quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Ben je nieuw op FOK!? Of had je het gemiddelde van 3 Dikke-Mensen-zijn-Vies![]()
-topics per dag nog niet gezien?
Sterkte met de reacties!
Ik weet het.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Ben je nieuw op FOK!? Of had je het gemiddelde van 3 Dikke-Mensen-zijn-Vies![]()
Sterkte met de reacties!
Hele dikke mensen zijn met dit weer ook gewoon vies.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte met de reacties!
Dan ben je gek op zelfkastijding of je bent een troll.quote:
Dat denk ik ook hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
Dit kán niet serieus zijn, toch? Gewoon om reacties uit te lokken, toch?
Jouw UI matchtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:40 schreef Rectum het volgende:
hallo ts,
zou jij eens op mijn gezicht willen gaan zitten? als beloning krijg je een ijsje.
PM/DM voor je reactie.
Kusjes,
Rectum
dit inderdaad, niet de beste move, tsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:38 schreef Isabeau het volgende:
Sterkte met de reacties!
Heel veel van die zogenaamde 'Goede keuze' dingen eten maakt je niet slank nee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:41 schreef Infection het volgende:
Een gezonden levensstijl aanhangen en vervolgens 105 kilo wegen? Dat zeggen ze allemaal...
en dit inderdaad. goed zoeken, goed naar je lichaam kijken, zelfs jij hebt wel een paar pluspunten (waarschijnlijk je tieten) die je kunt benadrukken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:42 schreef rosepetals het volgende:
Je hebt tegenwoordig wel veel leuke plus mode toch?Ik kan me voorstellen dat je er van baalt hoor, maar je kan zelf ook wel bedenken dat je zou moeten sporten ect.
Maar je kan je nog gewoon leuk kleden vind ik, probeer je inderdaad van niemand iets aan te trekken en je goed te voelen over wie je bent. Met je leuke borsten![]()
17.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:43 schreef Neejman het volgende:
Godverdomme dikke pad, ga afvallen ofzo. Niemand maar dan ook niemand wil jou zien in zomerkleding. Godverdomme 105 kg hoe oud ben jij!?
Als je jezelf maar eraf knipt zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:43 schreef lsi het volgende:
Komt zo een foto van de weegschaal en FoK!-papiertje voor de mensen die denken dat ik geen 105.2 kilo weeg.
Je bent er nog trots op zo te zien ook. Vreet dan jezelf maar een hartaanval.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:43 schreef lsi het volgende:
Komt zo een foto van de weegschaal en FoK!-papiertje voor de mensen die denken dat ik geen 105.2 kilo weeg.
Met de schijf van vijf bedoelen ze niet een bamischijf of vijftig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:36 schreef lsi het volgende:
Vanaf ik een kind was, had ik al overgewicht en ondanks ik een relatief gezonde levensstijl aanhang val ik maar weinig af.
waarom. wat doe je jezelf aan. ben je masochist?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:43 schreef lsi het volgende:
Ik ben niet trots, maar ik word niet graag een troll genoemd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:44 schreef Infection het volgende:
[..]
Je bent er nog trots op zo te zien ook. Vreet dan jezelf maar een hartaanval.
Ja van die vieze dikke melkwitte spektieten zit niemand op te wachten hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
en dit inderdaad. goed zoeken, goed naar je lichaam kijken, zelfs jij hebt wel een paar pluspunten (waarschijnlijk je tieten) die je kunt benadrukken.
Tjsa, dat ben je blijkbaar sowieso wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:45 schreef lsi het volgende:
[..]
Ik ben niet trots, maar ik word niet graag een troll genoemd.
LIF / Raw Food levensstijl.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heel veel van die zogenaamde 'Goede keuze' dingen eten maakt je niet slank nee.
oh ts, laat maar, je hebt geen sterke punten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:45 schreef Neejman het volgende:
[..]
Ja van die vieze dikke melkwitte spektieten zit niemand op te wachten hoor
Nouja met zo een massa verwacht ik eigenlijk wel een behoorlijke zwaartekracht.quote:
tubgirlquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:46 schreef Sloggi het volgende:
Pics!
Het liefst liggend in bad terwijl je jezelf onderschijt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:43 schreef lsi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |