Dat weer wel jaquote:
En nu ik er zo over na denk, is de TT toch ook wel heel erg diepzinnigquote:
Al twee uur, nu twee uurtjes ouwehoeren/luisterenquote:
Jij morgen nacht nog op pad?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al twee uur, nu twee uurtjes ouwehoeren/luisteren
(0800 - 235 84 00)quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Iemand het telefoonnummer van het KPU?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Die doet het niet meer, dit is hun nieuwe nummer:quote:
Huh, waarom zou ik?quote:
Je moet de kleermakerij hebben voor je DT, die zijn alleen van 8:00 tot 12:00 te bereiken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Eerst maar afwachten óf het gaat knetterenquote:
Brave jongen dusquote:
Dat is nog maar afwachten, want het een verklaring omtrent gedrag wat dus niet per definitie een positieve verklaring hoeft te zijn.quote:
Oh, dat is natuurlijk zo. In mijn tijd heette het nog verklaring van goed gedrag. Die kreeg je of die kreeg je niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten, want het een verklaring omtrent gedrag wat dus niet per definitie een positieve verklaring hoeft te zijn.
Uit het onderzoek zijn geen bezwaren gebleken tegen betrokkene voor bovengenoemd specifieke doel. Ik heb daarbij rekening gehouden met het risico voor de samenleving en het belang van de betrokkene met functieaspecten 11,12,37 en 41.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten, want het een verklaring omtrent gedrag wat dus niet per definitie een positieve verklaring hoeft te zijn.
Dat is inderdaad een tijdje zo geweestquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, dat is natuurlijk zo. In mijn tijd heette het nog verklaring van goed gedrag. Die kreeg je of die kreeg je niet.
Hoe(veel) heb je hem betaald?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Uit het onderzoek zijn geen bezwaren gebleken tegen betrokkene voor bovengenoemd specifieke doel. Ik heb daarbij rekening gehouden met het risico voor de samenleving en het belang van de betrokkene met functieaspecten 11,12,37 en 41.
Op grond van artikel 28 van de Wet justitiële en strafvoordelijke gegevens geef ik de Verklaring Omtrent het Gedrag af.
De staatssecretaris van Veiligheid & Justitie.
blabla
Pas maar op, hij leest mee... dadelijk wordt je verklaring alsnog ingetrokken, omdat je jullie kleine geheimpje openbaar hebt gemaaktquote:
Hang nu aan de lijn met het KPU. Mijn DT was al in januari verstuurd kennelijk, maar wel naar het schoolbataljon op de JWF in Assenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:44 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Je moet de kleermakerij hebben voor je DT, die zijn alleen van 8:00 tot 12:00 te bereiken.
Jah, ik ga even uitzoeken waar dat DT nou precies uithangt.. :pquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:55 schreef Harde_Mepper het volgende:
Kan dan ook terug gestuurd zijn naar het KPU, ook een keer meegemaakt en na 3 maanden heeft het KPU naar mijn huisadres verstuurd.
Ja, precies. Van een aantal spullen heb ik al wel een brief gehad dat die ergens in een gebouw op de Oranjekazerne liggen. Maar van de korte onderbroeken heb ik nog helemaal niks gehoord. Dus idd.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:58 schreef Harde_Mepper het volgende:
Je mist toch ook nog andere spullen die al uitgeleverd zijn? Kun je daar ook gelijk achteraan.
Have fun. MUSE was vet in de Arena!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:00 schreef hoogvlieger het volgende:
Vanavond naar Muse op Werchter Boutique, en over 2 weken naar het echte Rock Werchter. Zin an
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat die idioten van het LFD nog steeds AchJa's doorvoer voor de Airco niet geregeld hebben...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:29 schreef Nibb-it het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ER vandaag zijn verwarming uit heeft gezet.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:29 schreef Nibb-it het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ER vandaag zijn verwarming uit heeft gezet.
Eerst de kadten laten voorproeven.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Mochten jullie nooit meer iets van ErwinRommel en Lotusss horen... ik ben nu voor ze aan het koken en koken kan ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |