Die laatste, Dig Out Your Soul is anders ook geniaalquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:46 schreef methodmich het volgende:
Oasis, ook niet verkeerd. Al kan je ook daar in mijn ogen stoppen na album twee, maar vooruit.
Zelf de Peel Sessions van The Delgados in de speler. Ook leuk hoor. Altijd een beetje een onderschatte band, heb ik de indruk.
Ik had het niet gedacht maar ik ben zo hard verslaafd aan Yeezusquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:04 schreef DO2 het volgende:
Mensen... Ik denk dat ik Yeezus Kanye's beste vind,.
Wat voor sommigen misschien complete chaos lijkt, is in werkelijkheid perfect geregistreerde gekte.
Dit is niet zomaar wat doen... Dit is met ongelooflijke precisie op de rand van een diepe afgrond balanceren.
Ik kan niet anders dan ademloos toekijken hoe die mafketel 't voor mekaar krijgt om er staande te blijven.
Ik heb er weer een kandidaat voor album van het jaar bij.
... En voor alle haters:
[ afbeelding ]
Die humoristische dingen in CD zijn geweldig ja, maar voor de rest is niet alles even fantastisch vind ik. Through the Wire staat echt ver boven de rest van de song qua kwaliteit en dat verhaal aan het einde duurt echt tee laaaangquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:10 schreef Kerftminister het volgende:
Meh Yeezus komt wat mij betreft niet in de buurt van College Dropout. Die prachtige Soul-samples, geweldige song-concepten, humoristische teksten, maatschappijkritiek, emotie. Er gaat zoveel door me heen als ik dat album luister. Yeezus komt echt op me over alsof Kanye gewoon mensen voor de gek wil houden. Echt ongeïnspireerd. Mja ik luister al sinds 2006 naar hem, dus kan zijn dat er hier wat meer meespeelt.
Het is vrijwel voortdurend op het randje. Dat maakt die plaat mijns inziens juist zo intrigerend.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:15 schreef Z het volgende:
Ik vind College Dropout vergeleken met Yeezus maar saai. In vind Yeezus vooral conceptueel gezien fantastisch. Muzikaal is het af en toe op het randje.
Prachtig juist, leer je de persoon Kanye verder begrijpen. Het Soul-sampling op die Chipmunk manier heeft ook heel de Hip-Hop scene veranderd en geweldige dingen opgeleverd. Heel het album is gewoon zo leuk, soulful en klinkt ook zo vrolijk. Verder geen last van autotune, Chief Keef, gekke bliepjes en geschreeuw.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Die humoristische dingen in CD zijn geweldig ja, maar voor de rest is niet alles even fantastisch vind ik. Through the Wire staat echt ver boven de rest van de song qua kwaliteit en dat verhaal aan het einde duurt echt tee laaaang
Ik merk het wel anders.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef Z het volgende:
"Just two days before the album was supposed to be turned in, five songs still needed vocals. "Don't worry, I will score 40 points for you in the fourth quarter," Kanye allegedly told Rubin. "In the two hours before he had to run to catch the plane [to Milan], he did exactly that: finished all lyrics and performed them with gusto," Rubin said."
Dat verklaart een hoop. Maar dan nog, ik heb er niet heel veel last van.
Niet slechtquote:
Hoho...die lui verdienen meer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:49 schreef Kerftminister het volgende:
In een adem de The Shins discografie beluisterd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |