Ach, zo'n ding heb je niet voor de prachtige gebalanceerde HD kwaliteit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
banggood.com bevalt mij beter.![]()
Beter niet te goedkoop doen trouwens, dat zie je zeer duidelijk terug in beeldkwaliteit.
Ik zou er best eentje willen hebben in de auto, maar ik vind het zo onhandig om hem voor elk ritje aan te sluiten en dat je weer een 12V-snoer hebt lopen. Het mooiste zou een klein apparaatje op een accu zijn, die met klittenband oid achter je binnenspiegel kan worden geplakt. Bestaan die voor weinig geld?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ach, zo'n ding heb je niet voor de prachtige gebalanceerde HD kwaliteit.
Dat is nog veel onhandiger. Die moet je namelijk elke dag opladen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:09 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik zou er best eentje willen hebben in de auto, maar ik vind het zo onhandig om hem voor elk ritje aan te sluiten en dat je weer een 12V-snoer hebt lopen. Het mooiste zou een klein apparaatje op een accu zijn, die met klittenband oid achter je binnenspiegel kan worden geplakt. Bestaan die voor weinig geld?
* Iets met een dubbeltje en eerste rang.
of je hebt beide voor een fatsoenlijke prijs.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Als je beeldkwaliteit wilt moet je een HD-camera aan de ruit plakken.
Als maar voldoende zichtbaar is wat er allemaal gebeurt, daar zijn die autocamera's voor.
Waarom elke keer eraf halen? Je laat hem zitten tot je iets gefilmd hebt. Deze heeft een micro-USB aansluiting en gaat automagisch aan met de auto. Mijn camera zie ik ook amper vanuit mijn stoel, heb hem achter de spiegel verstoptquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:09 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik zou er best eentje willen hebben in de auto, maar ik vind het zo onhandig om hem voor elk ritje aan te sluiten en dat je weer een 12V-snoer hebt lopen. Het mooiste zou een klein apparaatje op een accu zijn, die met klittenband oid achter je binnenspiegel kan worden geplakt. Bestaan die voor weinig geld?
* Iets met een dubbeltje en eerste rang.
I know, maar heel vaak zitten ze op dezelfde plekken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:26 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Flitsservice is natuurlijk niet realtime hè, of dacht je soms dat die agenten zélf een melding inschieten bij hen, voor ze de camera inschakelen?
Het hangt er maar net vanaf wie het wanneer ziet en de moeite neemt om de flitser te melden
Haha, heb zelfs al een paar moorden op m'n naam staan...quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:32 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dan moet je wel verdomd hard kunnen gooien
Iemand op z'n bek slaan helpt ook echt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:19 schreef Spezza19 het volgende:
Tijd voor een knuppel in de auto ipv een dashcam.... Sommige mensen
Ik sla er vandaag nog een keer 1 op zijn bek
Riskante post. De laatste keer dat ik mij hier beklaagde over de betutteling, de volstrekt idiote boetebedragen en de manier van flitsen (in de auto in de berm liggen pitten terwijl de flitskast zijn werk doet), kreeg ik een gigantische stortvloed aan moraalridders over me heen hier die zelf nooit te hard rijdenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:25 schreef DDriver het volgende:
En toen lag er weer fanmail uit Leeuwarden op de deurmat. Gelukkig kunnen beperken tot slechts ¤35,-!
Hahaha, ik rij graag door en ben me daarbij ervan bewust dat ik het risico loop. Eigen schuld toch? Ik houd het daarbij wel veilig en als het niet kan doe ik het ook niet. Is mijn laagste boete ooit! Eindelijk een positief record.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Riskante post. De laatste keer dat ik mij hier beklaagde over de betutteling, de volstrekt idiote boetebedragen en de manier van flitsen (in de auto in de berm liggen pitten terwijl de flitskast zijn werk doet), kreeg ik een gigantische stortvloed aan moraalridders over me heen hier die zelf nooit te hard rijden
Tja. Gelukkig is de pakkans erg klein als je een beetje oplet. En dat is maar goed ook, want als ze je wel pakken zijn de boetebedragen belachelijk hoog. Ik heb er inmiddels een paar maanden geen meer gekregen, en dat is ook best wel een recordquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:31 schreef DDriver het volgende:
[..]
Hahaha, ik rij graag door en ben me daarbij ervan bewust dat ik het risico loop. Eigen schuld toch? Ik houd het daarbij wel veilig en als het niet kan doe ik het ook niet. Is mijn laagste boete ooit! Eindelijk een positief record.
Ook irritatie waardig inderdaad, die zondvloed aan moraalridders in deze topic reeks.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Riskante post. De laatste keer dat ik mij hier beklaagde over de betutteling, de volstrekt idiote boetebedragen en de manier van flitsen (in de auto in de berm liggen pitten terwijl de flitskast zijn werk doet), kreeg ik een gigantische stortvloed aan moraalridders over me heen hier die zelf nooit te hard rijden
Ik had twee weken terug ¤140quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:25 schreef DDriver het volgende:
En toen lag er weer fanmail uit Leeuwarden op de deurmat. Gelukkig kunnen beperken tot slechts ¤35,-!
Het erge was dat dit nog een vaste paal was ook. Helaas een regio waar ik niet zo vaak kom. Even niet opletten (of in dit geval te laat) en je bent de sjaak. Risico van het vakquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
Echt, hoe zien mensen een 240kg wegend groot rood gevaarte over 't hoofd bij het opdraaien van een weg. HOE?_!
Ehm. Wat? Ik had het over mijzelf op mijn motor.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:10 schreef DDriver het volgende:
[..]
Het erge was dat dit nog een vaste paal was ook. Helaas een regio waar ik niet zo vaak kom. Even niet opletten (of in dit geval te laat) en je bent de sjaak. Risico van het vak
Ah, ik dacht al dat ik gek aan het worden wasquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ehm. Wat? Ik had het over mijzelf op mijn motor.
Geel is ook een opvallende kleur zou je denken.....quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
Echt, hoe zien mensen een 240kg wegend groot rood gevaarte over 't hoofd bij het opdraaien van een weg. HOE?_!
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:47 schreef JackLucifer het volgende:
Reed net een trut voor me met ingeklapte spiegels....hoe dom ben je dan??
Hebben we ooit bij iemand geflikt die net z'n rijbewijs had. Spiegels ingeklapt vlak voor we weg gingen (richting uitwedstrijd), en maar vragen of ie wel goed in z'n spiegels keek. Ja, meneer keek goed in z'n spiegels hoor, hij zag alles.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:47 schreef JackLucifer het volgende:
Je kunt het ook anders bekijken, of ze kan heel goed rijden zonder spiegels..quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:47 schreef JackLucifer het volgende:
Not sure if trollin'...quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Ik gebruik m'n zijspiegels ook amper....
Geldt natuurlijk niet voor m'n binnenspiegel...quote:
Waar rij jij normaal gesproken en in wat voor auto? Dan kan ik bij je uit de buurt blijven als ik op de motor zit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:05 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Geldt natuurlijk niet voor m'n binnenspiegel...![]()
(maar heel vaak heb ik de zijspiegels niet nodig)
Doe alles op gevoel, en kijk als een bezetene door alle ramen.....
Heb zelfs een oogje over voor de stoere Ducatti rijders...quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waar rij jij normaal gesproken en in wat voor auto? Dan kan ik bij je uit de buurt blijven als ik op de motor zit.
Oh dus als ik jou op mijn Suzuki inhaal rij je me zo plat?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:07 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Heb zelfs een oogje over voor de stoere Ducatti rijders...
Nog nooit gebeurd, kijk als een bezetene remember?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:06 schreef einschtein het volgende:
'Op gevoel'
Nou, als jij een motorrijder over het hoofd ziet weten we in ieder geval dat het 'met gevoel' is gedaan.
Lol, tuurlijk niet...quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh dus als ik jou op mijn Suzuki inhaal rij je me zo plat?
Fijn![]()
Nogmaals de vraag, waar rij jij normaal gesproken en waar in?
Oeh! Autodief alarm!!!!quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:09 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Lol, tuurlijk niet...
Vanwaar die agressie dan?
Rij in verschillende auto's....(VW/Mercedes/Audi)
Haha, zo maar..quote:
Ja, km stand en chassisnummers aub.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:40 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Haha, zo maar..
Mercedes (van mij)
VW (vrouw, maar op mijn naam)
Audi (bedrijfsauto)
meer weten?
Alsof ik dat uit m'n hoofd ken?quote:
Wellicht weet je het 'op gevoel'?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:49 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Alsof ik dat uit m'n hoofd ken?
Zo nu en dan stevig optrekken (en daarmee van die wolken achterlatend) is juist onderdeel van het onderhoudquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:00 schreef BlackLining het volgende:
Ik had er gisteren ook twee zeg
Één figuur wat voor me reed, en ik zag al een TomTom werkelijk midden op de voorruit hangen. Dan gaan er bj mij meteen alarmbellen rinkelen. Toch verwachtte ik niet dat hij ineens, al halverwege voorbij een afslag, vól op de rem zou gaan om toch nog de draai te maken met als gevolg dat ik nóg harder op de rem moest. Wel gehaald maar erg prettig is zoiets niet. Gelukkig zag de man in de auto het ook gebeuren en stak hij bij het maken van de bocht zijn hand verontschuldigend op. Dan is het bij mij al snel vergeven, als mensen even iets van sorry gebarenFoutje maken kan altijd. En ik zat er ook iets te dicht achterop, dus helemaal zijn fout was het niet eens.
Verder in de stad kwam ik terecht achter zo'n voor-oorlogse diesel. Zo één de bij het wegrijden een grote zwarte roetwolk uitblaastLeuk als je daar op de motor achter rijd. Alsof het nog niet warm en benauwd genoeg was
Kreeg er spontaan longkanker van zeg. Wanneer leren mensen nou eens die hokken te onderhouden?
Mja, maar dit was geen stevig optrekken, dit was als 4e in een rij voor een stoplicht wegrijden. Ook voor zo'n bak niet stevig. En daarnaast, als je dat al gaat doen, dan doe je dat ten eerste niet in de stad en ten tweede niet als er een motorrijder achter je zit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:36 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Zo nu en dan stevig optrekken (en daarmee van die wolken achterlatend) is juist onderdeel van het onderhoud
Buiten de stad tref ik nooit stoplichten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, maar dit was geen stevig optrekken, dit was als 4e in een rij voor een stoplicht wegrijden. Ook voor zo'n bak niet stevig. En daarnaast, als je dat al gaat doen, dan doe je dat ten eerste niet in de stad en ten tweede niet als er een motorrijder achter je zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |