Dat lijkt me op dit moment inderdaad de prioriteit binnen de selectie.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:55 schreef Tarado het volgende:
Een goeie rechtsbuiten zou leuk zijn en dan heb ik het niet over Jozefzoon
Idd een perfecte vervanging dus voor de onvervangbare Vertonghen toen der tijd.quote:
Topprioriteit ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:55 schreef Tarado het volgende:
Een goeie rechtsbuiten zou leuk zijn en dan heb ik het niet over Jozefzoon
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik talent kan herkennen.
Nee Eriksen is altijd doeltreffend wou je zeggen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het seizoen 2011/2012 had hij 5 goals in 34 wedstrijden. Zeer indrukwekkend inderdaad.
Dubbel zo doeltreffend, blijkbaar. En bovendien drie keer zoveel assists.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:06 schreef Donnis het volgende:
[..]
Nee Eriksen is altijd doeltreffend wou je zeggen.
Dat wil ik helemaal niet zeggen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:06 schreef Donnis het volgende:
[..]
Nee Eriksen is altijd doeltreffend wou je zeggen.
Zoals psv elk jaar hoopt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat we ze voor meer verkopen? Goed beleid zou dat zijn man.
Die 3 halen voor 15 miljoen. Schijt aan dat kut twente en az wie denken ze wel niet dat ze zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat we ze voor meer verkopen? Goed beleid zou dat zijn man.
15 miljoen per stuk, of denk je nu oprecht dat ze per stuk 5 miljoen zijn?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die 3 halen voor 15 miljoen. Schijt aan dat kut twente en az wie denken ze wel niet dat ze zijnWaar is de tijd gebleven dat ze maar al te graag naar Ajax wilde en dat we iedereen in het eigen land konden halen.
Laten we geen spelers halen die pas na de winter mee kunnenquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:11 schreef Stiggie het volgende:
Cuenca halen zou wel leuk zijn. Volgens mij heeft hij dankzij deze blessure helemaal geen kans meer bij Barca komende jaren. Dan zou hij bij Ajax na de winterstop meekunnen en die heeft dan alsnog de potentie om veel meer waard te worden. Moet hij natuurlijk niet te duur zijn
Wie zou jij graag zien komen voor de rechtsbuitenpositie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we geen spelers halen die pas na de winter mee kunnen
We hebben minimaal 1 versterking op de vleugel nodig (Cuenca zou dan een tweede versterking zijn). En Cuenca zal toch niet alles spelen, dus het is dan meer een extra voor dit seizoen en het seizoen daar op heeft Ajax er dan veel meer aan. Speler met veel potentie dus in mijn ogen uitzondering waard tenzij hij echt te duur isquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we geen spelers halen die pas na de winter mee kunnen
Merten voor 9 miljoen naar Napoli, terwijl hij 7.5 ,miljoen heeft gekost. Daar komt zijn dikke salaris nog bij. In feite draait psv verlies op hem, want ze hebben geen grote titels gepakt met hem.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het pakt nu toevallig goed voor ze uit maar het is een beleid van lik me vestje natuurlijk.
Sana en Schöne.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Wie zou jij graag zien komen voor de rechtsbuitenpositie?
Eerste seizoen onder Jol had hij vooral invalbeurten, tweede seizoen is vergelijkbaar met eerste seizoen Maher. Net als bij Christian druipt het talent er gewoon af bij Maher en je hebt het geld, haal hem dan gewoon joh. Of Eriksen nou wel of niet weg gaat, je kan Maher altijd gebruiken, 7.5 miljoen is een hoog maar geen extreem bedrag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dubbel zo doeltreffend, blijkbaar. En bovendien drie keer zoveel assists.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |