SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
92 zelfs.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:23 schreef _Dido_ het volgende:
Sieht gut aus, BE. Maar rechts ben je toch geen 90 kg?ziet er iig veel slanker uit
ohoooh valsspelertquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
92 zelfs.![]()
Er moeten er dus echt nog wat af. Maar mijn benen zijn behoorlijk fors. Daarom ook eraf geknipt.![]()
![]()
Ik heb ook het meeste gewicht in mijn billen en benen zittenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
92 zelfs.![]()
Er moeten er dus echt nog wat af. Maar mijn benen zijn behoorlijk fors. Daarom ook eraf geknipt.![]()
![]()
Dat zie je echt niet, hoe lang ben je?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
92 zelfs.![]()
![]()
Ook daar vind ik het best meevallen. Dat pak kleedt echt heel mooi afquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:33 schreef Brighteyes het volgende:
1.72cm
Isa: wel hoor
Mooi verhaal is dat he!![]()
Ik ook, ik kan me van sommige mensen zo moeilijk voorstellen hoe ze er uit zien. Ik denk van Dancing Phoebe altijd dat ze er uit ziet als Busy Philipsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:39 schreef Mokkels het volgende:
Ik vind foto's altijd leuk om te zien.Krijg je ook eindelijk eens een gezicht bij iemand zijn/haar posts!
Daarom vond ik de Dieetclubmeets altijd zo leukquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:39 schreef Mokkels het volgende:
Ik vind foto's altijd leuk om te zien.Krijg je ook eindelijk eens een gezicht bij iemand zijn/haar posts!
Ja dat heb ik ook! En dan is het soms grappig wat je dan voor gezicht je hebt bedacht en je dan een foto ziet. Ik heb het aaaltijd mis!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ook, ik kan me van sommige mensen zo moeilijk voorstellen hoe ze er uit zien. Ik denk van Dancing Phoebe altijd dat ze er uit ziet als Busy Philips
Maar dan ken ik niemandquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:44 schreef Sarabi het volgende:
Dieetclubmeets met de meiden die nu posten kan ook?
Doe eens oldschool joh en ga naar een meet waar je niemand kentquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dan ken ik niemand(tenzij SQ ook komt
)
Ja, hallo, dat is alweer 14 jaar geleden dat ik dat heb gedaan hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Doe eens oldschool joh en ga naar een meet waar je niemand kent
Ik ken ook helemaal niemand!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
)
Waarom zou het alleen voor de dames zijn? Op de vroegere meets kwam ook wel eens een manquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:56 schreef Sometimes het volgende:
Op foto's van andere mensen zie je veel beter hoeveel effect het afvallen heeft dan wanneer ik zelf in de spiegel kijk. Goed gedaan BE!
Meet alleen voor de dames?
Ik ookquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:55 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik ben a.s zaterdag vrij en heb verder geen verplichtingen
Klopt inderdaadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Volgens mij ging het hier een jaar geleden ook over en toen begonnen de vakanties van iedereen. En dat was dat.
Wat gaan we doen, Lucky?quote:
Als er een meet is kom ik ook (als ik kan dan hoor). En ik ken ook vrijwel niemand van hier, alleen LoLaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
)
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:08 schreef Brighteyes het volgende:
Die laatste!
Ik zit in een huis ergens in lochem dit weekend, count me out. En zo heb ik wel wat elk weeken tot we op vakantie gaan.
En wat Isa zegt trws Mokkels, je bent een echtmokkel
Oh dankjewel!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:09 schreef Isabeau het volgende:
Mokkels, je bent mooi! En die laatste foto is geweldig
Ik wil het ooit meemakenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom zou het alleen voor de dames zijn? Op de vroegere meets kwam ook wel eens een manMaar of die daar nu zo gelukkig van werd, weet ik niet
Party!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat gaan we doen, Lucky?
edit: ik zie het al, we gaan naar Lochem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |