Echt te triest dan. Ok het is gratis maar toch. Vind dat toch weer typisch hoor van MS.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:04 schreef xminator het volgende:
Microsoft is wel heel erg gul, de volgende gratis game die ze geven met hun gold actie is Defense Grid: The Awakening.![]()
![]()
. Ook blijkt dat Halo 3 en Assassins creed 2 de beste games zullen zijn die ze 'gratis' gaan geven.
Mensen die verwachten dat microsoft games goedkoop gaat aanbieden bij de xbox one
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat boeien mij die gratis games nou als ik iets wil dan koop ik het wel gewoon
is trollen.........quote:
Next-gen HD films?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:41 schreef WSquater het volgende:
next-gen HD films kijken
- Het originele Microsoft Internet Explorer
- Skypen tijdens het kijken van een film
- Ingebouwde TV gids d.m.v. je settop box (als je settop box de Xbox One ondersteunt)
- Bing.com ingebouwd!
Wat moet ik daar mee?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:41 schreef WSquater het volgende:
Vanwege de superioriteit van de PlayStation 4 zal ik vandaag maar aardig zijn en wat key features voor de Xbox One opnoemen.
- Kinect, luistert altijd mee als de Xbox One uitstaat. Je kan 'm dus altijd met je stem aanzetten.
- Blu-Ray, next-gen HD films kijken
- Het originele Microsoft Internet Explorer
- Skypen tijdens het kijken van een film
- Ingebouwde TV gids d.m.v. je settop box (als je settop box de Xbox One ondersteunt)
- Bing.com ingebouwd!
- Kinect Sports Rivals (lach maar, maar het laat wel de potentie van elke meegeleverde Kinect sensor zien!)
En daarom twijfel ik nog.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:48 schreef CaasS het volgende:
[..]
Wat moet ik daar mee?Ik wil er mee gamen.
Tweet van Boris van GameKings. Weet alleen niet hoe ik die moet linken hier....
''Grappig om de communicatie van Microsoft rond Xbox One te leggen naast deze theorie van Sinek.''
Het lijken idd meer multimedia devices te worden waar je OOK op kan gamen. Bij MS is dat meer aanwezig dan bij Sony. Aan de andere kant echter hoef je al die dingen niet te gebruiken en met al die games die uitkomen is het in die zin misschien wel meer een gaming console dan ooit. Het is net hoe je er tegen aan kijkt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
En daarom twijfel ik nog.
Misschien blijf ik wel gewoon bij de PC. Als ik zo nodig Youtube wil kijken of een film wil kijken, dan kan ik gewoon m'n PC gebruiken. Maar een console gebruik ik daar totaal niet voor, en aangezien de consoles nu toch steeds meer al die multimedia shit krijgen. Nee misschien is de Xbox 360 wel mijn laatste console geweest.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 21:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Next-gen HD films?dat is deze gen...
Ik wil de console helemaal niet met m'n stem aanzetten![]()
Skype, leuk jah... Gebruik het dagelijks...
TV gids zit al in m'n HD ontvanger.
Bing
Mooi interessant filmpje.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:48 schreef CaasS het volgende:
[..]
Wat moet ik daar mee?Ik wil er mee gamen.
#troll
#succesful
[quote]Tweet van Boris van GameKings. Weet alleen niet hoe ik die moet linken hier....
''Grappig om de communicatie van Microsoft rond Xbox One te leggen naast deze theorie van Sinek.''
Jep.quote:Op maandag 8 juli 2013 21:44 schreef SixsixNine het volgende:
Even een kut vraag heb niet zo goed opgelet: is er ook party chat voor de PS4 net zoals de Xbox One ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |