SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bakkaliquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wie staat er klaar als Depay of Narsingh uitvalt?
Wijnaldum lost dat op. PSV switcht daarbij wat makkelijker naar een ander systeem dan Ajax. Of ze kopen nog een type Sana wellicht.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:33 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Matavz en Locadia zijn spitsen, maar Depay en Narsingh zijn buitenspelers. Hoe zijn dat dan vervangers voor die twee?
Wijnaldum lost dat op? Lost wat op? Dat Matavz en Locadia spitsen zijn?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:36 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wijnaldum lost dat op. PSV switcht daarbij wat makkelijker naar een ander systeem dan Ajax. Of ze kopen nog een type Sana wellicht.
De basis staat als een huis dan voorin.
Wij doen het immers ook met Lukoki, Derksendinho en Sana als wisselspelers.
Bruma, Van der Hoorn en Van Dijk volgend seizoen allemaal in Eindhoven.quote:
middelmaat dusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Bruma, Van der Hoorn en Van Dijk volgend seizoen allemaal in Eindhoven.
Trollen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:40 schreef Tjacka het volgende:
maar ga eens ergens anders trollen dp
wij doen het toch ook nooit bij jullie
oh grapje, maar je moet wel ontopic blijven héquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Trollen?
En ik was nog voor Tjacka als mod
Ik reageer enkel alleen op iemand die erover begon.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh grapje, maar je moet wel ontopic blijven hé
quote:'Heerenveen maakt ruimte voor derde Ajacied en laat Tannane gaan'
sc Heerenveen haalde voor volgend seizoen al doelman Chiel Kramer en linksback Mitchell Dijks binnen en trekt mogelijk nog een derde speler van Ajax op huurbasis aan. Marco van Basten heeft zijn oog laten vallen op Jody Lukoki, die te horen heeft gekregen dat hij uitgeleend kan worden. Om ruimte te maken voor de razendsnelle rechtsbuiten, moet Oussama Tannane vertrekken.
Volgens het Friesch Dagblad heeft Heerenveen besloten om het aflopende contract van de negentienjarige vleugelaanvaller niet te verlengen. Tannane speelde in het afgelopen seizoen maar acht competitiewedstrijden voor Heerenveen, waarvan drie als basisspeler. Hij scoorde alleen in het benefietduel Foppe vs. Marco, maar niet in de Eredivisie.
Tannane vertrekt nu dus uit het Abe Lenstra Stadion en mogelijk komt de twintigjarige Lukoki, die in het afgelopen seizoen zestien competitieduels speelde voor landskampioen Ajax, als vervanger. Een andere optie is Yanic Wildschut, die ondanks een zeer teleurstellend seizoen bij VVV-Venlo nog altijd in beeld is bij Heerenveen. Vorig jaar probeerden de Friezen Wildschut al te halen, maar toen zonder succes.
Hoop het ook.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:15 schreef Houniet het volgende:
Ik hoop dat Maher een beetje logisch gaat nadenken betreft hij speelt aankomend seizoen.
quote:
Vrees het ergste.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:15 schreef Houniet het volgende:
Ik hoop dat Maher een beetje logisch gaat nadenken betreft hij speelt aankomend seizoen.
Bij Maher heb ik wel het gevoel dat hij liever naar Ajax wil.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:13 schreef wolferl het volgende:
[..]
Vrees het ergste.
Het feit dat hij al niet willen zeggen waar zijn voorkeur naar uit gaat, doet mij vermoeden dat het hem niet interesseert. Gaat hij naar psv, dan zal hij zeggen dat psv altijd al zijn voorkeur had. En bij Ajax ook. Gevalletje Narsingh dus...
Daarom wou hij ook naar PSV in de winter en zegt hij nu steeds dat het hem niet uitmaakt of hij naar Ajax of PSV gaatquote:Op woensdag 19 juni 2013 00:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Bij Maher heb ik wel het gevoel dat hij liever naar Ajax wil.
Ja Duarte dusquote:Op woensdag 19 juni 2013 06:04 schreef DaveDave09 het volgende:
Tja als eriksen weg gaat en van ginkel naar chelsea en maher naar psv, wie dan als vervanger ?
Al zit az een ton boven het bedrag dat Ajax maximaal wil betalen, dan doet Marc netto het gewoon niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 06:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is nu het probleem dan? Er werd een bod van 7 miljoen uitgebracht op Van Ginkel, en Maher is dan te duur? Al kan je niet zorgeloos met miljoenen smijten.
Ik begrijp het even nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 06:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Al zit az een ton boven het bedrag dat Ajax maximaal wil betalen, dan doet Marc netto het gewoon niet.
Nou wellicht heeft Ajax 7 miljoen geboden als ultiem bod, maar wil az niet lager gaan dan 7.5 miljoen. Dat zal overmars principieel weigeren.quote:
'ultiem' bod als het half juni isquote:Op woensdag 19 juni 2013 06:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou wellicht heeft Ajax 7 miljoen geboden als ultiem bod, maar wil az niet lager gaan dan 7.5 miljoen. Dat zal overmars principieel weigeren.
Ach joh, PSV wordt ook komend jaar geen kampioenquote:Op woensdag 19 juni 2013 06:59 schreef Pedroso het volgende:
PSV is bereid meer te betalen, ook aan salaris. Gaat dus naar PSV toe.
Heb wel vertrouwen in Overmars en cs, ze zullen wel weten waar ze mee bezig zijn.
Ik vind het een goede zaak als Ajax bij zijn standpunt blijft en niet met geld gaat smijten (al is 7 miljoen natuurlijk ook gewoon veel voor een binnenlandse transfer). En zo maak je de transfermarkt ook weer een beetje gezond. Ik ben alleen bang dat die sukkels uit Eindhoven de markt toch wel weer gaan verzieken door de hoofdprijs voor Maher neer te leggenquote:Op woensdag 19 juni 2013 06:59 schreef Pedroso het volgende:
PSV is bereid meer te betalen, ook aan salaris. Gaat dus naar PSV toe.
Heb wel vertrouwen in Overmars en cs, ze zullen wel weten waar ze mee bezig zijn.
PSV trekt jaarlijks de hele Eredivisie leeg door alle revelaties van het afgelopen jaar op te kopen..quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:19 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik vind het een goede zaak als Ajax bij zijn standpunt blijft en niet met geld gaat smijten (al is 7 miljoen natuurlijk ook gewoon veel voor een binnenlandse transfer). En zo maak je de transfermarkt ook weer een beetje gezond. Ik ben alleen bang dat die sukkels uit Eindhoven de markt toch wel weer gaan verzieken door de hoofdprijs voor Maher neer te leggen.
Ik kan er niet mee zitten, al vind ik Maher wel een speler die bij Ajax zou passen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV trekt jaarlijks de hele Eredivisie leeg door alle revelaties van het afgelopen jaar op te kopen..
Ja, ik ga er ook niet mee zitten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee zitten, al vind ik Maher wel een speler die bij Ajax zou passen.
Inderdaad, geloof ik ook weinig vanquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik ga er ook niet mee zitten.
Al vraag ik me dan af of Ajax echt 7 miljoen geboden heeft op Van Ginkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |