SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door tochweerhenk op 17-06-2013 13:52:09 ]Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Noem ze eens opquote:Op maandag 17 juni 2013 01:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er zijn maar een aantal mensen in VBL die ik serieus neem dat zou je onderhand toch moeten weten
Nee. Noem ze nou maar op.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat je dat zelf ook wel weet
Ik zzie geen verschil?quote:
Waar kom jij vandaan?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wanneer gaan ze een drinkpauze toestaan
Die spelers zitten stik kapot
Goed gefloten, schwalbe denk ikquote:
Odd van 2quote:Op maandag 17 juni 2013 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
die bet kan nog niet echt veel waarde hebben gehad?
Top talenten die goeie spits van een griekse ploeg is een toppertje schijnt beter dan messi te zijn en dan die verdediger, GA JE NIET ZOMaar voorbijquote:
waarom hebben wij die coca cola logo nietquote:Op maandag 17 juni 2013 01:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Suarez
[ afbeelding ]
Pirlo
[ afbeelding ]
Dat is gewoon per televisiestation. Extra reclame. Kan de nos ook doen, maar dan zal heel nederland op zijn kop staan.quote:Op maandag 17 juni 2013 02:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
waarom hebben wij die coca cola logo niet
Tahiti is een grote kanshebber, dat je dat niet ziet, die spelen Spanje zo van de mat.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die wedstrijd van vanavond boeit me echt geen ene reet!
Die Nigerianen zijn gisteren pas gearriveerd maar ook zonder behoorlijk voorbereiding zullen ze dit wel winnen maar een monsteruitslag verwacht ik nietquote:Op maandag 17 juni 2013 14:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tahiti is een grote kanshebber, dat je dat niet ziet, die spelen Spanje zo van de mat.
Dek het ook, een 5-0 moet kunnen maar het zal een wedstrijd zijn om snel te vergetenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Nigerianen zijn gisteren pas gearriveerd maar ook zonder behoorlijk voorbereiding zullen ze dit wel winnen maar een monsteruitslag verwacht ik niet
Nicequote:
Geboren op 1 juli, 1 januari viel natuurlijk te veel op...quote:
Hoewel je waarschijnlijk gelijk het draait het hier om een speler van Tahiti.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Geboren op 1 juli, 1 januari viel natuurlijk te veel op...
Dat is bovendien al de geboortedatum van de meeste Nigerianen.
Ja weet ik, maar ik bedoel dat het dan opvalt omdat ze tegen de Nigerianen moetenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel je waarschijnlijk gelijk het draait het hier om een speler van Tahiti.
Die spelen met Azie mee tegenwoordig om zo hoger geplaatst te worden op het WKquote:Op maandag 17 juni 2013 16:50 schreef sonnyspek het volgende:
Tahiti.Speelde laatst oefenwedstrijd tegen Chili onder de 21, verloor met 7-0.
Hoezo heeft Australie niet gewonnen?
Australië voetbalt onder de Aziatische bond. En Nieuw-Zeeland verloor van Nieuw-Caledonië ofzo in de Oceanië cupquote:Op maandag 17 juni 2013 16:50 schreef sonnyspek het volgende:
Die horen bij Azië met voetbal. Oceanië moet play offs spelen, de nummer 1, tegen de nummer 5 van Zuid Amerika.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:50 schreef sonnyspek het volgende:
Hopelijk gaan ze naar het WK.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die horen bij Azië met voetbal. Oceanië moet play offs spelen, de nummer 1, tegen de nummer 5 van Zuid Amerika.
En Tahiti raakt de bal, ongelooflijk wat een prestatie.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:58 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe gaat die commentator in godsnaam vanavond hier commentaar bij geven?
Ja nou inderdaad. Verliezen van Spanje, hij flikt het toch maar evenquote:
Was wel een mooie vrije trap, verder kansloosquote:Op maandag 17 juni 2013 17:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja nou inderdaad. Verliezen van Spanje, hij flikt het toch maar even
Het was een mooie vrije trap ja, ook het enige positieve balcontact van hem gisteren.quote:Op maandag 17 juni 2013 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was wel een mooie vrije trap, verder kansloos
Tahiti won onlangs nog met 1-10 op Samoa, toch altijd best een lastige uitwedstrijd.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:50 schreef sonnyspek het volgende:
Familie Tehau!quote:SAMOA-TAHITI 1-10
0-1 TEHAU L. (8)
0-2 TEHAU J. (17)
0-3 TEHAU A. (19)
0-4 TEHAU A. (38)
0-5 TEHAU T. (54)
0-6 CHONG HUE (60)
1-6 MALO (70)
1-7 TEHAU J. (78)
1-8 TEHAU L. (83)
1-9 TEHAU L. (84)
1-10 TEHAU L. (85)
Die keeper bij 1.30 had beter gekund.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:27 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Tahiti won onlangs nog met 1-10 op Samoa, toch altijd best een lastige uitwedstrijd.
[..]
Familie Tehau!
![]()
Nieuw zeeland heeft alle 6 de wedstrijden van de finale poule gewonnen (ze spelen daar drie poule rondes, en Tahiti is laatste geworden in de finale poule) Dus Nieuw Zeeland moet tegen een tegenstander van de CONCACAF.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:52 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze naar het WK.Maar is N-Z niet veel beter dan?
ik was te laat.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:40 schreef TLC het volgende:
De stand in Oceanie bij de WK kwalificatie ;
winst-gelijk-verlies-doelpunten voor-doelpunten tegen-puntenaantal
Nieuw-Zeeland 6 6 0 0 17 2 18
Nieuw Caledonie 6 4 0 2 17 6 12
Tahiti 6 1 0 5 2 12 3
Solomon Eilanden 6 1 0 5 5 21 3
Tahiti 1 keer gewonnen, 5 keer verloren
vraag me af welk niveau Tahiti in Nederland zou hebben, ik denk dat een ploeg als Katwijk Tahiti makkelijk zou kunnen verslaanquote:Op maandag 17 juni 2013 20:47 schreef Dos37 het volgende:
Ik ben benieuwd. Zullen ze het onder de tien houden.
Die komt ook het meest in beeld. Slimquote:Op maandag 17 juni 2013 20:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Alleen de keeper heeft een sponsor?
De Chef Voetbal heeft flink wezen zuipen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:53 schreef alors het volgende:
Ah de Chef Voetbal heeft Arno naar Brazilië gestuurd.
Ken je deze nog?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hebben hun peniskokers thuis gelaten
Degene die als eerste scoort wordt gekroond tot koningquote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef sonnyspek het volgende:
Ik verwacht dat deze 11 na vanavond allemaal cult-helden worden.
Maar diegene die een eigen doelpunt scoort belandt in de kokende pot.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Degene die als eerste scoort wordt gekroond tot koning
BBC jonguhquote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De bondscoach van Maui komt ook nog opdagen met een botje in de neus.
Hij heet Mickey.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Tahiti is een stukje rijker dan Nigeria hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 21:00 schreef Knaller het volgende:
Derdewereld land meets vierdewereld land?
de Nigerianenquote:
Momentje voor Gijp voor na de zomerstop.quote:
Geen stadion maar gewoon op een heuvel zitten.quote:
Ja ik heb dat ook even gemist? Deed Australië niet mee dan?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef tochweerhenk het volgende:
Spanje straks ook tegen Tahiti
Hoe hebben die Tahitanen dat oceanische kampioenschap kunnen winnen ook
Australie zit tegenwoordig bij Aziequote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik heb dat ook even gemist? Deed Australië niet mee dan?
Azie.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef alors het volgende:
[..]
hoort bij Aziequote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef alors het volgende:
[..]
Australie voetbalt met Azie meequote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef alors het volgende:
[..]
Oh, ik leerde op school dat dat bij Oceanië hoorde.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Australie zit tegenwoordig bij Azie
Neee en Nieuw-Zeeland faalde.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:03 schreef alors het volgende:
[..]
De belgische Jupiler League ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jupiler League Niveau dit wedstrijd
ja Australie vond Oceanie te makkelijk . En nu zien we ze nooit meer omdat Japan beter isquote:Op maandag 17 juni 2013 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
Oh, ik leerde op school dat dat bij Oceanië hoorde.
Australia was gewoon als eerste geplaatst bij het laatste wk.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ja Australie vond Oceanie te makkelijk . En nu zien we ze nooit meer omdat Japan beter is
Over paar minuten zijn ze weer moe.quote:
Ik dacht dat ze play/offs moesten doen tegen de nummer 5 van Zuid Amerikaquote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Australia was gewoon als eerste geplaatst bij het laatste wk.
Maar nu moeten ze het afleggen tegen Japan en Koreaquote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Australia was gewoon als eerste geplaatst bij het laatste wk.
de doelsaldo hahahah faalquote:Op maandag 17 juni 2013 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spanje en Uruguay gaan gewoon zoveel mogelijk scoren voor de doelsaldo
Japan heeft een geweldig team voor Aziatische begrippen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar nu moeten ze het afleggen tegen Japan en Korea
Voor de komst van Guus waren ze er ook nooit bij. Nothing changed.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar nu moeten ze het afleggen tegen Japan en Korea
Niet alleen Aziatische begrippen. Zijn gewoon goed.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Japan heeft een geweldig team voor Aziatische begrippen.
Endo, Kagawa, Honda etc . zijn topspelersquote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Japan heeft een geweldig team voor Aziatische begrippen.
Te veel zwakke plekken om echt potten te kunnen breken.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet alleen Aziatische begrippen. Zijn gewoon goed.
Toen ze nog in Oceanie speelde ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze play/offs moesten doen tegen de nummer 5 van Zuid Amerika
http://nl.wikipedia.org/w(...)tie_AFC%29#Groep_1_2quote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze play/offs moesten doen tegen de nummer 5 van Zuid Amerika
ja kut verdedigende ploegquote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tahiti speelt een 10-0-0 opstelling?
'Die keeper met het uiterlijk van een Skoda monteur oh wacht dat is ie ook'quote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef DeMessias het volgende:
Voor wedstrijden als deze mis ik Sierd.
met Guus Hiddink hebben ze tegen uruguay gespeeld, dat weet ik toch wel zekerquote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)tie_AFC%29#Groep_1_2
Ik heb over 3,5 genomen @ 1.80 ofzoquote:Op maandag 17 juni 2013 21:10 schreef Ambrosius het volgende:
Had toch moeten inzetten op 10+ goals, daar kreeg je 27 keer je inzet voor terug.
Spanje gaat al zijn bankzitters opstellen gewoon en nog een nette 10-0 op het bord zettenquote:
Ik zelfsquote:Op maandag 17 juni 2013 21:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Bij Tahiti was ik International geweest.
Misschien geven ze voor de aardigheid nog een penalty weg. En vervolgens gewoon applaudiseren.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach, die kappen gewoon met scoren na de 10-0. Alsof ze het doelsaldo nodig hebben.
del Bosque is Pot nietquote:Op maandag 17 juni 2013 21:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Spanje gaat al zijn bankzitters opstellen gewoon en nog een nette 10-0 op het bord zetten
Die mist nog voor open doel. Of schiet op de neus van de keeper.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:12 schreef DeMessias het volgende:
Moet een droom zijn voor Torres om hier tegen te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |