Ook niet als je via Option/Alt-Check for Updates gaat en dan de installatiefile selecteert?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:05 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Installeren lukt wel, maar activeren niet.
Dank, en het is duidelijk dat tenzij je echt van een heel oud model MBA komt (2009?) dit geen echte meerwaarde is i.v.g met de modellen van vorig jaar.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:42 schreef Aether het volgende:
The 2013 MacBook Air Review (13-inch) @ AnandTech.
Qua snelheid waarschijnlijk niet. Batterijduur is wel beter (las over een enkele gebruiker die 15 uur haalt).quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dank, en het is duidelijk dat tenzij je echt van een heel oud model MBA komt (2009?) dit geen echte meerwaarde is i.v.g met de modellen van vorig jaar.
Zelfde verhaal als dat Airdrop wel op de iPhone 5 werkt en niet op de 4S. Beetje jammer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 15:46 schreef Pino112 het volgende:
Ah jammer, ik zie dat Airdrop pas werkt op de iPad 4, en niet op de 3. Hopelijk verandert dat in de loop van de beta's nog.
Jammer, maar waarschijnlijk te wijten aan het gebruik van een nieuwere Wi-Fi chip die dit ondersteunt en dus wel begrijpelijk.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:07 schreef GVU het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als dat Airdrop wel op de iPhone 5 werkt en niet op de 4S. Beetje jammer.
Denk dat het te maken heeft met Combinatie WiFi Direct en Bluetooth 4.0quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:07 schreef GVU het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als dat Airdrop wel op de iPhone 5 werkt en niet op de 4S. Beetje jammer.
http://www.iphoneclub.nl/(...)m-voordelen-nadelen/quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:35 schreef Federer-fan het volgende:
Net kwam ik het programma iBlacklist tegen. Blijkbaar moet je je iPhone jailbreaken om dat te kunnen installeren. Hoe moet je een iPhone jailbreaken?
Klopt het dat je met dit programma kunt jailbreaken? En is dit een betrouwbaar programma of kan ik mijn iPhone beter in een telefoonwinkel laten jailbreaken?
Siri?quote:
Nee deze;quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:11 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Siri?
Op de iPad 2 gebruikt mijn vader geloof ik WeerOnline, die is ook erg mooi/aardig/snel, en Google Now doet 't 'm ook wel.
Dat snap ik, en daarop zei ik dat Siri precies dezelfde implementatie biedt met dezelfde dataquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee deze;
http://www.iphoneclub.nl/(...)eerde-achtergronden/
Oh zo. Ik heb Siri nog nooit gebruikt, vind het een beetje raar om tegen dat ding te gaan pratenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:15 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat snap ik, en daarop zei ik dat Siri precies dezelfde implementatie biedt met dezelfde data
Ja, zodra ze 'm in het Nederlands aanbieden wordt het misschien wel 'normaler' maar nu vind ik het ook niet verkeerd. Natuurlijk ga ik dat niet in de trein zitten doen, maar thuis net voordat je weggaat wel even fijnquote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh zo. Ik heb Siri nog nooit gebruikt, vind het een beetje raar om tegen dat ding te gaan praten
Hier ook niet, wat ik wel vaak doe is als ik op de fiets zit navigatie/google inspreken, dat werkt als een tierelier. Of als ik even iets moet opzoeken, inspreken haha, zo lui om dan niet te hoeven typen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh zo. Ik heb Siri nog nooit gebruikt, vind het een beetje raar om tegen dat ding te gaan praten
Zelfde voor OSX back-ups.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef J.Appleseed het volgende:
Die backup-en-restore functie in iOS is wel heerlijk trouwens, had Android zoiets maar. Na een restore hoef ik zelfs mijn ING app niet te initialiseren; ik kan direct inloggen met mijn pincode!
Het kan wel met TitaniumBackup maar dat loopt niet altijd even lekker helaas.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:21 schreef J.Appleseed het volgende:
Die backup-en-restore functie in iOS is wel heerlijk trouwens, had Android zoiets maar. Na een restore hoef ik zelfs mijn ING app niet te initialiseren; ik kan direct inloggen met mijn pincode!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |