Avondrood mooi weer aan boord,quote:Op maandag 17 juni 2013 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, dus avondrood was een mooie zonnige dag, ochtendrood regen?
Maar eigenlijk realiseer ik mij nu net dat zo'n rode lucht als vanavond ik vooral van eind augustus/begin september gewend ben.
Sorryquote:Op maandag 17 juni 2013 22:33 schreef Nattekat het volgende:
Beroerde topickaap dit, daar gaat mijn mooie TT
ga daar maar van uit in Nederland. als warm dan klam is meestal de actualiteit.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:34 schreef Momo... het volgende:
[..]
De luchtvochtigheid is best hoog , ongeveer 80%. Hopelijk geen klamme nachten straks.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:33 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Avondrood mooi weer aan boord,
Morgenrood regen in de sloot.
Een aangename 16-17 graden celciusquote:
Beter dan 35 graden en zweten bij elke voet stapquote:
Tribal wat doe jij hier? Dacht dat jij de MSM niet volgde dus hoe weet je dat het zo warm wordtquote:Op maandag 17 juni 2013 22:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Beter dan 35 graden en zweten bij elke voet stap
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ja, eens, maar ik heb nu eindelijk weer een gelegenheid om deze te posten [ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:22 schreef DemonRage het volgende:
Leuke boem boven Frankrijk nu. (zie satellietbeeld)
Zo'n soortgelijke boem hadden we 2 jaar geleden ook, maar dan iets meer naar het NW:
[ afbeelding ]
(deze animated gif is dus niet die van nu)
Ziet er wel goed uit...die van nu bedoel ik..quote:Op maandag 17 juni 2013 23:22 schreef DemonRage het volgende:
Zo'n soortgelijke boem was er 2 jaar geleden ook, maar dan iets meer naar het NW:
[ afbeelding ]
lijkt een MCS toch. kan de nacht door, benieuwd waar dat eindigt.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:22 schreef DemonRage het volgende:
Zo'n soortgelijke boem was er 2 jaar geleden ook, maar dan iets meer naar het NW:
[ afbeelding ]
Was dat de Pukkelpop bui?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:22 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Die bloemkool herinner ik me nog wel, wat een explosie.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:22 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was op 27 juni 2011, een dag voordat bij ons ook de CAPE waarden door het dak gingen en er flink wat onweer te beleven was. Een best wel vergelijkbare situatie met nu.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die bloemkool herinner ik me nog wel, wat een explosie.
Ah, die boem zit net te noord-west van een boerke dat ik ken in Centraal Frankrijk. Was al verbaast via twitter geen spetter foto's van het weer bij hem te zien.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:22 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
De kern trekt inderdaad richting Luxemburg en vervolgens Duitsland in. Plus dat hij de laatste 20 minuten aan het inkakken is helpt ook niet echtquote:Op maandag 17 juni 2013 23:27 schreef Againzender het volgende:
maar die bui zal hoogstens zuid Limburg raken denk ik.
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
Dus ik ga gewoon twee rottige warme dagen tegemoet zonder wat geknetter te zien
afwachten.... ik zie nog niet de mix tot knallend onweer eerlijk gezegd. Maar met net een graadje warmer, een storinkje, iets, kan het wel.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
Daar ben ik hier ook bang voor...quote:Op maandag 17 juni 2013 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
Ja, heb jij alleen wel het voordeel dat je wat vrijer uitzicht hebt dan ik, dus in ieder geval nog mooie wolkenformaties kan proberen te pakkenquote:Op maandag 17 juni 2013 23:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daar ben ik hier ook bang voor...
Alleen die verdoemde N/NO wind zal hier het rot in het eten gaan gooien, geloof me hier zal het hooguit tot regenbuien komen met verdwaalde knalletje onweer waarvan het geluid niet harder is dan een rotje op 100m afstand
Kom hier maar heen, ik ben altijd de lul...quote:Op maandag 17 juni 2013 23:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daar ben ik hier ook bang voor...
Alleen die verdoemde N/NO wind zal hier het rot in het eten gaan gooien, geloof me hier zal het hooguit tot regenbuien komen met verdwaalde knalletje onweer waarvan het geluid niet harder is dan een rotje op 100m afstand
Ik?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, heb jij alleen wel het voordeel dat je wat vrijer uitzicht hebt dan ik, dus in ieder geval nog mooie wolkenformaties kan proberen te pakken
Ruilen?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Kom hier maar heen, ik ben altijd de lul...
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik?
Meer uitzicht?
Daarvoor moet ik dus gaan fietsen en met een beetje pech ben ik te laat![]()
Kan wel onder een tunnel gaan schuilen maar als dat onder loopt ben ik het haasje
Qua temp wil ik het niet doenquote:
Vergeet niet dat ik verhuist ben hequote:Op maandag 17 juni 2013 23:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..], ja voor wat ik aan foto's van jou gezien heb, heb je echt beter uitzicht dan ik hier in Amsterdam Oost heb
Ow ja, dat was ik even vergeten. Heb jou nog steeds in gedachten op de map die ooit in de OP stond.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Qua temp wil ik het niet doen![]()
[..]
Vergeet niet dat ik verhuist ben he![]()
Ik woon helaas niet meer vlak bij de kust, daar waar ik altijd maar al te graag foto's kon maken![]()
Helaas is het hier in Dokkum wat minder![]()
Heb wel plekken inmiddels waar ik kan zijn voor mooie foto's, maar richting ZW...krijg er een hard hoofd in of ik moet een heel eind gaan fietsen om mooie foto's te maken.
Dat hoort erbij, het is één pakketquote:
Maakt niet uit, zal morgen eens op pad om wat uitzicht foto's te maken, krijg je een beetje het idee wat voor uitzichten ik hier heb.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow ja, dat was ik even vergeten. Heb jou nog steeds in gedachten op de map die ooit in de OP stond.
Nog wel je weerstation bij dat restaurant. Ik kan mij nog herinneren dat ik toen iets wilde doen omdat te verbeteren. Maar ik was geloof ik afgelopen jaar ook een beetje afwezig in WKN.
Het is kiezen of delen...tja....quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat hoort erbij, het is één pakket![]()
Misschien halen we de 38 graden wel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zal morgen eens op pad om wat uitzicht foto's te maken, krijg je een beetje het idee wat voor uitzichten ik hier heb.
Heb wel google bekeken, uitzicht prima uit Z/ZW daar waar de meeste onweersbuien vandaan komen
Wil ik helemaal mooi uitzicht hebben dan zal ik 10min moeten fietsen maar dat moet ik dan effe uitzoeken.
Weerstation staat al heel lang niet meer bij de pier, na 1 jaartje moest die verwijderd worden ivb met verbouwing, helaas hadden ze geen plek meer voor mijn PC, iets wat ik eigenlijk een beetje ongeloofwaardig vond overkomen. Als ze nou gewoon hadden gezegd dat er te veel problemen waren dan had ik hier vrede mee gehad, en ja ik was druk bezig om dit probleem op te lossen er stond zelfs een 2de transmitter op het programma om die verbinding op 100% te zetten maar goed. Vorig jaar zelfs nog geprobeerd maar helaas. Al met al prima metingen gehad daar op de pier![]()
Nu staat die gewoon hier op dak, ben wel van plan om eens naar het bowlingcentrum te gaan hier 10min vandaan, staat redelijk vrij van obstakels dus binnenkort even bezoekje brengen, mocht dit lukken dan heb ik opnieuw een leuke lokatie en kan ik dus weer prima metingen doen, mochten ze hiermee akkoord gaan dan wil ik wel eerst bekijken hoe het met de verbinding zit, geen zin in weer al die ellende en dat ik zowat elke dag erheen moet om dat weer te herstellen maar goed dat komt nog wel
[..]
Het is kiezen of delen...tja....
Als je het goed wil doen pak dan gelijk de 40 graden
Geen dankquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dank voor de update GJ. Heb bijna 1,5 jaar hier niet meegelezen. Was echt een toevalstreffer dat ik net even meelas dat het 2e weermeisje geboren was
Kon mij nog herinneren dat ik bezig was met een OP en zo voor je weerstation op de pier. Maar toen ging bij mij even alles op donker
Je weermeisjesquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geen dank![]()
En ja 2de weermeisje die al hard op weg is om te gaan lopen, heeft wel een achterstand maar dat komt omdat ze heupbeugels heeft gehad.
En ja soms kan het gebeuren dat je het even achter je laat liggen![]()
Ik heb vorig jaar spontaan mijn weerstation verkocht omdat ik er geen zin meer in hadgeen idee waar dat eigen in godsnaam vandaan is gekomen...
Spijt gehad? Ene kant wel want toch wou ik weer meten, nu heb ik een Vue en die meet prima maar toch mis ik de Davis VP2 wel
Dat is nou net wat de meeste mensen willen, bij voorkeur twee maanden!quote:Op maandag 17 juni 2013 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
Moeten ze net als ik eens voor een tijdje naar de sub-tropen verhuizen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:29 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat is nou net wat de meeste mensen willen, bij voorkeur twee maanden!
Ligt het aan mij of staan de contouren van de landen er niet op?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
verwachting om 0:30
[ afbeelding ]
om 1:00
[ afbeelding ]
om 1u30
[ afbeelding ]
om 2u30
[ afbeelding ]
om 3u30
[ afbeelding ]
OK, voor morgen dus nog steeds LVL 1, geen spannend geknetterquote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
verwachting om 0:45
om 1:45
om 2u45
Fixedquote:Op dinsdag 18 juni 2013 00:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of staan de contouren van de landen er niet op?
Schiet niet echt op zo, kan ook plaatje in Vietnam zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |