Het is 2 dagen mooi weerquote:Op maandag 17 juni 2013 23:10 schreef habitue het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw dates DP? In de winter klaagde je steen en been dat iedereen stom was en dat je naar de zomer verlangde. Dus nog wat dates in de planning?
Shineeeeeee DP shineeeeeequote:Op maandag 17 juni 2013 23:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het is 2 dagen mooi weer
Ik zit nog volop in mijn winterdepressie
Funny cause it's true
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben blij dat ik ze nog ben gaan zien
Misschien volgend jaarquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het is 2 dagen mooi weer
Ik zit nog volop in mijn winterdepressie
Funny cause it's true
Jajaja, wrijf het er nog maar ff in...quote:Op maandag 17 juni 2013 23:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]Iets met een enorme plensbui, Rock Werchter en REM als afsluiter...en dán Nightswimming
![]()
Maar leuk Andro! Wel leuk bedacht, al zou ik er voor een 2e date geloof ik niet zo snel voor tekenen. Wanneer is het 'het-is-een-verrassing-wat-we-gaan-doen-maar-neem-je-zwemkleding-mee-en-je-wordt-thuisgebracht-feestje' gepland ?
Laatste keer dat ik zoiets opperde had ik een ban aan mijn broek hangen. Al had dat - niet helemaal - betrekking op mijzelf.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe gaat even op zoek naar een scherp mes en haar slagader
Is het niet eerder nieuws als je geen 20.000 oneliners krijgt op Paiq? Ik heb jou serieus nog nooit iets anders horen zeggen.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik zoiets opperde had ik een ban aan mijn broek hangen. Al had dat - niet helemaal - betrekking op mijzelf.
Het is weer druk met oneliner dames trouwens op Paiq. Zou het zijn omdat de dagen weer korter worden denken jullie? Dat las ik ergens.
Waarom je gevoel, geluk en humeur van dingen laten afhangen waar je zelf onmogelijk controle of invloed over hebt?quote:
Het gekke is dat ze óf meestal in een bundel tegelijk komen, óf in weken helemaal niets. Ik zou het liever wat meer verspreid zien, maar goed, wie ben ik? Buiten een fulltime heiden om.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:21 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Is het niet eerder nieuws als je geen 20.000 oneliners krijgt op Paiq? Ik heb jou serieus nog nooit iets anders horen zeggen.
Control is an illusion.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom je gevoel, geluk en humeur van dingen laten afhangen waar je zelf onmogelijk controle of invloed over hebt?
Is zonde van je tijd en leven. Bepaal je eigen humeur en geluk. Maak er zelf het beste van. Want daar heb je wel controle over.
Dat heb ik dus ook altijd! Heel vreemd.. Heb het ook liever verspreid.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het gekke is dat ze óf meestal in een bundel tegelijk komen, óf in weken helemaal niets. Ik zou het liever wat meer verspreid zien, maar goed, wie ben ik? Buiten een fulltime heiden om.
Ik merk als ik een paar dagen online ben geweest er one-liners en foto bewonderaars als een vloed golf komen.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het gekke is dat ze óf meestal in een bundel tegelijk komen, óf in weken helemaal niets. Ik zou het liever wat meer verspreid zien, maar goed, wie ben ik? Buiten een fulltime heiden om.
Precies, hoef ik maar één keertje van mijn zolderkamertje te komen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Als jij en Andro nu tegelijk met ons gaan trouwen?
Scheelt geld en makkelijk voor de Fok!kers om op één dag te komen!
Hoe meer je er doet, hoe meer je ervoor terugkrijgt, zo werkt het volgens mij wel op Paiq. Al heb ik daar qua Oneliners nog nooit iets van gemerktquote:Op maandag 17 juni 2013 23:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik merk als ik een paar dagen online ben geweest er one-liners en foto bewonderaars als een vloed golf komen.
Ben je een tijdje bij a tot helemaal inactief is het dood stil.
Ik heb controle over mijn leven. En dat gaat mij prima af, ondanks de vele tegen slagen heb ik als ik nu dood neer val een top leven gehad. En dat heb ik aan me zelf te danken.quote:
Dat idee krijg ik dus ook, goed en eerlijk systeem welquote:Op maandag 17 juni 2013 23:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hoe meer je er doet, hoe meer je ervoor terugkrijgt, zo werkt het volgens mij wel op Paiq. Al heb ik daar qua Oneliners nog nooit iets van gemerkt
Ik heb tot nu toe steeds gedacht dat we die al minstens één hadden, of gehad hebben, maar dat zal dan dus niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zouden er in de toekomst heuze Fok!-dating topics relaties bloeien?
Ja.... maar die doen een beetje moeilijk en geheimzinnig erover.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe steeds gedacht dat we die al minstens één hadden, of gehad hebben, maar dat zal dan dus niet.
Wie dan? Dit heb ik gemist!quote:Op maandag 17 juni 2013 23:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja.... maar die doen een beetje moeilijk en geheimzinnig erover.
volgens mij niet. het is niet echt een relatie maar meer FWBquote:Op maandag 17 juni 2013 23:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja.... maar die doen een beetje moeilijk en geheimzinnig erover.
Een singel is onzijdig zover bekend.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:45 schreef Plasterk het volgende:
Zijn er nog leuke singel vrouwen in omgeving Haarlem bijgekomen tijdens mijn afwezigheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een singel is onzijdig zover bekend.Mooi plekje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel FOK! is één grote dating-sites. Je kan een kleine stad bevolken met alle FOK-baby's die inmiddels zijn geboren.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Precies, hoef ik maar één keertje van mijn zolderkamertje te komen.
Ik vind dit écht leuk. Twee Fok!dates en beide voor de 2e keer. Zouden er in de toekomst heuze Fok!-dating topics relaties bloeien?
Of ik leuk ben, is de vraag. Maar wel in de buurt van Haarlem (ik loop er nu zelfs!). Echter ben ik al aan het datenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:45 schreef Plasterk het volgende:
Zijn er nog leuke singel vrouwen in omgeving Haarlem bijgekomen tijdens mijn afwezigheid?
Vrouwelijke singles genoeg in omgeving Haarlem. Zelfs leuke....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:45 schreef Plasterk het volgende:
Dus sla je slag Plasterk!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:24 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Of ik leuk ben, is de vraag. Maar wel in de buurt van Haarlem (ik loop er nu zelfs!). Echter ben ik al aan het daten
Ze reageert, dus ze probeert de lijntjes warm te houden (of aandacht op zich te vestigen).quote:
Klopt, ik houd ook van aandachtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:37 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ze reageert, dus ze probeert de lijntjes warm te houden (of aandacht op zich te vestigen).
Beter je best doen.
Wees gerust, het kan ook zijn dat ze eigenlijk wil vertellen 'Ik ben toevallig in Haarlem'. Maar dat andere klonk leuker en dan is het nog steeds 'aandacht opeisen'.
Dit is ook geen groot geheim, maar we accepteren je zoals je bent. Fijn toch.quote:
Dat wordt slecht slapen vannachtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:37 schreef -Splash- het volgende:
Ze reageert, dus ze probeert de lijntjes warm te houden (of aandacht op zich te vestigen).
Beter je best doen.
quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:05 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Hey! Je moet vol energie zitten voor morgen!
Als dat geen neukenhardlopen wordtquote:
Slaap je daarom zo slecht? Die druk die er op je wordt gelegd?quote:
Als het zo mag heten; vanavond.quote:
Plasterk!!! ouwe rukker!! waar is dat leuke blonde vriendinnetje gebleven?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:45 schreef Plasterk het volgende:
* Andromache zwaait naar eefje801quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wordt wel een zweetdate, vermoed ik zo
Wanneer is jouw tweede date?quote:
zaterdagquote:
Leuk.quote:
Aha.quote:
Zeker, ik ga koken, warme pannen in de keuken en zulks.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wordt wel een zweetdate, vermoed ik zo
En tropische temperaturen, ga d'r maar aan staan! Wat staat er op het menu?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:28 schreef habitue het volgende:
[..]
Aha.
[..]
Zeker, ik ga koken, warme pannen in de keuken en zulks.
Zo zou je het bijna kunnen noemen. Ze was gewoon twee weken weg.quote:
Verrassing uiteraard!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En tropische temperaturen, ga d'r maar aan staan! Wat staat er op het menu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man is not old until regrets take the place of dreams.
Alsof dat uit maakt in een koel huisquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En tropische temperaturen, ga d'r maar aan staan! Wat staat er op het menu?
Qua aantal condooms bedoel je?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Alsof dat uit maakt in een koel huis![]()
En ik heb geen idee wat hij op de planning heeft staan
onder water en in het donker valt alles mee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leuk.Vind je dat niet eng, je op de tweede date al in badkleding voor je date te moeten vertonen?
Omdat jullie niets vertellen.quote:
Een wat?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:42 schreef Andromache het volgende:
[..]
onder water en in het donker valt alles mee.ik trek voor de zekerheid wel mijn tankini aan.. ietsje minder bloot dan mijn bikini...
2 FOK!ers + thuisdatequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Alsof dat uit maakt in een koel huis![]()
En ik heb geen idee wat hij op de planning heeft staan
Waar gaat de wereld heen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:00 schreef Craptacular het volgende:
[..]
2 FOK!ers + thuisdate
Need I say more?
Nog wel steeds hetzelfde vriendinnetje? Of heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:33 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zo zou je het bijna kunnen noemen. Ze was gewoon twee weken weg.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:56 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik weet wel waar de piemel van Habitue naartoe gaat.
wait wut?quote:
Nee hoor, nog steeds hetzelfde. 9 maanden al.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nog wel steeds hetzelfde vriendinnetje? Of heb ik wat gemist?
Leuk om te lezen van al die geslaagde Fok-dates!
Eef!! Hoe gaat het daten bij jou? Binnenkort maar even een date met mij plannen?!
Dit soort dingen zou ik dus niet posten als 100% zeker is dat m'n date meeleestquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:42 schreef Andromache het volgende:
[..]
onder water en in het donker valt alles mee.ik trek voor de zekerheid wel mijn tankini aan.. ietsje minder bloot dan mijn bikini...
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:57 schreef Coco98 het volgende:
[..]
wait wut?
Tankini, weer wat geleerd, ik stem tegen trouwens.
Woonde jij niet al samen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Eef!! Hoe gaat het daten bij jou? Binnenkort maar even een date met mij plannen?!
Monokiniquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:15 schreef Silenus het volgende:
Tankini, is dat niet dat felgroene ding waar Borat andere strandgangers mee de stuipen op het lijf jaagt?
Dat maakt toch niks uit?quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee hoor, nog steeds hetzelfde. 9 maanden al.
Ik zag dat het bij jou ook erg lekker gaat?
quote:
Laatste keer een heel eind karren?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
[..]![]()
Vanavond dan ook eindelijk de sleutel van mijn zeer overbodig gebleken 'oude' woning inleveren.
Leuk dat het zo goed gaat met julliequote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
[..]![]()
Vanavond dan ook eindelijk de sleutel van mijn zeer overbodig gebleken 'oude' woning inleveren.
Nee joh!quote:
quote:
Oeh, deel eens wat wijsheden met ons/mij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Dan wel niet via een datingsite gevonden, maar heb van al dat daten voorheen wel veel opgestoken.
Juistem...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:57 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
Dan wel niet via een datingsite gevonden, maar heb van al dat daten voorheen wel veel inopgestoken.
Met mijn date gaat het goed, aankomend weekend de 4e date inmiddels. Lekker rustig aan en het gaat goed zoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nee joh!
Woon al sinds februari in de buurt. Was achteraf alleen zonde om zelf nog een woning te huren waar ik uiteindelijk maar 4 nachten geslapen heb in de afgelopen 4,5 maanden. Dat was op 20 min afstand van waar ik nu zit. Het hoge noorden is dus al lang verleden tijd.
Hoe staat het met jou date? Ik lees af en toe wel bij, maar mis erg veel volgens mij.
Stroop je mouwen maar op, dat zal niet bij die ene keer blijven....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met mijn date gaat het goed, aankomend weekend de 4e date inmiddels. Lekker rustig aan en het gaat goed zo
Al mag ik wel even een bank naar boven sjouwen en meteen de ouders ontmoeten
Komt ie dan...de 10 geboden van Sekhmet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, deel eens wat wijsheden met ons/mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super, gaat de goede kant op. Volgens mij zijn er weinig die het tot een 4e date weten te brengen. Mij is het eigenlijk nooit gelukt...op één na danquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met mijn date gaat het goed, aankomend weekend de 4e date inmiddels. Lekker rustig aan en het gaat goed zo
Al mag ik wel even een bank naar boven sjouwen en meteen de ouders ontmoeten
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:21 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Komt ie dan...de 10 geboden van Sekhmet.
Let wel...dit zijn leermomentjes voor MIJ geweest en hoeven niet voor iedereen te gelden..HAHAHA, kom op dit had Fascination ook zelf kunnen bedenken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
Er was hier eerder discussie over dat "wow-gevoel" , had jij dat met hem in het begin?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Super, gaat de goede kant op. Volgens mij zijn er weinig die het tot een 4e date weten te brengen. Mij is het eigenlijk nooit gelukt...op één na dan
Je hoort mij ook niet zeggen dat dat niet zo is. Om het te weten is trouwens wel weer wat anders dan het ook te doen. Voor mij was punt 4 toch wel het belangrijkst. Terwijl als je mij gevraagd zou hebben of ik dat verwerkt had ik volmondig ja gezegd zou hebben. Bleek alleen pas waar te zijn nadat we na een jaar weer contact hebben gehad en de nodige dingen hebben uitgepraat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:24 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
HAHAHA, kom op dit had Fascination ook zelf kunnen bedenken....
Nope.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:26 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Er was hier eerder discussie over dat "wow-gevoel" , had jij dat met hem in het begin?
Punt 4 is onrealistisch...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:28 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je hoort mij ook niet zeggen dat dat niet zo is. Om het te weten is trouwens wel weer wat anders dan het ook te doen. Voor mij was punt 4 toch wel het belangrijkst. Terwijl als je mij gevraagd zou hebben of ik dat verwerkt had ik volmondig ja gezegd zou hebben. Bleek alleen pas waar te zijn nadat we na een jaar weer contact hebben gehad en de nodige dingen hebben uitgepraat.
Daarvoor was ik toch onbewust aan het vergelijken...en dan niet de persoon, maar vooral het gevoel.
Zie punt 10quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:32 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Punt 4 is onrealistisch...
Lekker eerlijk ben jij tegenover jezelf.....
In je tories ben je tegenstrijdig?quote:
Leg uit?!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:34 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
In je tories ben je tegenstrijdig?
Het komt niet overeen met je TOP list...
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:31 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nope.
Er was wel een klik. Ik vond hem interessant en hij maakte iets in mij los. Maar ik was opzoek naar het gevoel wat ik ook voor mijn ex had (zie bovenstaande post). Dat gevoel heb ik voor mijn huidige vriend nooit gehad. Er is nu zeker een WOW-gevoel, maar gebaseerd op hele andere gevoelens.Cool, jij bent meer over jezelf te weten gekomen en een persoonlijke ontwikkeling daardoor doorgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Er zijn hier een aantal mensen die meer over mij (persoonlijk) weten en ik denk dat die idd kunnen beamen dat ik idd gegroeid/vooruit gegaan ben en veranderd in het afgelopen jaar. (en dat werd ook eens tijdquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:39 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Cool, jij bent meer over jezelf te weten gekomen en een persoonlijke ontwikkeling daardoor doorgaan
Je bent niet de enige laatbloeierquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Er zijn hier een aantal mensen die meer over mij (persoonlijk) weten en ik denk dat die idd kunnen beamen dat ik idd gegroeid/vooruit gegaan ben en veranderd in het afgelopen jaar. (en dat werd ook eens tijd)
Spill the beans!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:44 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige laatbloeier![]()
Zo genoeg disney nu, tijd voor wat drama-date verhalen ~
Doe chill, ik discussieer alleen maar....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:38 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Leg uit?!
Punt 10 is iets wat ik geleerd heb uit punt 4. Dat het tegenstrijdig zou zijn maakt mij geen fuck uit. Dit zijn de dingen die ik voor mijzelf het moeten 'leren/ondervinden/meemaken whatever' om uiteindelijk te komen waar ik nu sta. Dat jij je er niet in kan vinden kan mij weinig schelen. Je hoeft er niks mee natuurlijk.
Hier kan ik me wel in vinden...quote:Dit zijn de dingen die ik voor mijzelf het moeten 'leren/ondervinden/meemaken whatever' om uiteindelijk te komen waar ik nu sta
[..]
Let wel...dit zijn leermomentjes voor MIJ geweest en hoeven niet voor iedereen te gelden..5 en 7 moeten 1 en 2 zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Ik discussieer ook alleen maar, niet een dag om mij druk te maken. Maar ik begrijp nog steeds niet wat je dan zo tegenstrijdig vindt?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:46 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Doe chill, ik discussieer alleen maar....
Ik associeer die punten omdat jij daarvoor heel wat anders zei in je tekst.
[..]
Hier kan ik me wel in vinden...
Wat het probleem is, je lijst is een beetje tegenstrijdig tov jou....
Ze stonden niet zozeer in volgorde...mocht dat verwarring hebben opgeleverd (was meer wat ik het eerste kon bedenkenquote:
Scroll naar boven..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik discussieer ook alleen maar, niet een dag om mij druk te maken. Maar ik begrijp nog steeds niet wat je dan zo tegenstrijdig vindt?
Ik heb contact met hem gezocht omdat ik erachter kwam dat ik nog teveel met hem in mijn hoofd zat. Het gevoel wat ik voor hem had zat mij in de weg. Ik had mijn huidige vriend net leren kennen, maar merkte dat ik toch aan het vergelijken was (en dat bij al mijn dates eigenlijk wel deed, ik wou ook dat WOW-gevoel direct hebben).quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:51 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Scroll naar boven..
Dan weet je wat ik bedoel....
(ik had het zelf dikgedrukt voor je)
welkequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
Plasterk!!! ouwe rukker!! waar is dat leuke blonde vriendinnetje gebleven?
[..]
Let wel...dit zijn leermomentjes voor MIJ geweest en hoeven niet voor iedereen te gelden..Ik vind 't een heel goed lijstje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wacht ff. Date jij toevallig met een fok!ster?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:52 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Vrouwelijke singles genoeg in omgeving Haarlem. Zelfs leuke....
Waarom ik het dan toch weer in Assen zoek? Beats me
Kijk deze opheldering had ik nou net nodig. Je bent tenminste eerlijk, althans nu. Hiervoor was je nog aan het zwijgenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik heb contact met hem gezocht omdat ik erachter kwam dat ik nog teveel met hem in mijn hoofd zat. Het gevoel wat ik voor hem had zat mij in de weg. Ik had mijn huidige vriend net leren kennen, maar merkte dat ik toch aan het vergelijken was (en dat bij al mijn dates eigenlijk wel deed, ik wou ook dat WOW-gevoel direct hebben).
Na een goed gesprek met Eefje ben ik meer over dingen gaan nadenken. Ben een gesprek met mijn ex aangegaan en zag hem vanaf dat moment in een ander daglicht. Pas toen kon ik ook gevoelens toelaten voor mijn huidige vriend. Hoe dat werkt durf ik niet te zeggen, maar voor mij werkte het dus om mijn vorige relatie goed af te sluiten, waardoor ik open kon staan voor een nieuwe relatie.
Het gaat om gevoel en dat is soms moeilijk uit te leggen en te verklaren...
Maar ik ga mijn sleutels inleveren![]()
Alle daters...succes
Dit kan ik beamenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:38 schreef Spezza19 het volgende:
Mooie dames in Apeldoorn.... Daar maar eens een date opduikelen...
Den Haag ook ja.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:49 schreef habitue het volgende:
En ik ook uiteraard![]()
![]()
Apeldoorn is het nieuwe Den Haag hier.
Ja, jaren geleden. Was geen succes.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Den Haag ook ja.
Heeft er iemand hier al eens met een zeeuwse gedate?
Als dat lijstje niets toevoegt, waarom ga je er dan zo op in. Lever zelf eerst eens een nuttige bijdrage i.p.v. alleen maar iemand af te katten.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:36 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Kijk deze opheldering had ik nou net nodig. Je bent tenminste eerlijk, althans nu. Hiervoor was je nog aan het zwijgen. Wilde alleen maar aanduiden dat die lijst niet voor jou opgaat. Want jij zat natuurlijk ook met je gedachtes bij je ex. Voor de toekomstige daters is dit natuurlijk een leuke lijst, maar iedereen heeft wel eens gedate, en weet wat hij/zij wel en niet moet doen. Je lijstje voegt eigenlijk niets toe.
Ik had liever een lijstje gezien aan de hand van je ervaringen, want van ervaringen leer je immers.
Voor de rest kunnen sommige gevoelens inderdaad onbeschrijfelijk zijn, dus ergens snap ik wel waarom je zo gehandeld hebt. Maar soms heb je niet de gelegenheid om het netjes achter de rug te laten. Maar dan geldt de regel: Just Let It Go......
Zegt de man uit Lelystadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:01 schreef Spezza19 het volgende:
Den Haag....Daar komen toch alleen kanslozen vandaan?
Dat zie je verkeerd, de kanslozen gaan juist de 1e en 2e kamer inquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:01 schreef Spezza19 het volgende:
Den Haag....Daar komen toch alleen kanslozen vandaan?
Dat ook nog eensquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, de kanslozen gaan juist de 1e en 2e kamer in
Yup...2 maal zelfsquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:55 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Den Haag ook ja.
Heeft er iemand hier al eens met een zeeuwse gedate?
Mystik woont er. Dat is best een eindbaas.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:17 schreef Pinkdwarf het volgende:
Jongens, ik wist niet eens dat er zoveel mensen in Apeldoorn woonde!
En er wonen weinig leuke mannen in elk geval..
Doen we toch gewoon de dubbele Fok! trouwerij in Apeldoorn ~quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:17 schreef Pinkdwarf het volgende:
Jongens, ik wist niet eens dat er zoveel mensen in Apeldoorn woonde!
En er wonen weinig leuke mannen in elk geval..
Ik vind het prima, zolang ik er maar onweerstaanbaar uit zie in mijn strakke korset en spierwitte jurkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:19 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Doen we toch gewoon de dubbele Fok! trouwerij in Apeldoorn ~
En ik profiteer optimaal van het gebrek aan concurrentie.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Mystik woont er. Dat is best een eindbaas.
Helemaal niet optimaal, want jij gaat samenwonen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En ik profiteer optimaal van het gebrek aan concurrentie.
Oh oh, dan moeten Habi en ik ons goed gaan verstoppen zaterdag..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:33 schreef Spezza19 het volgende:
Zaterdag dus maar naar een Apeldoornse kroeg
Hoezo? Ben niet op zoek naar een trioquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Oh oh, dan moeten Habi en ik ons goed gaan verstoppen zaterdag..
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Ben niet op zoek naar een trio
Nee.. maar om jou nou tegen te komen..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Ben niet op zoek naar een trio
Ja want je kent mij ook zo goedquote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:39 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Nee.. maar om jou nou tegen te komen..
Zolang het goed gaat blijf ik lekker daten met haar, en voorlopig zie ik er nog geen einde aan komen haha!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:23 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Super, gaat de goede kant op. Volgens mij zijn er weinig die het tot een 4e date weten te brengen. Mij is het eigenlijk nooit gelukt...op één na dan
Gewoon wegklikken...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:08 schreef SilentChaos het volgende:
Die stilte altijd als je elkaars foto's eindelijk mag bekijken op Paiq blijft mooi
quote:
nee joh, je moet gewoon doortypen en pretenden alsof die foto's je niks uitmaken (innerlijk blablabullshit). En dan snel foto's kijken als je een wolkje ziet.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:08 schreef SilentChaos het volgende:
Die stilte altijd als je elkaars foto's eindelijk mag bekijken op Paiq blijft mooi
hahaha maar ik ben een oppervlakkige lul, dat schuif ik niet onder stoelen of bankenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee joh, je moet gewoon doortypen en pretenden alsof die foto's je niks uitmaken (innerlijk blablabullshit). En dan snel foto's kijken als je een wolkje ziet.
Nee ze is tot volgende week vrijdag op vakantiequote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:19 schreef Andromache het volgende:
maar heb je nou je aanrijdingchick al uitgenodigd voor een date?
Je komt steeds meer dichterbij wonen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:55 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nee joh!
Woon al sinds februari in de buurt. Was achteraf alleen zonde om zelf nog een woning te huren waar ik uiteindelijk maar 4 nachten geslapen heb in de afgelopen 4,5 maanden. Dat was op 20 min afstand van waar ik nu zit. Het hoge noorden is dus al lang verleden tijd.
Hoe staat het met jou date? Ik lees af en toe wel bij, maar mis erg veel volgens mij.
Zielhorstquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je komt steeds meer dichterbij wonen.Welke wijk?
Nou, die stilte nadat je mijn foto zag was niets verhullend hoorquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee joh, je moet gewoon doortypen en pretenden alsof die foto's je niks uitmaken (innerlijk blablabullshit). En dan snel foto's kijken als je een wolkje ziet.
Stilte? Jij ziet er leuk uit, dus misschien deed ie stil zijn op een positieve manierquote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:57 schreef Sannne het volgende:
[..]
Nou, die stilte nadat je mijn foto zag was niets verhullend hoor
Ik wil ook een foto zien!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Stilte? Jij ziet er leuk uit, dus misschien deed ie stil zijn op een positieve manier
Hey Sekhquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
I see what you're doing there...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Stilte? Jij ziet er leuk uit, dus misschien deed ie stil zijn op een positieve manier
he verdikkeme ik gokte verkeerd...quote:
Houdt jij het maar bij per seconde wijzerquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:15 schreef Andromache het volgende:
[..]
he verdikkeme ik gokte verkeerd...
Laat dat soort zaken maar aan Hungry_Joe over.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:15 schreef Andromache het volgende:
[..]
he verdikkeme ik gokte verkeerd...
* Andromache trekt zich terug in een hoekje...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Houdt jij het maar bij per seconde wijzer
Ja, die is écht een ster in dat soort dingen!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Laat dat soort zaken maar aan Hungry_Joe over.
Niet met deze fokster in ieder geval. Wel een leuk stadje!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:15 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wacht ff. Date jij toevallig met een fok!ster?/Sherlock
Als ik er zelf nou ook eens wat van zou lerenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:30 schreef Coco98 het volgende:
EefjeDe wijze moeder de vrouw, maria-weet-raad van dit topic .
Dat zou echte wijsheid zijnquote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:27 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als ik er zelf nou ook eens wat van zou leren
Ik *ehm* zet *ehm* twee jokers in *kijkt serieuzer*.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:24 schreef Andromache het volgende:
[..]
* Andromache trekt zich terug in een hoekje...
Op dit moment vind ik het zelf niet spannend genoeg om die moeite ervoor te doen, maar ik vind het ook echt geen vervelende jongen. Dus als hij wel die moeite doet, wil ik best afspreken en kijken waar het heen gaat. Het een kans geven ookal was die vonk er niet meteen.quote:Op maandag 17 juni 2013 07:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deze snap ik niet helemaal. Afhankelijk van hoeveel moeite iemand doet vind je iemand leuker of niet? Ik snap dat een ongeintresseerde lul niets is, natuurlijk. Maar als het er net niet is.. die klik/wow/whatever you want.. dan maakt het toch weinig meer uit of ie meer moeite gaat doen? Dan is het hem toch gewoon niet.
quote:Op maandag 17 juni 2013 09:04 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nog even kijken of het geschikt friendzone materiaal is?
Als ze je niet vooroverbuigen en keihard.... op je billen slaan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat gebeurt echt alleen als jongens zichzelf in dat hoekje zetten.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ze je niet vooroverbuigen en keihard.... op je billen slaan?
quote:
Ik denk ook niet dat je er meer tijd aan moet besteden anders.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Daar doe ik niet aan. Dat gebeurt echt alleen als jongens zichzelf in dat hoekje zetten.
Ik heb ervoor gekozen het nog een kans te geven. En anders wordt het dus ook geen reguliere vriend van me, maar verbreken we wat mij betreft gewoon het contact.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:50 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je er meer tijd aan moet besteden anders.
Alvast ingestudeerd nu nog even zoontje drillen voor volgende datesquote:10 immateriële zaken die vrouwen een goed gevoel geven
Nood aan een beetje extra zelfvertrouwen of een goed gevoel? Deze 10 krikken meteen het humeur van een vrouw op:
- Een compliment van een vriend of partner
- Een flatterende foto (al dan niet op Facebook)
- Een glimlach van iemand die je niet kent
- Een heerlijk nachtje slapen
- Een dikke knuffel
- Een kind dat zegt: 'Wat ben je mooi'
- 'Ik hou van jou'
- Te horen krijgen 'dat je er zo jong uit ziet'
- Iemand die wil weten waar je iets hebt gekocht
- Gevraagd worden voor een date
iddquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:56 schreef Silenus het volgende:
Je weet zeker dat dit in de krant stond? Lijkt me eerder een artikeltje uit de Flair of een ander magazine voor mutsen in de overgang.
HLN ... Belgische Televaag zeg maarquote:Op woensdag 19 juni 2013 12:56 schreef Silenus het volgende:
Je weet zeker dat dit in de krant stond? Lijkt me eerder een artikeltje uit de Flair of een ander magazine voor mutsen in de overgang.
In theorie neem ik aan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
idd
Zoals iedere Fokker hier in dit topic, weet ik wel hoe ik een vrouw een goed gevoel moet geven hoor
Ik kat haar niet af, zeg alleen dat het lijstje beter in elkaar had moeten zitten..quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als dat lijstje niets toevoegt, waarom ga je er dan zo op in. Lever zelf eerst eens een nuttige bijdrage i.p.v. alleen maar iemand af te katten.
Be our guest...quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:38 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Ik kat haar niet af, zeg alleen dat het lijstje beter in elkaar had moeten zitten..
Laat het ons weten, o wijze meester!quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:38 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Ik kat haar niet af, zeg alleen dat het lijstje beter in elkaar had moeten zitten..
Ik doelde niet op mezelf, maar ik denk dat Sekhmet dit veel beter had gekund.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Laat het ons weten, o wijze meester!
Haha, jij maakt het helemaal mooi..quote:
Weet ik het, geen idee wie dat is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:06 schreef Andromache het volgende:
waar gaat dit gezeik eigenlijk nog over?
Hoeveel espressoshots heb je nodig gehad tot nu toe?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:24 schreef Blue_note het volgende:
Zo, date over een uur. Zaterdag eerste bericht en max een half uur niet gesmst/appt...ben benieuwd!
Klinkt als weinig slaapquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:24 schreef Blue_note het volgende:
Zo, date over een uur. Zaterdag eerste bericht en max een half uur niet gesmst/appt...ben benieuwd!
Have fun!quote:
lekker, geniet er van!quote:
Zal hij niet nodig hebben, hij weet inmiddels dat ze clean is...quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Alsjeblieft een snoeppot
[ afbeelding ]
Hij gebruikt ze om geen vlekken achter te laten op de bank / wasmachine / bed / vloerkleed.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Zal hij niet nodig hebben, hij weet inmiddels dat ze clean is...
Klaarkomen in condooms is zo 1979....quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hij gebruikt ze om geen vlekken achter te laten op de bank / wasmachine / bed / vloerkleed.
hoho het is nog veel te vroeg voor een fok-babyquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:59 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Zal hij niet nodig hebben, hij weet inmiddels dat ze clean is...
Haha nee joh, laat ze maar lekker komen..quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:32 schreef Andromache het volgende:
[..]
hoho het is nog veel te vroeg voor een fok-baby
niet dat ik weet, maar zal haar van het weekend wel eens vragen of ze Fok!tquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:15 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wacht ff. Date jij toevallig met een fok!ster?/Sherlock
Nee, laat maar. Ik dacht dat het een bekende was van hier en dat je expres een hint gaf. Nevermind, ik laat het speurwerk wel aan H_J over hier.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:34 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
niet dat ik weet, maar zal haar van het weekend wel eens vragen of ze Fok!t
Ik denk dat je aan eefje801 refereerde, klopt dat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:37 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Nee, laat maar. Ik dacht dat het een bekende was van hier en dat je expres een hint gaf. Nevermind, ik laat het speurwerk wel aan H_J over hier.
Klopt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik denk dat je aan eefje801 refereerde, klopt dat?
En ik weet wat je nu denkt. ''Damn, die H_J is goed. Als ik een vrouw zou zijn zou ik met hem willen daten en hem de nacht van zijn leven willen bezorgen. En dan maar hopen dat hij me terug belt de volgende dag.''quote:
Uh... wat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En ik weet wat je nu denkt. ''Damn, die H_J is goed. Als ik een vrouw zou zijn zou ik met hem willen daten en hem de nacht van zijn leven willen bezorgen. En dan maar hopen dat hij me terug belt de volgende dag.''
Vleiend, maar dat gaat niet gebeuren, makker. Van dat daten, bedoel ik dan. Ik heb je nummer verder niet.
Precies. Het is gewoon eng, brom ik je.quote:
Hij heeft echter wel heel vaak gelijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:39 schreef de_nachtwacht het volgende:
Denk dat HJ het beter bij koppeltjes raden in dit topic kan houden, gedachten raden is voor verbetering vatbaar.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:18 schreef Blue_note het volgende:
Date was super! 7 uurtjes samen geweest, gezoend en morgen date 2!
Nu weer continu aan het appen (en werken).
De wens is de vader van de gedachte....quote:
Want?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:18 schreef HaerdenC het volgende:
gisteren "Sort of" date gehad via via via en via facebook. Om 3 uur vanmorgen was ik thuis ... en weet niet wat ik er van moet denken.
Getrouwd, 2 kinderen, ... en al jaar of 3 aan het twijfelen ... of dat wel is wat ze wil.quote:
Oh zo'n typequote:Op donderdag 20 juni 2013 14:42 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Getrouwd, 2 kinderen, ... en al jaar of 3 aan het twijfelen ... of dat wel is wat ze wil.
Wel inderdaad ... maar ik heb altijd schrik voor het gezeiks dat van dat soort dingen kan komen ...quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh zo'n typetja het is maar net waar je zelf naar op zoek bent
Als het enkel om seks gaat kan het best leuk zijn
ach joh, houdt het leven spannendquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:44 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Wel inderdaad ... maar ik heb altijd schrik voor het gezeiks dat van dat soort dingen kan komen ...
En mocht het toch mis gaan is het dan ook een ander z'n probleem.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ach joh, houdt het leven spannend
maar idd, over het algemeen kan je je beter afzijdig houden van dat soort situaties, zeker als er kinderen in het spel zijn...
Aan de andere kant: doe jij het niet, dan vindt ze wel een ander...
Ik zoek helemaal niks ... zij sprak mij aan en zo ...quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:51 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
En mocht het toch mis gaan is het dan ook een ander z'n probleem.
Als het je puur om de sex gaat zijn er volgens mij plenty single vrouwen ook te vinden, mij is het het gezeur in elk geval niet waard.
Yeah!quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:18 schreef Blue_note het volgende:
Date was super! 7 uurtjes samen geweest, gezoend en morgen date 2!
Nu weer continu aan het appen (en werken).
Nouja weinig.. ze is getrouwd. Je kan haar als neukertje nemen, maar meer zal het niet worden. Of als ze dat al wil.. dan vraag ik me af of het verstandig isquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:18 schreef HaerdenC het volgende:
gisteren "Sort of" date gehad via via via en via facebook. Om 3 uur vanmorgen was ik thuis ... en weet niet wat ik er van moet denken.
NOFI....maar volgens mij ben je te veel een "goedzak" om je in dat soort perikelen te stortenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:18 schreef HaerdenC het volgende:
Indeedquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:35 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
NOFI....maar volgens mij ben je te veel een "goedzak" om je in dat soort perikelen te storten
Zou het ook niet kunnen hoor.....laat haar d'r shit eerst maar eens regelen en daarna terugkomenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:39 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Indeedmijn grenzen der moraal liggen te hoog. Zou mezelf er niet goed bij voelen vrees ik. Aard van het beestje zeker. Thans erg leuke en aangename dame maar desondanks fout gevoel.
Been there, done that..... RUN !!!!!!!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:42 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Getrouwd, 2 kinderen, ... en al jaar of 3 aan het twijfelen ... of dat wel is wat ze wil.
Wat kan er nou misgaan. Hoogstens kan die kerel erachter komen en met een hakbijl jouw voordeur aan gort slaan. En dan sta je voor de rest van je leven bekend als 'Geilneef Haerden' in je dorp.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:44 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Wel inderdaad ... maar ik heb altijd schrik voor het gezeiks dat van dat soort dingen kan komen ...
Hahahaha ... als hij 1 keer haar facebook conversaties open slaat ... is die via via via ineens vlakbij. Nu ik heb niks fout gezegd of gedaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat kan er nou misgaan. Hoogstens kan die kerel erachter komen en met een hakbijl jouw voordeur aan gort slaan. En dan sta je voor de rest van je leven bekend als 'Geilneef Haerden' in je dorp.
Maar zo te lezen was het 'via via via en via Facebook'. Da's vier keer via, bijna niet te achterhalen.
Maak je dan maar niet druk. Of je moet je leuter in d'r hebben gestokenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:40 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Hahahaha ... als hij 1 keer haar facebook conversaties open slaat ... is die via via via ineens vlakbij. Nu ik heb niks fout gezegd of gedaan.
Nouja....je hebt zijn vrouw in elk hoekje en gaatje genomen he. Da's niet iets om aangifte van te doen bij de politie nee, maar als hij een beetje jaloers aangelegd is zou ik toch even uitkijken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:40 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Hahahaha ... als hij 1 keer haar facebook conversaties open slaat ... is die via via via ineens vlakbij. Nu ik heb niks fout gezegd of gedaan.
Dat is toch ook gebeurd? Hij was om 3u thuis zei 'ie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maak je dan maar niet druk. Of je moet je leuter in d'r hebben gestoken
Ah ok. Dan moet ie beter een schuilnaam nemen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat is toch ook gebeurd? Hij was om 3u thuis zei 'ie.
We hebben enkel gepraat ... kleren aan en op een afstand van mekaarquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah ok. Dan moet ie beter een schuilnaam nemen.
En een ander adres.
En schuilkelder.
Dan is er dus niks aan de hand.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:51 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
We hebben enkel gepraat ... kleren aan en op een afstand van mekaareens ze vertelde dat ze getrouwd was. Ik neuk nooit op eerste date overigens.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:51 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
We hebben enkel gepraat ... kleren aan en op een afstand van mekaareens ze vertelde dat ze getrouwd was. Ik neuk nooit op eerste date overigens.
Wat wij natuurlijk allemaal willen weten (aantal condooms per uur) staat er toch niet in.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:54 schreef Fascination het volgende:
Oeoeoeoeoeoehh, wanneer zal het dateverslag van Pinkdwarf en what'shisname komen?
Dat!quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:54 schreef Fascination het volgende:
Oeoeoeoeoeoehh, wanneer zal het dateverslag van Pinkdwarf en what'shisname komen?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:51 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Pff, weet je hoe warm het was gisteren?!quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:08 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wat wij natuurlijk allemaal willen weten (aantal condooms per uur) staat er toch niet in.
Maar hete plakseks is toch de beste?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:17 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Pff, weet je hoe warm het was gisteren?!
Hij kan overigens echt geweldig goed kokenEn as zaterdag date nummer 3!
Haha, laat ik daar maar geen antwoord op te gevenquote:
Daar gaat mijn datequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:23 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Haha, laat ik daar maar geen antwoord op te gevenIk denk ook dat S. wat minder op zoek is naar een vaste relatie, maar daar kan ik me in vergissen. Maar H. en ik hebben de namen voor onze kinderen al bedacht, hoor!
Joh, dat was gewoon een seksdate heb ik het idee. Niks mis mee trouwens en volgens mij waren er aan beide kanten geen verdere verwachtingen.quote:
Nacht zwemmen in de zeequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:23 schreef Andromache het volgende:
ik schat zo in dat habitue een zachtere kant heeft dan Silenus.
en woohooooo derde date, jippie!! leuk beiden
zwemdate wordt een ander soort date, ze gelasten het nachtzwemmen af, stommelingen. Coco98 en ik gaan onszelf wel op een andere manier vermaken
Silenus en ik hebben geen seks met elkaar gehad, hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Joh, dat was gewoon een seksdate heb ik het idee. Niks mis mee trouwens en volgens mij waren er aan beide kanten geen verdere verwachtingen.
quote:
Dat eerste klopt wel, denk ik. En thanks!quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:23 schreef Andromache het volgende:
en woohooooo derde date, jippie!! leuk beiden
zwemdate wordt een ander soort date, ze gelasten het nachtzwemmen af, stommelingen. Coco98 en ik gaan onszelf wel op een andere manier vermaken
Duidelijk.quote:
We zijn gewoon allemaal ontzettend betrokken bij onze mede-users hier. Daarom vertellen we elkaar ook onze dateverhalen. Ter lering en vermaeck.quote:
Oh, geen idee. Heb het hem toen niet eens verteld, maar wel gezorgd dat het niet gebeurde. Hahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:32 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Hij wilde de rode zee niet bevaren?
Lijkt GTST wel hierquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Heb het hem toen niet eens verteld, maar wel gezorgd dat het niet gebeurde. Haha
Dat het niet gebeurde? Maakte hij wel moves daartoe dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Oh, geen idee. Heb het hem toen niet eens verteld, maar wel gezorgd dat het niet gebeurde. Haha
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Maar zullen we het er niet meer over hebben?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat het niet gebeurde? Maakte hij wel moves daartoe dan?
nou niet de stoere vent gaan uithangen hier.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen echte zeeman dus die silenius
Why so serious?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:47 schreef Andromache het volgende:
[..]
nou niet de stoere vent gaan uithangen hier.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vermoedelijk wilde Spezza een keer niet door Andro's rode sloot?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hm, is een aan waarschijnlijkheid grenzende mogelijkheid. Interesting...quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gvd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn zachte kant heeft me zover ik weet nog nooit iets leuks opgeleverd op date-gebied...quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:23 schreef Andromache het volgende:
Idd... Zachte kant.....quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mijn zachte kant heeft me zover ik weet nog nooit iets leuks opgeleverd op date-gebied...
Al heb ik ook geen idee van de juiste mate van zachtheid, dat zal het zijn
Afspreken dan maar?quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben dol op zachte kanten
Daarom date ik ws zo weinig
Boobs are soft, mmkaayquote:Op donderdag 20 juni 2013 20:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben dol op zachte kanten
Daarom date ik ws zo weinig
nou voel je je stoer he?quote:
Wie zou zich nou niet stoer voelen met een Fokster als TV-persoonlijkheid?quote:
bij wijze van experiment ben ik wel heel benieuwd naar jullie mate van klik...quote:
Ik nu ook....quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:41 schreef Andromache het volgende:
[..]
bij wijze van experiment ben ik wel heel benieuwd naar jullie mate van klik...
Alles kan klikken. Of er dan ook daadwerkelijk een connectie is, is een tweede.quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:41 schreef Andromache het volgende:
[..]
Met een winnares 4e ronde psw kan ik thuiskomen ~quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wie zou zich nou niet stoer voelen met een Fokster als TV-persoonlijkheid?
Zal ik bij wijze van experiment eens met mn vingers door je rode zee varen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:41 schreef Andromache het volgende:
[..]
jeetje Fascination, ik dacht dat lesbo's niet zo plat waren...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal ik bij wijze van experiment eens met mn vingers door je rode zee varen?
Ja, die wilde ik ook maken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:05 schreef Silenus het volgende:
Meestal hebben ze best dikke tieten inderdaad.
ze is wsl de vent van de 2quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:04 schreef Andromache het volgende:
[..]
jeetje Fascination, ik dacht dat lesbo's niet zo plat waren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |