Ja, ik ga er ook niet mee zitten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee zitten, al vind ik Maher wel een speler die bij Ajax zou passen.
Inderdaad, geloof ik ook weinig vanquote:Op woensdag 19 juni 2013 07:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik ga er ook niet mee zitten.
Al vraag ik me dan af of Ajax echt 7 miljoen geboden heeft op Van Ginkel.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:51 schreef Donnis het volgende:
Als Maher niet komt, dan ook geen Duarte. Wat moeten we daar nou weer mee? Ik wil kwaliteit zien en kunnen we hier wel stoer doen dat het niet erg is dat Maher niet komt maar dat is het natuurlijk wel.
Ze zijn aan het sparen voor Messi. Die willen ze volgend seizoen aantrekken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:02 schreef plesner het volgende:
Ik vraag me af wat Ajax allemaal met het opgepotte geld wil gaan doen dan als ze geen dure spelers willen gaan kopen. Zou ondertussen toch wel rond de ¤100 mio moeten zijn.
Dat laatste zou zonde zijn zeg! Kan je allemaal fantastische talenten kopen, besteed je het daaraan... Terwijl negatieve effecten ervan zwaar meevallen, zo bewijst het beleid dat nu blijkbaar gewoon gevoerd kan worden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:02 schreef plesner het volgende:
Ik vraag me af wat Ajax allemaal met het opgepotte geld wil gaan doen dan als ze geen dure spelers willen gaan kopen. Zou ondertussen toch wel rond de ¤100 mio moeten zijn.
Wellicht het stadion kopen of van de beurs af?
Duarte is niet beter dan Fischer Andersen Serero Schone en Klaassen. Overbodig dus, aub niet halen. Maher is een toptalentje, kom op Marc, niet zo'n pussy zijn en haal die knul.quote:
Als alleen van Ginkel en Maher voor de hoofdprijs aangetrokken zouden worden zou er weer commentaar zijn op het scoutingbeleid. Dat het met bord op de schoot vanaf de bank is gedaan op zondagmiddag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:13 schreef J2T het volgende:
Maar goed, Maher te duur. Zonde zeg. Geen v. Ginkel en geen Maher :-(
Transferwindows zijn altijd zo teleurstellend.
Nogmaalsquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:15 schreef Donnis het volgende:
[..]
Duarte is niet beter dan Fischer Andersen Serero Schone en Klaassen. Overbodig dus, aub niet halen. Maher is een toptalentje, kom op Marc, niet zo'n pussy zijn en haal die knul.
Oh ik zie het alweer, jij bent er zo een die denkt dat het huidige beleid zo ontzettend fantastisch is dat we ineens geen geld meer uit mogen geven.quote:
De goede oude tijd waar je gewoon ff BAM 16 miljoen op tafel kon knallen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:19 schreef Donnis het volgende:
[..]
Oh ik zie het alweer, jij bent er zo een die denkt dat het huidige beleid zo ontzettend fantastisch is dat we ineens geen geld meer uit mogen geven.voor jou dan ouwe.
Uh, nee? Jouw gedachte van ''gewoon halen, ook al zijn er nog veel meer middenvelders'', neigt erg naar PSV-beleid. Dat is het stomste wat je kunt doen. En de jongens die jij opnoemt met Andersen, Serero en Klaassen, die moeten nog de kans krijgen om zich te bewijzen. Zien ze dat een Maher wordt gehaald terwijl Eriksen en de Jong er nog zijn, creëer je alleen maar ontevredenheid. Zij smijten maar met geld in Eindhoven, en worden ze weer geen kampioen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:19 schreef Donnis het volgende:
[..]
Oh ik zie het alweer, jij bent er zo een die denkt dat het huidige beleid zo ontzettend fantastisch is dat we ineens geen geld meer uit mogen geven.voor jou dan ouwe.
Als de Jong blijft kan ik me wel voorstellen dat ze niet de hoofdprijs voor Maher willen betalen en dat maakt het verhaal dat ze überhaupt een bod op Van Ginkel hebben gedaan des te ongeloofwaardigerquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als alleen van Ginkel en Maher voor de hoofdprijs aangetrokken zouden worden zou er weer commentaar zijn op het scoutingbeleid. Dat het met bord op de schoot vanaf de bank is gedaan op zondagmiddag.
Ik zie veel liever minder voor de hand liggende namen onder de 5 miljoen.
Maher is buitencategorie. Dat weet je zelf ook wel. Heel wat anders dan een Boukhari of whats his name.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
De goede oude tijd waar je gewoon ff BAM 16 miljoen op tafel kon knallen.
Scouten bij studio sport.
Dat missen we!
En het is alweer een tijd geleden dat we een Marokkaan hadden en die doen het ook altijd zo goed.
Ik zeg ook doen!!!
Oh?quote:
Nee dat was Duarte.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh?![]()
Die memo heb ik gemist.
Dus het was met kop en schouders de afgelopen 2 jaar de beste speler van de eredivisie?
Niet te stoppen in de meeste wedstrijden? Elke keer als hij aan de bal komt kan er iets magisch gebeuren.... Zo een speler?
Dat is weer wat overdreven maar moet toch wel zeggen dat het 1 van de weinige spelers van de Eredivisie is die ik bij Ajax zou willen zienquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Sommigen hier zijn net zo erg als op Ajax Netwerk. Daar denkt er eentje dat het kampioenschap wordt verkocht met Maher.
Tegen elke prijs en salaris?quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is weer wat overdreven maar moet toch wel zeggen dat het 1 van de weinige spelers van de Eredivisie is die ik bij Ajax zou willen zien
Die transferzomer heb ik ook lopen huilen achter mijn pc'tje bij al het nieuws hoor. Van Basten waar ik geen vertrouwen in had die Sulejmani + nog wat pannenkoeken haalt voor 30 miljoen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
De goede oude tijd waar je gewoon ff BAM 16 miljoen op tafel kon knallen.
Scouten bij studio sport.
Dat missen we!
En het is alweer een tijd geleden dat we een Marokkaan hadden en die doen het ook altijd zo goed.
Ik zeg ook doen!!!
Dan ga je maar lekker FIFA spelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:31 schreef Donnis het volgende:
[..]
Die transferzomer heb ik ook lopen huilen achter mijn pc'tje bij al het nieuws hoor. Van Basten waar ik geen vertrouwen in had die Sulejmani + nog wat pannenkoeken haalt voor 30 miljoen.
Van Ginkel en Maher zijn echter heerlijke spelertjes die ik vaak heb zien spelen, zou een van die jongens er gewoon ontzettend graag bij willen hebben.
Dat niet, natuurlijk niet, maar er ligt noch van Ajax noch van PSV al een bod op Maher, ik zou zeggen biedt 5 miljoenquote:
Ze vinden hem te duur. Dat zal niet op voorhand zijn he?quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat niet, natuurlijk niet, maar er ligt noch van Ajax noch van PSV al een bod op Maher, ik zou zeggen biedt 5 miljoen
Mooi toch als Eriksen blijft? Het wordt eens tijd dat we een goede bank krijgen. Ik blijf toch altijd de hoop houden dat we het eens een keer leuk gaan doen in de CL, dan moet je wel durven investeren en doorselecteren in talentjes als Maher. Na twee rustige transferzomers lijkt het me daar hoog tijd voor, met Duarte win je de oorlog niet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, nee? Jouw gedachte van ''gewoon halen, ook al zijn er nog veel meer middenvelders'', neigt erg naar PSV-beleid. Dat is het stomste wat je kunt doen. En de jongens die jij opnoemt met Andersen, Serero en Klaassen, die moeten nog de kans krijgen om zich te bewijzen. Zien ze dat een Maher wordt gehaald terwijl Eriksen en de Jong er nog zijn, creëer je alleen maar ontevredenheid. Zij smijten maar met geld in Eindhoven, en worden ze weer geen kampioen.
En de kans is nog eens aanwezig dat Eriksen ook blijft, naast de Jong.
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 19-06-2013 om 08:30:31nog ff over #Maher. Hoor dat #AZ 6,5 mln wil, maar speler heeft recht op percentage transfersom en dat wil AZ op koper verhalen reageer retweet
Dat zag jij aankomenquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:31 schreef Donnis het volgende:
[..]
Die transferzomer heb ik ook lopen huilen achter mijn pc'tje bij al het nieuws hoor. Van Basten waar ik geen vertrouwen in had die Sulejmani + nog wat pannenkoeken haalt voor 30 miljoen.
Van Ginkel en Maher zijn echter heerlijke spelertjes die ik vaak heb zien spelen, zou een van die jongens er gewoon ontzettend graag bij willen hebben.
Wel de tijden dat je babel kwijt kon voor 20plus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:33 schreef Tarado het volgende:
Dat zag jij aankomenSulejmani was een goeie aankoop toen qua speler, niet qua prijs uiteraard
Het blijft een markt, zolang je niet biedt ben je ook niet in onderhandelingquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze vinden hem te duur. Dat zal niet op voorhand zijn he?
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 19-06-2013 om 08:32:03Dan kom je dus uit op een totaalbedrag van ongeveer 7,5 mln euro. Plus 4 jaar contract twv +/- 1 mln = deal van 11,5 mln. Veul geld in NL reageer retweet
Doe nou maar niet zo interessant want ik ben helemaal geen type die houdt van grote aankopen en alles kopen wat los en vast zit. Meer iemand die gaat voor visie en beleid, en soms is dat risico's nemen en niet voor mickey mouse voetballer Duarte gaan maar Maher, dat hoort bij een ondernemende club als Ajax.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan ga je maar lekker FIFA spelen.
En niet gelijk al je kaarten op tafel leggen is ook verstandig om de prijs te drukken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het blijft een markt, zolang je niet biedt ben je ook niet in onderhandeling
De topspelers van de concurrenten kopen past juist helemaal niet bij Ajax.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:36 schreef Donnis het volgende:
dat hoort bij een ondernemende club als Ajax.
Natuurlijk was dat een erg interessante speler maar dat Marco van Basten maar even 30 miljoen uit de hoge hoed mocht toveren vond ik en mijn vriendengroep vrij bizar, weet ik nog goed. En het was meer als voorbeeld bedoeld dat ik echt niet als een kip zonder kop sta te juichen bij elke dure transfer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zag jij aankomenSulejmani was een goeie aankoop toen qua speler, niet qua prijs uiteraard
Nou goed, laten we hopen dat jij gelijk krijgt en we weer eens een Jari Litmanen oppikken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
De topspelers van de concurrenten kopen past juist helemaal niet bij Ajax.
Eigen opleiding of goed scouten in het buitenland of in lagere divisies.
Niet de voor de hand liggende spelers met naam en de hoofdprijs
Meneer dat graag in NL wil blijvenquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:35 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 19-06-2013 om 08:32:03Dan kom je dus uit op een totaalbedrag van ongeveer 7,5 mln euro. Plus 4 jaar contract twv +/- 1 mln = deal van 11,5 mln. Veul geld in NL reageer retweet
Ik kan me het huidige beleid wel voorstellen, als je alleen Eriksen verkoopt en Maher en voor terug haalt, ga je er toch op achteruit en levert het je geen geld op. Tevens is 1 plek op het middenveld goed op te vangen door de jeugd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:54 schreef J2T het volgende:
Als Maher niet komt, dan hoop ik toch echt dat Eriksen en Siem blijven. Je zou maar Siem, Eriksen en Toby kwijtraken en er niks voor in de plaats halen. Daar ga je dan met je stappen zetten in Europa.
Haha, nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:02 schreef plesner het volgende:
Volgens Pieter Zwart (Catenaccio.nl), komt dat percentage deels voor de rekening van Sigi Lens die wil cashen. Zaken gaan niet goed voor hem.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:55 schreef Doublepain het volgende:
[quote]Op woensdag 19 juni 2013 09:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Meneer dat graag in NL wil blijven
Met zijn voetbal boven het geld verhaal elke keer
heeft inderdaad de losers te pakkenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:06 schreef J2T het volgende:
[..]
Volgens Pieter Zwart (Catenaccio.nl), komt dat percentage deels voor de rekening van Sigi Lens die wil cashen. Zaken gaan niet goed voor hem.
Dit is zijn stal; http://www.proathlete.nl/spelers.html. Als hij niet verdient op Maher heeft ie een probleem.
Nou laten we hopen dat PSV het ook laat rustenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:06 schreef J2T het volgende:
[..]
Volgens Pieter Zwart (Catenaccio.nl), komt dat percentage deels voor de rekening van Sigi Lens die wil cashen. Zaken gaan niet goed voor hem.
Dit is zijn stal; http://www.proathlete.nl/spelers.html. Als hij niet verdient op Maher heeft ie een probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |