Dat weer wel jaquote:
En nu ik er zo over na denk, is de TT toch ook wel heel erg diepzinnigquote:
Al twee uur, nu twee uurtjes ouwehoeren/luisterenquote:
Jij morgen nacht nog op pad?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al twee uur, nu twee uurtjes ouwehoeren/luisteren
(0800 - 235 84 00)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Iemand het telefoonnummer van het KPU?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Die doet het niet meer, dit is hun nieuwe nummer:quote:
Huh, waarom zou ik?quote:
Je moet de kleermakerij hebben voor je DT, die zijn alleen van 8:00 tot 12:00 te bereiken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Eerst maar afwachten óf het gaat knetterenquote:
Brave jongen dusquote:
Dat is nog maar afwachten, want het een verklaring omtrent gedrag wat dus niet per definitie een positieve verklaring hoeft te zijn.quote:
Oh, dat is natuurlijk zo. In mijn tijd heette het nog verklaring van goed gedrag. Die kreeg je of die kreeg je niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten, want het een verklaring omtrent gedrag wat dus niet per definitie een positieve verklaring hoeft te zijn.
Uit het onderzoek zijn geen bezwaren gebleken tegen betrokkene voor bovengenoemd specifieke doel. Ik heb daarbij rekening gehouden met het risico voor de samenleving en het belang van de betrokkene met functieaspecten 11,12,37 en 41.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten, want het een verklaring omtrent gedrag wat dus niet per definitie een positieve verklaring hoeft te zijn.
Dat is inderdaad een tijdje zo geweestquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat is natuurlijk zo. In mijn tijd heette het nog verklaring van goed gedrag. Die kreeg je of die kreeg je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |