artikel van 2 Juni rofl. Toont wel aan hoe goed je op de hoogte bent. Dat artikel is nonsense.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk wel opgelet?
http://ps4daily.com/2013/(...)rs-on-playstation-4/
Sony laat het aan de publishers over.. Maar ik neem aan dat je nu ook de PS4 links laat liggen?
Toen kon ik wel gewoon offline spelenquote:Op woensdag 19 juni 2013 16:32 schreef Krediax het volgende:
Zal ik doenPost jij dan nu even je foto van toen PSN eruit lag?
New York is een gigantische stad. Het merendeel van de mensen en huizen hadden alleen last van regen en dergelijke, maar geen echte schade. Elektriciteit was ook geen probleem, maar internet wel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:32 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat die online check voor een aantal nadelig is maar ik denk als je net een orkaan overleefd hebt, je halve huis weggevlogen is of waterschade heeft dat er maar bijzonder weinig mensen zich druk gaan maken of ze nou wel of niet Halo kunnen spelen...
Je hoeft niet voor het een of het ander te kiezen. Je kunt kiezen voor geen DRM én de family plan. Als ze de family plan exclusief hadden gehouden voor digitale games, hadden ze niet op de rechten van fysieke goederen hoeven stampen. Dan had de consument keus gehad. Dat het kan heeft de PS3 al bewezen, toen je nog digitale games met 5 PS3's kon delen.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:32 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat die online check voor een aantal nadelig is maar ik denk als je net een orkaan overleefd hebt, je halve huis weggevlogen is of waterschade heeft dat er maar bijzonder weinig mensen zich druk gaan maken of ze nou wel of niet Halo kunnen spelen...
Kan je ook link van 2 dagen geleden geven? Of een link van 8 dagen geleden?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
artikel van 2 Juni rofl. Toont wel aan hoe goed je op de hoogte bent. Dat artikel is nonsense.
Kijk anders dit interview vanaf minuut 6. Vrij duidelijk. GEEN DRM INGEBOUWD IN HET SYSTEEM! Misschien moet jij wat beter opletten of geloof je zomaar alles?
quote:Tretton reiterated that Sony's first-party releases won't carry any unordinary DRM restrictions, only to later clarify that third-party publishers like Electronic Arts and Activision are free to chart their own course.
Merk wel dat jij goed op de hoogte bentquote:"The DRM decision is going to have to be answered by the third parties, it's not something we're going to control, or dictate, or mandate, or implement,"
Prima, games van die uitgevers komen er niet in, simpel. Echter gaat geen enkele uitgever drm inbouwen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kan je ook link van 2 dagen geleden geven? Of een link van 8 dagen geleden?
En of het nu wel of niet in het systeem zit (Bij X1 zit het in het systeem ja, dus daar heb je het altijd), publishers beslissen zelf of ze iets van DRM inbouwen
[..]
[..]
Merk wel dat jij goed op de hoogte bentVolgende keer beter
Dan heb je dus niet het totale family plan. En als ze alleen maar digitale games zouden aanbieden (dus fysiek helemaal afschaffen) zou iedereen daarom moord en brand roepen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:58 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Je hoeft niet voor het een of het ander te kiezen. Je kunt kiezen voor geen DRM én de family plan. Als ze de family plan exclusief hadden gehouden voor digitale games, hadden ze niet op de rechten van fysieke goederen hoeven stampen. Dan had de consument keus gehad. Dat het kan heeft de PS3 al bewezen, toen je nog digitale games met 5 PS3's kon delen.
Dat verhaal over piraterij kan weggestreept worden. Tig onderzoeken hebben al aangetoond dat het haast geen impact heeft op de verkoop. Verder is retail erg belangrijk voor publishers. Retailers promoten games enorm, het is niet voor niets dat Gamestop constant exclusieve pre-order content krijgt.
Jij bent vooral een beetje boos lijkt het.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Prima, games van die uitgevers komen er niet in, simpel. Echter gaat geen enkele uitgever drm inbouwen.
Jij bent wel echt een kut fanboy trouwens. Jij onthaald de drm met vlag en wimpel.
Blijkbaar heb je et filmpje ook niet gekeken!
Aha, jij hebt een glazen bol?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:09 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Prima, games van die uitgevers komen er niet in, simpel. Echter gaat geen enkele uitgever drm inbouwen.
Jij bent wel echt een kut fanboy trouwens. Jij onthaald de drm met vlag en wimpel.
Blijkbaar heb je et filmpje ook niet gekeken!
Hoe bedoel je niet de totale family plan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef Krediax het volgende:
[..]
Dan heb je dus niet het totale family plan. En als ze alleen maar digitale games zouden aanbieden (dus fysiek helemaal afschaffen) zou iedereen daarom moord en brand roepen.
En stampen op rechten zie ik niet hoor. Je kan het spel gewoon spelen wanneer jij wilt, sterker nog als de cd breekt kan je nog gewoon spelen omdat je het spel ook gelijk digitaal krijgt als je hem fysiek koopt.
Het is nu zo dat maakt niet uit wie een spel koopt in mijn family ik het makkelijk ook kan spelen als hij het zelf niet speelt.
Ik weet niet of je op youtube total biscuit volgt die heeft laatst een filmpje gemaakt over 2e hands en dan vooral gericht op gamestop ed.
Daarin draaide hij het juist om, grote retailers als gamestop eisen exclusive content omdat ze anders het spel niet verkopen, en dat willen spel makers natuurlijk niet.
En dat verhaal over piraterij, bijna geen invloed is niet hetzelfde als geenbovendien lees je over mijn punt heen dat als alles digitaal word (wat microsoft hiermee lijkt mij wil pushen) de retailers wegvallen en dus een groter deel naar de makers gaan.
Bij Sim City is de DRM het probleem niet en ik geloof ook niet dat SC heel slecht verkocht heeft.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:19 schreef MMaRsu het volgende:
Nee dat interview met scott rhode kneus
Drm inbouwen als 3e partij is een doodsteek voor je game. Zie Sim City.
Jammer hoor, gaat stoer doen dat iemand niet oplet en komt er dan zelf achter, dat ie bepaalde dingen niet weet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:19 schreef MMaRsu het volgende:
Nee dat interview met scott rhode kneus
Drm inbouwen als 3e partij is een doodsteek voor je game. Zie Sim City.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:15 schreef MMaRsu het volgende:
Ja hoor alsof Gamestop madden25 niet stocked omdat er geen exclusive content bij zit! Ms doet dit niet omdat er dan meergeld naar de makers gaat maar meer geld naar mMicrosoft, en omdat er dan alleen nog maar via hun verkoopkanaal xbpx 1 games te kopen zijn. Is toch allemaal zo inzichtelijk als wat deze strategie?
Goed, laatste keer dat ik reageer voordat ik ga etenquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:15 schreef MMaRsu het volgende:
Ja hoor alsof Gamestop madden25 niet stocked omdat er geen exclusive content bij zit! Ms doet dit niet omdat er dan meergeld naar de makers gaat maar meer geld naar mMicrosoft, en omdat er dan alleen nog maar via hun verkoopkanaal xbpx 1 games te kopen zijn. Is toch allemaal zo inzichtelijk als wat deze strategie?
En ja ik kan hier wel pissig om worden, mensen die consumenten & kooprechten liever ziet verdwijnen en eem ongelofelijk retarded syste onthalen alsof het nieuw is dat je games met al je vrienden en famillie kan delen.
Mensen die drm met open armen ontvangen zijn ongelofelijk dom.
reactie hou je van me te goedquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:18 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet de totale family plan?
Qua rechten bedoel ik voornamelijk privé verkoop. Het is sowieso dom om je games in te leveren bij GameMania, want je krijgt er bijna niets voor terug. Ik vind het raar dat ik niet zelf mag bepalen of en aan wie ik mijn games verkoop.
Ik geloof het verhaal van die total biscuit niet, gamestop kan en wil niet zoiets eisen. Hun klanten verwachten dat ze alle games in de winkel kunnen kopen. Als ze dan bijv Halo 4 zouden boycotten doen ze vooral zichzelf pijn, want de klant gaat dan ergens anders naartoe.
Door de promotie die gamestop verzorgt, al is het maar omdat ze hele grote zichtbaarheid aan games geven, worden games meer verkocht. Dus gaat er meer geld naar de makers.De toekomst is zowel fysiek als digitaal. Zeker omdat lang niet iedereen zomaar 50GB per spel wil of kan downloaden.
Het lijkt heel onwaarschijnlijk, want het is extreem slechte PR. Dat is vorige week al heel duidelijk gebleken. Verder kost het een aardig zakcentje om zélf zo'n DRM-systeem in te stellen. Ubisoft bijvoorbeeld heeft geen DRM meer geïmplementeerd in de PC-versie van Assassin's Creed nadat er tig issues en klachten waren.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aha, jij hebt een glazen bol?
Want wie zegt dat het niet gaat gebeuren? Wel leuk dat je in die bol hebt kunnen zien dat ik een fanboy benMaar toch weet ik nog niet welke van de 2 ik bij launch ga halen
Et filmpje?
Heb je het nu over deze?
Onwaarschijnlijk is een heel ander verhaal, dan het al zeker weten hequote:Op woensdag 19 juni 2013 19:26 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Het lijkt heel onwaarschijnlijk, want het is extreem slechte PR. Dat is vorige week al heel duidelijk gebleken. Verder kost het een aardig zakcentje om zélf zo'n DRM-systeem in te stellen. Ubisoft bijvoorbeeld heeft geen DRM meer geïmplementeerd in de PC-versie van Assassin's Creed nadat er tig issues en klachten waren.
Natuurlijk. Publishers zouden dat alleen ook gewoon morgen kunnen doen voor PS3 en 360-games. Bionic Commando 2 had bijv. DRM op de PS3, je kunt alleen spelen als je online bent. Dat is echter superslecht ontvangen en Capcom heeft het daarna niet meer durven doen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk is een heel ander verhaal, dan het al zeker weten he
Dat weten we allemaalquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eigenlijk is het heel simpel sta je open voor verandering dan neem je de X1 wil je het lekker bij het oude vertrouwde houden dan koop je een PS4 en ik weet wel wat mijn voorkeur heeft.
Hmm verrek, zoiets zei ik ook in de party chatquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eigenlijk is het heel simpel sta je open voor verandering dan neem je de X1 wil je het lekker bij het oude vertrouwde houden dan koop je een PS4 en ik weet wel wat mijn voorkeur heeft.
de uitgevers willen zoveel mogelijk spellen in de eerste paar weken verkopen en liever nog dat de spellen vooraf besteld worden, een extraatje bij een gamestop als je een spel vooraf besteld is past precies in die strategiequote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef Krediax het volgende:
[..]
Dan heb je dus niet het totale family plan. En als ze alleen maar digitale games zouden aanbieden (dus fysiek helemaal afschaffen) zou iedereen daarom moord en brand roepen.
En stampen op rechten zie ik niet hoor. Je kan het spel gewoon spelen wanneer jij wilt, sterker nog als de cd breekt kan je nog gewoon spelen omdat je het spel ook gelijk digitaal krijgt als je hem fysiek koopt.
Het is nu zo dat maakt niet uit wie een spel koopt in mijn family ik het makkelijk ook kan spelen als hij het zelf niet speelt.
Ik weet niet of je op youtube total biscuit volgt die heeft laatst een filmpje gemaakt over 2e hands en dan vooral gericht op gamestop ed.
Daarin draaide hij het juist om, grote retailers als gamestop eisen exclusive content omdat ze anders het spel niet verkopen, en dat willen spel makers natuurlijk niet.
maar voorlopig niet en een grote keten als gamestop heeft vooral profijt van de drm van miocrosoft, ze kunnen de kosten die ze moeten maken deels verhalen op de mensen die hun spel willen verkopen en er zijn meer mensen die aan hun de tweedehands spellen verkopen.quote:En dat verhaal over piraterij, bijna geen invloed is niet hetzelfde als geenbovendien lees je over mijn punt heen dat als alles digitaal word (wat microsoft hiermee lijkt mij wil pushen) de retailers wegvallen en dus een groter deel naar de makers gaan.
maar ook bij de ps4 gaan ze focussen op digitale verkoop en wie weet gaan ze grofweg hetzelfde doen als microsoft als het gaat om delen van gedownloade games.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik bedoel dat ik dan niet het zelfde voordeel heb als nu. Nu kan mijn family een fysiek spel kopen en dan kan ik hem daarna spelen. Als je het family plan terug brengt naar alleen digitaal kan dat dus niet, dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:18 schreef Kensuke het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet de totale family plan?
Qua rechten bedoel ik voornamelijk privé verkoop. Het is sowieso dom om je games in te leveren bij GameMania, want je krijgt er bijna niets voor terug. Ik vind het raar dat ik niet zelf mag bepalen of en aan wie ik mijn games verkoop.
Ik geloof het verhaal van die total biscuit niet, gamestop kan en wil niet zoiets eisen. Hun klanten verwachten dat ze alle games in de winkel kunnen kopen. Als ze dan bijv Halo 4 zouden boycotten doen ze vooral zichzelf pijn, want de klant gaat dan ergens anders naartoe.
Door de promotie die gamestop verzorgt, al is het maar omdat ze hele grote zichtbaarheid aan games geven, worden games meer verkocht. Dus gaat er meer geld naar de makers.De toekomst is zowel fysiek als digitaal. Zeker omdat lang niet iedereen zomaar 50GB per spel wil of kan downloaden.
Daar heb je een punt, dat zou zo kunnen zijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:54 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
de uitgevers willen zoveel mogelijk spellen in de eerste paar weken verkopen en liever nog dat de spellen vooraf besteld worden, een extraatje bij een gamestop als je een spel vooraf besteld is past precies in die strategie
[..]
maar voorlopig niet en een grote keten als gamestop heeft vooral profijt van de drm van miocrosoft, ze kunnen de kosten die ze moeten maken deels verhalen op de mensen die hun spel willen verkopen en er zijn meer mensen die aan hun de tweedehands spellen verkopen.
Hier ook nog even op reageren om mijn triple post compleet te makenquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:08 schreef Mr.44 het volgende:
.
Ze houden alleen de oude vertrouwde games op een schijfje exact zoals het is en proberen ons de spellen op een andere manier te verkopen door onder andere gaikai en een download systeem waarbij je kan beginnen met het spel te spelen wanneer je pas een deel van de totale spel binnen hebt.
Het zou wat zijnquote:Microsoft is set to announce it will remove DRM restrictions on Xbox One games and the need for you to have the new Xbox "always online".
Sources tell us that Microsoft is set to announce the changes later today, with games developers being informed first.
Quote:
It seems Microsoft has listened and is set to change its mind on both DRM on Xbox One games and the always online requirement.
Ik ben benieuwd, hopelijk gaat dat dan niet ten koste van het Family plan.quote:
Wauw. Rigoreus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:51 schreef MMaRsu het volgende:
Nee hoor..
Dit is een gerucht van Giantbomb.com :
No more always online requirement
The console no longer has to check in every 24 hours
All game discs will work on Xbox One as they do on Xbox 360
Authentication is no longer necessary
An Internet connection is only required when initially setting up the console
All downloaded games will function the same when online or offline
No additional restrictions on trading games or loaning discs
Region locks have been dropped
van Giantbomb.com
Zeggen ze hier niet gewoon 4x geen DRM?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:51 schreef MMaRsu het volgende:
Nee hoor..
van Giantbomb.com
Wil je de krachtigere console en betere exclusives, koop dan een PS4. Wil je revolutionaire dansspelletjes en always on-DRM, koop dan een Xbox One.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:55 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Wil je de krachtigere console en betere exclusives, koop dan een PS4. Wil je revolutionaire dansspelletjes en always on-DRM, koop dan een Xbox One.
alleen voor de digitale downloadsquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:32 schreef Krediax het volgende:
[..]
Hier ook nog even op reageren om mijn triple post compleet te maken.
Het probleem hoe ik het zie als de PS4 het zelfde leen systeem invoerd als microsoft met het family plandat je persoon A kan hebben die het spel koopt en dus de digitale rechten heeft. 10 vrienden van A kunnen het spel dan spelen zonder zelf te kopen.
Nu verkoopt hij het aan persoon B, die installeert het en nu kunnen ook hij en zijn 10 vrienden het spelen.
alleen de licinsie hoeft verwijdert te worden om het spel onspeelbaar te maken.quote:Dat kan lijkt mij niet de bedoeling zijn.
Wat microsoft dan doet is als persoon B het spel installeert word het bij persoon A verwijderd en DRM is daarvoor nodig lijkt mij, of je moet elk spel een aparte code geven om het aan te herkennen maar dat is ook omslachtig. Bovendien zou persoon B het spel dan ook sowieso kunnen spelen.
de PR afdeling van microsoft weet momenteel niet echt waar ze mee bezig zijn, wat ook niet bepaald helptquote:Tja de mens is bang voor verandering he, is altijd al zo geweest dus misschien hebben we het extra zetje nodig? Misschien ook niet.
Ik vind het gewoon te voorbarig om de xbox one op de DRM en 2e hands al af te schrijven terwijl 99% er totaal geen last van heeft.
In dat geval zou het wel kunnen ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:59 schreef Mr.44 het volgende:
alleen voor de digitale downloads
er veranderd niets voor de spellen van een disc waarbij je gewoon de cd moet hebben om het spel te spelen of uitleent aan je vriend die dan het spel kan spelen
Ik moet het inderdaad wat beter verwoodren, ik bedoelde dat als persoon B niet online komt. Dan weet de "server" dus niet dat persoon A hem heeft verkocht en zullen de vrienden van persoon A het nog gewoon kunnen spelen, dit heb je dan alleen met fysieke kopieen zonder DRM.quote:alleen de licinsie hoeft verwijdert te worden om het spel onspeelbaar te maken.
maar het wordt nu uitgelegd dat jij alle spellen uit je gekochte kan spelen en 1 vriend tegelijk een spel uit je die lijst met spellen kan spelen, het spel kan dan nog steeds bijn meerdere personen op de hdd staan (alleen ontoiegankelijk al iemand anders iets uit je lijst speelt)
Dat zekerquote:de PR afdeling van microsoft weet momenteel niet echt waar ze mee bezig zijn, wat ook niet bepaald helpt
GB ligt er uit, hier nog een bron van het gerucht: http://www.whathifi.com/n(...)rm-and-always-onlinequote:Op woensdag 19 juni 2013 21:51 schreef MMaRsu het volgende:
Nee hoor..
van Giantbomb.com
Komt spuitelf ook nog even aanquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:55 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Wil je de krachtigere console en betere exclusives, koop dan een PS4. Wil je revolutionaire dansspelletjes en always on-DRM, koop dan een Xbox One.
Quicktime event simulatorquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:06 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
En quicktime event simulator natuurlijk
Originele bron is whathifi.com, giantbomb heeft het van hun. Dus bedenk zelf maar of je het wil gelovenquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:51 schreef MMaRsu het volgende:
Nee hoor..
van Giantbomb.com
Wat is een goede Dead Rising 3 tegenhanger? Dat is namelijk de enige console exclusive die ik bij launch zou willen spelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:10 schreef tuut-chips het volgende:
En er is geen enkele game op de Xbox One waar geen Playstation-equivalent van is.
Laat het waar zijn Nick!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Originele bron is whathifi.com, giantbomb heeft het van hun. Dus bedenk zelf maar of je het wil geloven
The last of usquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat is een goede Dead Rising 3 tegenhanger? Dat is namelijk de enige console exclusive die ik bij launch zou willen spelen.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:51 schreef MMaRsu het volgende:
Nee hoor..
van Giantbomb.com
Beter dat was kut dat gedoe met die tijd!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:15 schreef MMaRsu het volgende:
Wat vond jij geweldig aan Dead Rising 1 & 2? Want de developers hebben al gezegd meer te richten op de "Call of Duty" speler.
Ik vond vooral de humor in het verhaal & alle gekke shit die je kon doen in DR1&2 erg integraal, maar vooral het tijd aspect MAAKT het Dead Rising. Die zooi zit er namelijk niet in bij Dead Rising 3.
Waarom?quote:
Daarom lijkt DR3 mij wel tofquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:15 schreef MMaRsu het volgende:
Wat vond jij geweldig aan Dead Rising 1 & 2? Want de developers hebben al gezegd meer te richten op de "Call of Duty" speler.
Ik vond vooral de humor in het verhaal & alle gekke shit die je kon doen in DR1&2 erg integraal, maar vooral het tijd aspect MAAKT het Dead Rising. Die zooi zit er namelijk niet in bij Dead Rising 3.
Als ze er ook nog Live bij gaan doen word het helemaal te gek. Beter halen ze die Kinect eruit, en dan zakt de prijs ook meteen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Laat het waar zijn Nick!
Dan staan ze voor mij wel weer ongeveer gelijk op wat kleine puntjes na.
Misschien doen ze ook nog wat aan de prijs dan is het helemaal goed. Of een game of jaar live er al bij. Dan zit ik alleen nog met het feit dat de specs wel minder zijn en weinig indie's.
Ik kan het heel simpel voor je maken of je gaat met de bazen op de X1 spelen of met de kneuzen op de PS4 simpel tochquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ze er ook nog Live bij gaan doen word het helemaal te gek. Beter halen ze die Kinect eruit, en dan zakt de prijs ook meteen.
Maar ik wacht nog steeds even af, en dan zie ik wel of ik de X1 of PS4 haal
Ergens ben ik wel benieuwd naar wat de toekomst gaat worden met Kinectquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:18 schreef Cliffy het volgende:
Komende week allemaal even schreeuwen over de Kinect
PRISMquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ergens ben ik wel benieuwd naar wat de toekomst gaat worden met Kinect
Dance Central 8 krijgt vast goede graphics.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ook!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoop hetquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:21 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Dance Central 8 krijgt vast goede graphics.
PRISM en USA regeringquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie hebben het??quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ook!
Kinect 1.0 was gewoon niet goed genoeg wat techniek betreft en werd los verkocht waardoor een klein deel hem maar heeft en er niet veel tofs mee gebeurde. Nu is 2.0 een stuk beter en iedereen heeft hem..
Fanboys. Recht praten wat krom isquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:24 schreef MMaRsu het volgende:
CONFIRMED
MS verwijdert voor zover ik kan zien alle DRM uit de Xbox One
Gamers win, fuck iedereen die deze teringonzin heeft lopen verdedigen hier op fok. Echt een stel mongolen hier hoor.
confirmed?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:24 schreef MMaRsu het volgende:
CONFIRMED
Gamers win, fuck iedereen die deze teringonzin heeft lopen verdedigen hier op fok. Echt een stel mongolen hier hoor.
Bron?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:24 schreef MMaRsu het volgende:
CONFIRMED
Waarschijnlijk dit op de Xbox Wire-pagina:quote:
Dit is geen bewijs noch een bevestiging.quote:Update on June 19, 2013: As a result of feedback from the Xbox community, we have changed certain policies for Xbox One reflected in this blog. Some of this information is no longer accurate — please check here for the latest.
Heb je een linkie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:24 schreef MMaRsu het volgende:
CONFIRMED
quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:30 schreef MMaRsu het volgende:
Ok naja bijna confirmed ze gaan iig een hoop veranderen dat moge wel duidelijk zijn iig. Op die Xbox.com pagina staat nog niks anders.
Daar kan je uiteraard naar fluitenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:31 schreef Krediax het volgende:
[..]
Heb je een linkie?
Ik vind het prima als het valt zolang het family plan er maar in blijftAnders word ik nu genaaid door alle mensen die gaan janken
Drm boeit me toch niet
Dit is dus gewoon tekst van een maand geledenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:34 schreef Vault-Boy het volgende:
Update on June 19, 2013: As a result of feedback from the Xbox community, we have changed certain policies for Xbox One reflected in this blog. Some of this information is no longer accurate — please check here for the latest.
Q: Does Xbox One require an “always on” Internet connection?
A: No, it does not have to be always connected, but Xbox One does require a connection to the Internet. We’re designing Xbox One to be your all-in-one entertainment system that is connected to the cloud and always ready. We are also designing it so you can play games and watch Blu-ray movies and live TV if you lose your connection.
Q: How do consumers benefit by being connected to the cloud?
A: The cloud makes every experience better and more accessible. Because Xbox One is powered by the cloud:
Your games have more power available to create new gameplay, persistent worlds, and deeper experiences.
Your system and games can update automatically, so you shouldn’t have to wait for downloads or updates.
Your games and entertainment are stored and saved in the cloud, so you can access them anytime, from any Xbox One.*
Start a game, movie, or TV show on one console and finish exactly where you left off on another.
You can play multiplayer games with your friends, stream movies or TV shows right away, and enjoy the community and social features of Xbox Live.
Xbox One can recognize you, log you in and tailor your home screen just for you.
You can discover what your friends are playing, watching and listening to if they choose to share.
These are just a few examples of how customers benefit from our platform being connected to the Internet. It brings the future of TV and games to our consumers—and it’s designed for today and the decade ahead.
* Subject to content geographical restrictions.
Q: When will Xbox One launch and in what markets?
A: Xbox One will launch in markets around the world later this year. We’ll have more to share later.
Q: Can I use my current gamertag on Xbox One and will my Gamerscore and Achievements transfer?
A: Yes. Your current Xbox Live Gamertag will stay with you on Xbox One if you choose to keep it, and your hard-earned Gamerscore and Achievements will indeed carry over from Xbox 360.
Q: Will Xbox One be backward compatible with my existing games?
A: Xbox One hardware is not compatible with Xbox 360 games. We designed Xbox One to play an entirely new generation of games—games that are architected to take full advantage of state-of-the-art processors and the infinite power of the cloud. We care very much about the investment you have made in Xbox 360 and will continue to support it with a pipeline of new games and new apps well into the future.
Q: Will Xbox One allow players to trade in, purchase and play pre-owned games?
A: We are designing Xbox One to enable customers to trade in and resell games. We’ll have more details to share later.
Q: Will my current Xbox Live Gold membership work with Xbox One or will I have to buy a new one?
A: You do not need to buy a new Xbox Live Gold membership. Your current membership will work on both Xbox 360 and Xbox One.
Q: Why require Kinect with every Xbox One?
A: The all new Kinect is now an essential and integrated part of the platform. By having it as a consistent part of every Xbox One, game and entertainment creators can build experiences that assume the availability of voice, gesture and natural sensing, leading to unrivaled ease of use, premium experiences and interactivity for you.
Q: Do I need to have a specific cable or satellite TV provider to watch live TV on Xbox?
A: Our goal is to enable live TV through Xbox One in every way that it is delivered throughout the world, whether that’s television service providers, over the air or over the Internet, or HDMI-in via a set top box (as is the case with many providers in the US). The delivery of TV is complex and we are working through the many technologies and policies around the world to make live TV available where Xbox One is available.
Q: Xbox One is a more powerful product compared to Xbox 360, but does it also use more power?
A: By providing multiple power states in Xbox One, we’ve balanced energy efficiency with functionality. We’ve taken a completely different approach to how Xbox One consumes power. It only uses the power it needs at that particular moment for the task at hand.
Lijkt me sterk aangezien je toen echt altijd internet moest hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:34 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dit is dus gewoon tekst van een maand geleden
Dit stond er altijd al. Met "lose your internet connection" bedoelen ze dat hij het minder dan 24 uur niet doet.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Lijkt me sterk aangezien je toen echt altijd internet moest hebben.
Nu staat er bijvoorbeeld:
A: No, it does not have to be always connected, but Xbox One does require a connection to the Internet. We’re designing Xbox One to be your all-in-one entertainment system that is connected to the cloud and always ready. We are also designing it so you can play games and watch Blu-ray movies and live TV if you lose your connection.
Toevallig naar gekeken toen MMaRsu poste dat er wat ging gebeuren toen stond het er ook al en nog niet dat er een update was. Dus ik denk dat het al zo een tijdje stond.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Link doet het inmiddels niet meer maar stond bovenaan toch echt geschreven May 1, 2013quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Als het niet doorgaat dan stap ik op!quote:
quote:Last week at E3, the excitement, creativity and future of our industry was on display for a global audience.
For us, the future comes in the form of Xbox One, a system designed to be the best place to play games this year and for many years to come. As is our heritage with Xbox, we designed a system that could take full advantage of advances in technology in order to deliver a breakthrough in game play and entertainment. We imagined a new set of benefits such as easier roaming, family sharing, and new ways to try and buy games. We believe in the benefits of a connected, digital future.
Since unveiling our plans for Xbox One, my team and I have heard directly from many of you, read your comments and listened to your feedback. I would like to take the opportunity today to thank you for your assistance in helping us to reshape the future of Xbox One.
You told us how much you loved the flexibility you have today with games delivered on disc. The ability to lend, share, and resell these games at your discretion is of incredible importance to you. Also important to you is the freedom to play offline, for any length of time, anywhere in the world.
So, today I am announcing the following changes to Xbox One and how you can play, share, lend, and resell your games exactly as you do today on Xbox 360. Here is what that means:
•An internet connection will not be required to play offline Xbox One games – After a one-time system set-up with a new Xbox One, you can play any disc based game without ever connecting online again. There is no 24 hour connection requirement and you can take your Xbox One anywhere you want and play your games, just like on Xbox 360.
•Trade-in, lend, resell, gift, and rent disc based games just like you do today – There will be no limitations to using and sharing games, it will work just as it does today on Xbox 360.
In addition to buying a disc from a retailer, you can also download games from Xbox Live on day of release. If you choose to download your games, you will be able to play them offline just like you do today. Xbox One games will be playable on any Xbox One console -- there will be no regional restrictions.
These changes will impact some of the scenarios we previously announced for Xbox One. The sharing of games will work as it does today, you will simply share the disc. Downloaded titles cannot be shared or resold. Also, similar to today, playing disc based games will require that the disc be in the tray.
We appreciate your passion, support and willingness to challenge the assumptions of digital licensing and connectivity. While we believe that the majority of people will play games online and access the cloud for both games and entertainment, we will give consumers the choice of both physical and digital content. We have listened and we have heard loud and clear from your feedback that you want the best of both worlds.
Thank you again for your candid feedback. Our team remains committed to listening, taking feedback and delivering a great product for you later this year.
Verander je UI maar alvastquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als het niet doorgaat dan stap ik op!
Zo te zien niet gvd!quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:54 schreef xminator het volgende:
Geen family share meer dus? Dat was wel een toffe feature
Tja, krijg je er van als je maar gewoon wat doetquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:34 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Dit is dus gewoon tekst van een maand geleden
Serieus?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:08 schreef Krediax het volgende:
Ik neig nu juist meer naar de PS4 door dit, wat mij pijn doet om toe te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |