SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
92 zelfs.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:23 schreef _Dido_ het volgende:
Sieht gut aus, BE. Maar rechts ben je toch geen 90 kg?ziet er iig veel slanker uit
ohoooh valsspelertquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
92 zelfs.![]()
Er moeten er dus echt nog wat af. Maar mijn benen zijn behoorlijk fors. Daarom ook eraf geknipt.![]()
![]()
Ik heb ook het meeste gewicht in mijn billen en benen zittenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
92 zelfs.![]()
Er moeten er dus echt nog wat af. Maar mijn benen zijn behoorlijk fors. Daarom ook eraf geknipt.![]()
![]()
Dat zie je echt niet, hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
92 zelfs.![]()
![]()
Ook daar vind ik het best meevallen. Dat pak kleedt echt heel mooi afquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
1.72cm
Isa: wel hoor
Mooi verhaal is dat he!![]()
Ik ook, ik kan me van sommige mensen zo moeilijk voorstellen hoe ze er uit zien. Ik denk van Dancing Phoebe altijd dat ze er uit ziet als Busy Philipsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:39 schreef Mokkels het volgende:
Ik vind foto's altijd leuk om te zien.Krijg je ook eindelijk eens een gezicht bij iemand zijn/haar posts!
Daarom vond ik de Dieetclubmeets altijd zo leukquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:39 schreef Mokkels het volgende:
Ik vind foto's altijd leuk om te zien.Krijg je ook eindelijk eens een gezicht bij iemand zijn/haar posts!
Ja dat heb ik ook! En dan is het soms grappig wat je dan voor gezicht je hebt bedacht en je dan een foto ziet. Ik heb het aaaltijd mis!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ook, ik kan me van sommige mensen zo moeilijk voorstellen hoe ze er uit zien. Ik denk van Dancing Phoebe altijd dat ze er uit ziet als Busy Philips
Maar dan ken ik niemandquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:44 schreef Sarabi het volgende:
Dieetclubmeets met de meiden die nu posten kan ook?
Doe eens oldschool joh en ga naar een meet waar je niemand kentquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dan ken ik niemand(tenzij SQ ook komt
)
Ja, hallo, dat is alweer 14 jaar geleden dat ik dat heb gedaan hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Doe eens oldschool joh en ga naar een meet waar je niemand kent
Ik ken ook helemaal niemand!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
)
Waarom zou het alleen voor de dames zijn? Op de vroegere meets kwam ook wel eens een manquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Sometimes het volgende:
Op foto's van andere mensen zie je veel beter hoeveel effect het afvallen heeft dan wanneer ik zelf in de spiegel kijk. Goed gedaan BE!
Meet alleen voor de dames?
Ik ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik ben a.s zaterdag vrij en heb verder geen verplichtingen
Klopt inderdaadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens mij ging het hier een jaar geleden ook over en toen begonnen de vakanties van iedereen. En dat was dat.
Wat gaan we doen, Lucky?quote:
Als er een meet is kom ik ook (als ik kan dan hoor). En ik ken ook vrijwel niemand van hier, alleen LoLaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
)
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
Die laatste!
Ik zit in een huis ergens in lochem dit weekend, count me out. En zo heb ik wel wat elk weeken tot we op vakantie gaan.
En wat Isa zegt trws Mokkels, je bent een echtmokkel
Oh dankjewel!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:09 schreef Isabeau het volgende:
Mokkels, je bent mooi! En die laatste foto is geweldig
Ik wil het ooit meemakenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom zou het alleen voor de dames zijn? Op de vroegere meets kwam ook wel eens een manMaar of die daar nu zo gelukkig van werd, weet ik niet
Party!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat gaan we doen, Lucky?
edit: ik zie het al, we gaan naar Lochem!
Af en toe even prikkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom zou het alleen voor de dames zijn? Op de vroegere meets kwam ook wel eens een manMaar of die daar nu zo gelukkig van werd, weet ik niet
Hahaha dat zou wat wezen! Zie het al helemaal voor me.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben overigens een week later op Parkpop, ook een leuke plek voor een meet (maar geen idee of mijn metgezel daar wel trek in heeft"hoooi, hier ben ik dan - en 8 anderen van de dieetclub
"
Hoe meer vrouwen hoe beterquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben overigens een week later op Parkpop, ook een leuke plek voor een meet (maar geen idee of mijn metgezel daar wel trek in heeft"hoooi, hier ben ik dan - en 8 anderen van de dieetclub
"
Nou, hij is nog vrijgezel, dus als ik allemaal vrijgezelle meiden meebreng dan heeft hij daar vast geen bezwaar tegenquote:
Ja, daar zou ik ook wel een goed recept voor willen. Ik kan me alleen nog de vieze bami van mijn moeder herinneren. Dat spul moet toch lekker te maken zijn zou je zeggen. Ik las gisteren wel in het Lidl topic dat je het best een mie stokjes ipv nestjes kunt nemen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:26 schreef Lonaa het volgende:
Wie heeft er nog een meesterrecept voor bami?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:40 schreef Vicky het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: kwark met banaan, appel, cruesli en lijnzaad
T: wat worteltjes
L: boterham kaas en gekookt ei, boterham runderrookvlees en gekookt ei
B: crosstrainer bij de fysio
T: handje popcorn
D: Couscoussalade van de Ivoorkust
T: weet ik nog niet
Voor en na foto'sWauw wat een verschil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, zo heb ik ook wel voor en na foto'squote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:09 schreef _Dido_ het volgende:
Geweldige progressie hier!
Ik heb wel een voor- en nafoto maar ik zit nu een kilo of 7 boven de nafoto dus ik post er pas weer eentje als ik daar weer ben![]()
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:09 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb wel een voor- en nafoto maar ik zit nu een kilo of 7 boven de nafoto dus ik post er pas weer eentje als ik daar weer ben![]()
ook niet leuk om te posten als je er weer boven zitquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik ook wel voor en na foto'sMaar die zeggen dus idd niets over hoe ik er nu uit zie.
Ik merk ook nog niet zo veel verschil, zeker niet bij hitte. Bij inspanning merk ik wel dat het moment van beginnen met zweten wat verder weg ligt, maar nog altijd veel sneller dan bij ieder ander.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:38 schreef Zeester het volgende:
Heb niet het idee dat 23 kilo minder me nou echt heel veel meer hitte-proof maakt helaas. Misschien hoort het gewoon bij me, slecht tegen hitte kunnen. Of misschien komt dat pas over een kilo of 10.
Ik kan ook op elk gewicht heel slecht tegen hitte en ga altijd supersnel zweten! Had niet het idee dat het minder werd tijdens of na het afvallenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:38 schreef Zeester het volgende:
Het lijkt me zo leuk om jullie te ontmoeten! En Vicky, wat een verschil! En Mokkels, jij komt er echt wel.
Ik heb weleens voor en na foto's gepost, maar er zijn vrij weinig voor foto's waar ik full body opsta omdat ik dat echt heel hard vermeed. Mijn moeder heeft er denk ik wel een paar van afgelopen vakantie, maar die hoef ik eigenlijk niet te zien,
Ik ben zojuist trouwens in het voorportaal vd hel geweest! Ik moest oppassen op 2 kindjes, en de jongste had zwemles in het binnenpad. Buitenbad was ook open, dus ik had zwemspullen mee, maar oudste wilde niet. Ook goed, dan zouden we in het gras een spelletje gaan doen. Maar toen wilde jongste dus weer niet dat wij bij het zwembad weg zouden, dus heb ik daar 3 hele lange kwartieren in dat zwembad gezeten en OH MIJN GOD, wat is dat heet. Ik wil spontaan geen kinderen meer, of iig mogen ze niet op zwemles. Ik wilde gelijk daarna gaan zwemmen, want hun papa zou ze bij het zwembad komen halen, maar die was laat dus bracht ik ze alsnog naar huis. Nu echt compleet oververhit thuis.
Heb niet het idee dat 23 kilo minder me nou echt heel veel meer hitte-proof maakt helaas. Misschien hoort het gewoon bij me, slecht tegen hitte kunnen. Of misschien komt dat pas over een kilo of 10.
Zuid Hollandse Rijswijkquote:
Ik woon in Enschede.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Laat ik er alvast maar een "extreme" hoek bijgooien, Alkmaar
September geeft inderdaad wel weer genoeg tijd om af te vallen voor de meetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben ook in voor een meet in september! Woon in Rotterdam. En in september wil ik 10 kilo lichter zijn ivm een bepaald feest, dus dat komt goed uit.
vroeg me vandaag nog af waar je wasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallobenikweer. Ik heb me helemaal laten gaan sinds m'n enkelsmoes
. Héél veel kant en klaar gegeten en niet bewogen. Voor de vakantie afvallen gaat hem dus niet meer worden, want die vakantie is over 1,5 week
. En nu heb ik een soort mini-stressaanval want wat als ik nou elke keer de dikste persoon in de hostel/het hotel/whatever ben en mensen me helemaal niet willen leren kennen en ik 4 weken lang in m'n uppie doorbreng
.
Maar goed. Die foto's van jullie zijn écht geweldig! BE, je straalt zo mooi op die nieuwe foto!! En Mokkels, jij bent een leuk wijf zeg! Supermooi gezichtje heb je ook. En sometimes die zes-en-véértig kilo is afgevallen. Teeeering.
Ik ben ook in voor een meet in september! Woon in Rotterdam. En in september wil ik 10 kilo lichter zijn ivm een bepaald feest, dus dat komt goed uit.
Gouda staat er bij en ik vind het een superaanbod van je!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:49 schreef Tink89 het volgende:
Alkmaar
Rijswijk Zuid-Holland
Enschede
Tilburg (Rijen in oktober)
Amsterdam
Haarlemmermeer
Utrecht
Hoogeveen
Oss
Dordrecht
Rotterdam
Gouda
Who's next?
Rotterdam is toegevoegd!
Ik heb een spannend idee... Wat nou als we in ons nieuwe huisje meeten? Ik wil dat met liefde openstellen, er is een treinstation op loopafstand en we kunnen in de buurt een terrasje pikken of een rondje door de natuur (hard)lopen.
Eerlijk zeggen als jullie dat gek vinden, maar ik zag het opeens voor me... Dan wordt 't wel half oktober btw.
Je hebt nog tot Oktober om dat in te halen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:50 schreef fluster het volgende:
Ook Rotterdam hier. Maar ik post niet zo vaak dus op een meet hoor ik niet hoor.
Ik ook!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gouda staat er bij en ik vind het een superaanbod van je!Leuk idee!
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt nog tot Oktober om dat in te halen.
Ja heb het druk! Zal blij zijn als m'n vakantie begint zeg.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:49 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
vroeg me vandaag nog af waar je was
Ga je trouwen?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik gooi hem er gewoon nog een keertje in hoor.![]()
[ afbeelding ]
Hoewel ik tegelijkertijd dus wel kan janken als ik naar mezelf kijk.En dat vind ik heel erg want het is wel de kraamtijd van mijn oudste, maar ik heb iets van 3-4 foto's van mezelf met hem, en daar kan ik dus nauwelijks naar kijken.
Maar ik moet nog een heel eind hoor. Minimaal 25/30 kilo..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:38 schreef Zeester het volgende:
Het lijkt me zo leuk om jullie te ontmoeten! En Vicky, wat een verschil! En Mokkels, jij komt er echt wel.
Ja, het was echt onprettig warm. Het is ook hetzelfde zwembad waar ik afgelopen winter flauwviel doordat de overgang van koud vries-weer naar subtropisch zwembad te groot was, dus ik voel me daar al niet helemaal senangquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zet het in mijn agenda! Ik vraag de vriendin die dan haar verjaardag altijd viert alvast om het te verplaatsen. Wat een lief aanbod Tink![]()
En Zeester, wat een nare ervaring zeg. Ik krijg het al benauwd bij het idee. Ik kon altijd al slecht tegen warmte maar sinds het gesodemieter met de schildklier begon is het helemaal bizar. Gelukkig ben ik al lang over het dieptepunt heen en heb ik het nu alleen nog normaal warm. Ik liep vorig jaar januari met-15 buiten om even af te koelen
Als jij mij een jaar geleden had verteld dat ik nu 23 kilo lichter zou zijn geweest had ik je keihard midden in je gezicht uitgelachen. Wat een jaar tijd wel niet kan betekenen, dat is echt niet te geloven hoor! Dus daarom zeg ik, jij komt er ÉCHT wel. En je ziet er nu al leuk uit! Laat staan over 25 kilo!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:16 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Maar ik moet nog een heel eind hoor. Minimaal 25/30 kilo..
En ik heb ook altijd zo'n last van de hitte. Zit nu het liefste ook binnen (ben de hele dag al binnen bij m'n vader thuis.. oude boerderij, onder de bomen, wit huis... lekkah!het is gewoon koud hier binnen. ) eerder ook al, toen ik dus dunner was, dus het zal vast niet aan het gewicht liggen.
dacht dat het een subtiele hint wasquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja heb het druk! Zal blij zijn als m'n vakantie begint zeg.
Trouwen? Welnee. Ben single. In ieder geval tot dat feestje
.
26 oktober staat genoteerd! We kunnen dan met z'n allen koken of ik maak mijn heerlijke mexicaanse salade ofzo... Komt goedquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:15 schreef Zeester het volgende:
Ik zie vooralsnog geen reden om niet te kunnen! Ga je dan ook gezond voor ons allemaal koken
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:18 schreef Zeester het volgende:
[..]
Als jij mij een jaar geleden had verteld dat ik nu 23 kilo lichter zou zijn geweest had ik je keihard midden in je gezicht uitgelachen. Wat een jaar tijd wel niet kan betekenen, dat is echt niet te geloven hoor! Dus daarom zeg ik, jij komt er ÉCHT wel. En je ziet er nu al leuk uit! Laat staan over 25 kilo!
Ik ben toch maar ff in mijn email aan het zoeken naar vakantiefoto's van afgelopen jaar. Dat was waar mijn lijf me met 30 graden écht in de weg zat, en waar ik me continu zo ongelooflijk zelfbewust was van mijn dikheid, dat het me echt belemmerde.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:35 schreef Mokkels het volgende:
[..]![]()
Het moet ook wel lukken denk ik.. maar ik heb nog een lange weg te gaan, en dat moet ook kunnen (het is er ook niet in één dag aan gekomen). Gelukkig is er eindelijk een knop op. Hiervoor was ik nog iets dikker maar wou ik niet eens afvallen.. heel stom. En van 1 op de andere dag ging er een knop op dat ik wou afvallen. Gelukkig maar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw! Wat een vooruitgang!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:47 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik ben toch maar ff in mijn email aan het zoeken naar vakantiefoto's van afgelopen jaar. Dat was waar mijn lijf me met 30 graden écht in de weg zat, en waar ik me continu zo ongelooflijk zelfbewust was van mijn dikheid, dat het me echt belemmerde.
ditoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:53 schreef Zeester het volgende:
Volgens mij is Tilburg ook 1 van de weinige top 25 plaatsen waar ik nooit geweest ben
Ik heb net de lijst nog eens gecheckt en ik weet niet zeker of ik ooit in Breda en Zoetermeer ben geweest (volgens mij welquote:
wat bedoel je met top 25? In Breda was ik ook nog nooit, ja onderweg naar Frankrijk werd daar wel eens gestopt, maar dat telt niet. In Zoetermeer was ik al wel eens, daar woont mevrouw roze Crocs, voor de ingewijdenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:52 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik heb net de lijst nog eens gecheckt en ik weet niet zeker of ik ooit in Breda en Zoetermeer ben geweest (volgens mij wel) en als ik daar ooit ben geweest is Tilburg zelfs dé enige
!
Als je googlet op top 25 steden NL vind je een wiki-lijstquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:53 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
wat bedoel je met top 25? In Breda was ik ook nog nooit, ja onderweg naar Frankrijk werd daar wel eens gestopt, maar dat telt niet.
Die laatste foto van Mokkelsen mooie beentjes
Dat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:53 schreef Brighteyes het volgende:
Zo hee Zeester!Wat een verschil joh!
Wauw! Echt te gek!
Een kwart?! Dus dat zou betekenen dat je nog 75 kilo moet?! Nee toch...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:55 schreef Zeester het volgende:
[..]
Niet de helft, maar toch bijna een kwart!
Nee joh, bijna een kwart van m'n totale gewicht bedoel ikquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:06 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Een kwart?! Dus dat zou betekenen dat je nog 75 kilo moet?! Nee toch...
Och ik schrok al. -en dan in positieve zin van dat ik me dat niet kon voorstellen- Foutje!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:07 schreef Zeester het volgende:
[..]
Nee joh, bijna een kwart van m'n totale gewicht bedoel ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Wow! -30!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een enorme verschillen.
Wat ontzettend knap! Voelt echt goed he?
De mijne: 90 kg / 60 kg
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een enorme verschillen.
Wat ontzettend knap! Voelt echt goed he?
De mijne: 90 kg / 60 kgjammer vd zwarte vlek, nu weet ik nog steeds niet hoe je eruitzietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
Dacht dat je alleen doof was .quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:40 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
jammer vd zwarte vlek, nu weet ik nog steeds niet hoe je eruitziet
quote:
stadsgenootquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:58 schreef Barreltje het volgende:
gaan we meeten??
Alkmaar
Rijswijk Zuid-Holland +1
Enschede
Amsterdam
Haarlemmermeer
Utrecht
Hoogeveen x 2
Oss
Dordrecht
Rotterdam
Gouda
Huissen (omgeving Arnhem)en 26 oktober hoef ik niet te werken*O*
120,6! maar dat wist ik nog niet op die before foto's want ik was 13 jaar niet op de weegschaal geweest!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:24 schreef Lonaa het volgende:
Ooh, miste ik de foto's helemaal.
Uniek, gaaf!
Zeester, supergoed joh! Van hoe zwaar kwam je, als ik vragen mag?
Ik dacht dat jij vrouw was.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Sometimes het volgende:
Op foto's van andere mensen zie je veel beter hoeveel effect het afvallen heeft dan wanneer ik zelf in de spiegel kijk. Goed gedaan BE!
Meet alleen voor de dames?
Rotterdam is prima te doen met de treinquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:49 schreef Tink89 het volgende:
Alkmaar
Rijswijk Zuid-Holland
Enschede
Amsterdam
Haarlemmermeer
Utrecht
Hoogeveen
Oss
Dordrecht
Rotterdam
Who's next?
Rotterdam is toegevoegd!
Ik heb een spannend idee... Wat nou als we in ons nieuwe huisje meeten? Ik wil dat met liefde openstellen, er is een treinstation op loopafstand en we kunnen in de buurt een terrasje pikken of een rondje door de natuur (hard)lopen.
Eerlijk zeggen als jullie dat gek vinden, maar ik zag het opeens voor me... Dan wordt 't wel half oktober btw.
Wat doe je zaterdagquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:32 schreef Mokkels het volgende:
Alkmaar
Rijswijk Zuid-Holland
Enschede
Amsterdam
Haarlemmermeer
Utrecht
Hoogeveen x 2
Oss
Dordrecht
Rotterdam
Gouda
Huissen (omgeving Arnhem)
Hoogeveen nog een keer toegevoegd. Alleen weet ik nog niet of ik wel durf te meeten. Misschien dan wel.
Altijd fijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:19 schreef Brighteyes het volgende:
Menstruatie voorbij en keurig onder het gewicht dat ik daarvoor had!
Geen schade dus! Zelfs niet van het ijsje van gisteren.
De laatste keer dat ik het controleerde niet...quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:34 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb al gejilliand. Maar tering wat was het heet
Ik vond het gisterenavond idd ook best even doorpuffen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:34 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb al gejilliand. Maar tering wat was het heet
Is het ook denk ik. Vooral lekkerquote:
Ik heb laatst zelf sushi gemaakt, en het was een hele hoop werk, maar wel super lekker geworden. Maar 1 van de mensen die kwam eten was vega dus moest daar ook vanalles voor verzinnen. Was goed gelukt!quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:12 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Is het ook denk ik. Vooral lekkerMaar hoop dat ik daarna ook lekker zelf thuis sushi kan maken!
Heb net mijn abbonement bij WW opgezegd. Heb al een maand niet meer op de website gekeken, ik tel geen punten meer dus vond het zonde van de 15 euro.
Ik heb er veel meer aan om hier te posten, en om op een gezonde manier met mijn eten om te gaan.
Moest van mezelf even een keuze maken..
Nu lekker verder om op valtaf.nl mijn eetpatroon in te vullen en lekker te blijven sporten.
Vanmorgen was er weer wat bij, maar ja ongesteld he.. Komt wel goed.. Ik ga nu gewoon doorzetten.
Het begint hier al te rommelen in de lucht.. Hmm naja strakjes maar eerst werken, totaal geen zin!
Ah ben benieuwd!quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:14 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik heb laatst zelf sushi gemaakt, en het was een hele hoop werk, maar wel super lekker geworden. Maar 1 van de mensen die kwam eten was vega dus moest daar ook vanalles voor verzinnen. Was goed gelukt!
Ik ga over een half uurtjequote:Op woensdag 19 juni 2013 08:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vond het gisterenavond idd ook best even doorpuffen.Goed dat je het al gedaan hebt!
Bon Joviquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:17 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ah ben benieuwd!gaat ook mee, en voor de rest volgens mij voor al wat ouderen. Heb er zin in. En zaterdag lekker naar keulen, eerst naar Bon Jovi en dan 2 daagjes door de stad slenteren
3 daagjes uit eten, en vooral lekker genieten, ik snap nu wel waarom ik geen zin heb om te werken, ik wil dat het zaterdag is!
Ik ben nog nooit naar een echt concert geweest, alleen festivals. Dus ben wel benieuwd, mijn vriend is echt gek van Bon Jovi!quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bon JoviIk heb zulke geweldige herinneringen aan hun concert op Scheveningen een paar jaar terug.
Dat van mij was ook niet echt een concert. Een vriendin had kaartjes gewonnen via een of andere loterij die iets op Scheveningen strand organiseerde. Eerst zou Directquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:41 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een echt concert geweest, alleen festivals. Dus ben wel benieuwd, mijn vriend is echt gek van Bon Jovi!
Zaterdag? Nog niks!quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat doe je zaterdagIk heb nog een paar ongebruikte skeelers.
He ik trek dat nu ook echt niet hoor.. een spijkerbroek. Gisteren zelfs geen legging aangehad. Ok ik moest alleen ff anel boodschappen doen en bij een vriendin in de tuin zitten maar goed.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:53 schreef Zeester het volgende:
Joycie, was flauw dat ze je zo laat afbellen. Ik ben echt heeeel blij dat ik vandaag niet hoef te serveersteren, we moeten verplicht een spijkerbroek aan tijdens het werk, maar ik ga echt dood van de hitte in een spijkerbroek. En mijn huidige spijkerbroek begint alweer een tikkie te groot te worden dus als ik dan ga zweten gaat hij heel irritant verschuiven.
Ga wel ff vragen als ik m'n baas weer eens zie of een linnen broek ook mag bij temperaturen boven de 25, want ik trek dat echt niet!
Always was mijn eerste singlequote:Op woensdag 19 juni 2013 10:00 schreef _Dido_ het volgende:
Zag ik dat hier gepraat wordt over Bon Jovi?twee jaar geleden heb ik ze gezien op het strand in Zeebrugge. Dat wás zó gaaf! Inmiddels vier concerten bezocht en niet één keer speelden ze Always. Eikels
![]()
Veel plezier Joycie!
Heeft er iemand nog tips wat we echt moeten doen in Keulen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:00 schreef _Dido_ het volgende:
Zag ik dat hier gepraat wordt over Bon Jovi?twee jaar geleden heb ik ze gezien op het strand in Zeebrugge. Dat wás zó gaaf! Inmiddels vier concerten bezocht en niet één keer speelden ze Always. Eikels
![]()
Veel plezier Joycie!
Bij de H&M hebben ze nog prima leggings, volgens mij zelfs in het plus-size gedeelte. En anders passen de XL-leggings van de 'gewone' maten ook echt prima op dikke benen, voor mij is met maat 46 de XL zelfs al aan de grote kant.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:01 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
He ik trek dat nu ook echt niet hoor.. een spijkerbroek. Gisteren zelfs geen legging aangehad. Ok ik moest alleen ff anel boodschappen doen en bij een vriendin in de tuin zitten maar goed.
Ik baal ervan dat je bijna nergens meer leggings kunt krijgen. Want ondanks dat dat totaal uit de mode zit dat toch wel heel fijn!
Hahaha ja! Maar ik vind dat de winter weer niet erg en klaag dan nooit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:05 schreef Zeester het volgende:
Wat zijn we toch ook een stelle dikke zeikwijven. 'Wat is het waaahaarm
'
Skeeleren zonder skeelers wordt ook niks hèquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:48 schreef Mokkels het volgende:
Zaterdag? Nog niks!
Ik heb geen skeelers meer..muizen. Moet dus eerst weer nieuwe kopen.
Ik zit hier heerlijk in een koele ruimtequote:Op woensdag 19 juni 2013 10:05 schreef Zeester het volgende:
'
Ik denk dat ik er zelfs met maatje 36 niet tegen zou kunnen hier in nederland, dat benauwde weer!quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:05 schreef Zeester het volgende:
'
Even een tip hoor, ik ben geen legging hater at all, draag ze zeer regelmatig, maar beige/creme vind ik toch wel HEEL oncharmant over het algemeenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:11 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er zelfs met maatje 36 niet tegen zou kunnen hier in nederland, dat benauwde weer!
3 maanden mexico hield ik prima vol, flinke afstanden gelopen, gewoon gewerkt en geen een keer last ervan gehad!
Soms zou ik echt heel graag terug gaan naar dat onbezorgde leventje dat ik daar had.
Thnx voor de tips met de leggings, ikga eens kijken. Heb nu een beige/creme legging, en die begint echt te slijten tussen de benen. Volgend jaar hopelijk jurkjes aan met blote bennen, zou een stuk makkelijker zijn
Net zoals witte leggings, moeten ook verbannen worden uit het straatbeeld. Ik heb ook leggings, maar als ik ze draag dan zie je iig nooit een stuk huid tussen enkel/schoen. Doe er dan leuke laarsjes overquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:12 schreef Zeester het volgende:
[..]
Even een tip hoor, ik ben geen legging hater at all, draag ze zeer regelmatig, maar beige/creme vind ik toch wel HEEL oncharmant over het algemeen. Ik zou het gewoon bij zwart houden!
Bij mij zie je meestal wel een stuk huid tussen legging en schoen, ik heb (vind ik zelf) hele goede slanke kuiten, dus dat mag wel. En ik vind panty in gympies juist vaak zo zwarte-piet achtig, dan zie ik liever een stukje enkel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Net zoals witte leggings, moeten ook verbannen worden uit het straatbeeld. Ik heb ook leggings, maar als ik ze draag dan zie je iig nooit een stuk huid tussen enkel/schoen. Doe er dan leuke laarsjes over![]()
En korte broekenAlleen zijn ze te groot aan het worden
Ben bang dat ze vooral veel nieuwe nrs zullen spelen plus de oude nrs die ze eigenlijk altijd spelen. Prayer, Bad name, Wanted...quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik krijg steeds meer hoop dat ik het concert ook echt leuk ga vinden.. hoop ook op lekker wat oud materiaal en niet alleen de nieuwe nummers.
Over het algemeen heb ik ook alleen donkere leggings (donkerblauw, bruin/taupe en zwart) maar onder 2 jurkjes staat dat echt niet daar moet een lichte onder. Vind het ook niet het meest charmant maar het is charmanter als blote benen. En mijn benen zijn wel bruiner als de legging gelukkig :pquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:12 schreef Zeester het volgende:
[..]
Even een tip hoor, ik ben geen legging hater at all, draag ze zeer regelmatig, maar beige/creme vind ik toch wel HEEL oncharmant over het algemeen. Ik zou het gewoon bij zwart houden!
Bij mij ook altijd een stukje been tussen schoen en legging hoor anders vind ik het niet mooi. Of het moet een panty zijn van 40 den of zo dan wil ik nog wel eens een pump dragen of enkellaarsje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:19 schreef Zeester het volgende:
[..]
Bij mij zie je meestal wel een stuk huid tussen legging en schoen, ik heb (vind ik zelf) hele goede slanke kuiten, dus dat mag wel. En ik vind panty in gympies juist vaak zo zwarte-piet achtig, dan zie ik liever een stukje enkel.
Ik ben trouwens toch aan het overwegen om nog een driekwartlegginkje uit de kast te trekken, hoe erg ik mezelf ook had beloofd ze niet meer te dragen. Want ik kan nu mijn nieuwe fijne jurkje niet aan, want het korte-legginkje tegen schuur-benen kun je bij een fikse windvlaag zien in mijn nieuwe jurkje, en dat vind ik echt te oncharmant. Met driekwart legging kan ik die nu wel aan :s
Ben benieuwd! Dan kan ik in ieder geval iets meezingen/bleren..quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:21 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ben bang dat ze vooral veel nieuwe nrs zullen spelen plus de oude nrs die ze eigenlijk altijd spelen. Prayer, Bad name, Wanted...
+1, ik klaag nooit over koud, sneeuw, of wat dan ook (behalve toen ik afgelopen winter een deuk in mijn auto gleed door een laag ijs)... Door nu mag ik miemelen. Gelukkig hebben we airco op het werkquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:06 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Hahaha ja! Maar ik vind dat de winter weer niet erg en klaag dan nooit.Ik heb nooit zoveel met zomers. Zit altijd binnen want ik kan niet goed tegen de zon.
Met sunblock verbrand ik nog...
Iig veel groter dan m'n huidige huis en de benedenverdieping is ruim genoeg hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is te hopen dat dat nieuwe huis van Tink flink groot is
Inderdaad een mooie uitdaging! En Rijen ligt tussen Tilburg en Breda. Station heet Gilze-Rijen overigens.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:14 schreef Lonaa het volgende:
26 oktober it is dus? (Waar the heck ligt Rijen?)
Voor die tijd moet ik van mezelf onder de 100 zitten. Dat stond eigenlijk gepland op 7 november, maar 2 weken eerder is ook een mooie uitdaging.
Ik heb het trouwens teringwarm.
Dat wil ik ook, maar mijn benen willen niet afvallenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:13 schreef Zeester het volgende:
Ow en ik kan je vertellen, het is ZOOO FIJN om met blote benen rond te lopen. Ik had gisteren gewoon een korte broek aan, die nog lekker zat ook! Wat een gewaarwording!
Ik heb hetzelfde hoor, kraamvisite van Isa en ik sta overal op als een net aangespoelde walvis... Je mag trots zijn op wat je bereikt hebt, daar heb je veel meer aanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik gooi hem er gewoon nog een keertje in hoor.![]()
[ afbeelding ]
Hoewel ik tegelijkertijd dus wel kan janken als ik naar mezelf kijk.En dat vind ik heel erg want het is wel de kraamtijd van mijn oudste, maar ik heb iets van 3-4 foto's van mezelf met hem, en daar kan ik dus nauwelijks naar kijken.
Ik wil ook! Wat is een Ter Stal?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:01 schreef Lonaa het volgende:
Haha, Zeester, dat heb ik ook heel vaak.
Ik zag net toen ik naar de supermarkt ging dat de Ter Stal sale had, en ze hadden een hele mooie lange mintgroene strokenrok, 15 euro. Ik wil hem hebben. Ik ga hem halen. Nu.
In het noorden zo laat nog herfstvakantie? Hier begint die de 12e oktober al.. Dan verhuizen wij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:24 schreef MaJo het volgende:
Ah meiden+man, had jullie graag willen meeten! Maar het is dan herfstvakantie dus dan zit ik in Toscane
En ik ga ook eens foto's opzoeken before en after, werkt wel motiverend. Wat zijn jullie allemaal lekkere wijven![]()
Hoezo in het noordenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:31 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik wil ook! Wat is een Ter Stal?
[..]
In het noorden zo laat nog herfstvakantie? Hier begint die de 12e oktober al.. Dan verhuizen wij.
Want je wilde gaan barbecueën maar nu regent het en moet je iets anders verzinnen?quote:
Ik ging bami maken want vriendlief eet graag bami (ik niet, maar ach)quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want je wilde gaan barbecueën maar nu regent het en moet je iets anders verzinnen?
Ik denk dat ik iets met haring ga maken
Geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:32 schreef Sometimes het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het controleerde niet...
Waarom dacht je dat?
Lekkere?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:10 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb net in mn pauze wat recepten opgezocht. Morgen weer
Ik denk dat ze de minst appetijtelijke recepten heeft geselecteerdquote:
preciesquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de minst appetijtelijke recepten heeft geselecteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 3 maanden de after foto![]()
Niks mis met een krentenbol met kaas af en toe.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:42 schreef Qwea het volgende:
ooh en ik heb gezondigd met een krentenbol met kaasdie ga ik maar even eraf fietsen straks.
Vanaaf taart workshop
Maar voor een keertje maakt dat toch niet uit? En anders compenseer je dat. Schuldig voelen heeft iig geen zin. Zoals Uniek hierboven zei, je moet er wel van genieten.quote:
Dit klinkt miss raar, maar ik ben wel echt gelukkiger nu ik slanker ben. Mijn lijf zit me niet meer in de weg, ik kan een sprintje trekken naar de trein, frustratieloos kleding kopen en ik voel me gewoon veel fitter en energieker...quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:
je bent mooi Sarabi.. te zwaar misschien inderdaad.
Maar je wordt ook ouder en wijzer dus dat afvallen komt wel.
Genieten van het leven mensjes, kan je melden. Je wordt niet gelukkiger als je slanker bent, ECHT niet, misschien alleen nog maar meer bezorgder.
Ik weet ook dat het kan, gelukkiger zijn als je slanker bent. Maar je moet OOK genieten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:02 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Dit klinkt miss raar, maar ik ben wel echt gelukkiger nu ik slanker ben. Mijn lijf zit me niet meer in de weg, ik kan een sprintje trekken naar de trein, frustratieloos kleding kopen en ik voel me gewoon veel fitter en energieker...
Avondeten werd salade met tonijn en turks brood. Had echt geen zin in warm eten.
Ik vond hem wel erg lekker. En gisteren zat ik 700kcal te weinigquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar voor een keertje maakt dat toch niet uit? En anders compenseer je dat. Schuldig voelen heeft iig geen zin. Zoals Uniek hierboven zei, je moet er wel van genieten.
ik vind het erg erg erg lastig om die balans te vinden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik weet ook dat het kan, gelukkiger zijn als je slanker bent. Maar je moet OOK genieten.
Ik ook.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vind het erg erg erg lastig om die balans te vinden.
Ik ben nog nooit zo ongelukkig geweest in mijn leven als toen ik op mijn slankst wasquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef Sarabi het volgende:
Maar daar in tegen ben ik wel een stuk gelukkiger dan 5 jaar geleden en toen was ik 10 kilo slanker.
Ik denk dat we ons geluk gewoon niet aan het gewicht moeten hangen.
Wat bedoel je daar precies mee, Joycie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Heb in mijn day zero lijstje staan dat ik een vreetbui niet mag beantwoorden, dat zal voor mij al een hele overwinning zijn
Dat ik wanneer ik me rotvoel ik niet ga emo eten. Ik wil graag leren hoe ik mijn gevoel niet beantwoord met eten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar precies mee, Joycie?
Oh, die is moeilijk. Ik kan het momenteel redelijk goed bedwingen, maar dan meer in de vorm van schade beperken dan helemaal niet doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat ik wanneer ik me rotvoel ik niet ga emo eten. Ik wil graag leren hoe ik mijn gevoel niet beantwoord met eten.
Dat. Maar dat kwam ook omdat ik destijds (middelbare school) op de verkeerde manier afviel, en ook nog eens de verwachting had dat ik onmiddellijk veel gelukkiger zou zijn zonder daar iets aan te hoeven doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo ongelukkig geweest in mijn leven als toen ik op mijn slankst wasIk denk dat het bij mij ook weinig met gewicht te maken heeft. Ik stoor me niet zo aan mijn dikke kont. Ik wil alleen graag normaal kleren kunnen kopen (man man wat kan je dáár ongelukkig van worden
), geen diabetes krijgen op jonge leeftijd, graag geen nieuwe knieën of heupen en slanker blijven dan mijn nichtje
![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo ongelukkig geweest in mijn leven als toen ik op mijn slankst wasIk denk dat het bij mij ook weinig met gewicht te maken heeft. Ik stoor me niet zo aan mijn dikke kont. Ik wil alleen graag normaal kleren kunnen kopen (man man wat kan je dáár ongelukkig van worden
), geen diabetes krijgen op jonge leeftijd, graag geen nieuwe knieën of heupen en slanker blijven dan mijn nichtje
![]()
Het is mijn beste motivatorquote:
Dit! Echt!quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:58 schreef Zeester het volgende:
Nog even een tip trouwen Tink voor de meeting. Ik heb ooit een verjaarsfeestje gevierd de dag nadat ik was verhuisd, en dat was echt zo onwijs stressvol. Het was niet eens thuis, maar ik had de hele week ervoor besteed aan schilderen, verhuizen, uitpakken, meubels in elkaar zetten enz, en was zo kapot dat ik dat feestje echt niet chill vond. Dus mochten je verhuisplannen uiteindelijk uitlopen (wat vaak toch wel zo is), voel je dan niet schuldig als je de energie niet hebt, dan doen we het gewoon ergens anders en kom je gewoon relaxed meedoen!
Ik blijf het heel naar vinden als mensen tussen neus en lippen door iemand anders even zo labellenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:04 schreef Sometimes het volgende:
Inderdaad. Ik zit lekkerder in mijn vel en val daarom beter af. Doordat ik afval zit ik beter (en ruimer) in mijn vel...
Heb nu in ieder geval wel meer zelfvertrouwen. Pas had iemand het in een groep waar ik in zat over "die dikke". Dat was ik nu eens een keertje niet (meer). Rare gewaarwording.
Eens. Ik was zo van mijn stuk gebracht dat ik niet eens gereageerd heb.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik blijf het heel naar vinden als mensen tussen neus en lippen door iemand anders even zo labellen
Ik weet niet. Het hoeft niet perse lullig bedoeld te zijn natuurljk. Je kunt dat ook zeggen om gewoon iemand aan te duiden net als die neger, met die vlecht, flaporen, kort rokje, gele broek, of rode haren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik blijf het heel naar vinden als mensen tussen neus en lippen door iemand anders even zo labellen
Ja, weet ik niet zo goed, kutdag.quote:
Die weesper moppen moest ik even Googlenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Omg, mijn vriend is thuisgekomen van een klant met verse en huisgemaakte weesper moppen en muffins
Ik kende ze ook niet. Ze blijken erg lekker te zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:26 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Die weesper moppen moest ik even Googlen
Dan kan de rest van je dag ook nooit verstandig geweest zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, weet ik niet zo goed, kutdag.
Had vanmiddag een zak chips gekocht, om een klein schaaltje te eten, vanavond bij de film. Vriendlief zou de rest opeten.
Nu heb ik alles opgegeten en geen film gekeken.![]()
Ga nu even douchen en straks nog wat gezonds eten. Qua kcals valt het wel mee voor vandaag tot nu toe, nog geen 1900.
T was een beetje een gekke dag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dan kan de rest van je dag ook nooit verstandig geweest zijn![]()
Morgen gewoon weer beter
Inderdaad, als je je er rot over blijft voelen gaat het echt niet beter.quote:
Ik hoop overigens niet dat je steeds minder gaat eten omdat je graag een 7 wilt zien, want dat kan wel eens averechts werken!quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:09 schreef Tink89 het volgende:
Exact 81 kilo vanochtend... Ik wil een 7 zien, nu!
En net heerlijk ontbeten met volkorenbrood en aardbeien. Jum!
Nee hoor, ik doe gewoon normaal en wacht tot het vruchten afwerpt. Want dat dat gaat gebeuren, daar twijfel ik niet aan...quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop overigens niet dat je steeds minder gaat eten omdat je graag een 7 wilt zien, want dat kan wel eens averechts werken!![]()
voor Barreltje & Brighteyes!
Schupfnufeln? En dit is een mooi lijstje, maar het lijkt veel. Weet je hoeveel kcals het zijn? Misschien kan ik nog wat leren over lekkere tussendoortjes met amper kcalsquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: smoothie
S: Jillian
T: 3 matzes met St Moret
L: 1 bruin selleriesalade, bakje salade nicoise, glas tomatensap
S: half uur wandelen
T: worteltjes, paprika, cracker met smeerkaas, ijsje
A: Schupfnudeln, vegaburger met gorgonzolaspinazie of groene asperges en kastanjechampignons
T: Aardbeien
Schupfnudeln zijn een aardappel/bloem dingen in de vorm van een naaktslak. Gekocht in Duitsland.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Schupfnufeln? En dit is een mooi lijstje, maar het lijkt veel. Weet je hoeveel kcals het zijn? Misschien kan ik nog wat leren over lekkere tussendoortjes met amper kcals
Whahaha! Dat klinkt erg aantrekkelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Schupfnudeln zijn een aardappel/bloem dingen in de vorm van een naaktslak. Gekocht in Duitsland.
Schupfnudeln zijn echt ontzettend lekker. Het zijn een soort krokant gebakken gnocchi's eigenlijk. Ik neem altijd een lading mee uit Duitsland, daar doe ik 2 x per jaar boodschappen. Ik heb ze nu voor het eerst ingevroren, ben benieuwd hoe dat gelukt is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:34 schreef Keshet het volgende:
[..]
Whahaha! Dat klinkt erg aantrekkelijk.![]()
Lijstje voor vandaag:
Ontbijt: Drinkontbijt Perzik/Granen
6km fietsen
Tussendoor: Halve komkommer
Lunch: Maaltijdsalade met tonijn
Tussendoor: Halve komkommer, banaan
6km fietsen
Avondeten: Geen idee, vriendlief regelt het vandaag. Ik dénk wraps met zalm omdat hij die ook moet maken voor hapjes voor een feest op het kinderdagverblijf vandaag
1,5 uur (ongeveer) sportschool
Tussendoor: Banaan
Wat vinden jullie van dit lijstje?
Zijn matzes maar 23 kcal per stuk? Die megadingen?
De blauwe bessen zijn echt weer duur geworden, zo'n seizoen is echt in een paar weken voorbij voor die dingenquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: Brinta
T: ronde cracker, 150 gr huttenkase
S: 5km hardlopen
L: 2 bh m 30+ geitenkaas, 1 bh m appelstroop
T: papika, kwark met een scheutje roosvicee laxo (de blauwe bessen waren op)
D: Salade m 2 bruine boterhammen m oude kaas
T: geen idee
Schrijf er heel groot iets op als kopie tav mw -NAAM- en een mooie onleesbare handtekening van jezelf oid?quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil een colportagekoop ongedaan maken, en de mevrouw aan de telefoon verzocht mij mijn kopie van het contract mee te sturen. Ik weet niet zo goed of ik dat moet doen.
Ik heb al een mooie brief opgesteld. Volgens de wet Colportage kan en mag ik de overeenkomst nu gewoon ontbinden. Zonder reden. Ik vind niks over het terug moeten sturen van een contract, vind ik ook raar. Deze mededeling was telefonisch, en als ik het doe, heb ik dus geen bewijs meer van het bestaan van het contract.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Schrijf er heel groot iets op als kopie tav mw -NAAM- en een mooie onleesbare handtekening van jezelf oid?
Dat staat in mijn brief. En sorry.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je moet ze niet verzoeken de koop te ontbinden. Je moet aangeven dat jij hierbij de koop ontbindt.
Maar misschien moeten we de offtopics een beetje beperken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |