Dat weer wel jaquote:
En nu ik er zo over na denk, is de TT toch ook wel heel erg diepzinnigquote:
Al twee uur, nu twee uurtjes ouwehoeren/luisterenquote:
Jij morgen nacht nog op pad?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al twee uur, nu twee uurtjes ouwehoeren/luisteren
(0800 - 235 84 00)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Iemand het telefoonnummer van het KPU?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Die doet het niet meer, dit is hun nieuwe nummer:quote:
Huh, waarom zou ik?quote:
Je moet de kleermakerij hebben voor je DT, die zijn alleen van 8:00 tot 12:00 te bereiken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Eerst maar afwachten óf het gaat knetterenquote:
Brave jongen dusquote:
Dat is nog maar afwachten, want het een verklaring omtrent gedrag wat dus niet per definitie een positieve verklaring hoeft te zijn.quote:
Oh, dat is natuurlijk zo. In mijn tijd heette het nog verklaring van goed gedrag. Die kreeg je of die kreeg je niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten, want het een verklaring omtrent gedrag wat dus niet per definitie een positieve verklaring hoeft te zijn.
Uit het onderzoek zijn geen bezwaren gebleken tegen betrokkene voor bovengenoemd specifieke doel. Ik heb daarbij rekening gehouden met het risico voor de samenleving en het belang van de betrokkene met functieaspecten 11,12,37 en 41.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten, want het een verklaring omtrent gedrag wat dus niet per definitie een positieve verklaring hoeft te zijn.
Dat is inderdaad een tijdje zo geweestquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat is natuurlijk zo. In mijn tijd heette het nog verklaring van goed gedrag. Die kreeg je of die kreeg je niet.
Hoe(veel) heb je hem betaald?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Uit het onderzoek zijn geen bezwaren gebleken tegen betrokkene voor bovengenoemd specifieke doel. Ik heb daarbij rekening gehouden met het risico voor de samenleving en het belang van de betrokkene met functieaspecten 11,12,37 en 41.
Op grond van artikel 28 van de Wet justitiële en strafvoordelijke gegevens geef ik de Verklaring Omtrent het Gedrag af.
De staatssecretaris van Veiligheid & Justitie.
blabla
Pas maar op, hij leest mee... dadelijk wordt je verklaring alsnog ingetrokken, omdat je jullie kleine geheimpje openbaar hebt gemaaktquote:
Hang nu aan de lijn met het KPU. Mijn DT was al in januari verstuurd kennelijk, maar wel naar het schoolbataljon op de JWF in Assenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:44 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Je moet de kleermakerij hebben voor je DT, die zijn alleen van 8:00 tot 12:00 te bereiken.
Jah, ik ga even uitzoeken waar dat DT nou precies uithangt.. :pquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:55 schreef Harde_Mepper het volgende:
Kan dan ook terug gestuurd zijn naar het KPU, ook een keer meegemaakt en na 3 maanden heeft het KPU naar mijn huisadres verstuurd.
Ja, precies. Van een aantal spullen heb ik al wel een brief gehad dat die ergens in een gebouw op de Oranjekazerne liggen. Maar van de korte onderbroeken heb ik nog helemaal niks gehoord. Dus idd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef Harde_Mepper het volgende:
Je mist toch ook nog andere spullen die al uitgeleverd zijn? Kun je daar ook gelijk achteraan.
Have fun. MUSE was vet in de Arena!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:00 schreef hoogvlieger het volgende:
Vanavond naar Muse op Werchter Boutique, en over 2 weken naar het echte Rock Werchter. Zin an
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat die idioten van het LFD nog steeds AchJa's doorvoer voor de Airco niet geregeld hebben...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:29 schreef Nibb-it het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ER vandaag zijn verwarming uit heeft gezet.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:29 schreef Nibb-it het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ER vandaag zijn verwarming uit heeft gezet.
Eerst de kadten laten voorproeven.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Mochten jullie nooit meer iets van ErwinRommel en Lotusss horen... ik ben nu voor ze aan het koken en koken kan ik niet
Ik moest van ER even hoi tegen je zeggen.....dus uhm... HOI !quote:
Kijk jij eens op pagina 114 van NOS Teletekst.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk jij eens op pagina 114 van NOS Teletekst.
Ze wisten alle gegevens al voordat ik die had opgegevenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kijk jij eens op pagina 114 van NOS Teletekst.
Lijkt me best klote. Mag je eindelijk legaal een biertje drinken in een kroeg, verbieden ze het een paar maanden later weer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:53 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ze wisten alle gegevens al voordat ik die had opgegeven
oh wacht ik zit op 104_!
wel grappig, ze zeggen al 2 jaar lang dat de wetgeving er komt en elke keer verandert het weer, mocht het wel zo zijn. Voor 2 jaar lang inkopen![]()
Zal toch wel weer niet doorgaanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt me best klote. Mag je eindelijk legaal een biertje drinken in een kroeg, verbieden ze het een paar maanden later weer.
Nee joh. Pak gewoon die 533mm mk48 als sidearm.quote:
Besluit is nu genomen. Per 1 januari sta jij weer droog in het openbaar.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Besluit is nu genomen. Per 1 januari sta jij weer droog in het openbaar.
Ach er zal niet veel meer veranderen, 18+ clubs kom ik binnen dus dan ook welquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Besluit is nu genomen. Per 1 januari sta jij weer droog in het openbaar.
Woehoequote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ach er zal niet veel meer veranderen, 18+ clubs kom ik binnen dus dan ook wel
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Niet veel veranderen? Dan zijn er 2 partijen de sjaak als jij bij hen een biertje koopt. Die club en jij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Da's gvd geen Deagle asshole!!!!!@224
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:16 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Deze is veel stoerder [ afbeelding ]
Dat was 2 weken geleden ook al zo.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet veel veranderen? Dan zijn er 2 partijen de sjaak als jij bij hen een biertje koopt. Die club en jij.
En over een half jaar dus weer.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:18 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat was 2 weken geleden ook al zo.
Van wie?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zie de stakingen al weer komen
Wat? Stakingen? Waar willen 16/17 jarigen gaan staken dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zie de stakingen al weer komen
Zullen ze wel van een koude kermis thuiskomen..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Boze scholiertjes op de dam die denken dat het wat gaat helpen
Werken zij op de Dam dan?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
En die gaan staken? Weet je zeker dat ze niet gaan demonstreren?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Totdat je gepakt wordtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:25 schreef Royyy het volgende:
BB, gewoon leren om valse ID's te maken, daar kun je dan kun je flink aan verdienen
Als het al iemand op zou vallen dat je ID niet echt is, zijn dat de uitsmijters bij de ingang... en wat willen die je dan maken?quote:
Ja of je wordt bijv. aangehouden door de politie.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:31 schreef Royyy het volgende:
[..]
Als het al iemand op zou vallen dat je ID niet echt is, zijn dat de uitsmijters bij de ingang... en wat willen die je dan maken?
Dan laat je gewoon je echte ID zienquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja of je wordt bijv. aangehouden door de politie.
swag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloswag of yoloquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik sterf godverdomme een beetje elke keer als ik het woord swag of yolo hoor..
#zie #je #me #boeie #yolo #swag #nasaquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik sterf godverdomme een beetje elke keer als ik het woord swag of yolo hoor..
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:52 schreef Harde_Mepper het volgende:
Deze moet ik ook nog even gepost hebben
[ afbeelding ]
Priests, crooks many of them. I just talk directly to whatever god I'm doing business with. Bugger the priests.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:26 schreef samthegreat5 het volgende:
I often regret that I have spoken; never that I have been silent.
Publilius Syrus
Ja, dat zou wel handig zijn..quote:
Die gast is van "Rome" toch?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Priests, crooks many of them. I just talk directly to whatever god I'm doing business with. Bugger the priests.
Titus Pullo
[ afbeelding ]
Avond.. wat een kutweer vandaag zeg.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:57 schreef Pumatje het volgende:
goede avond lui.
Heerlijck weer vanavond..
Mooi weer om buiten te staan met een camera.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:59 schreef Erasmo het volgende:
Zekers morgen wordt het ook lekker warm. En 's avonds breekt de hel los
Mooi weer om binnen bier te drinkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi weer om buiten te staan met een camera.
Moet er wel iets interessants zijn om te fotograferenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi weer om buiten te staan met een camera.
begint goedquote:
Gekke pinda. Ik ben een ouwe lulquote:[img]http://i.fokzine.nelullig. /0s.gif[/img] Op dinsdag 18 juni 2013 22:46 schreef Thaboel het volgende:
En het gaat nog even door
Fixedquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Wel een peppie ding die Samsung galaxy note
Ik zou maar eens kijken of je er nog een toetsenbordje aan kunt klussenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Wel een peptide ding die Samsung galaxy note
Je wordt zo'n verslaafde die voordat die naar bed gaat nog een uur op z'n tablet alles gaat bekijkenquote:
Dat gaat wel langer durenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:07 schreef Royyy het volgende:
Met een beetje geluk duurt het een paar weken voordat ER door heeft hoe ie op z'n tablet YouTube-linkjes hier kan posten...
Neequote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:41 schreef samthegreat5 het volgende:
Kijk mij intelligent doen in KLB![]()
KLB / Bierflesje ejaculeerde bevroren bier na openen.
Kijk mij weer eens een lekker dom typisch mij antwoord gevenquote:
quote:
Tijdje geleden gezien, wel een goede film inderdaadquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dank!Ziet er leip uit 20 minuten nu.
En ik wou gvd morgen nog wel om 6 uur opstaan. Dat wordt nu al 7 uurquote:Op woensdag 19 juni 2013 01:18 schreef Royyy het volgende:
[..]
Tijdje geleden gezien, wel een goede film inderdaad
Kende niet slapen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 01:34 schreef BredeBroeder het volgende:
Gvd kut weer, zelfs zonder dekens om te stikken
Hier niet, duurt nog wel een uurtje of twee denk ik. Alhoewel wel de wind begint aan te trekken nuquote:
Onweer en nog steeds tropische temperaturenquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:29 schreef ErwinRommel het volgende:
En het zou 35 graden worden![]()
Kutzooi!
Maar geen zonquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onweer en nog steeds tropische temperaturen
Volgt, eerst een buitje, daarna zon... Ergo, super benauwd met die vochtige zooi.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:29 schreef ErwinRommel het volgende:
En het zou 35 graden worden![]()
Kutzooi!
Airco dus maar aanzettenquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Volgt, eerst een buitje, daarna zon... Ergo, super benauwd met die vochtige zooi.
Jitzzzequote:Op woensdag 19 juni 2013 08:47 schreef jitzzzze het volgende:
Laaghangende bewolking hier; leuk man, koud water en een warme lucht
Ik ben nog niet in de kliniek opgenomenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:10 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Was het een paar dagen geleden de laatste die je zou opentrekken?
Voor alcohol- of rookverslaving?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben nog niet in de kliniek opgenomen
Hier ga ik opgenomen worden
http://www.rodersana.nl/nl/home
Alcoholverslavingquote:
Goeie zaak. Al enige indicatie van datum bekend?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Alcoholverslaving
Roken ga ik nu ff niet mee stoppen.
Volgende maand vermoed ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:19 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Goeie zaak. Al enige indicatie van datum bekend?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:20 schreef jitzzzze het volgende:
Kunnen we ook mensen preventief laten behandelen in een gesloten inrichting?
Dat ben je idd wel als je in een jet intake komptquote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo maar eens kibbeling en Hollandsche Nieuwe halen
Ik haal hem zelf wel hoorquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:03 schreef Lotusss het volgende:
En wie mag deze Hollandse Nieuwe gaan halen...?
quote:
Zolang je ook maar goed op jezelf blijft lettenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]![]()
Ik ben tegenwoordig alleen de Personal Assistant van ErwinRommel. Met veel meer taken, dat wel...
Wij saampjesquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:03 schreef Lotusss het volgende:
Klachten over het weer kan je hier WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #618 Giet it oan? uitenquote:
Ik belde net Erwin K., alleen hij wou er niks aan doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klachten over het weer kan je hier WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #618 Giet it oan? uiten
Niets mis met het weer hoor. Ik baal er alleen van dat de kans op geknetter bij mij vooralsnog gering is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik belde net Erwin K., alleen hij wou er niks aan doen
Ik wil donder! Het liefst als het pikkedonker is om de paar seconden een felle flits zonder regen/hagel whatever. Camera staat sinds vannacht al in het statiefquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niets mis met het weer hoor. Ik baal er alleen van dat de kans op geknetter bij mij vooralsnog gering is.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:03 schreef Lotusss het volgende:
Bij een goede donderbui is het ook al donker genoeg voor mooie plaatjes. Er is net een helemooi bui met flink wat onweer langs de kust getrokken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik wil donder! Het liefst als het pikkedonker is om de paar seconden een felle flits zonder regen/hagel whatever. Camera staat sinds vannacht al in het statief
Minder je rechter hand gebruikenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:48 schreef samthegreat5 het volgende:
Godverdomme m'n nek verrekt tijdens het slapen
De zon doet zijn best om hier door de wolken heen te breken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:47 schreef ErwinRommel het volgende:
Niks hier, de zon schijnt momenteel volop
Dan zet ik 'm weer ff op readyquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij een goede donderbui is het ook al donker genoeg voor mooie plaatjes. Er is net een helemooi bui met flink wat onweer langs de kust getrokken.
Ik wacht op de maatschappelijk werker van de BNMOquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De zon doet zijn best om hier door de wolken heen te breken.
Geniet nog maar van de zon en de warmte.
De bui die nu over België trekt gaat, zo te zien, ook voor de kust langs afbuigenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan zet ik 'm weer ff op readyHoeveel uur hiervandaan?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik wacht op de maatschappelijk werker van de BNMO
Dan werk ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:52 schreef MaryMouse het volgende:
p het front wat zich nu boven west en centraa
Neuh, Lotusss is een vriendin (onze schoonmaakster, zelfs dat kan ik niet meer) ophalen die ook wat wilt zeggen, ze komen zo deze kant op. Dit ivm mijn slaapjes en mijn nachtmerries.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Kan je toch nu wel met een peukie in de zon gaan zitten?
Ah, OK. Dan nog maar even blijven FOK!en.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Neuh, Lotusss is een vriendin (onze schoonmaakster, zelfs dat kan ik niet meer) ophalen die ook wat wilt zeggen, ze komen zo deze kant op. Dit ivm mijn slaapjes en mijn nachtmerries.
Tja, ik werk toch nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, OK. Dan nog maar even blijven FOK!en.
Oeps, werken.....quote:
Eet smakelijk, hoop dat ze smakenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oeps, werken.....Lunchpauze
haring halen
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:59 schreef Wasmachinu het volgende:
BB/MM, op NU.nl staan wel wat grappige plaatjes van de lucht in Nederland bij dat bericht over het weer.
Ik kan je Beats by Dre aanraden, top geluid!quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Iemand ervaring met de Sennheiser HD600?
Gewoon sennheiser oortjes, niks beterquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:06 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik kan je Beats by Dre aanraden, top geluid!
Gewoon een Aldi koptelefoon kopen en dan wat Miracle Wraps rond de connector... Een sound jonguh!!!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:02 schreef samthegreat5 het volgende:
Iemand ervaring met de Sennheiser HD600?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iddquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:19 schreef ErwinRommel het volgende:
I'dote][ afbeelding ] Op woensdag 19 juni 2013 12:17 schreef Harde_Mepper het volgende:
Via wifi?
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gewoon een Aldi koptelefoon kopen en dan wat Miracle Wraps rond de connector... Een sound jonguh!!!!
Miracle Wraps
En dat in combinatie met een gouden netsnoer a 590 euri's dan ben je helemaal baas!!!
StroomkabelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks van gemerkt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bij een goede donderbui is het ook al donker genoeg voor mooie plaatjes. Er is net een helemooi bui met flink wat onweer langs de kust getrokken.
Jij zit aan de overkant van de vliet(landen) toch?quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:41 schreef jitzzzze het volgende:
Morgen weer dikke airsoftbattle op het programma
Ik woon zo goed als bijna 5 min rijden van jequote:Op woensdag 19 juni 2013 12:40 schreef m.k het volgende:
[..]
Jij zit aan de overkant van de vliet(landen) toch?
Zo'n 20 km van de kust af bedoelde ik met langs de kust.quote:
'I'll probably reedit this later, but my tooth was knocked out a few weeks ago when I took some bbs to the face. It didn't hurt too bad, but the tooth is shattered. I don't have a back to it or anything, and only about half of the front is left. It's going to cost $2600 to fix. I'll put the pictures up when I get home.'quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]![]()
Google voor de gein eens op airsoft injuries, kan je lachen
De foto's zijn beterquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
'I'll probably reedit this later, but my tooth was knocked out a few weeks ago when I took some bbs to the face. It didn't hurt too bad, but the tooth is shattered. I don't have a back to it or anything, and only about half of the front is left. It's going to cost $2600 to fix. I'll put the pictures up when I get home.'
800 FPS met die dingen op 2 gauge kunnen die kleine kut balletjes nog wel eens in je huid blijven stekenquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
'I'll probably reedit this later, but my tooth was knocked out a few weeks ago when I took some bbs to the face. It didn't hurt too bad, but the tooth is shattered. I don't have a back to it or anything, and only about half of the front is left. It's going to cost $2600 to fix. I'll put the pictures up when I get home.'
quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:59 schreef samthegreat5 het volgende:
Gotta give airsofters some respect after all apparently
gewoon deur en raam open, bespaart je energiequote:Op woensdag 19 juni 2013 13:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Gvd idd.. benauwd hier op m'n kamer.. fan staat aan op standje 3
Gelukkig kunnen in dit zure gebouw de ramen niet open... En ook houten kaak airco...quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
gewoon deur en raam open, bespaart je energie
Godver heerlijk weer en die friezen maar huilen... Ga lekker zomeren op de noordpool ofzoquote:
Zie ik nog niet gebeuren. Zeeland krijgt hem wel, maar ik verwacht dat hij daarna via de noordzee weer verder gaat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:28 schreef BredeBroeder het volgende:
Dikke onweersbui aankomende uit het zuiden, hopen dat ie recht over NL vliegt
Dit is gvd toch geen temperatuur voor een blanke met blond haar en blauwe ogen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Godver heerlijk weer en die friezen maar huilen... Ga lekker zomeren op de noordpool ofzo
zwart haar, bruine ogen. Trek alweer een trui aan!quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit is gvd toch geen temperatuur voor een blanke met blond haar en blauwe ogen?
Bij mij op kantoor is het dagelijks zo warmquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wanneer kan ik weer naar Andoya?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:05 schreef Thaboel het volgende:
[..]
zwart haar, bruine ogen. Trek alweer een trui aan!
Toch ook niet voor een blanke met donkerbruin haar en bruine ogen!!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Opflikkeren met die postieve getallen op de schaal van celsius...quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:20 schreef Wasmachinu het volgende:
Pleunen lekker janken om die 30 graden
ex/toekomstig pleun en ik vibd dit heerlijk! Niet zo generaliseren hequote:Op woensdag 19 juni 2013 14:20 schreef Wasmachinu het volgende:
Pleunen lekker janken om die 30 graden
Uitzondering op de regel?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ex/toekomstig pleun en ik vibd dit heerlijk! Niet zo generaliseren he
Neger...quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ex/toekomstig pleun en ik vibd dit heerlijk! Niet zo generaliseren he
Welkom in Nederland.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:52 schreef BredeBroeder het volgende:
En als het -10 is zit iedereen weer te janken dat 't te koud is
-10 Is gewoon een lekker temperatuurtje.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:52 schreef BredeBroeder het volgende:
En als het -10 is zit iedereen weer te janken dat 't te koud is
Altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:38 schreef AchJa het volgende:
Ik ben net fan geworden van Flogging Molly...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan moet ik natuurlijk weer legale meuk hebben of niet?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:50 schreef samthegreat5 het volgende:
Voor AchJa.. come play vithhh uszzz
Ja, legale meuk inderdaad. Wanneer ben je jarig?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan moet ik natuurlijk weer legale meuk hebben of niet?
Het enige wat legaal op mijn computer staat zijn de drivers...
Hoeveel Whiskey had je erin gegoten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb net gezien dat ER niet 1, niet 2, niet 3, niet 4 maar 5!!!!!!!!! bakken koffie dronk
Helemaal niks!!quote:
Tegen de tijd dat ik ga betalen voor software/ games/ films/ muziek....quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, legale meuk inderdaad. Wanneer ben je jarig?
Crap ende kutzooi... Ik mocht vandaag pas passen....quote:
Misschien betalen andere mensen wel voor jequote:Op woensdag 19 juni 2013 17:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik ga betalen voor software/ games/ films/ muziek....!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |