Fantastischquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Helemaal niet slecht.quote:
ik 2 jaar geleden geloof ikquote:Op maandag 17 juni 2013 19:47 schreef Felagund het volgende:
Gold Panda was ook een goede tip, weet niet meer wie die gegeven heeft.
Nou...Zijn echt zat die hier veel langer zitten. Z, Grobbel, ranja, cafca, n00bie, peaceman (waar is peacy???quote:Op maandag 17 juni 2013 20:22 schreef Bol_Wan het volgende:
Qua senioriteit moet Norrage zo ongeveer 82 zijn toch?
Beter laat dan nooit.quote:
Zat al op Gold Panda in 2009 Met Quitters Raga vond de naam echt veel te vet daarbij was het echt de ideale plaat om mijn huisgenoten mee te trollen.quote:
Dan zit je niet eens langer hier als mijquote:Op maandag 17 juni 2013 22:13 schreef Norrage het volgende:
Ben even alle posts uit het vorige topic nog aan het quoten
[..]
Nou...Zijn echt zat die hier veel langer zitten. Z, Grobbel, ranja, cafca, n00bie, peaceman (waar is peacy???), bigshadow, pfaf, methodmich, wallofdolls...allemaal oude garde. ik denk dat ik best wel een newbie ben in dit topic
Ben er pas in 2009 ofzo echt een beetje bijgekomen? 2008 had ik nog niet eens een jaarlijstje
Ik vind het echt een verschrikkelijk album, voor Pink Floyd maatstaven.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:54 schreef Kerftminister het volgende:
Ik verwacht wel een discussie over de overschatheid van Dark Side of the Moon.
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dan zit je niet eens langer hier als mijOp Fok dan, indietopic wel.
Okkervil River vind ik trouwens echt een albumband, daar ga ik geen singles van luisteren
Vond het zelf ook behoorlijk saai.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind het echt een verschrikkelijk album, voor Pink Floyd maatstaven.
Wish You Were Here denk ik wel, al is het voor velen DSOTM. Maar die twee. Wish You Were Here bevat natuurlijk de prachtige ballad, maar ook hun beste nummer, Shine On You Crazy Diamond, 25 minuten heerlijkheid (opgesplitst weliswaar).quote:
Dit. Syd was zo'n geniale songwriter.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:18 schreef Arn0 het volgende:
Ik ben van de zeldzame mening dat hun debuut het beste is. Ik kan hun latere albums ook zeer waarderen, maar dat psychedelische van het eerste album is zó goed.
Wish You Were Here. Dark Side is ook heel tof, vooral qua thema, maar Wish trekt me gewoon veel meer aan. De titeltrack is een van de mooiste nummers ooit geschreven.quote:
Ik heb het debuut nog nooit helemaal geluisterd volgens mijquote:Op maandag 17 juni 2013 23:18 schreef Arn0 het volgende:
Ik ben van de zeldzame mening dat hun debuut het beste is. Ik kan hun latere albums ook zeer waarderen, maar dat psychedelische van het eerste album is zó goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |