Herkenbaarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:56 schreef Dimens het volgende:
Vandaag weer voor het eerst achter mijn PC nadat ik een paar dagen enkel mijn MacBook heb gebruikt en daar ook het natuurlijke scrollen ben gebruiken. Met regelmaat scroll ik mijn muis nu de verkeerde kant op.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:56 schreef Dimens het volgende:
Vandaag weer voor het eerst achter mijn PC nadat ik een paar dagen enkel mijn MacBook heb gebruikt en daar ook het natuurlijke scrollen ben gebruiken. Met regelmaat scroll ik mijn muis nu de verkeerde kant op.
[ afbeelding ]
Dat heb ik gelukkig nog maar weinig meegemaakt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb vooral moeite met switchen van Cmd naar Ctrl op Windows, dus ik duw constant Alt in
Onderstaande URL krijg ik als ik via Surfspot inlog met mijn Hogeschool gegevens.quote:
Newsflash: op je MacBook scroll je ook de verkeerde kant opquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:56 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Neuh. Eigenlijk is het veel logischer wanneer je op het touchpad naar beneden scrollt, dat de pagina dan ook naar beneden toe gaat.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Newsflash: op je MacBook scroll je ook de verkeerde kant op.
Ja dát is nogal logisch, dat naar beneden scrollen naar beneden scrollen is. De vraag is alleen wat naar beneden scrollen op je touchpad is. Maar vooruit, voor een touchpad kan ik de huidige Apple-manier nog bijna begrijpen: het is net als op een iPad. Maar op een muis...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Neuh. Eigenlijk is het veel logischer wanneer je op het touchpad naar beneden scrollt, dat de pagina dan ook naar beneden toe gaat.
Telfort is KPN netwerk, dus goeie kwaliteit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:00 schreef Federer-fan het volgende:
Als julie nog helemaal geen provider hadden, waar zou je dan nu een iPhone kopen als je die wilde hebben? Ik vraag het omdat ik er een bij Tele2 heb gezien die gratis is bij een abbo van twee jaar van 38 euro per maand maar ik niet weet of Tele2 een fijne provder is. Vodafone vind ik wel fijn, maar daar betaal je al snel 300 euro voor een iPhone 5 als je een abonnement hebt van twee jaar.
Mogelijk ten overvloede: het gaat me er niet om welke provider het goedkoopst is maar om de vraag wat de verstandigste koop is (dus combinatie van prijs en een fijne provider).
Tele2 = Telfort?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Telfort is KPN netwerk, dus goeie kwaliteit.
In de applestore. En dan nam ik sim only.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:00 schreef Federer-fan het volgende:
Als julie nog helemaal geen provider hadden, waar zou je dan nu een iPhone kopen als je die wilde hebben? Ik vraag het omdat ik er een bij Tele2 heb gezien die gratis is bij een abbo van twee jaar van 38 euro per maand maar ik niet weet of Tele2 een fijne provder is. Vodafone vind ik wel fijn, maar daar betaal je al snel 300 euro voor een iPhone 5 als je een abonnement hebt van twee jaar.
Mogelijk ten overvloede: het gaat me er niet om welke provider het goedkoopst is maar om de vraag wat de verstandigste koop is (dus combinatie van prijs en een fijne provider).
Zijn die niet allemaal failliet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In de applestore. En dan nam ik sim only.
Nee, de Apple Stores.quote:
Als die failliet is, kun je niet lang meer een product van Apple meer kopen. Bij niet een winkel.quote:
Ik bedoel de fysieke winkels. Begreep laatst dat er zestien failliet zijn gegaan.quote:
iCentre ja. Heb daar nogsteeds een order openstaan van 2600 euro waar ik na een maand nog niks van ontvangen hebquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bedoel de fysieke winkels. Begreep laatst dat er zestien failliet zijn gegaan.
Da's wel waardeloos.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
iCentre ja. Heb daar nogsteeds een order openstaan van 2600 euro waar ik na een maand nog niks van ontvangen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |