Dikke LOLquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:02 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
TS aan het sporten![]()
[ afbeelding ]
Isabel is aan het trollenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:13 schreef Awesome_ het volgende:
Er komt een moment dat we de naam van de TS goed gokken waardoor ze nog harder zal zweten dan normaal.
omvangrijke bestaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:14 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dikke LOL
Ondanks dat ik op slank val, wens ik TS toch sterkte met haar omvangrijke bestaan (en de irritante fokkertjes).
Ja maar op de fiets krijgen ze van mij voordeel van de twijfel want zo bewegen en verbranden ze calorieën. Als ik een chubby op de scooter zie denk ik snel 'luiwammes ga maar eens wat meer bewegen'..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik wil de motivatie van TS niet verpesten, maar dikke mensen op de fiets zijn ook zwaar komisch.
Mja, maar deze is volgens mij 2x TSquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik wil de motivatie van TS niet verpesten, maar dikke mensen op de fiets zijn ook zwaar komisch.
[ afbeelding ]
Die is wel meer dan 105quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:13 schreef Piye het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:14 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Nee geen feeder.... Moet GDVDM!!! niet te dik worden nu is het goed
Slechts 30 kilo overgewicht oid jaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:14 schreef Totem_paal het volgende:
[..]
Nee geen feeder.... Moet GDVDM!!! niet te dik worden nu is het goed
Is ook zo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Die is wel meer dan 105Maar ik doelde meer op het feit dat je op een scooter al snel voor een tokkie die in de winter een bondkraagje heeft word aangezien die elke avond friet met mayo vreet
hij is geen feeder dat jij dat uberhaupt denkt zegt meer over jou dan over hem ze is gewoon mooi zoquote:
Mja, vrouwen kunnen geen/slecht gewicht inschatten. Daarom komt de foto van 'TS' niet overeen met de weegschaalquote:
Een 'Raw Food'-levenstijl aanhangen "omdat het zo gezond is" en dan nog 30 kilo te zwaar zijn.quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, TS is geband. Verwacht geen foto's of filmpjes mensen
Lekkere raw hamburgers van de Mac en de Burger King.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:18 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Een 'Raw Food'-levenstijl aanhangen "omdat het zo gezond is" en dan nog 30 kilo te zwaar zijn.
Don't shoot the messengerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:18 schreef Differ het volgende:
[..]
Serieus?![]()
![]()
![]()
Ik begon het net leuk te vinden
Geen macarena![]()
Party pooper ben je ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ah, TS is geband. Verwacht geen foto's of filmpjes mensen
Ik noem hem nergens een feeder? Dat was iemand anders pannenkoekquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:17 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
hij is geen feeder dat jij dat uberhaupt denkt zegt meer over jou dan over hem ze is gewoon mooi zo
dus morgen bbq en iedereen mag komen!!! ts brengt het spek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |