Ik had het droog verwacht, ik vond ze echt goed smaken! Iets slapper, maar ik heb ze ook niet allemaal omgedraaid halverwege.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:09 schreef oh-oh het volgende:
Maar toch niet zo lekker als uit de olie he?
Hoe smaakt zon actyfryquote:Op maandag 17 juni 2013 19:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had het droog verwacht, ik vond ze echt goed smaken! Iets slapper, maar ik heb ze ook niet allemaal omgedraaid halverwege.
Ik ga morgen es een rondvraag doen boven de rivierenquote:Op maandag 17 juni 2013 19:15 schreef oh-oh het volgende:
Gek is dat, ik denk dat de patatmensen ook ovenfriet zeggen he
Uhhuhquote:Op maandag 17 juni 2013 19:15 schreef oh-oh het volgende:
Gek is dat, ik denk dat de patatmensen ook ovenfriet zeggen he
Maar gillen de mensen in de Randstad ook dat het patat is, of gillen jullie altijd alleen?quote:
Ik wist tot ik op FOK! kwam niet eens dat er mensen waren die patat zeiden.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar gillen de mensen in de Randstad ook dat het patat is, of gillen jullie altijd alleen?
Mij kan het echt niet schelen, zolang ik het maar kan eten
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wist tot ik op FOK! kwam niet eens dat er mensen waren die patat zeiden.
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wist tot ik op FOK! kwam niet eens dat er mensen waren die patat zeiden.
Ik zie het hier randstedelingen regelmatig schreeuwen. Die beweren soms bij hoog en laag, dat friet niet eens een Nederlands woord is..quote:Op maandag 17 juni 2013 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar gillen de mensen in de Randstad ook dat het patat is, of gillen jullie altijd alleen?
Mij kan het echt niet schelen, zolang ik het maar kan eten
Oeh dat is voor mijn tijd ja! Ik ben van de 'Twee vader' generatie, ik was zo verliefd op die knulquote:Op maandag 17 juni 2013 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Als je wat ouder was, dan kende je van Kinderen voor Kinderen wel "kip patat en appelmoes", Lut![]()
Ik zou alle mensen die zeuren gewoon wegsturen, hoppakeequote:Op maandag 17 juni 2013 19:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie het hier randstedelingen regelmatig schreeuwen. Die beweren soms bij hoog en laag, dat friet niet eens een Nederlands woord is..![]()
![]()
![]()
Mee eens hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou alle mensen die zeuren gewoon wegsturen, hoppakeeGewoon patat en friet, opgelost slotje
Ja jaquote:Op maandag 17 juni 2013 19:38 schreef Bos81 het volgende:
en Lut weet je ook dat je boven de rivieren niet mag zeggen dat je afgewerkt bent, als je klaar bent met werken..?
![]()
![]()
Ja die van Lut!quote:
Jouw teksten zijn altijd de kers op de taartquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja jaAanrijden is nog zo iets, ik zeg aan de telefoon of zo makkelijk van: we zijn net aangereden xD
Nog een leuk woordendingetje, hoorde ik laatst iemand vertellen. Er reden trein niet en een meisje moest omrijden, had dus vertraging en vroeg of een vriendin of die dat kon zeggen. '... komt later, die moest nog over Leiden'
quote:Op maandag 17 juni 2013 19:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja jaAanrijden is nog zo iets, ik zeg aan de telefoon of zo makkelijk van: we zijn net aangereden xD
Nog een leuk woordendingetje, hoorde ik laatst iemand vertellen. Er reden trein niet en een meisje moest omrijden, had dus vertraging en vroeg of een vriendin of die dat kon zeggen. '... komt later, die moest nog over Leiden'
Baaf, hoeveelste keer is het dat je je 'liefje' gaat zien?quote:
Hoe weet jij nou of die chick een groot zwart gat heeftquote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef oh-oh het volgende:
Belangrijkere vraag, wat doe je als het klaar is?
groot zwart gat??
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of die chick een groot zwart gat heeft
Je hebt net die van de Hema gemist..quote:Op maandag 17 juni 2013 20:25 schreef Miniem het volgende:
Zijn er trouwens nog treinkaartjes acties?
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik iemand hoor die er nog vanaf wil, laat ik het je weten!
Derde keer pas, en alledrie in West Europa dus het valt best mee vergeleken met die idioten die haar naar de VS gevolgd zijnquote:Op maandag 17 juni 2013 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Baaf, hoeveelste keer is het dat je je 'liefje' gaat zien?
De dingen waar ik de afgelopen maanden niet aan toe ben gekomen , zoals werk zoeken, zodat ik kan sparen om volgend jaar wél naar de VS (of Japan, of waar ze dan optreedt) te gaanquote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef oh-oh het volgende:
Belangrijkere vraag, wat doe je als het klaar is?
groot zwart gat??
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of die chick een groot zwart gat heeft
Van de hema?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb er een over Miniem, denk ik, is code!
Zeg dat.quote:
Op mijn flatje is het ook wel te doen. Gewoon de deur open en de auto's die over de Kennedylaan (mag je 70 of 80) scheuren zorgen wel voor frisse wind.quote:
pure ellende istquote:Op dinsdag 18 juni 2013 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Het was hier om 8 uur al warmer dan 25 graden op kantoor, windstil is het dus raam open helpt geen ene ruk. Ik verheug me al op de pauze zo...
Nationale zeik-dag in Nederlandquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:54 schreef Nonneke het volgende:
[..]
pure ellende ist
beter hebben ze zich vergist ook voor morgengeen airco op mn werk en dan ist vast ook nationale-zeik-dag
een dag vol met lastige klanten die alleen maar komen zeiken en zeurenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nationale zeik-dag in Nederland![]()
![]()
. een zeik-dag voor het zeik volk pur sang![]()
Maar de gemiddelde Nederlander doet toch niet anders? Dat bedoelt Bos volgens mij, en dat is ook zoquote:Op dinsdag 18 juni 2013 12:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
een dag vol met lastige klanten die alleen maar komen zeiken en zeuren
Dat bedoel ik inderdaadquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar de gemiddelde Nederlander doet toch niet anders? Dat bedoelt Bos volgens mij, en dat is ook zo
Toen je dit schreef zat ik al in de treinquote:Op dinsdag 18 juni 2013 09:06 schreef oh-oh het volgende:
Mogge, vandaag vertrek he je Baaf? Veel plezier!!!
Als het ff kanquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:12 schreef oh-oh het volgende:
OMG echt, Obama???
Ik zeg fuck die viooldame,
Dat zeg je ook alleen maar omdat de CIA meeluistert.quote:Obama rocks
Als ik dat had geweten had ik de Brussel-magneet al opgestuurd. En als het nu een speciale Obama-in-Berlijn magneet is?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh en heel heel heel veel plezier.
Berlijn magneten heb ik al plenty![]()
23 graden, geen wind. Dus wegwaaien kun je vergetenquote:
Ow heerlijkquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
23 graden, geen wind. Dus wegwaaien kun je vergeten
Geef hem een kusje van mijjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:25 schreef Barbaaf het volgende:
Ik ga 'ns de deur uit, kijken of ik die neger nog tegenkom en of hij morgenavond wat te doen heeft
O dat doet Baaf wel evenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geef hem een kusje van mijjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!
Handtekening aub!
Wie zei nou laatst nooit ooit Noordelijk te willen wonen?quote:
Ik kan het nu wel handelen, maar favoriet wordt dit voor mij ook niet. 22 is lekker, dan kun je fysiek ook nog flink aan de bakquote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:20 schreef oh-oh het volgende:
Echt, zo niet mijn weer dit, ik heb nog liever sneeuw
Ik heb mijn schandalen ook aan nu.quote:
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:18 schreef indaha het volgende:
Baaf veel plezier![]()
Ik heb gelukkig vanmiddag en morgenmiddag vrij, dit is echt te warm![]()
Bos sterkte met je werk,hopelijk ben je vroeg klaar![]()
Strega en Pagan bedankt voor het kaartje![]()
De katten hebben opmerkelijk weinig last van het weer, een lag er zelfs in ons houten tuinhuisje en daar is het toch 40 graden binnen![]()
Hoe doen de honden het met dit weer Oh-Oh?
50 Jaar na Ich bin ein Berliner. Veel plezier met je violiste, hopelijk blijf je aan haar strijkstok hangen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 17:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Toen je dit schreef zat ik al in de trein
Net binnen in hotel, hier is het ook tropisch. En de hele stad is een puinhoop vanwege het hoge amerikaanse bezoek. Nee, niet voor mijn geliefde violiste maar een of andere Obama B. die een praatje komt houden om de hoek.
Die film moet je minstens twee keer kijken. Briljant gewoon.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 18:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik loop al 3 weken op de slippers
![]()
Ooooh Strega en Pagan, bedankt voor de superleuke post, dat briefpapier![]()
![]()
![]()
En de film ook, wat lief, ik heb hem al gekeken op de pc maar hij is zo gaaf, die ga ik nog op de tv kijken hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |