Telfort is KPN netwerk, dus goeie kwaliteit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:00 schreef Federer-fan het volgende:
Als julie nog helemaal geen provider hadden, waar zou je dan nu een iPhone kopen als je die wilde hebben? Ik vraag het omdat ik er een bij Tele2 heb gezien die gratis is bij een abbo van twee jaar van 38 euro per maand maar ik niet weet of Tele2 een fijne provder is. Vodafone vind ik wel fijn, maar daar betaal je al snel 300 euro voor een iPhone 5 als je een abonnement hebt van twee jaar.
Mogelijk ten overvloede: het gaat me er niet om welke provider het goedkoopst is maar om de vraag wat de verstandigste koop is (dus combinatie van prijs en een fijne provider).
Tele2 = Telfort?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Telfort is KPN netwerk, dus goeie kwaliteit.
In de applestore. En dan nam ik sim only.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:00 schreef Federer-fan het volgende:
Als julie nog helemaal geen provider hadden, waar zou je dan nu een iPhone kopen als je die wilde hebben? Ik vraag het omdat ik er een bij Tele2 heb gezien die gratis is bij een abbo van twee jaar van 38 euro per maand maar ik niet weet of Tele2 een fijne provder is. Vodafone vind ik wel fijn, maar daar betaal je al snel 300 euro voor een iPhone 5 als je een abonnement hebt van twee jaar.
Mogelijk ten overvloede: het gaat me er niet om welke provider het goedkoopst is maar om de vraag wat de verstandigste koop is (dus combinatie van prijs en een fijne provider).
Zijn die niet allemaal failliet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In de applestore. En dan nam ik sim only.
Nee, de Apple Stores.quote:
Als die failliet is, kun je niet lang meer een product van Apple meer kopen. Bij niet een winkel.quote:
Ik bedoel de fysieke winkels. Begreep laatst dat er zestien failliet zijn gegaan.quote:
iCentre ja. Heb daar nogsteeds een order openstaan van 2600 euro waar ik na een maand nog niks van ontvangen hebquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bedoel de fysieke winkels. Begreep laatst dat er zestien failliet zijn gegaan.
Da's wel waardeloos.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
iCentre ja. Heb daar nogsteeds een order openstaan van 2600 euro waar ik na een maand nog niks van ontvangen heb
En wel al betaald?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
iCentre ja. Heb daar nogsteeds een order openstaan van 2600 euro waar ik na een maand nog niks van ontvangen heb
Ja. Heb sinds gisteren contact met ze via mail, maar ben al 15 euro aan bellen ook al kwijt. Heel veel onduidelijkhedenquote:
Dat is geen applestore maar iCentrequote:Op woensdag 3 juli 2013 17:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bedoel de fysieke winkels. Begreep laatst dat er zestien failliet zijn gegaan.
Bas group heeft het overgenomen. Waar daar eens een poging zal ik zeggen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja. Heb sinds gisteren contact met ze via mail, maar ben al 15 euro aan bellen ook al kwijt. Heel veel onduidelijkheden
Wat is een F&F-code?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik betaal 12 euro per maand voor 75 minuten, onbeperkt sms en 4GB data bij vodafone met een F&F code.
friends and familyquote:
Ben de huidige F&F acties aan het bekijken maar die komen niet eens een beetje in de buurt hiervan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik betaal 12 euro per maand voor 75 minuten, onbeperkt sms en 4GB data bij vodafone met een F&F code.
Zojuist betaalbewijs en factuur etc opgestuurd naar ze. Ze zeggen binnen 14 dagen te leveren. Laten we het hopen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bas group heeft het overgenomen. Waar daar eens een poging zal ik zeggen.
¤ 11,13 voor 190 minuten / sms en onbeperkt data bij Vodafone, zonder codes. Als je dat ook wil heb je alleen maar een teletijdmachine nodigquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is Google?quote:
Nee, met F&F betaal ik de helft van de abonnementkosten. En ik heb 't zakelijk afgesloten dus ik betaal geen btw. En gedurende 2 jaar heb ik 3GB extra voor niks.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ben de huidige F&F acties aan het bekijken maar die komen niet eens een beetje in de buurt hiervan.
Ja, zo lust ik er nog wel een paar. Als je niet eens om verduidelijking mag vragen. Sorry hoor.quote:
Huh jij hebt toch dezelfde als ik, die TV-gids-actie toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
¤ 11,13 voor 190 minuten / sms en onbeperkt data bij Vodafone, zonder codes. Als je dat ook wil heb je alleen maar een teletijdmachine nodig.
Wel maar 3 Mbps datasnelheid, dat is het enige detail waardoor ze me óóit van dit abo gaan weten los te weken.
feedly?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:10 schreef Xiance het volgende:
*mopper* ondertussen nog steeds geen goed alternatief gevonden voor Reeder app, volgens de maker komt er wel nog een nieuwe versie, maarja hoelang dat gaat duren..
eh jawel?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:48 schreef ook_gek het volgende:
Niemand nog ios 7 getest op een iphone nee?
Ja van oktober(?) 2010. Volgens mij had ik een keer in de voorwaarden opgezocht dat het 3.6 Mbps is, en meer dan dat heb ik volgens mij ook nog nooit gehaald op een speedtest.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Huh jij hebt toch dezelfde als ik, die TV-gids-actie toch?
Ik heb wel gewoon 7.2Mbps..
Ja september/oktober idd. Test hem nu eens dan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ja van oktober(?) 2010. Volgens mij had ik een keer in de voorwaarden opgezocht dat het 3.6 Mbps is, en meer dan dat heb ik volgens mij ook nog nooit gehaald op een speedtest.
Gebruik je het nu nog, of viel het te veel tegen?quote:
Windows Phone app store is downquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja september/oktober idd. Test hem nu eens dan.
Verder wel goed contract, korting loopt tot 2028.
Ik gebruik het nog. Beta2 is wel instabieler dan Beta 1 en ik hoop dan ook dat aanstaande maandag beta 3 uitgerold wordt. Verder bevalt het prima. En je kan terug naar iOS 6 door een backup te herstellen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gebruik je het nu nog, of viel het te veel tegen?
En kan je makkelijk terug naar IOS 6.
Ik zit te twijfelen om het te proberen namelijk.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:00 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Windows Phone app store is down.
Ook gewoon 7.2 dusquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Maar even een wifi hotspot ermee opgezet, en voila:
[ afbeelding ]
Wat superdom van ze
Update installeren en gaan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:27 schreef ook_gek het volgende:
Weet iemand het volgende.
Het blijkt zo te zijn dat je ios 7 beta 2 op je iphone kan zetten zonder developer te zijn. Via de optie shift en zoeken naar update. En je kan kennelijk ook nog zonder problemen terug naar ios 6.
Maar weet iemand hoe stabiel die draaid en of bv whatsapp werkt? Of zelf ervaring heeft met bovenstaande?
Gewoon herstellen dus en klaar. Klinkt goed en zo te lezen kan ik dan nog beter heel even wachten op beta 3quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik gebruik het nog. Beta2 is wel instabieler dan Beta 1 en ik hoop dan ook dat aanstaande maandag beta 3 uitgerold wordt. Verder bevalt het prima. En je kan terug naar iOS 6 door een backup te herstellen.
Terug gegaan in de zin van. Shift ( windows ) optie herstellen kiezen --> juiste firmware bestand op je pc en gaan dus?quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:25 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Update installeren en gaan.
Nu beta 2 maar dat is echt een drama, gmail, deezer, watsapp, NOS, NU, alles crasht wel een keer en dat valt vies tegen. Ik ben nu terug naar 6, maar vind 7 wel heel erg gaaf. Swipe-up menu met name erg prettig. Vind het ook wel leuk, wat anders.
Maar die beta 2 werkt voor geen ene reet, haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |