En dat wil jij in één jaar tijd bereiken door je gehele transferbudget er doorheen te jagen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat we Europees nog steeds niet veel voorstellen. Dat we steeds op hetzelfde niveau blijven hangen. Ik zie Ajax liever stappen maken. Ook Europees gezien.
Maher is nu ook nog minder als een Eriksen. Maar de terugval is dan minder groot als je daar een Andersen ofzo neerzet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet alleen. Maar daarom kun je zelden een talent kopen dat er meteen staat.
VIquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bron?
Waar haalt iedereen al die informatie vandaan?
Hoezo niet? Ajax wil best spelers aankopen, maar blijkbaar geen Maher op dit moment. Het is niet "of jeugd, of veel investeren", er bestaat een middenweg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moeten ze hun vertrouwen uitspreken in de jeugd en geen breedteaankopen als Duarte halen.
Dan kunnen we wel groeien qua algeheel niveau ja. Ook met een goede rechtsbuiten erbij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:36 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En jij denkt dat Maher ons Europees succes gaat brengen?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Die man is weg na twee seizoenen, net als hij eventueel Europees niveau aankan.
Bron? de grote put op het dorpsplein.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bron?
Waar haalt iedereen al die informatie vandaan?
Nee door goede vervangers te halen voor de mensen die weggaan en je zwakke plek (rechtsbuiten) goed op te vullen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat wil jij in één jaar tijd bereiken door je gehele transferbudget er doorheen te jagen?
Kun je nooit zeggen. Daar blijft het Kluivert-voorbeeld perfect voor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maher is nu ook nog minder als een Eriksen. Maar de terugval is dan minder groot als je daar een Andersen ofzo neerzet.
quote:Overmars: 'Hebben andere prioriteiten'
Door SamVR, 19 juni 2013 12:20, 1234 views, Bron: VI | Wed 50 euro gratis op wedstrijden
DUARTE? - Marc Overmars, directeur voetbalzaken van Ajax, heeft tegenover Voetbal International bevestigd dat Ajax momenteel niet met AZ onderhandeld over Adam Maher. 'We hebben andere prioriteiten', aldus Overmars.
'De vraagprijs van AZ heeft daar niks mee te maken, dat speelt helemaal geen rol', besluit de sportbestuurder. Waarschijnlijk gaat Ajax pas tot actie over wat betreft Maher, wanneer er een bepalende middenvelder is verkocht. Siem de Jong en Christian Eriksen worden in verband gebracht met grote buitenlandse clubs.
AZ verlangt circa acht miljoen euro voor Maher. De negentienjarige middenvelder ligt nog tot medio 2015 vast in Alkmaar. Ook PSV is geïnteresseerd in de international.
Maar daar kom je dus niet veel verder mee. Die kunnen prima meevoetballen als het loopt, maar als het niet loopt steken ze er ook niet bovenuit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:37 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ajax wil best spelers aankopen, maar blijkbaar geen Maher op dit moment. Het is niet "of jeugd, of veel investeren", er bestaat een middenweg.
Waar staat precies dat Ajax bereid is 6,5 miljoen te betalen maar geen 1 miljoen extra aan Sigi Lens wil betalen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:37 schreef Stiggie het volgende:
[..]
VI
http://www.ajaxshowtime.c(...)oen-voor-maher-.html
Eriksen is nu nog veel beter dan Maher man, op het moment dat Maher dat niveau eventueel haalt wil hij ook gewoon weer weg. Pas als je je bepalende spelers kan houden tot hun 26e kun je Europees mee gaan doen, met die talenten die op hun 21e "de stap willen gaan maken" red je dat nooit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kunnen we wel groeien qua algeheel niveau ja. Ook met een goede rechtsbuiten erbij.
Die heeft ie uit zn dikke duim getrokkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar staat precies dat Ajax bereid is 6,5 miljoen te betalen maar geen 1 miljoen extra aan Sigi Lens wil betalen?
Je roept maar wat dus, oké.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:37 schreef wolferl het volgende:
[..]
Bron? de grote put op het dorpsplein.
Die Lens was ook al aan te kutten met El Ham, die toen met belachelijke eisen kwam bij Ajax.
Wordt wat als Duarte naar Ajax komt, die gast zit ook bij Sigi Lens.
En hoevaak heb jij Maher dit seizoen AZ er doorheen zien slepen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar daar kom je dus niet veel verder mee. Die kunnen prima meevoetballen als het loopt, maar als het niet loopt steken ze er ook niet bovenuit.
Wat is niet veel verder? Ook met een Maher ga je die stappen niet maken, er zal heus wel weer een kampioenswaardig elftal staan maar CL overwinteren moet je gewoon even vergeten en als het wel lukt is het mooi meegenomen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar daar kom je dus niet veel verder mee. Die kunnen prima meevoetballen als het loopt, maar als het niet loopt steken ze er ook niet bovenuit.
Je zakt wel minder ver terug, dan dat je er een jeugdspeler voor een bepalende speler inzet. Maar dat is mijn bescheiden mening.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:39 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Eriksen is nu nog veel beter dan Maher man, op het moment dat Maher dat niveau eventueel haalt wil hij ook gewoon weer weg. Pas als je je bepalende spelers kan houden tot hun 26e kun je Europees mee gaan doen, met die talenten die op hun 21e "de stap willen gaan maken" red je dat nooit.
Bekerfinale.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
En hoevaak heb jij Maher dit seizoen AZ er doorheen zien slepen?
Europees wat verder komen. Dat kan echt wel met een Maher. Zo gek is het toch niet om de tweede ronde CL te halen met een goede loting of kwartfinale EL?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is niet veel verder? Ook met een Maher ga je die stappen niet maken, er zal heus wel weer een kampioenswaardig elftal staan maar CL overwinteren moet je gewoon even vergeten en als het wel lukt is het mooi meegenomen.
1 keer? Één keer zie jij hem het team op sleeptouw nemen en jij weet meteen dat hij bij Ajax een speler is die er wel bovenuit steekt als het team niet draait? Echt, wat is deze.quote:
In een beter team gaat hij gewoon functioneren hoor. Let maar op het seizoen daarvoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
1 keer? Één keer zie jij hem het team op sleeptouw nemen en jij weet meteen dat hij bij Ajax een speler is die er wel bovenuit steekt als het team niet draait? Echt, wat is deze.
Dus eigenlijk zeg je hier dat hij juist een speler is die alleen meekan als het team draait?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In een beter team gaat hij gewoon functioneren hoor. Let maar op het seizoen daarvoor.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In een beter team gaat hij gewoon functioneren hoor. Let maar op het seizoen daarvoor.
Jij bent echt dom.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een heel matig middenveld dan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:43 schreef wieisboos het volgende:
Als Siem blijft hoeft er helemaal geen versterking te komen. Lassekan de plek van Eriksen nemen en dan kan Andersen of een ander talent langzaam gebracht worden.
Het seizoen 2011/2012 had hij 5 goals in 34 wedstrijden. Zeer indrukwekkend inderdaad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik talent kan herkennen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je hier dat hij juist een speler is die alleen meekan als het team draait?
Wat was het aantal assists?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het seizoen 2011/2012 had hij 5 goals in 34 wedstrijden. Zeer indrukwekkend inderdaad.
6.quote:
Ongelofelijk knap om dat bij Maher te herkennen. Moet je wat mee doen man, toekomstig scout hier op FOK!.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik talent kan herkennen.
Nee, je zegt dat hij het team op sleeptouw kan nemen. Ik trek dat in twijfel met het argument dat hij dit seizoen slechts één wedstrijd het team op sleeptouw heeft genomen. Jij zegt vervolgens dat hij in een beter team beter speelt. Dan is het toch juist een speler die een goed team om zich heen nodig heeft om goed te kunnen spelen, en dat zijn niet de spelers die een team er doorheen helpen wanneer het niet draait.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh, oké.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ongelofelijk knap om dat bij Maher te herkennen. Moet je wat mee doen man, toekomstig scout hier op FOK!.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ongelofelijk knap om dat bij Maher te herkennen. Moet je wat mee doen man, toekomstig scout hier op FOK!.
Hij kan zich ook ontwikkelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat hij het team op sleeptouw kan nemen. Ik trek dat in twijfel met het argument dat hij dit seizoen slechts één wedstrijd het team op sleeptouw heeft genomen. Jij zegt vervolgens dat hij in een beter team beter speelt. Dan is het toch juist een speler die een goed team om zich heen nodig heeft om goed te kunnen spelen, en dat zijn niet de spelers die een team er doorheen helpen wanneer het niet draait.
En dat Maher talent heeft ziet iedereen hoor, daar zou ik mezelf niet te veel op voorstaan.
Ja, en op het moment dat hij dat doet gaat hij weer vertrekken.quote:
Eensquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:43 schreef Ludachrist het volgende:
Echt hoor, Maher is een leuke voetballer die best bij Ajax mag komen ballen, maar als iemand echt verwacht dat hij de reden gaat zijn dat wij gaan overwinteren in de CL en daarnaast bovendien nog eens dertig miljoen opbrengt bij zijn verkoop ben je alle realiteitszin compleet verloren.
Je zei toch dat hij beter draaide in zijn debuutseizoen omdat hij toen in een beter team speelde?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen slecht aantal voor een debuutseizoen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gast, doe maar normaal, hij kan gewoon talent herkennen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je zei toch dat hij beter draaide in zijn debuutseizoen omdat hij toen in een beter team speelde?
[..]
In de eredivisie ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:32 schreef Stiggie het volgende:
[..]
En 0 wedstrijden verloren met Alderweireld er naast in de basis
Aankomend seizoen 20+ minimaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:50 schreef Stiggie het volgende:
Fischer
debuutseizoen
33 wedstrijden 12 doelpunten
FAPFAPFAP
[ afbeelding ]
Dat lijkt me op dit moment inderdaad de prioriteit binnen de selectie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:55 schreef Tarado het volgende:
Een goeie rechtsbuiten zou leuk zijn en dan heb ik het niet over Jozefzoon
Idd een perfecte vervanging dus voor de onvervangbare Vertonghen toen der tijd.quote:
Topprioriteit ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:55 schreef Tarado het volgende:
Een goeie rechtsbuiten zou leuk zijn en dan heb ik het niet over Jozefzoon
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee Eriksen is altijd doeltreffend wou je zeggen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het seizoen 2011/2012 had hij 5 goals in 34 wedstrijden. Zeer indrukwekkend inderdaad.
Dubbel zo doeltreffend, blijkbaar. En bovendien drie keer zoveel assists.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:06 schreef Donnis het volgende:
[..]
Nee Eriksen is altijd doeltreffend wou je zeggen.
Dat wil ik helemaal niet zeggen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:06 schreef Donnis het volgende:
[..]
Nee Eriksen is altijd doeltreffend wou je zeggen.
Zoals psv elk jaar hoopt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat we ze voor meer verkopen? Goed beleid zou dat zijn man.
Die 3 halen voor 15 miljoen. Schijt aan dat kut twente en az wie denken ze wel niet dat ze zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat we ze voor meer verkopen? Goed beleid zou dat zijn man.
15 miljoen per stuk, of denk je nu oprecht dat ze per stuk 5 miljoen zijn?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die 3 halen voor 15 miljoen. Schijt aan dat kut twente en az wie denken ze wel niet dat ze zijnWaar is de tijd gebleven dat ze maar al te graag naar Ajax wilde en dat we iedereen in het eigen land konden halen.
Laten we geen spelers halen die pas na de winter mee kunnenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:11 schreef Stiggie het volgende:
Cuenca halen zou wel leuk zijn. Volgens mij heeft hij dankzij deze blessure helemaal geen kans meer bij Barca komende jaren. Dan zou hij bij Ajax na de winterstop meekunnen en die heeft dan alsnog de potentie om veel meer waard te worden. Moet hij natuurlijk niet te duur zijn
Wie zou jij graag zien komen voor de rechtsbuitenpositie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we geen spelers halen die pas na de winter mee kunnen
We hebben minimaal 1 versterking op de vleugel nodig (Cuenca zou dan een tweede versterking zijn). En Cuenca zal toch niet alles spelen, dus het is dan meer een extra voor dit seizoen en het seizoen daar op heeft Ajax er dan veel meer aan. Speler met veel potentie dus in mijn ogen uitzondering waard tenzij hij echt te duur isquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we geen spelers halen die pas na de winter mee kunnen
Merten voor 9 miljoen naar Napoli, terwijl hij 7.5 ,miljoen heeft gekost. Daar komt zijn dikke salaris nog bij. In feite draait psv verlies op hem, want ze hebben geen grote titels gepakt met hem.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het pakt nu toevallig goed voor ze uit maar het is een beleid van lik me vestje natuurlijk.
Sana en Schöne.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wie zou jij graag zien komen voor de rechtsbuitenpositie?
Eerste seizoen onder Jol had hij vooral invalbeurten, tweede seizoen is vergelijkbaar met eerste seizoen Maher. Net als bij Christian druipt het talent er gewoon af bij Maher en je hebt het geld, haal hem dan gewoon joh. Of Eriksen nou wel of niet weg gaat, je kan Maher altijd gebruiken, 7.5 miljoen is een hoog maar geen extreem bedrag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dubbel zo doeltreffend, blijkbaar. En bovendien drie keer zoveel assists.
Ik vind het maar een lastig verhaal in de Eredivisie lopen niet echt grote talenten rond. Maar een speler kopen die pas na de winter fit is dat is natuurlijk gewoon waanzin en daar moet je nooit aan beginnen. Weet niet hoe ver Meleg is anders hoef je natuurlijk niemand te kopenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wie zou jij graag zien komen voor de rechtsbuitenpositie?
Door deze redenatie hebben we destijds enorm veel geld verloren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:15 schreef Donnis het volgende:
[..]
Eerste seizoen onder Jol had hij vooral invalbeurten, twee seizoen is vergelijkbaar met eerste seizoen Maher. Net als bij Christian druipt het talent er gewoon af bij Maher en je hebt het geld, haal hem dan gewoon joh. Of Eriksen nou wel of niet weg gaat, je kan Maher altijd gebruiken, 7.5 miljoen is een hoog maar geen extreem bedrag.
En je hebt die Meleg nog rondlopen. Nieuw talent halen lijkt me niet de bedoeling en ervaren buitenspelers bestaan nauwelijks.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:17 schreef Adames het volgende:
[..]
En je hebt die Meleg nog rondlopen. Nieuw talent halen lijkt me niet de bedoeling en ervaren buitenspelers bestaan nauwelijks.
Ik vind dat talent er bij Maher helemaal niet zo vanaf druipen. Kan prima voetballen hoor, maar ik zie in hem geen potentiële wereldtopper.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:15 schreef Donnis het volgende:
[..]
Eerste seizoen onder Jol had hij vooral invalbeurten, tweede seizoen is vergelijkbaar met eerste seizoen Maher. Net als bij Christian druipt het talent er gewoon af bij Maher en je hebt het geld, haal hem dan gewoon joh. Of Eriksen nou wel of niet weg gaat, je kan Maher altijd gebruiken, 7.5 miljoen is een hoog maar geen extreem bedrag.
Hij speelt wel bij AZ hoor.... dit is ook weer overdreven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:19 schreef Pedroso het volgende:
In welke topwedstrijden was Maher ook alweer zo geweldig ?
Tegen Ajax 2x, PSV 2x, Feijenoord 2x niet gezien.
Type Mertens, leuk tegen de mindere goden en onzichtbaar in de toppers.
Inderdaad, Suarez en Huntelaar hebben echt weinig opgeleverd. Zolang je onder de 10 miljoen lijn blijft is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door deze redenatie hebben we destijds enorm veel geld verloren.
Volgens van Gaal was het toch juist andersom?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:19 schreef Pedroso het volgende:
In welke topwedstrijden was Maher ook alweer zo geweldig ?
Tegen Ajax 2x, PSV 2x, Feijenoord 2x niet gezien.
Type Mertens, leuk tegen de mindere goden en onzichtbaar in de toppers.
Natuurlijk, die leveren veel geld op, maar die mindset zorgt er ook voor dat je dik betaalt voor spelers als Cvitanich, die dat geld bij lange na niet opleveren. Bovendien vertrekken de spelers de laatste jaren voor veel minder geld uit de eredivisie, maar betaal je voor Maher nog steeds een hoop geld. 7.75 miljoen met een miljoen euro salaris per jaar is een flinke gok als je ziet dat Eriksen voor 15 miljoen euro mag vertrekken. Dan maak je maar weinig winst op zo'n speler.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:23 schreef Donnis het volgende:
[..]
Inderdaad, Suarez en Huntelaar hebben echt weinig opgeleverd. Zolang je onder de 10 miljoen lijn blijft is er niks aan de hand.
Het is ook niet dat ik vind dat de hele selectie op de schop moet, gewoon Maher halen, meer niet. Jij kan het toch ook niet vervelend vinden als Maher komt? Die 7.5 miljoen gaat er niet voor zorgen dat Ajax failliet gaat.
Daarom, heeft net als Hoesen veel aan krachttraining gedaan, ben benieuwdquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sana kun je imo pas beoordelen na dit seizoen kan goed zijn dat hij het niveau wel heeft
quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:23 schreef Donnis het volgende:
Inderdaad, Suarez en Huntelaar hebben echt weinig opgeleverd.
Ja daar kan je natuurlijk van mening over verschillen maar ik vind hem zeker vergelijkbaar met Eriksen. Verwacht dat hij het gewoon erg goed zou doen als hij bij Ajax zou spelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vind dat talent er bij Maher helemaal niet zo vanaf druipen. Kan prima voetballen hoor, maar ik zie in hem geen potentiële wereldtopper.
Met de aankoop van zlatan, suarez en huntelaar bedoel je?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door deze redenatie hebben we destijds enorm veel geld verloren.
Ja lees de rest van de post dan, ik ben ook voor zuinigheid hoor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat je in een rij van 30 spelers de enige 2 goede voorbeelden er uit haalt.
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:28 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ja daar kan je natuurlijk van mening over verschillen maar ik vind hem zeker vergelijkbaar met Eriksen. Verwacht dat hij het gewoon erg goed zou doen als hij bij Ajax zou spelen.
Zijn juist twee totaal verschillende spelersquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:28 schreef Donnis het volgende:
[..]
Ja daar kan je natuurlijk van mening over verschillen maar ik vind hem zeker vergelijkbaar met Eriksen. Verwacht dat hij het gewoon erg goed zou doen als hij bij Ajax zou spelen.
Er zijn verschillen maar 'totaal verschillend' is wel heel overdreven.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn juist twee totaal verschillende spelers
Hoezo komen ze overeen dan? Het zijn beide middenvelders?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:31 schreef Donnis het volgende:
[..]
Er zijn verschillen maar 'totaal verschillend' is wel heel overdreven.
Zlatan valt toch ook wel mee? 9 miljoen aankoop, 15 verkoop en heeft niet zo veel gebracht bij ons. Ging weg toen hij het net lekker begon te doen. Als je dan kijkt naar de extra kosten die komen kijken bij een transfer heb je er niet echt winst op gemaakt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Met de aankoop van zlatan, suarez en huntelaar bedoel je?
De combinatie toptalent + bedrag iets onder de 10 miljoen heeft juist altijd zeer goed uitgepakt. De combinatie toptalent + ver boven de 10 miljoen en geen toptalent + rond de 5 miljoen pakte juist slecht uit in het verleden. Beide is totaal niet aan de orde nu.
Neemt niet weg dat ik begrijp dat ze wachten tot de Jong / eriksen verkocht zijn of dit zo goed als zeker is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |