je kan je afvragen wat erger is, er aan mee doen of het programma uberhaupt kennen..quote:Op maandag 17 juni 2013 22:29 schreef Remqo het volgende:
Vanochtend verschenen ineens een hoop foto's via m'n nichtje en haar vriend (beetje een tokkie-stel) over dat er opnames bij hun thuis waren.
Ik dacht meteen aan 'Bonje met de buren', dat bleek nog echt zo te zijn, nadat ineens ook foto's van hun met John Williams en Natasha Froger voorbij kwamen.... en trots wat ze er op zijn!
Ik zou me doodschamen als ik sowieso in dat programma voor zou komen, laat staan facebook volspammen.
Aan het programma meedoen zonder het te kennenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:46 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je kan je afvragen wat erger is, er aan mee doen of het programma uberhaupt kennen..
'k had het dan ook niet over die tokkiesquote:Op maandag 17 juni 2013 23:04 schreef padlarf het volgende:
[..]
Aan het programma meedoen zonder het te kennen
Dat is niet zo moeilijk, het programma heb ik een enkele keer gezien en toen dacht ik: je zou er maar aan meedoen.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:46 schreef andreas612 het volgende:
[..]
je kan je afvragen wat erger is, er aan mee doen of het programma uberhaupt kennen..
zou een apart topic voor moeten komen, zulke programma's. Help mijn kind is VET. Help, mijn man is klusser of heeft een hobby, lees: wij hebben een kansloze relatie/huwelijk. Help! Aandacht! Kots!quote:Op maandag 17 juni 2013 23:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, het programma heb ik een enkele keer gezien en toen dacht ik: je zou er maar aan meedoen.
Help, mijn 30-jarige zoon is maagd!quote:Op maandag 17 juni 2013 23:15 schreef exile79 het volgende:
[..]
zou een apart topic voor moeten komen, zulke programma's. Help mijn kind is VET. Help, mijn man is klusser of heeft een hobby, lees: wij hebben een kansloze relatie/huwelijk. Help! Aandacht! Kots!
Oh ja, die ook nog ja. Echt. Waarom?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Help, mijn 30-jarige zoon is maagd!
Ach ja, het is uitlach-TV.
Ik ben wel benieuwd naar de uitzending, want mijn nichtje en haar man zijn natuurlijk lief en onschuldig enzo en de buren zijn sukkels natuurlijk
Zoals ik al zei, uitlach-TVquote:
help mu man is homoquote:Op maandag 17 juni 2013 23:15 schreef exile79 het volgende:
[..]
zou een apart topic voor moeten komen, zulke programma's. Help mijn kind is VET. Help, mijn man is klusser of heeft een hobby, lees: wij hebben een kansloze relatie/huwelijk. Help! Aandacht! Kots!
Of "Help, mijn wijf is lelijk en dik". Maar dan heet het ineens "De metamorfose"quote:
Shitquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:24 schreef exile79 het volgende:
[..]
Of "Help, mijn wijf is lelijk en dik". Maar dan heet het ineens "De metamorfose"
Nope! Heb het net even uitgeprobeerd en er gebeurt niks bijzonders. Dus degene op dat plaatje is bijzonder geretardeerd, niet 9gag.quote:Op maandag 17 juni 2013 07:51 schreef padlarf het volgende:
[..]
het zou me niks verbazen dat 9gag ze zo aanbiedt als je op die site op delen klikt
Ik onderschrijf je conclusie dat diegene bijzonder geretardeerd isquote:Op dinsdag 18 juni 2013 02:32 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nope! Heb het net even uitgeprobeerd en er gebeurt niks bijzonders. Dus degene op dat plaatje is bijzonder geretardeerd, niet 9gag.
quote:The first day in Holland with nice weather and I have to sit inside.. #87,8 degrees Fahrenheit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |