abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128465090
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:04 schreef xminator het volgende:
Microsoft is wel heel erg gul, de volgende gratis game die ze geven met hun gold actie is Defense Grid: The Awakening. :') _O- _O- . Ook blijkt dat Halo 3 en Assassins creed 2 de beste games zullen zijn die ze 'gratis' gaan geven.

Mensen die verwachten dat microsoft games goedkoop gaat aanbieden bij de xbox one :')
Echt te triest dan. Ok het is gratis maar toch. Vind dat toch weer typisch hoor van MS.

Playstation doet dat echt veel beter. Op de PS4 moet je dalijk ook wel betalen voor online gamen, maar je krijgt er wel iets meer voor terug.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vault-Boy op 01-07-2013 16:56:37 ]
pi_128465114
quote:
10s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat boeien mij die gratis games nou als ik iets wil dan koop ik het wel gewoon
:'(
pi_128511753
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:40 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

:'(
is trollen.........

ga je nog wel vaker zien hier ;)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_128512096
Vanwege de superioriteit van de PlayStation 4 zal ik vandaag maar aardig zijn en wat key features voor de Xbox One opnoemen.

- Kinect, luistert altijd mee als de Xbox One uitstaat. Je kan 'm dus altijd met je stem aanzetten.
- Blu-Ray, next-gen HD films kijken
- Het originele Microsoft Internet Explorer
- Skypen tijdens het kijken van een film
- Ingebouwde TV gids d.m.v. je settop box (als je settop box de Xbox One ondersteunt)
- Bing.com ingebouwd!
- Kinect Sports Rivals (lach maar, maar het laat wel de potentie van elke meegeleverde Kinect sensor zien!)
pi_128512399
Zynga announced today that Don Mattrick would be its new CEO, effective July 8. This is a great opportunity for Don, and I wish him success. Don’s directs will report to me and will continue to drive the day-to-day business as a team, particularly focused on shipping Xbox One this holiday.

Since joining IEB more than six years ago, Don and his team have accomplished much. Xbox Live members grew from 6 million to 48 million. Xbox 360 became the No. 1 selling console in North America the past two years. We introduced Kinect and have sold more than 24 million sensors. We released fantastic games, and, most importantly, we expanded Xbox to go beyond great gaming to deliver all the entertainment people want — sports, music, movies, live television and much more.

Come on :')
pi_128514755
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:41 schreef WSquater het volgende:
next-gen HD films kijken
- Ingebouwde TV gids d.m.v. je settop box (als je settop box de Xbox One ondersteunt)
- Bing.com ingebouwd!
Next-gen HD films? :') dat is deze gen...
Ik wil de console helemaal niet met m'n stem aanzetten :P
Skype, leuk jah... Gebruik het dagelijks...
TV gids zit al in m'n HD ontvanger.
Bing :')
pi_128518408
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 20:41 schreef WSquater het volgende:
Vanwege de superioriteit van de PlayStation 4 zal ik vandaag maar aardig zijn en wat key features voor de Xbox One opnoemen.

- Kinect, luistert altijd mee als de Xbox One uitstaat. Je kan 'm dus altijd met je stem aanzetten.
- Blu-Ray, next-gen HD films kijken
- Bing.com ingebouwd!
- Kinect Sports Rivals (lach maar, maar het laat wel de potentie van elke meegeleverde Kinect sensor zien!)
Wat moet ik daar mee? :') Ik wil er mee gamen.

Tweet van Boris van GameKings. Weet alleen niet hoe ik die moet linken hier....
''Grappig om de communicatie van Microsoft rond Xbox One te leggen naast deze theorie van Sinek.''
pi_128518661
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 22:48 schreef CaasS het volgende:

[..]

Tweet van Boris van GameKings. Weet alleen niet hoe ik die moet linken hier....
''Grappig om de communicatie van Microsoft rond Xbox One te leggen naast deze theorie van Sinek.''
En daarom twijfel ik nog.

Misschien blijf ik wel gewoon bij de PC. Als ik zo nodig Youtube wil kijken of een film wil kijken, dan kan ik gewoon m'n PC gebruiken. Maar een console gebruik ik daar totaal niet voor, en aangezien de consoles nu toch steeds meer al die multimedia shit krijgen. Nee misschien is de Xbox 360 wel mijn laatste console geweest.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 23:02:58 #284
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128519207
Kun je niet gamen op de X1? Want dat bericht heb ik toch wel ergens gemist
pi_128519244
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 22:53 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

En daarom twijfel ik nog.

Misschien blijf ik wel gewoon bij de PC. Als ik zo nodig Youtube wil kijken of een film wil kijken, dan kan ik gewoon m'n PC gebruiken. Maar een console gebruik ik daar totaal niet voor, en aangezien de consoles nu toch steeds meer al die multimedia shit krijgen. Nee misschien is de Xbox 360 wel mijn laatste console geweest.
Het lijken idd meer multimedia devices te worden waar je OOK op kan gamen. Bij MS is dat meer aanwezig dan bij Sony. Aan de andere kant echter hoef je al die dingen niet te gebruiken en met al die games die uitkomen is het in die zin misschien wel meer een gaming console dan ooit. Het is net hoe je er tegen aan kijkt. :)
pi_128520421
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 21:41 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Next-gen HD films? :') dat is deze gen...
Ik wil de console helemaal niet met m'n stem aanzetten :P
Skype, leuk jah... Gebruik het dagelijks...
TV gids zit al in m'n HD ontvanger.
Bing :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 22:48 schreef CaasS het volgende:

[..]

#troll
#succesful

[quote]Tweet van Boris van GameKings. Weet alleen niet hoe ik die moet linken hier....
Mooi interessant filmpje. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door WSquater op 02-07-2013 23:48:21 ]
pi_128705191
Microsoft kan wel inpakken _O-
mag het weten
pi_128736051
Even een kut vraag heb niet zo goed opgelet: is er ook party chat voor de PS4 net zoals de Xbox One ?
De ballen
pi_128737525
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef SixsixNine het volgende:
Even een kut vraag heb niet zo goed opgelet: is er ook party chat voor de PS4 net zoals de Xbox One ?
Jep.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')