abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127929102

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_127929154
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:10 schreef habitue het volgende:

[..]

Hoe zit het met jouw dates DP? In de winter klaagde je steen en been dat iedereen stom was en dat je naar de zomer verlangde. Dus nog wat dates in de planning?
Het is 2 dagen mooi weer :')

Ik zit nog volop in mijn winterdepressie :')

Funny cause it's true :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  maandag 17 juni 2013 @ 23:14:54 #3
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_127929207
over vier dagen worden de dagen al weer korter. just sayin'.... :{w
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_127929242
* DancingPhoebe gaat even op zoek naar een scherp mes en haar slagader

:')
  maandag 17 juni 2013 @ 23:15:32 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127929243
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Shineeeeeee DP shineeeeee *O*
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_127929351
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben blij dat ik ze nog ben gaan zien O+
:Y Iets met een enorme plensbui, Rock Werchter en REM als afsluiter...en dán Nightswimming O+

Maar leuk Andro! Wel leuk bedacht, al zou ik er voor een 2e date geloof ik niet zo snel voor tekenen. Wanneer is het 'het-is-een-verrassing-wat-we-gaan-doen-maar-neem-je-zwemkleding-mee-en-je-wordt-thuisgebracht-feestje' gepland ? :)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_127929357
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Shineeeeeee DP shineeeeee *O*
Misschien volgend jaar :')
pi_127929359
En een R.E.M referentie. You just made my day. O+
pi_127929392
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

;(

Misschien komt het nog O+
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_127929412
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

:Y Iets met een enorme plensbui, Rock Werchter en REM als afsluiter...en dán Nightswimming O+

Maar leuk Andro! Wel leuk bedacht, al zou ik er voor een 2e date geloof ik niet zo snel voor tekenen. Wanneer is het 'het-is-een-verrassing-wat-we-gaan-doen-maar-neem-je-zwemkleding-mee-en-je-wordt-thuisgebracht-feestje' gepland ? :)
Jajaja, wrijf het er nog maar ff in...
pi_127929426
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe gaat even op zoek naar een scherp mes en haar slagader

:')
Laatste keer dat ik zoiets opperde had ik een ban aan mijn broek hangen. Al had dat - niet helemaal - betrekking op mijzelf.

Het is weer druk met oneliner dames trouwens op Paiq. Zou het zijn omdat de dagen weer korter worden denken jullie? Dat las ik ergens.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_127929518
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:19 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik zoiets opperde had ik een ban aan mijn broek hangen. Al had dat - niet helemaal - betrekking op mijzelf.

Het is weer druk met oneliner dames trouwens op Paiq. Zou het zijn omdat de dagen weer korter worden denken jullie? Dat las ik ergens.
Is het niet eerder nieuws als je geen 20.000 oneliners krijgt op Paiq? Ik heb jou serieus nog nooit iets anders horen zeggen. :P
  maandag 17 juni 2013 @ 23:23:14 #13
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127929600
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Misschien volgend jaar :')
Waarom je gevoel, geluk en humeur van dingen laten afhangen waar je zelf onmogelijk controle of invloed over hebt?

Is zonde van je tijd en leven. Bepaal je eigen humeur en geluk. Maak er zelf het beste van. Want daar heb je wel controle over.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_127929610
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:21 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Is het niet eerder nieuws als je geen 20.000 oneliners krijgt op Paiq? Ik heb jou serieus nog nooit iets anders horen zeggen. :P
Het gekke is dat ze óf meestal in een bundel tegelijk komen, óf in weken helemaal niets. Ik zou het liever wat meer verspreid zien, maar goed, wie ben ik? Buiten een fulltime heiden om.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 17 juni 2013 @ 23:24:50 #15
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127929686
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Waarom je gevoel, geluk en humeur van dingen laten afhangen waar je zelf onmogelijk controle of invloed over hebt?

Is zonde van je tijd en leven. Bepaal je eigen humeur en geluk. Maak er zelf het beste van. Want daar heb je wel controle over.
Control is an illusion.

quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:23 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het gekke is dat ze óf meestal in een bundel tegelijk komen, óf in weken helemaal niets. Ik zou het liever wat meer verspreid zien, maar goed, wie ben ik? Buiten een fulltime heiden om.
Dat heb ik dus ook altijd! Heel vreemd.. Heb het ook liever verspreid.
You can only have the sunshine after the rain..
  maandag 17 juni 2013 @ 23:25:22 #16
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127929706
quote:
14s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:23 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik merk als ik een paar dagen online ben geweest er one-liners en foto bewonderaars als een vloed golf komen.

Ben je een tijdje bij a tot helemaal inactief is het dood stil.
  maandag 17 juni 2013 @ 23:26:45 #17
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127929765
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Als jij en Andro nu tegelijk met ons gaan trouwen?
Scheelt geld en makkelijk voor de Fok!kers om op één dag te komen! :D
Precies, hoef ik maar één keertje van mijn zolderkamertje te komen. O+
Ik vind dit écht leuk. Twee Fok!dates en beide voor de 2e keer. Zouden er in de toekomst heuze Fok!-dating topics relaties bloeien? O+
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_127929798
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik merk als ik een paar dagen online ben geweest er one-liners en foto bewonderaars als een vloed golf komen.

Ben je een tijdje bij a tot helemaal inactief is het dood stil.
Hoe meer je er doet, hoe meer je ervoor terugkrijgt, zo werkt het volgens mij wel op Paiq. Al heb ik daar qua Oneliners nog nooit iets van gemerkt :P
  maandag 17 juni 2013 @ 23:27:37 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127929810
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:24 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Control is an illusion.

Ik heb controle over mijn leven. En dat gaat mij prima af, ondanks de vele tegen slagen heb ik als ik nu dood neer val een top leven gehad. En dat heb ik aan me zelf te danken.
  maandag 17 juni 2013 @ 23:28:38 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127929857
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:27 schreef Capstan het volgende:

[..]

Hoe meer je er doet, hoe meer je ervoor terugkrijgt, zo werkt het volgens mij wel op Paiq. Al heb ik daar qua Oneliners nog nooit iets van gemerkt :P
Dat idee krijg ik dus ook, goed en eerlijk systeem wel :)
pi_127930044
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:26 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Zouden er in de toekomst heuze Fok!-dating topics relaties bloeien? O+
Ik heb tot nu toe steeds gedacht dat we die al minstens één hadden, of gehad hebben, maar dat zal dan dus niet.
  maandag 17 juni 2013 @ 23:55:18 #22
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_127930945
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:32 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe steeds gedacht dat we die al minstens één hadden, of gehad hebben, maar dat zal dan dus niet.
Ja.... maar die doen een beetje moeilijk en geheimzinnig erover.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 18 juni 2013 @ 00:19:13 #23
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_127931794
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:55 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Wie dan? Dit heb ik gemist! :o
You can only have the sunshine after the rain..
  dinsdag 18 juni 2013 @ 00:27:25 #24
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_127932039
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 23:55 schreef -Splash- het volgende:

[..]

volgens mij niet. het is niet echt een relatie maar meer FWB
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 18 juni 2013 @ 07:44:00 #25
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_127934351
Hi!

Nog steeds single. Veel gedate met leuke vrouwen maar ze zat er nog niet tussen :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')