Dan nog heeft het de beperking van wat tv's in de jaren '70 konden, jouw telefoon kan veel meer.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
mijn telefoon en mijn laptop waren extreem goedkoop, dus ik vind het wel een passende oplossing.
mijn telefoon kan niet eens op internet.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:24 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dan nog heeft het de beperking van wat tv's in de jaren '70 konden, jouw telefoon kan veel meer.
Maar dan heb je ook geen teletekst op je telefoon toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
mijn telefoon kan niet eens op internet.
nee, die opmerking sloeg ook eigenlijk nergens op. sorryquote:Op maandag 17 juni 2013 13:25 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook geen teletekst op je telefoon toch?
Waarom? Het is zo niet logisch om teletekst te gebruiken... gewoon niet...quote:Op maandag 17 juni 2013 13:23 schreef Rectum het volgende:
teletekst op je telefoonzou er niet meer zonder willen op het toilet
+ lekker kort.quote:
Waarom is het volgens jou niet logisch dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:27 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Waarom? Het is zo niet logisch om teletekst te gebruiken... gewoon niet...
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:27 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Waarom? Het is zo niet logisch om teletekst te gebruiken... gewoon niet...
dat dus. tijdens het toiletbezoek hoef ik echt geen filmpjes te kijken of te lezen wat Henk uit Emmer-Compascuum van de rellen in Turkije vindt.quote:
Dit, inderdaad. 101, 801, 704 en 601. Klaarquote:
Of tijdens de reclame als je al klaar bent met zappen.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:31 schreef Bombvis het volgende:
Teletekst wordt nog heel veel gebruikt door ouderen die geen toegang hebben tot internet/smartphones. Ik zelf gebruik het ook nog regelmatig, op het toilet, lekker het Opmerkelijke nieuws bekijken
Precies, Teletekst is tijdverdrijfquote:Op maandag 17 juni 2013 13:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of tijdens de reclame als je al klaar bent met zappen.
Coax aansluiting op je telefoonquote:Op maandag 17 juni 2013 13:25 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook geen teletekst op je telefoon toch?
Dat dus. Voetbalstanden en andere sportwedstrijden makkelijk bijhouden. Nieuws op niveau, snel en kort.quote:
Gewoon i-modequote:
Jij hebt een oude TV!!!quote:Op maandag 17 juni 2013 13:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op het internet vind ik het heerlijk snel en lekker overzichtelijk. Op de televisie vind ik het nog steeds ouderwets en moet je eeuwig wachten tot een pagina is geladen.
Really?quote:
Wat prefereer jij dan op je smartphone?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:18 schreef MichielPH het volgende:
Meer verbazing dan dat het een klacht is: waarom is in vredesnaam teletekst zo populair? Het is gigantisch achterhaald, beperkt tot een paar kleuren, een paar regels, totaal niet dynamisch.
Heb je een dure smartphone of een pc, gebruik je dat medium. Waarom?!
Dat een app het maximale van mijn telefoon gebruikt. Hij kan 16 miljoen kleuren weergeven, hij kan niet-pixelige letters weergeven. Laten we daar dan ook gebruik van maken.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:02 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Wat prefereer jij dan op je smartphone?
wat kijk je nu dan voor het nieuws?quote:Op maandag 17 juni 2013 16:17 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dat een app het maximale van mijn telefoon gebruikt. Hij kan 16 miljoen kleuren weergeven, hij kan niet-pixelige letters weergeven. Laten we daar dan ook gebruik van maken.
Nu.nl en RTL Nieuws.quote:
zuur menschquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |