Het is 2 dagen mooi weerquote:Op maandag 17 juni 2013 23:10 schreef habitue het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw dates DP? In de winter klaagde je steen en been dat iedereen stom was en dat je naar de zomer verlangde. Dus nog wat dates in de planning?
Shineeeeeee DP shineeeeeequote:Op maandag 17 juni 2013 23:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het is 2 dagen mooi weer
Ik zit nog volop in mijn winterdepressie
Funny cause it's true
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben blij dat ik ze nog ben gaan zien
Misschien volgend jaarquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het is 2 dagen mooi weer
Ik zit nog volop in mijn winterdepressie
Funny cause it's true
Jajaja, wrijf het er nog maar ff in...quote:Op maandag 17 juni 2013 23:17 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]Iets met een enorme plensbui, Rock Werchter en REM als afsluiter...en dán Nightswimming
![]()
Maar leuk Andro! Wel leuk bedacht, al zou ik er voor een 2e date geloof ik niet zo snel voor tekenen. Wanneer is het 'het-is-een-verrassing-wat-we-gaan-doen-maar-neem-je-zwemkleding-mee-en-je-wordt-thuisgebracht-feestje' gepland ?
Laatste keer dat ik zoiets opperde had ik een ban aan mijn broek hangen. Al had dat - niet helemaal - betrekking op mijzelf.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
* DancingPhoebe gaat even op zoek naar een scherp mes en haar slagader
Is het niet eerder nieuws als je geen 20.000 oneliners krijgt op Paiq? Ik heb jou serieus nog nooit iets anders horen zeggen.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik zoiets opperde had ik een ban aan mijn broek hangen. Al had dat - niet helemaal - betrekking op mijzelf.
Het is weer druk met oneliner dames trouwens op Paiq. Zou het zijn omdat de dagen weer korter worden denken jullie? Dat las ik ergens.
Waarom je gevoel, geluk en humeur van dingen laten afhangen waar je zelf onmogelijk controle of invloed over hebt?quote:
Het gekke is dat ze óf meestal in een bundel tegelijk komen, óf in weken helemaal niets. Ik zou het liever wat meer verspreid zien, maar goed, wie ben ik? Buiten een fulltime heiden om.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:21 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Is het niet eerder nieuws als je geen 20.000 oneliners krijgt op Paiq? Ik heb jou serieus nog nooit iets anders horen zeggen.
Control is an illusion.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom je gevoel, geluk en humeur van dingen laten afhangen waar je zelf onmogelijk controle of invloed over hebt?
Is zonde van je tijd en leven. Bepaal je eigen humeur en geluk. Maak er zelf het beste van. Want daar heb je wel controle over.
Dat heb ik dus ook altijd! Heel vreemd.. Heb het ook liever verspreid.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het gekke is dat ze óf meestal in een bundel tegelijk komen, óf in weken helemaal niets. Ik zou het liever wat meer verspreid zien, maar goed, wie ben ik? Buiten een fulltime heiden om.
Ik merk als ik een paar dagen online ben geweest er one-liners en foto bewonderaars als een vloed golf komen.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het gekke is dat ze óf meestal in een bundel tegelijk komen, óf in weken helemaal niets. Ik zou het liever wat meer verspreid zien, maar goed, wie ben ik? Buiten een fulltime heiden om.
Precies, hoef ik maar één keertje van mijn zolderkamertje te komen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Als jij en Andro nu tegelijk met ons gaan trouwen?
Scheelt geld en makkelijk voor de Fok!kers om op één dag te komen!
Hoe meer je er doet, hoe meer je ervoor terugkrijgt, zo werkt het volgens mij wel op Paiq. Al heb ik daar qua Oneliners nog nooit iets van gemerktquote:Op maandag 17 juni 2013 23:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik merk als ik een paar dagen online ben geweest er one-liners en foto bewonderaars als een vloed golf komen.
Ben je een tijdje bij a tot helemaal inactief is het dood stil.
Ik heb controle over mijn leven. En dat gaat mij prima af, ondanks de vele tegen slagen heb ik als ik nu dood neer val een top leven gehad. En dat heb ik aan me zelf te danken.quote:
Dat idee krijg ik dus ook, goed en eerlijk systeem welquote:Op maandag 17 juni 2013 23:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hoe meer je er doet, hoe meer je ervoor terugkrijgt, zo werkt het volgens mij wel op Paiq. Al heb ik daar qua Oneliners nog nooit iets van gemerkt
Ik heb tot nu toe steeds gedacht dat we die al minstens één hadden, of gehad hebben, maar dat zal dan dus niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zouden er in de toekomst heuze Fok!-dating topics relaties bloeien?
Ja.... maar die doen een beetje moeilijk en geheimzinnig erover.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe steeds gedacht dat we die al minstens één hadden, of gehad hebben, maar dat zal dan dus niet.
Wie dan? Dit heb ik gemist!quote:Op maandag 17 juni 2013 23:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja.... maar die doen een beetje moeilijk en geheimzinnig erover.
volgens mij niet. het is niet echt een relatie maar meer FWBquote:Op maandag 17 juni 2013 23:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ja.... maar die doen een beetje moeilijk en geheimzinnig erover.
Een singel is onzijdig zover bekend.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:45 schreef Plasterk het volgende:
Zijn er nog leuke singel vrouwen in omgeving Haarlem bijgekomen tijdens mijn afwezigheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een singel is onzijdig zover bekend.Mooi plekje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel FOK! is één grote dating-sites. Je kan een kleine stad bevolken met alle FOK-baby's die inmiddels zijn geboren.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:26 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Precies, hoef ik maar één keertje van mijn zolderkamertje te komen.
Ik vind dit écht leuk. Twee Fok!dates en beide voor de 2e keer. Zouden er in de toekomst heuze Fok!-dating topics relaties bloeien?
Of ik leuk ben, is de vraag. Maar wel in de buurt van Haarlem (ik loop er nu zelfs!). Echter ben ik al aan het datenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:45 schreef Plasterk het volgende:
Zijn er nog leuke singel vrouwen in omgeving Haarlem bijgekomen tijdens mijn afwezigheid?
Vrouwelijke singles genoeg in omgeving Haarlem. Zelfs leuke....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:45 schreef Plasterk het volgende:
Dus sla je slag Plasterk!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:24 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Of ik leuk ben, is de vraag. Maar wel in de buurt van Haarlem (ik loop er nu zelfs!). Echter ben ik al aan het daten
Ze reageert, dus ze probeert de lijntjes warm te houden (of aandacht op zich te vestigen).quote:
Klopt, ik houd ook van aandachtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:37 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ze reageert, dus ze probeert de lijntjes warm te houden (of aandacht op zich te vestigen).
Beter je best doen.
Wees gerust, het kan ook zijn dat ze eigenlijk wil vertellen 'Ik ben toevallig in Haarlem'. Maar dat andere klonk leuker en dan is het nog steeds 'aandacht opeisen'.
Dit is ook geen groot geheim, maar we accepteren je zoals je bent. Fijn toch.quote:
Dat wordt slecht slapen vannachtquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:37 schreef -Splash- het volgende:
Ze reageert, dus ze probeert de lijntjes warm te houden (of aandacht op zich te vestigen).
Beter je best doen.
quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:05 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Hey! Je moet vol energie zitten voor morgen!
Als dat geen neukenhardlopen wordtquote:
Slaap je daarom zo slecht? Die druk die er op je wordt gelegd?quote:
Als het zo mag heten; vanavond.quote:
Plasterk!!! ouwe rukker!! waar is dat leuke blonde vriendinnetje gebleven?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:45 schreef Plasterk het volgende:
* Andromache zwaait naar eefje801quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wordt wel een zweetdate, vermoed ik zo
Wanneer is jouw tweede date?quote:
zaterdagquote:
Leuk.quote:
Aha.quote:
Zeker, ik ga koken, warme pannen in de keuken en zulks.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:11 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Wordt wel een zweetdate, vermoed ik zo
En tropische temperaturen, ga d'r maar aan staan! Wat staat er op het menu?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:28 schreef habitue het volgende:
[..]
Aha.
[..]
Zeker, ik ga koken, warme pannen in de keuken en zulks.
Zo zou je het bijna kunnen noemen. Ze was gewoon twee weken weg.quote:
Verrassing uiteraard!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En tropische temperaturen, ga d'r maar aan staan! Wat staat er op het menu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man is not old until regrets take the place of dreams.
Alsof dat uit maakt in een koel huisquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
En tropische temperaturen, ga d'r maar aan staan! Wat staat er op het menu?
Qua aantal condooms bedoel je?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Alsof dat uit maakt in een koel huis![]()
En ik heb geen idee wat hij op de planning heeft staan
onder water en in het donker valt alles mee.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leuk.Vind je dat niet eng, je op de tweede date al in badkleding voor je date te moeten vertonen?
Omdat jullie niets vertellen.quote:
Een wat?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:42 schreef Andromache het volgende:
[..]
onder water en in het donker valt alles mee.ik trek voor de zekerheid wel mijn tankini aan.. ietsje minder bloot dan mijn bikini...
2 FOK!ers + thuisdatequote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Alsof dat uit maakt in een koel huis![]()
En ik heb geen idee wat hij op de planning heeft staan
Waar gaat de wereld heen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:00 schreef Craptacular het volgende:
[..]
2 FOK!ers + thuisdate
Need I say more?
Nog wel steeds hetzelfde vriendinnetje? Of heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:33 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zo zou je het bijna kunnen noemen. Ze was gewoon twee weken weg.
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:56 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik weet wel waar de piemel van Habitue naartoe gaat.
wait wut?quote:
Nee hoor, nog steeds hetzelfde. 9 maanden al.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nog wel steeds hetzelfde vriendinnetje? Of heb ik wat gemist?
Leuk om te lezen van al die geslaagde Fok-dates!
Eef!! Hoe gaat het daten bij jou? Binnenkort maar even een date met mij plannen?!
Dit soort dingen zou ik dus niet posten als 100% zeker is dat m'n date meeleestquote:Op dinsdag 18 juni 2013 15:42 schreef Andromache het volgende:
[..]
onder water en in het donker valt alles mee.ik trek voor de zekerheid wel mijn tankini aan.. ietsje minder bloot dan mijn bikini...
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:57 schreef Coco98 het volgende:
[..]
wait wut?
Tankini, weer wat geleerd, ik stem tegen trouwens.
Woonde jij niet al samen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Nog wel steeds hetzelfde vriendinnetje? Of heb ik wat gemist?
Leuk om te lezen van al die geslaagde Fok-dates!
Eef!! Hoe gaat het daten bij jou? Binnenkort maar even een date met mij plannen?!
Monokiniquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:15 schreef Silenus het volgende:
Tankini, is dat niet dat felgroene ding waar Borat andere strandgangers mee de stuipen op het lijf jaagt?
Dat maakt toch niks uit?quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee hoor, nog steeds hetzelfde. 9 maanden al.
Ik zag dat het bij jou ook erg lekker gaat?
quote:
Laatste keer een heel eind karren?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
[..]![]()
Vanavond dan ook eindelijk de sleutel van mijn zeer overbodig gebleken 'oude' woning inleveren.
Leuk dat het zo goed gaat met julliequote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:40 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
[..]![]()
Vanavond dan ook eindelijk de sleutel van mijn zeer overbodig gebleken 'oude' woning inleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |