Dus eigenlijk zeg je hier dat hij juist een speler is die alleen meekan als het team draait?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In een beter team gaat hij gewoon functioneren hoor. Let maar op het seizoen daarvoor.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In een beter team gaat hij gewoon functioneren hoor. Let maar op het seizoen daarvoor.
Jij bent echt dom.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een heel matig middenveld dan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:43 schreef wieisboos het volgende:
Als Siem blijft hoeft er helemaal geen versterking te komen. Lassekan de plek van Eriksen nemen en dan kan Andersen of een ander talent langzaam gebracht worden.
Het seizoen 2011/2012 had hij 5 goals in 34 wedstrijden. Zeer indrukwekkend inderdaad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik talent kan herkennen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je hier dat hij juist een speler is die alleen meekan als het team draait?
Wat was het aantal assists?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Het seizoen 2011/2012 had hij 5 goals in 34 wedstrijden. Zeer indrukwekkend inderdaad.
6.quote:
Ongelofelijk knap om dat bij Maher te herkennen. Moet je wat mee doen man, toekomstig scout hier op FOK!.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik talent kan herkennen.
Nee, je zegt dat hij het team op sleeptouw kan nemen. Ik trek dat in twijfel met het argument dat hij dit seizoen slechts één wedstrijd het team op sleeptouw heeft genomen. Jij zegt vervolgens dat hij in een beter team beter speelt. Dan is het toch juist een speler die een goed team om zich heen nodig heeft om goed te kunnen spelen, en dat zijn niet de spelers die een team er doorheen helpen wanneer het niet draait.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik talent kan herkennen.
Uh, oké.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ongelofelijk knap om dat bij Maher te herkennen. Moet je wat mee doen man, toekomstig scout hier op FOK!.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ongelofelijk knap om dat bij Maher te herkennen. Moet je wat mee doen man, toekomstig scout hier op FOK!.
Hij kan zich ook ontwikkelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat hij het team op sleeptouw kan nemen. Ik trek dat in twijfel met het argument dat hij dit seizoen slechts één wedstrijd het team op sleeptouw heeft genomen. Jij zegt vervolgens dat hij in een beter team beter speelt. Dan is het toch juist een speler die een goed team om zich heen nodig heeft om goed te kunnen spelen, en dat zijn niet de spelers die een team er doorheen helpen wanneer het niet draait.
En dat Maher talent heeft ziet iedereen hoor, daar zou ik mezelf niet te veel op voorstaan.
Ja, en op het moment dat hij dat doet gaat hij weer vertrekken.quote:
Eensquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:43 schreef Ludachrist het volgende:
Echt hoor, Maher is een leuke voetballer die best bij Ajax mag komen ballen, maar als iemand echt verwacht dat hij de reden gaat zijn dat wij gaan overwinteren in de CL en daarnaast bovendien nog eens dertig miljoen opbrengt bij zijn verkoop ben je alle realiteitszin compleet verloren.
Je zei toch dat hij beter draaide in zijn debuutseizoen omdat hij toen in een beter team speelde?quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen slecht aantal voor een debuutseizoen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gast, doe maar normaal, hij kan gewoon talent herkennen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:51 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je zei toch dat hij beter draaide in zijn debuutseizoen omdat hij toen in een beter team speelde?
[..]
In de eredivisie ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:32 schreef Stiggie het volgende:
[..]
En 0 wedstrijden verloren met Alderweireld er naast in de basis
Aankomend seizoen 20+ minimaal.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:50 schreef Stiggie het volgende:
Fischer
debuutseizoen
33 wedstrijden 12 doelpunten
FAPFAPFAP
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |