Beulah is ook nog leuk, The Gerbils ken ik nog niet moet ik dus ook maar eens luisteren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:50 schreef Z het volgende:
Het je de Elephant 6 catalogus al eens beluisterd? Apples in Stereo, The Olivia Tremor Control, The Gerbils etc.
Wincing the Night Away is mijn favoriet, vond het over het algemeen wel erg goed hoor. Geen enkel nummer dat ik slecht vond.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Hoho...die lui verdienen meer.
De eerste 2 albums zijn pareltjes. "Oh, Inverted World" is indiepop-heaven en New Slang is een waar indie anthem.
In Wincing the Night Away valt veel te ontdekken. Naast de uptempo nummers Australia en het prachtige verhalende Phantom Limb......
.....een van de mooiste ballads van de afgelopen jaren:
Port of Morrow is kwalitatief een heel stuk minder dan deze eerste 3 albums. Heb 'm zelfs niet eens gekocht, terwijl ik alles van The Shins heb
Vergeet Broken Bells ook niet, het projectje van Mercer met Danger Mouse.
Wincing the Night Away is inderdaad over de hele linie erg goed. De 2 albums daarvoor zijn wat minder gelaagd, maar minstens zo goed hoor. The Shins is toch wel een league on its own. Ook de teksten zijn poëzie. Mercerquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:38 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wincing the Night Away is mijn favoriet, vond het over het algemeen wel erg goed hoor. Geen enkel nummer dat ik slecht vond.
Goede tip. Met natuurlijk ook het onvolprezen Of Montreal. Straks maar weer eens een CD van draaien, bedenk ik me nu.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:50 schreef Z het volgende:
Het je de Elephant 6 catalogus al eens beluisterd? Apples in Stereo, The Olivia Tremor Control, The Gerbils etc.
Waarom?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:01 schreef methodmich het volgende:
Las toevallig vandaag in een oude OOR nog een recensie van Haxan Cloak, Tchock. Toen moest ik aan jou denken.
Jij plugt ze hier toch al weken of ben ik nu in de war met DO2?quote:
Je bent in de war. Ik heb één keer één nummer geluisterd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:15 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij plugt ze hier toch al weken of ben ik nu in de war met DO2?
Haha, dan was dat verkeerd opgeslagen in mijn hoofd. Die topics gaan hier ook veel te snel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent in de war. Ik heb één keer één nummer geluisterd.
Maar fijn dat je aan me dacht
Dank voor de tipquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:44 schreef methodmich het volgende:
Trouwens, over The Shins gesproken:
MUZ / Top5 van de dag #40
Moet een eitje zijn voor velen en dus kans op veel inzendingen. Ik verwacht Kerftminister en Moody nu sowieso met hun top 5 daar.
Serieus? Waar? Wanneer? Ik dacht dat jij daar geen zak aan vond, trouwens..?quote:
Komen op Pukkelpop. Als er iets leuks tegenover geprogrammeerd staat ga ik niet, hoor, maar ik neem aan dat ze vroeg op de dag staan als er weinig te zien is en ik ben gewoon erg benieuwd hoe ze dat live brengen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:35 schreef DO2 het volgende:
[..]
Serieus? Waar? Wanneer? Ik dacht dat jij daar geen zak aan vond, trouwens..?
En het is The Haxan Cloak.
Hij is vandaag toegevoegd dus ik zag 'm in de mail.quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:38 schreef DO2 het volgende:
Zo, het was even zoeken, maar daar staat ie dan, helemaal onderaan, met de kleine letters.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 20:40 schreef DO2 het volgende:
Ok. Laat me maar even weten hoe het was. Mocht je gaan. Ben er zelf namelijk niet bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |