Dan nog heeft het de beperking van wat tv's in de jaren '70 konden, jouw telefoon kan veel meer.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
mijn telefoon en mijn laptop waren extreem goedkoop, dus ik vind het wel een passende oplossing.
mijn telefoon kan niet eens op internet.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:24 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dan nog heeft het de beperking van wat tv's in de jaren '70 konden, jouw telefoon kan veel meer.
Maar dan heb je ook geen teletekst op je telefoon toch?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
mijn telefoon kan niet eens op internet.
nee, die opmerking sloeg ook eigenlijk nergens op. sorryquote:Op maandag 17 juni 2013 13:25 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook geen teletekst op je telefoon toch?
Waarom? Het is zo niet logisch om teletekst te gebruiken... gewoon niet...quote:Op maandag 17 juni 2013 13:23 schreef Rectum het volgende:
teletekst op je telefoonzou er niet meer zonder willen op het toilet
+ lekker kort.quote:
Waarom is het volgens jou niet logisch dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 13:27 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Waarom? Het is zo niet logisch om teletekst te gebruiken... gewoon niet...
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:27 schreef craftyvirus het volgende:
[..]
Waarom? Het is zo niet logisch om teletekst te gebruiken... gewoon niet...
dat dus. tijdens het toiletbezoek hoef ik echt geen filmpjes te kijken of te lezen wat Henk uit Emmer-Compascuum van de rellen in Turkije vindt.quote:
Dit, inderdaad. 101, 801, 704 en 601. Klaarquote:
Of tijdens de reclame als je al klaar bent met zappen.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:31 schreef Bombvis het volgende:
Teletekst wordt nog heel veel gebruikt door ouderen die geen toegang hebben tot internet/smartphones. Ik zelf gebruik het ook nog regelmatig, op het toilet, lekker het Opmerkelijke nieuws bekijken
Precies, Teletekst is tijdverdrijfquote:Op maandag 17 juni 2013 13:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of tijdens de reclame als je al klaar bent met zappen.
Coax aansluiting op je telefoonquote:Op maandag 17 juni 2013 13:25 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook geen teletekst op je telefoon toch?
Dat dus. Voetbalstanden en andere sportwedstrijden makkelijk bijhouden. Nieuws op niveau, snel en kort.quote:
Gewoon i-modequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |