Avondrood mooi weer aan boord,quote:Op maandag 17 juni 2013 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, dus avondrood was een mooie zonnige dag, ochtendrood regen?
Maar eigenlijk realiseer ik mij nu net dat zo'n rode lucht als vanavond ik vooral van eind augustus/begin september gewend ben.
Sorryquote:Op maandag 17 juni 2013 22:33 schreef Nattekat het volgende:
Beroerde topickaap dit, daar gaat mijn mooie TT
ga daar maar van uit in Nederland. als warm dan klam is meestal de actualiteit.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:34 schreef Momo... het volgende:
[..]
De luchtvochtigheid is best hoog , ongeveer 80%. Hopelijk geen klamme nachten straks.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:33 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Avondrood mooi weer aan boord,
Morgenrood regen in de sloot.
Een aangename 16-17 graden celciusquote:
Beter dan 35 graden en zweten bij elke voet stapquote:
Tribal wat doe jij hier? Dacht dat jij de MSM niet volgde dus hoe weet je dat het zo warm wordtquote:Op maandag 17 juni 2013 22:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Beter dan 35 graden en zweten bij elke voet stap
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ja, eens, maar ik heb nu eindelijk weer een gelegenheid om deze te posten [ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:22 schreef DemonRage het volgende:
Leuke boem boven Frankrijk nu. (zie satellietbeeld)
Zo'n soortgelijke boem hadden we 2 jaar geleden ook, maar dan iets meer naar het NW:
[ afbeelding ]
(deze animated gif is dus niet die van nu)
Ziet er wel goed uit...die van nu bedoel ik..quote:Op maandag 17 juni 2013 23:22 schreef DemonRage het volgende:
Zo'n soortgelijke boem was er 2 jaar geleden ook, maar dan iets meer naar het NW:
[ afbeelding ]
lijkt een MCS toch. kan de nacht door, benieuwd waar dat eindigt.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:22 schreef DemonRage het volgende:
Zo'n soortgelijke boem was er 2 jaar geleden ook, maar dan iets meer naar het NW:
[ afbeelding ]
Was dat de Pukkelpop bui?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:22 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Die bloemkool herinner ik me nog wel, wat een explosie.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:22 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was op 27 juni 2011, een dag voordat bij ons ook de CAPE waarden door het dak gingen en er flink wat onweer te beleven was. Een best wel vergelijkbare situatie met nu.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die bloemkool herinner ik me nog wel, wat een explosie.
Ah, die boem zit net te noord-west van een boerke dat ik ken in Centraal Frankrijk. Was al verbaast via twitter geen spetter foto's van het weer bij hem te zien.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:22 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
De kern trekt inderdaad richting Luxemburg en vervolgens Duitsland in. Plus dat hij de laatste 20 minuten aan het inkakken is helpt ook niet echtquote:Op maandag 17 juni 2013 23:27 schreef Againzender het volgende:
maar die bui zal hoogstens zuid Limburg raken denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |