Ik dacht dat ze play/offs moesten doen tegen de nummer 5 van Zuid Amerikaquote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Australia was gewoon als eerste geplaatst bij het laatste wk.
Maar nu moeten ze het afleggen tegen Japan en Koreaquote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Australia was gewoon als eerste geplaatst bij het laatste wk.
de doelsaldo hahahah faalquote:Op maandag 17 juni 2013 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Spanje en Uruguay gaan gewoon zoveel mogelijk scoren voor de doelsaldo
Japan heeft een geweldig team voor Aziatische begrippen.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar nu moeten ze het afleggen tegen Japan en Korea
Voor de komst van Guus waren ze er ook nooit bij. Nothing changed.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar nu moeten ze het afleggen tegen Japan en Korea
Niet alleen Aziatische begrippen. Zijn gewoon goed.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Japan heeft een geweldig team voor Aziatische begrippen.
Endo, Kagawa, Honda etc . zijn topspelersquote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Japan heeft een geweldig team voor Aziatische begrippen.
Te veel zwakke plekken om echt potten te kunnen breken.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet alleen Aziatische begrippen. Zijn gewoon goed.
Toen ze nog in Oceanie speelde ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze play/offs moesten doen tegen de nummer 5 van Zuid Amerika
http://nl.wikipedia.org/w(...)tie_AFC%29#Groep_1_2quote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze play/offs moesten doen tegen de nummer 5 van Zuid Amerika
ja kut verdedigende ploegquote:Op maandag 17 juni 2013 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tahiti speelt een 10-0-0 opstelling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |