dit dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
Dit kán niet serieus zijn, toch? Gewoon om reacties uit te lokken, toch?
Koning!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:46 schreef Sloggi het volgende:
Pics!
Het liefst liggend in bad terwijl je jezelf onderschijt.
Precies, het gaat allemaal om het innerlijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:42 schreef rosepetals het volgende:
Je hebt tegenwoordig wel veel leuke plus mode toch?Ik kan me voorstellen dat je er van baalt hoor, maar je kan zelf ook wel bedenken dat je zou moeten sporten ect.
Maar je kan je nog gewoon leuk kleden vind ik, probeer je inderdaad van niemand iets aan te trekken en je goed te voelen over wie je bent. Met je leuke borsten![]()
Beschrijf 'een relatief gezonde levensstijl', aangezien daar nogal veel misverstand over bestaat.quote:Vanaf ik een kind was, had ik al overgewicht en ondanks ik een relatief gezonde levensstijl aanhang val ik maar weinig af.
je bent 0,2 kilo aangekomen sinds dat je het topic hebt geopendquote:
Ik zit er over te twijfelen, om te doen. Ik heb een alvast een 'voor'-foto gemaakt voor als ik afgevallen ben.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:48 schreef Piye het volgende:
Waarom niet gewoon foto van je lijf. Dit zegt natuurlijk weinig, misschien heb er wel een stapel bakstenen bij gelegd.
Doe je eigenlijk nog iets sportiefs of zo?
Een filmpje maken waarop je op de melodie "Hup Holland Hup" "Hup FOK! Hup" zingt, terwijl je al wobbelend met je vetkwabben de macarena danst.quote:
Niet vergeten om een foto te plaatsen op Facebook van je #drankje #zon. Lekker #genieten meid, je hebt het verdiend!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:48 schreef Aberkullie het volgende:
Ja vervelend idd.
Groetjes vanaf het terras in een kort zomerjurkje.
Je brengt me wel goed aan het lachen!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een filmpje maken waarop je op de melodie "Hup Holland Hup" "Hup FOK! Hup" zingt, terwijl je al wobbelend met je vetkwabben de macarena danst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |