeder? Dat was iemand anders pannenkoek
Maar om gezond te zijn moet ze wel iets afvallen.
En die ander is wel een feederquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:20 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Het was sarcastisch, en ja ze moet afvallen, en hard ook.
Wasn't mequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Waarom??Begon net leuk te worden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer een lekker wijf weg gepest.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:20 schreef Piye het volgende:
Terechte ban, dikkerdjes zijn hier niet welkom.
ik vermoed dat het gewoon weer een of andere impulsdieet was in de hoop snel af te afvallen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja maar hoe kun je nou zo zwaar zijn als je een raw-food-freak bent? Meestal zijn die lui ongezond dun.
absoluut, vervelend om dat soort dingen te zien, zorg gewoon dat ze wat aan haar uiterlijk doet. Je kan die dingen nu wel goed gaan praten maar uiteindelijk heeft ze er veel meer profijt van als je haar gewoon helpt af te vallenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En die ander is wel een feeder
die lui zijn zo dun omdat zij al het raw food opeet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja maar hoe kun je nou zo zwaar zijn als je een raw-food-freak bent? Meestal zijn die lui ongezond dun.
Omdat het een troll-topic isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Misschien is ze raw-food freak geworden omdat ze zo'n fattie is en denkt zo af te vallen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Trage werking schildklier etc.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Muwah, ik vind hem geen feeder als hij zegt dat hij op dikkere vrouwen valt, hij moedigde haar niet aan om meer te eten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:20 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Het was sarcastisch, en ja ze moet afvallen, en hard ook.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:22 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
die lui zijn zo dun omdat zij al het raw food opeet.
Daar kun je goed dingen tussen stoppenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:22 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Lekker bouncende basketballen
In theorie sta ik boven modsquote:
Viel dan nog mee, ik had meer; 'Sterf vette koe' en 'betaal meer zorgtoeslag bolle' verwacht.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:22 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
die lui zijn zo dun omdat zij al het raw food opeet.
Maar hij houdt het wel in stand, en hoewel dikke meisjes ook liefde nodig hebben, helpt het ze niet om ook daadwerkelijk wat aan hun gezondheid te gaan doen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Muwah, ik vind hem geen feeder als hij zegt dat hij op dikkere vrouwen valt, hij moedigde haar niet aan om meer te eten.
Maar ook niet om af te vallen, kijk als je eigenlijk 70 zou moeten wegen en je weegt 80, naja kan gebeuren, dan kan je er nog best lekker uitzien en niet ongezond zijn. Maar 105 kilo is wel erg zwaar, helemaal als je 17 bentquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Muwah, ik vind hem geen feeder als hij zegt dat hij op dikkere vrouwen valt, hij moedigde haar niet aan om meer te eten.
Was ff gelee op tv een raw-food-freak die vrat idd alleen maar rauw vlees en ook nog bedorven vleesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:23 schreef Piye het volgende:
[..]
Misschien is ze raw-food freak geworden omdat ze zo'n fattie is en denkt zo af te vallen?
Overigens niks mis met een raw-food dieet. Wel gewoon rauw vlees erbij eten.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
Nog steeds geen weegschaalfoto? Deze kan wel dicht dan.
Ja maar dan valt hij gewoon op dik en ongezond.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Maar ook niet om af te vallen, kijk als je eigenlijk 70 zou moeten wegen en je weegt 80, naja kan gebeuren, dan kan je er nog best lekker uitzien en niet ongezond zijn. Maar 105 kilo is wel erg zwaar, helemaal als je 17 bent
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
Nou in principe is vruchten, groenten, noten en vlees een prima dieet en gezonder dan de schijf van 5. Al zou ik het persoonlijk wel gewoon verwarmen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Was ff gelee op tv een raw-food-freak die vrat idd alleen maar rauw vlees en ook nog bedorven vlees
Vooruit dan, het is een chubby chaserquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja maar dan valt hij gewoon op dik en ongezond.
Is anders dan een feeder
mn zusje heeft kip gehaaldquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou in principe is vruchten, groenten, noten en vlees een prima dieet en gezonder dan de schijf van 5. Al zou ik het persoonlijk wel gewoon verwarmen.
Heb je ook spierpijn?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:25 schreef Hugh_Myron het volgende:
Zou ik ook rakenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:27 schreef Awesome_ het volgende:
Overigens zou ik wel seks hebben met de navel van TS.
M'n scheen doet pijn omdat die beschermer de hele tijd eraf vloog.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb je ook spierpijn?
Ik in mijn bovenbenen beetje
Heb jij nu een heuse Braddie-UI?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |