Ik had het droog verwacht, ik vond ze echt goed smaken! Iets slapper, maar ik heb ze ook niet allemaal omgedraaid halverwege.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:09 schreef oh-oh het volgende:
Maar toch niet zo lekker als uit de olie he?
Hoe smaakt zon actyfryquote:Op maandag 17 juni 2013 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had het droog verwacht, ik vond ze echt goed smaken! Iets slapper, maar ik heb ze ook niet allemaal omgedraaid halverwege.
Ik ga morgen es een rondvraag doen boven de rivierenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:15 schreef oh-oh het volgende:
Gek is dat, ik denk dat de patatmensen ook ovenfriet zeggen he
Uhhuhquote:Op maandag 17 juni 2013 19:15 schreef oh-oh het volgende:
Gek is dat, ik denk dat de patatmensen ook ovenfriet zeggen he
Maar gillen de mensen in de Randstad ook dat het patat is, of gillen jullie altijd alleen?quote:
Ik wist tot ik op FOK! kwam niet eens dat er mensen waren die patat zeiden.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar gillen de mensen in de Randstad ook dat het patat is, of gillen jullie altijd alleen?
Mij kan het echt niet schelen, zolang ik het maar kan eten
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wist tot ik op FOK! kwam niet eens dat er mensen waren die patat zeiden.
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wist tot ik op FOK! kwam niet eens dat er mensen waren die patat zeiden.
Ik zie het hier randstedelingen regelmatig schreeuwen. Die beweren soms bij hoog en laag, dat friet niet eens een Nederlands woord is..quote:Op maandag 17 juni 2013 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar gillen de mensen in de Randstad ook dat het patat is, of gillen jullie altijd alleen?
Mij kan het echt niet schelen, zolang ik het maar kan eten
Oeh dat is voor mijn tijd ja! Ik ben van de 'Twee vader' generatie, ik was zo verliefd op die knulquote:Op maandag 17 juni 2013 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Als je wat ouder was, dan kende je van Kinderen voor Kinderen wel "kip patat en appelmoes", Lut![]()
Ik zou alle mensen die zeuren gewoon wegsturen, hoppakeequote:Op maandag 17 juni 2013 19:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie het hier randstedelingen regelmatig schreeuwen. Die beweren soms bij hoog en laag, dat friet niet eens een Nederlands woord is..![]()
![]()
![]()
Mee eens hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou alle mensen die zeuren gewoon wegsturen, hoppakeeGewoon patat en friet, opgelost slotje
Ja jaquote:Op maandag 17 juni 2013 19:38 schreef Bos81 het volgende:
en Lut weet je ook dat je boven de rivieren niet mag zeggen dat je afgewerkt bent, als je klaar bent met werken..?
![]()
![]()
Ja die van Lut!quote:
Jouw teksten zijn altijd de kers op de taartquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja jaAanrijden is nog zo iets, ik zeg aan de telefoon of zo makkelijk van: we zijn net aangereden xD
Nog een leuk woordendingetje, hoorde ik laatst iemand vertellen. Er reden trein niet en een meisje moest omrijden, had dus vertraging en vroeg of een vriendin of die dat kon zeggen. '... komt later, die moest nog over Leiden'
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja jaAanrijden is nog zo iets, ik zeg aan de telefoon of zo makkelijk van: we zijn net aangereden xD
Nog een leuk woordendingetje, hoorde ik laatst iemand vertellen. Er reden trein niet en een meisje moest omrijden, had dus vertraging en vroeg of een vriendin of die dat kon zeggen. '... komt later, die moest nog over Leiden'
Baaf, hoeveelste keer is het dat je je 'liefje' gaat zien?quote:
Hoe weet jij nou of die chick een groot zwart gat heeftquote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef oh-oh het volgende:
Belangrijkere vraag, wat doe je als het klaar is?
groot zwart gat??
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of die chick een groot zwart gat heeft
Je hebt net die van de Hema gemist..quote:Op maandag 17 juni 2013 20:25 schreef Miniem het volgende:
Zijn er trouwens nog treinkaartjes acties?
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik iemand hoor die er nog vanaf wil, laat ik het je weten!
Derde keer pas, en alledrie in West Europa dus het valt best mee vergeleken met die idioten die haar naar de VS gevolgd zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Baaf, hoeveelste keer is het dat je je 'liefje' gaat zien?
De dingen waar ik de afgelopen maanden niet aan toe ben gekomen , zoals werk zoeken, zodat ik kan sparen om volgend jaar wél naar de VS (of Japan, of waar ze dan optreedt) te gaanquote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef oh-oh het volgende:
Belangrijkere vraag, wat doe je als het klaar is?
groot zwart gat??
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of die chick een groot zwart gat heeft
Van de hema?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb er een over Miniem, denk ik, is code!
Zeg dat.quote:
Op mijn flatje is het ook wel te doen. Gewoon de deur open en de auto's die over de Kennedylaan (mag je 70 of 80) scheuren zorgen wel voor frisse wind.quote:
pure ellende istquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Het was hier om 8 uur al warmer dan 25 graden op kantoor, windstil is het dus raam open helpt geen ene ruk. Ik verheug me al op de pauze zo...
Nationale zeik-dag in Nederlandquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:54 schreef Nonneke het volgende:
[..]
pure ellende ist
beter hebben ze zich vergist ook voor morgengeen airco op mn werk en dan ist vast ook nationale-zeik-dag
een dag vol met lastige klanten die alleen maar komen zeiken en zeurenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nationale zeik-dag in Nederland![]()
![]()
. een zeik-dag voor het zeik volk pur sang![]()
Maar de gemiddelde Nederlander doet toch niet anders? Dat bedoelt Bos volgens mij, en dat is ook zoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
een dag vol met lastige klanten die alleen maar komen zeiken en zeuren
Dat bedoel ik inderdaadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar de gemiddelde Nederlander doet toch niet anders? Dat bedoelt Bos volgens mij, en dat is ook zo
Toen je dit schreef zat ik al in de treinquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Mogge, vandaag vertrek he je Baaf? Veel plezier!!!
Als het ff kanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:12 schreef oh-oh het volgende:
OMG echt, Obama???
Ik zeg fuck die viooldame,
Dat zeg je ook alleen maar omdat de CIA meeluistert.quote:Obama rocks
Als ik dat had geweten had ik de Brussel-magneet al opgestuurd. En als het nu een speciale Obama-in-Berlijn magneet is?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh en heel heel heel veel plezier.
Berlijn magneten heb ik al plenty![]()
23 graden, geen wind. Dus wegwaaien kun je vergetenquote:
Ow heerlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
23 graden, geen wind. Dus wegwaaien kun je vergeten
Geef hem een kusje van mijjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:25 schreef Barbaaf het volgende:
Ik ga 'ns de deur uit, kijken of ik die neger nog tegenkom en of hij morgenavond wat te doen heeft
O dat doet Baaf wel evenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geef hem een kusje van mijjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!
Handtekening aub!
Wie zei nou laatst nooit ooit Noordelijk te willen wonen?quote:
Ik kan het nu wel handelen, maar favoriet wordt dit voor mij ook niet. 22 is lekker, dan kun je fysiek ook nog flink aan de bakquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Echt, zo niet mijn weer dit, ik heb nog liever sneeuw
Ik heb mijn schandalen ook aan nu.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:18 schreef indaha het volgende:
Baaf veel plezier![]()
Ik heb gelukkig vanmiddag en morgenmiddag vrij, dit is echt te warm![]()
Bos sterkte met je werk,hopelijk ben je vroeg klaar![]()
Strega en Pagan bedankt voor het kaartje![]()
De katten hebben opmerkelijk weinig last van het weer, een lag er zelfs in ons houten tuinhuisje en daar is het toch 40 graden binnen![]()
Hoe doen de honden het met dit weer Oh-Oh?
50 Jaar na Ich bin ein Berliner. Veel plezier met je violiste, hopelijk blijf je aan haar strijkstok hangen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Toen je dit schreef zat ik al in de trein
Net binnen in hotel, hier is het ook tropisch. En de hele stad is een puinhoop vanwege het hoge amerikaanse bezoek. Nee, niet voor mijn geliefde violiste maar een of andere Obama B. die een praatje komt houden om de hoek.
Die film moet je minstens twee keer kijken. Briljant gewoon.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik loop al 3 weken op de slippers
![]()
Ooooh Strega en Pagan, bedankt voor de superleuke post, dat briefpapier![]()
![]()
![]()
En de film ook, wat lief, ik heb hem al gekeken op de pc maar hij is zo gaaf, die ga ik nog op de tv kijken hoor![]()
Go Bos!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb mijn schandalen ook aan nu.
Ik heb te hitte getrotseerd en gewoon naar de looptraining geweest. En eigenlijk was het prima te doen, als je maar rustig aan liep![]()
![]()
Wat liefquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:44 schreef Lutte het volgende:
Hahaha
Telefoon gaat, onbekend nummer, m'n moeder neemt op. Heel warrige opening, wie wie nou precies sprak en zo![]()
Belt m'n oudtante die non is op, ze is 87, om te vragen hoe ver mijn broer en ik nu waren met de studie. Ze zaten vanavond te kletsen en toen kwam ze er op en ze wilde het toch even weten. Lief mens
Ze begint een beetje dement te worden, dus haar beste non vriendinnetje (die dan weer blind is) zat op de achtergrond te helpen. Het was zo komischquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb 2 paar:quote:Wat voor schandalen draag je?
Straks matchen we weer goed in de SC, allemaal een bril en blote voeten![]()
Deze zitten wel prettig door de haksteun.
Maar ik vind persoonlijk de andere mooier (die waren ook wel wat duurder dan bovenstaande)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Aww, wat zoetquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze begint een beetje dement te worden, dus haar beste non vriendinnetje (die dan weer blind is) zat op de achtergrond te helpen. Het was zo komisch
Ja dattes!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:10 schreef Lutte het volgende:
Bos lopen met dit weer, ik heb er respect voor hoor!
En dan ook nog in het zwart hequote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:10 schreef Lutte het volgende:
Bos lopen met dit weer, ik heb er respect voor hoor!
Zeker wel. Alleen dan wel op een tempo waarbij je nog gesprekken kan voeren met de anderen. Niet voluit gaan lopen ofzo..quote:
Wat is het adres?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:47 schreef Barbaaf het volgende:
Je bedoelt toch niet hardlopen?
Geen Obama gezien, wel veel, heel veel politie. En grote platen kogelvrij glas op een podium bij de Brandenburger Tor, dus daar zal die wel gaan speechen. Geen idee hoe laat, ik ben een Schweinerueckeschnitzel gaan eten op Unter den Linden. Je kan veel zeggen van Duitsers maar ze weten varken klaar te maken.
M'n hotel blijkt een veredelde jeugdherberg te zijn, 't zit opeens stikvol jonge meiden. Echt, lift gaat open, er stromen er 10 uit. Halverwege stopt de lift om iemand uit te laten, in de gang zit er een dozijn rond een tafel waarop eentje staat te dansen. Wil ik op mijn etage uitstappen, lukt dat niet omdat er een kluitje voor de deur staat. En allemaal luchtig gekleed. En ik had het al zo warm....
Is het qua temp wel beter dan gister, boven?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh, die, ik kan het echt niet ontcijferen, de airco staat de blazen hiernaast
Ja dattes hier ook eigenlijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Geen onweer of wat. En de zon blijft ook weg. Best te doen nog.
Ah, ja ik heb niks met Duffy. Mierzoet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb beide albums van Duffy, die van Adele heb ik weggegeven
Ik ben vaker spuit 11quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:10 schreef oh-oh het volgende:
Had ik al lang gezien![]()
Mercy vond ik al een killertrack voor de cover!
Ja ik twijfel of je hem een lange tijd terug eens gepost hebt.quote:
Dat zou nog niet zo'n probleem zijn denk ik (gave kit trouwens), je bent een uur bezig dat in elkaar te zetten. Ik denk dat ze eerder denken aan een paar kilo C4 en een kilo schroeven.quote:
Uh ja, maar hoe hoe? [/Nielson en Miss Mondriool]quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:29 schreef oh-oh het volgende:
Wanna try some? Tis mierzoet, en echt thee met melk in poedervorm
Ik lees overal de meest aparte woordenquote:
Succes met al je plannen Baaf, hoop dat alles lukt, en veel plezier!quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat zou nog niet zo'n probleem zijn denk ik (gave kit trouwens), je bent een uur bezig dat in elkaar te zetten. Ik denk dat ze eerder denken aan een paar kilo C4 en een kilo schroeven.
Anyway, we zullen het zien. Paspoort in de broekzak en ten alle tijden handen in het zich houden dan maar.
quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Uh ja, maar hoe hoe? [/Nielson en Miss Mondriool]
Die zon is om te vervloeken vandaagquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Nope, geen druppel, wel veel zon![]()
Geen post gehad jij?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zon is om te vervloeken vandaag
Nee, keine post! Al ben ik net binnen, ff extra kieken. Volgens mij zag ik niks.
De duiven hebben het te warm denk ik! Wel KPN post.quote:
Je loopt er alleen niet zo charmant bijquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
Met dit weer is bewegen nog prima te doen, mits je echt geen zon hebt. Dan ga je dood
Echt? Wat goed! Joepiequote:Op woensdag 19 juni 2013 17:08 schreef Lutte het volgende:
Dat antitransparant spul van jou werkt wel als een gedachte trouwens![]()
Ach wat sneu! Was zo blij te lezen dat de keizer het naar omstandigheden prima deedquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Nou hier was het in de zon tussen de middag echt om dood neer te vallen zo heet, denk zeker 36 graden of zo, ik voelde voor de grap ff met mijn voet aan het asfaltArme honden!
En Kees liet op de trap natte pootafdrukken achter, die had zweetpoten![]()
Ik ben sinds makkelijke maandag ook maar gestopt met moeilijk koken met dit weer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik word zo goddank opgehaald en ik hoef niet te koken, we zouden uit eten maar terras is niks nu, dus ik denk halen dan maar
Ja bij jullie zal het nog een flink tandje erger zijn. Wordt het vrijdag weer koeler?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Nou hier was het in de zon tussen de middag echt om dood neer te vallen zo heet, denk zeker 36 graden of zo, ik voelde voor de grap ff met mijn voet aan het asfaltArme honden!
En Kees liet op de trap natte pootafdrukken achter, die had zweetpoten![]()
Met sport of dertig graden maakt het niet veel maar dat vind ik niet zo gek, gewoon 'normaal' scheelt het echt een hoop.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben sinds makkelijke maandag ook maar gestopt met moeilijk koken met dit weer.
Vanavond broodjes en salade, hoppakee.
Oh ik dacht vandaag gewoon dik 30-36. Pas vrijdag hoorde ik dat het 18 zou worden ofzo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Nou, vandaag zou eigenlijk al he, maar dat is alweer flink bijgesteld
Het weekend is prima te doenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja bij jullie zal het nog een flink tandje erger zijn. Wordt het vrijdag weer koeler?
Fijn dat laatste, heb je er toch af en toe wat aanquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Met sport of dertig graden maakt het niet veel maar dat vind ik niet zo gek, gewoon 'normaal' scheelt het echt een hoop.
Arm ding, het is ook vreselijk voor oude dieren en mensen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, ik hou dr zelf niet van maar ik loop altijd te stressen om die ouwe, dan vind ik tot vrijdag nog lang. Hij eet echt af en toe een muizenhapje, ik moet hem de hele tijd uit de zon sleuren, ik leg er telkens natte theedoeken op
Koelt ie lekker af toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:13 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja, ik hou dr zelf niet van maar ik loop altijd te stressen om die ouwe, dan vind ik tot vrijdag nog lang. Hij eet echt af en toe een muizenhapje, ik moet hem de hele tijd uit de zon sleuren, ik leg er telkens natte theedoeken op
Ja hij drinkt veel, moet er 's morgens ook om 5 uur een keer extra uit om hem op het balkon te laten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Koelt ie lekker af toch?Eten sucks wel.. Drinken gaat prima verder?
Het is steeds warmer geworden. Drukkend warm. De thermometer klokt 28 graden!quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:02 schreef Pisces29 het volgende:
Jullie nog regen in de middag gehad?
Het was hier heerlijk, merendeel van de tijd geen zon, en luchtig windje
Als de zon doorkomt, dan is het afzien.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
Open je een nieuw Dikkie Dik boek, is het eerst wat je leest "speel mee met Dikkie Dik op tablet of smartphone"![]()
![]()
![]()
Toedels!quote:
Jaa! Het bleef telkens bij halfslachtige pogingenquote:
Daar begint het mee. Goed bezig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa! Het bleef telkens bij halfslachtige pogingen![]()
En anders lekker nordic walken toggg.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als nu m'n lijf niet gaat staken zie ik het zonnig in!
Klotestokken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En anders lekker nordic walken toggg.
Hup lijf!
Nordic walken was toch super slecht voor je gewrichten juist?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En anders lekker nordic walken toggg.
Hup lijf!
Ja, dat is waar! Kan ook niet anders, want het ziet er niet uiiiiiiit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nordic walken was toch super slecht voor je gewrichten juist?
Als je maar wel een beetje rustig aan doet Lut, zoveel vet heb je niet en met hardlopen gaat dat ook wel als een malle!quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:36 schreef Lutte het volgende:
Dat ik bekant neerviel toen ik een sprintje moest trekken naar het station (500 m?) helpt ook wel mee
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, dat is waar! Kan ook niet anders, want het ziet er niet uiiiiiiit.
Ja ik pas m'n eten er ook absoluut op aan, anders gaat het mis.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je maar wel een beetje rustig aan doet Lut, zoveel vet heb je niet en met hardlopen gaat dat ook wel als een malle!
Wel lekker om te rennen
Hoeft geen van die 2 dingen te zijnquote:Op woensdag 19 juni 2013 18:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja ik pas m'n eten er ook absoluut op aan, anders gaat het mis.![]()
Werd net nageroepen dat ik een lekker kontje hadDenken mensen dat dat stimulerend werkt of woon ik gewoon in een tokkie buurt?
Ik ga morgen weer. De trainert heeft gezegd dat er minimaal 24 uur tussen moet zitten, alvorens je weer gaat lopen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Het wordt beter, zeker door de wind.Straks mijn hardloopkleren eens aantrekken voor een klein rondje kilometervreten.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nordic walken was toch super slecht voor je imago juist?
Yes, die regel houd ik altijd aan!quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer. De trainert heeft gezegd dat er minimaal 24 uur tussen moet zitten, alvorens je weer gaat lopen.
Awwwwwwquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Baaf heeft zijn meet gehad geloof ik, hij kan sterven in vrede
Mooi zijn we daar van afquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Baaf heeft zijn meet gehad geloof ik, hij kan sterven in vrede
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:24 schreef Barbaaf het volgende:
Ik dacht al dat ik iets in m'n buik voelde priemen
Ik zou hem nog even laten staan, misschien slaat ie nog aan. Wel veel water geven, omdat weinig wortels.quote:Op woensdag 19 juni 2013 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Strega/Pagan of andere plantenkenners, hier zijn 2 maanden terug een paar 'baby' appelboompjes geplant, ze gaan nu groeien en krijgen blaadjes, maar eentje nog niet, die had ook eigenlijk geen kluit. Is er nog een kans dat dat wat gaat worden of kan die beter uit de grond gehaald worden?
Wat is ze leuk "petite"quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:24 schreef Barbaaf het volgende:
Gelukkig maar
Ook gelukkig dat ik er voor dé foto achterkwam dat de 'fotograaf' m'n flits had uitgezet, dit is het beste wat ik nu van deze foto kan maken (eentje waar ik niet op gerekend had, dus valt wel mee):
[ afbeelding ]
Maar hier ging het natuurlijk om:
[ afbeelding ]
Ik dacht al dat ik iets in m'n buik voelde priemen
Ik wilde ook nog hoop houden en hem laten staan. Maar vond het zo treurig omdat hij het wellicht nooit gaat doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:58 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik zou hem nog even laten staan, misschien slaat ie nog aan. Wel veel water geven, omdat weinig wortels.
26quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een leuk huppelig jong snoetje, hoe oud is ze?
quote:
quote:
Slaap lekker, sweet dreams! (met vioolmuziek)quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:31 schreef Barbaaf het volgende:
Het concert was trouwens ook erg goed, veruit het beste en langste wat ik van haar heb meegemaakt, zij en de band hadden er ook zichtbaar lol in.
Foto's zijn in drievoud gebackupped (350!), zoek ik thuis wel uit. Nu pitten, morgen voor 10:00 uitchecken en dan de lange thuisreis.
Mogge! Verkoelingquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Baaaaaaaaf![]()
![]()
Naast Baaf is iedereen petite trouwens![]()
Regen, verkoeling, goedemorgen
Joahquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:32 schreef Pagan het volgende:
Gave foto's Baaf!
Het is hier buiten fucking benauwd. Twee sandalen en één sok volstaan als kleding.
Campingrandje, dan neem je deze:quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vraag me af of dat er niet snel heel lelijk uit gaat zien. En het heeft een campingrandje.
Deze is gemaakt van een XXXXL denim-broek waar ze in de jeansstore niet vanaf kwamen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Campingrandje, dan neem je deze:
[ afbeelding ]
Ja, goeie vraag of het snel lelijk wordt!
Recensies zijn wel oke geloof ik. Volgens mij blijft dat spul prima.
Godverdulleke Vaduschkquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Deze is gemaakt van een XXXXL denim-broek waar ze in de jeansstore niet vanaf kwamen.
Wat voor type moeder was het? Uiterlijke kenmerken?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:07 schreef Lutte het volgende:
Komt er een moeder met hysterische kinderen de stiltecoupé binnengerend, want 'hier is het zo lekker rustig'. Ja hehe, dat was wel de bedoeling.
En als je dan vriendelijk zegt van 'Pardon, dit is een stiltecoupé' kijken ze je aan van ja en
Stereotype tokkie natuurlijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor type moeder was het? Uiterlijke kenmerken?
Zulke mensen zien alleen plaatjes. Tekst is moeilijk en zonde van de tijd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Stereotype tokkie natuurlijk
Het staat verder ook niet levensgroot op de ramen, en de coupé zelf, en de deur
Ja en???quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Oh, ik heb de Chai Latte Mango binnen! Ben benieuwd! Je hoort het.
Moeilijk moeilijk, heb je het even uitgelegd?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:07 schreef Lutte het volgende:
Komt er een moeder met hysterische kinderen de stiltecoupé binnengerend, want 'hier is het zo lekker rustig'. Ja hehe, dat was wel de bedoeling.
En als je dan vriendelijk zegt van 'Pardon, dit is een stiltecoupé' kijken ze je aan van ja en
Plaatjes negeren ze ook. Ze negeren eigenlijk allesquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zulke mensen zien alleen plaatjes. Tekst is moeilijk en zonde van de tijd.
Kom er vanavond pas aan toe! Hete melk moet er wel bij toch? Just to be sure.quote:
quote:
Moet niet, of water of half melk half water staat er toch, wel alles heet ja!?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kom er vanavond pas aan toe! Hete melk moet er wel bij toch? Just to be sure.
Moet ik je even uitleggen wat een stiltecoupé is als ik dan toch bezig ben???quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Het staat er ook wel goed ja. Prutser dat ik ben.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Moet ik je even uitleggen wat een stiltecoupé is als ik dan toch bezig ben???
![]()
En bedankt hè.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het so far alleen nog met enkel water gedronken.
Tssssssss mietje!quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb het verder maar gelaten voor ze m'n haren eruit zou trekken in een ordinaire bitchfight.
Ben je straks eindelijk Action-fan!quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin van me staat nu in Leeuwarden in de Action foto's van alles te maken en voor me te shoppen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin van me staat nu in Leeuwarden in de Action foto's van alles te maken en voor me te shoppen
Gezien, bedankt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Miniem, ik heb je geld, de bon zit in je PMbox!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |