abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127987236
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 13:58 schreef Marco001 het volgende:

[..]

banggood.com bevalt mij beter. :D
Beter niet te goedkoop doen trouwens, dat zie je zeer duidelijk terug in beeldkwaliteit.
Ach, zo'n ding heb je niet voor de prachtige gebalanceerde HD kwaliteit.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_127987953
Ja ik wil wel iets dat ik de route kan filmen en gebruiken als dat nodig blijkt te zijn.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  woensdag 19 juni 2013 @ 15:09:20 #103
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_127989488
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:14 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ach, zo'n ding heb je niet voor de prachtige gebalanceerde HD kwaliteit.
Ik zou er best eentje willen hebben in de auto, maar ik vind het zo onhandig om hem voor elk ritje aan te sluiten en dat je weer een 12V-snoer hebt lopen. Het mooiste zou een klein apparaatje op een accu zijn, die met klittenband oid achter je binnenspiegel kan worden geplakt. Bestaan die voor weinig geld?

* Iets met een dubbeltje en eerste rang.
pi_127989785
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:09 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Ik zou er best eentje willen hebben in de auto, maar ik vind het zo onhandig om hem voor elk ritje aan te sluiten en dat je weer een 12V-snoer hebt lopen. Het mooiste zou een klein apparaatje op een accu zijn, die met klittenband oid achter je binnenspiegel kan worden geplakt. Bestaan die voor weinig geld?

Dat is nog veel onhandiger. Die moet je namelijk elke dag opladen.

Ik zou dat gewoon één keer goed aanleggen. Plak hem mooi achter de spiegel, laat hem hangen en werk één keer een 12V kabel netjes weg. Desnoods leg je hem nog onder je dashboard door en sluit je hem zelf aan op 12V zodat je de socket in de dashboard vrij houdt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_127991562
Smartphone app voldoet ook, ik gebruikte daily roads voyager, ik moet nog even een app scoren voor de iphone om te zien of het ook daarmee kan.
life happens while you're pusing the throttle.
pi_127992996
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 14:10 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Als je beeldkwaliteit wilt moet je een HD-camera aan de ruit plakken.

Als maar voldoende zichtbaar is wat er allemaal gebeurt, daar zijn die autocamera's voor.
of je hebt beide voor een fatsoenlijke prijs.

De F500L HD

quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 15:09 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Waarom elke keer eraf halen? Je laat hem zitten tot je iets gefilmd hebt. Deze heeft een micro-USB aansluiting en gaat automagisch aan met de auto. Mijn camera zie ik ook amper vanuit mijn stoel, heb hem achter de spiegel verstopt

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2013 16:35:45 ]
pi_127993039
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:26 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Flitsservice is natuurlijk niet realtime hè, of dacht je soms dat die agenten zélf een melding inschieten bij hen, voor ze de camera inschakelen?

Het hangt er maar net vanaf wie het wanneer ziet en de moeite neemt om de flitser te melden :s)
I know, maar heel vaak zitten ze op dezelfde plekken.
Verder is het een kwestie van onthouden waar de flitsauto's/palen staan....

(als je een vaste route rijdt, is dit heel makkelijk te doen)
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
pi_127993117
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 20:32 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Dan moet je wel verdomd hard kunnen gooien :P
Haha, heb zelfs al een paar moorden op m'n naam staan... :P
  woensdag 19 juni 2013 @ 16:41:25 #109
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_127993283
Ik heb dat ding gewoon voor mijn spiegel hangen...12v kabeltje via A stijl en plafond weggewerkt..ik laat hem altijd zitten. maar als je hem eruit wil halen maak je de 12v los en die hangt aan je spiegel en de cam haal je met de zuignap los
  woensdag 19 juni 2013 @ 16:43:24 #110
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_127993362

:{ :N tijdens het inhaalverbod...gelukkig was ik er al voorbij. Was overigens een buitenlandse vrachtwagen.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  woensdag 19 juni 2013 @ 16:44:13 #111
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_127993394
Meer regel dan uitzondering. Helaas.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  woensdag 19 juni 2013 @ 16:46:31 #112
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_127993480
Het meest trieste is nog wel dat 2 km verderop hij in de file staat op de A8...
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_127993945
Ik had er gisteren ook twee zeg :')

Één figuur wat voor me reed, en ik zag al een TomTom werkelijk midden op de voorruit hangen. Dan gaan er bj mij meteen alarmbellen rinkelen. Toch verwachtte ik niet dat hij ineens, al halverwege voorbij een afslag, vól op de rem zou gaan om toch nog de draai te maken met als gevolg dat ik nóg harder op de rem moest. Wel gehaald maar erg prettig is zoiets niet. Gelukkig zag de man in de auto het ook gebeuren en stak hij bij het maken van de bocht zijn hand verontschuldigend op. Dan is het bij mij al snel vergeven, als mensen even iets van sorry gebaren :) Foutje maken kan altijd. En ik zat er ook iets te dicht achterop, dus helemaal zijn fout was het niet eens.

Verder in de stad kwam ik terecht achter zo'n voor-oorlogse diesel. Zo één de bij het wegrijden een grote zwarte roetwolk uitblaast :r Leuk als je daar op de motor achter rijd. Alsof het nog niet warm en benauwd genoeg was :r Kreeg er spontaan longkanker van zeg. Wanneer leren mensen nou eens die hokken te onderhouden?
pi_127994390
Haal ik net een bestelbusje in, ik zag een paar tegemoetkomende fietsers maar had nog ruimte genoeg om in te halen. Op het moment dat ik naast het busje ben, begint die mafkees ook ineens weer te rijden :') Toen kwamen die fietsers ineens erg dichtbij :{
Brutal. Fucking. Metal.
pi_127994651
Tijd voor een knuppel in de auto ipv een dashcam.... Sommige mensen :r
Ik sla er vandaag nog een keer 1 op zijn bek
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_127994876
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:19 schreef Spezza19 het volgende:
Tijd voor een knuppel in de auto ipv een dashcam.... Sommige mensen :r
Ik sla er vandaag nog een keer 1 op zijn bek
Iemand op z'n bek slaan helpt ook echt. :N
En waarom heb je daar een knuppel voor nodig? Ben je anders te zwak of heb je teveel russische dashcamfilmpjes gekeken?
Met rustig blijven bereik je veel meer. Áls het al tot een gesprek komt.....
  woensdag 19 juni 2013 @ 17:25:53 #117
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_127994894
En toen lag er weer fanmail uit Leeuwarden op de deurmat. Gelukkig kunnen beperken tot slechts ¤35,-!
Werken is gezond, laat het over aan de zieken.
pi_127995011
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:25 schreef DDriver het volgende:
En toen lag er weer fanmail uit Leeuwarden op de deurmat. Gelukkig kunnen beperken tot slechts ¤35,-!
Riskante post. De laatste keer dat ik mij hier beklaagde over de betutteling, de volstrekt idiote boetebedragen en de manier van flitsen (in de auto in de berm liggen pitten terwijl de flitskast zijn werk doet), kreeg ik een gigantische stortvloed aan moraalridders over me heen hier die zelf nooit te hard rijden :')
  woensdag 19 juni 2013 @ 17:31:18 #119
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_127995062
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:29 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Riskante post. De laatste keer dat ik mij hier beklaagde over de betutteling, de volstrekt idiote boetebedragen en de manier van flitsen (in de auto in de berm liggen pitten terwijl de flitskast zijn werk doet), kreeg ik een gigantische stortvloed aan moraalridders over me heen hier die zelf nooit te hard rijden :')
Hahaha, ik rij graag door en ben me daarbij ervan bewust dat ik het risico loop. Eigen schuld toch? Ik houd het daarbij wel veilig en als het niet kan doe ik het ook niet. Is mijn laagste boete ooit! Eindelijk een positief record.
pi_127995561
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:31 schreef DDriver het volgende:

[..]

Hahaha, ik rij graag door en ben me daarbij ervan bewust dat ik het risico loop. Eigen schuld toch? Ik houd het daarbij wel veilig en als het niet kan doe ik het ook niet. Is mijn laagste boete ooit! Eindelijk een positief record.
Tja. Gelukkig is de pakkans erg klein als je een beetje oplet. En dat is maar goed ook, want als ze je wel pakken zijn de boetebedragen belachelijk hoog. Ik heb er inmiddels een paar maanden geen meer gekregen, en dat is ook best wel een record :+
  woensdag 19 juni 2013 @ 17:57:54 #121
11102 knep
Mountainfreak
pi_127995961
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:29 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ook irritatie waardig inderdaad, die zondvloed aan moraalridders in deze topic reeks.
  woensdag 19 juni 2013 @ 18:04:30 #122
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_127996191
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:25 schreef DDriver het volgende:
Ik had twee weken terug ¤140 :X
pi_127996210
Echt, hoe zien mensen een 240kg wegend groot rood gevaarte over 't hoofd bij het opdraaien van een weg. HOE? :')_!
Ja doei.
  woensdag 19 juni 2013 @ 18:10:03 #124
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_127996381
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
Echt, hoe zien mensen een 240kg wegend groot rood gevaarte over 't hoofd bij het opdraaien van een weg. HOE? :')_!
Het erge was dat dit nog een vaste paal was ook. Helaas een regio waar ik niet zo vaak kom. Even niet opletten (of in dit geval te laat) en je bent de sjaak. Risico van het vak |:(
pi_127996449
quote:
2s.gif Op woensdag 19 juni 2013 18:10 schreef DDriver het volgende:

[..]

Het erge was dat dit nog een vaste paal was ook. Helaas een regio waar ik niet zo vaak kom. Even niet opletten (of in dit geval te laat) en je bent de sjaak. Risico van het vak |:(
Ehm. Wat? Ik had het over mijzelf op mijn motor.
Ja doei.
pi_127996458
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 18:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ehm. Wat? Ik had het over mijzelf op mijn motor.
Ah, ik dacht al dat ik gek aan het worden was :')
pi_127996475
Waarbij ik natuurlijk zelf het 240kg wegend rode gevaarte ben. Op een XT. Ofzo. 8-)
Ja doei.
pi_127996526
Cagers zijn blind, dat wist je toch al? ;)
pi_127996576
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 18:05 schreef motorbloempje het volgende:
Geel is ook een opvallende kleur zou je denken.....
Reed een paar jaar geleden over de openbare weg in zoiets:

Iemand die de afzetting door een vrachtwagen omzeild had knalde bijna tegen mij aan.
Zag me pas een paar meter voor hij bij me was.
Onvoorstelbaar, heb je de kleur en het formaat mee en dan nóg...... :N

Mensen zijn gewoon afgeleid, letten niet op, rijden te veel op routine.
Denk dat het daar mee te maken heeft.
pi_127996621
@BL: Noh. Ik rijd toch aardig wat km's weer tegenwoordig en heb eigenlijk zelden wat te klagen. Wegen zijn hier wat rustiger en de mensen kijken over het algemeen beter uit en houden meer rekening met elkaar. Komt vaak genoeg voor dat ik op de stukken snelweg die ik rijd mooie 1-2'tjes met auto's doe, of 'gezellig' aanhaken. Geen probleem allemaal; geniet van het rijden en samenspel van verkeersgebruikers, zowel andere motorrijders, auto's en vrachtwagenchauffeurs. En tsja, er rijden wel eens mongolen rond, zoals vandaag weer een blinde Citroënrijder. Maarja. Verder vermaak ik me prima op de weg, zeker met dit weer. Rijd zelf ook graag auto. Dat maakt me nog geen mongool. Als 't even kan zit ik op de motor, maar vind deelnemen aan het verkeer gewoon een leuke bezigheid :)
Ja doei.
pi_127997718
Reed net een trut voor me met ingeklapte spiegels....hoe dom ben je dan??
pi_127997744
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 18:47 schreef JackLucifer het volgende:
:{ :{ :|W
  woensdag 19 juni 2013 @ 18:53:12 #133
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_127997986
quote:
Hebben we ooit bij iemand geflikt die net z'n rijbewijs had. Spiegels ingeklapt vlak voor we weg gingen (richting uitwedstrijd), en maar vragen of ie wel goed in z'n spiegels keek. Ja, meneer keek goed in z'n spiegels hoor, hij zag alles. :D _O-

Vlak voordat we de snelweg opgingen, na zo'n 1,5 km, toch maar even verteld, schaamrood op z'n kaken enzo.
pi_127998181
quote:
Je kunt het ook anders bekijken, of ze kan heel goed rijden zonder spiegels..
Ik gebruik m'n zijspiegels ook amper....
pi_127998323
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 18:57 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Ik gebruik m'n zijspiegels ook amper....
Not sure if trollin'...
pi_127998551
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:00 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Not sure if trollin'...
Geldt natuurlijk niet voor m'n binnenspiegel... :P
(maar heel vaak heb ik de zijspiegels niet nodig)

Doe alles op gevoel, en kijk als een bezetene door alle ramen.....
pi_127998587
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:05 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Geldt natuurlijk niet voor m'n binnenspiegel... :P
(maar heel vaak heb ik de zijspiegels niet nodig)

Doe alles op gevoel, en kijk als een bezetene door alle ramen.....
Waar rij jij normaal gesproken en in wat voor auto? Dan kan ik bij je uit de buurt blijven als ik op de motor zit.

'op gevoel' :|W Dit moet haast wel trollen zijn.
pi_127998608
'Op gevoel'

Nou, als jij een motorrijder over het hoofd ziet weten we in ieder geval dat het 'met gevoel' is gedaan. ;)
pi_127998635
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:06 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Waar rij jij normaal gesproken en in wat voor auto? Dan kan ik bij je uit de buurt blijven als ik op de motor zit.
Heb zelfs een oogje over voor de stoere Ducatti rijders... :P
pi_127998672
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:07 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Heb zelfs een oogje over voor de stoere Ducatti rijders... :P
Oh dus als ik jou op mijn Suzuki inhaal rij je me zo plat?

Fijn :{w

Nogmaals de vraag, waar rij jij normaal gesproken en waar in?
pi_127998681
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:06 schreef einschtein het volgende:
'Op gevoel'

Nou, als jij een motorrijder over het hoofd ziet weten we in ieder geval dat het 'met gevoel' is gedaan. ;)
Nog nooit gebeurd, kijk als een bezetene remember? :P
pi_127998725
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Oh dus als ik jou op mijn Suzuki inhaal rij je me zo plat?

Fijn :{w

Nogmaals de vraag, waar rij jij normaal gesproken en waar in?
Lol, tuurlijk niet...
Vanwaar die agressie dan?

Rij in verschillende auto's....(VW/Mercedes/Audi)
pi_127999776
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:09 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Lol, tuurlijk niet...
Vanwaar die agressie dan?

Rij in verschillende auto's....(VW/Mercedes/Audi)
Oeh! Autodief alarm!!!!
pi_128000034
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:34 schreef DW457 het volgende:

[..]

Oeh! Autodief alarm!!!!
Haha, zo maar..

Mercedes (van mij)
VW (vrouw, maar op mijn naam)
Audi (bedrijfsauto)

meer weten?
pi_128000153
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:40 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Haha, zo maar..

Mercedes (van mij)
VW (vrouw, maar op mijn naam)
Audi (bedrijfsauto)

meer weten?
Ja, km stand en chassisnummers aub.
pi_128000406
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:44 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ja, km stand en chassisnummers aub.
Alsof ik dat uit m'n hoofd ken? :P
pi_128002560
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 19:49 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Alsof ik dat uit m'n hoofd ken? :P
Wellicht weet je het 'op gevoel'? :{
  Spellchecker woensdag 19 juni 2013 @ 20:36:56 #148
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_128002575
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 17:00 schreef BlackLining het volgende:
Ik had er gisteren ook twee zeg :')

Één figuur wat voor me reed, en ik zag al een TomTom werkelijk midden op de voorruit hangen. Dan gaan er bj mij meteen alarmbellen rinkelen. Toch verwachtte ik niet dat hij ineens, al halverwege voorbij een afslag, vól op de rem zou gaan om toch nog de draai te maken met als gevolg dat ik nóg harder op de rem moest. Wel gehaald maar erg prettig is zoiets niet. Gelukkig zag de man in de auto het ook gebeuren en stak hij bij het maken van de bocht zijn hand verontschuldigend op. Dan is het bij mij al snel vergeven, als mensen even iets van sorry gebaren :) Foutje maken kan altijd. En ik zat er ook iets te dicht achterop, dus helemaal zijn fout was het niet eens.

Verder in de stad kwam ik terecht achter zo'n voor-oorlogse diesel. Zo één de bij het wegrijden een grote zwarte roetwolk uitblaast :r Leuk als je daar op de motor achter rijd. Alsof het nog niet warm en benauwd genoeg was :r Kreeg er spontaan longkanker van zeg. Wanneer leren mensen nou eens die hokken te onderhouden?
Zo nu en dan stevig optrekken (en daarmee van die wolken achterlatend) is juist onderdeel van het onderhoud :P
Tevens -purist.
pi_128006437
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 20:36 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Zo nu en dan stevig optrekken (en daarmee van die wolken achterlatend) is juist onderdeel van het onderhoud :P
Mja, maar dit was geen stevig optrekken, dit was als 4e in een rij voor een stoplicht wegrijden. Ook voor zo'n bak niet stevig. En daarnaast, als je dat al gaat doen, dan doe je dat ten eerste niet in de stad en ten tweede niet als er een motorrijder achter je zit.
  Spellchecker woensdag 19 juni 2013 @ 21:38:39 #150
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_128006499
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2013 21:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mja, maar dit was geen stevig optrekken, dit was als 4e in een rij voor een stoplicht wegrijden. Ook voor zo'n bak niet stevig. En daarnaast, als je dat al gaat doen, dan doe je dat ten eerste niet in de stad en ten tweede niet als er een motorrijder achter je zit.
Buiten de stad tref ik nooit stoplichten.

En motorrijders pesten is natuurlijk altijd goed :Y)
Tevens -purist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')