SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door tochweerhenk op 17-06-2013 13:52:09 ]Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Noem ze eens opquote:Op maandag 17 juni 2013 01:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er zijn maar een aantal mensen in VBL die ik serieus neem dat zou je onderhand toch moeten weten
Nee. Noem ze nou maar op.quote:Op maandag 17 juni 2013 01:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat je dat zelf ook wel weet
Ik zzie geen verschil?quote:
Waar kom jij vandaan?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wanneer gaan ze een drinkpauze toestaan
Die spelers zitten stik kapot
Goed gefloten, schwalbe denk ikquote:
Odd van 2quote:Op maandag 17 juni 2013 01:52 schreef Littlerabbit het volgende:
die bet kan nog niet echt veel waarde hebben gehad?
Top talenten die goeie spits van een griekse ploeg is een toppertje schijnt beter dan messi te zijn en dan die verdediger, GA JE NIET ZOMaar voorbijquote:
waarom hebben wij die coca cola logo nietquote:Op maandag 17 juni 2013 01:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Suarez
[ afbeelding ]
Pirlo
[ afbeelding ]
Dat is gewoon per televisiestation. Extra reclame. Kan de nos ook doen, maar dan zal heel nederland op zijn kop staan.quote:Op maandag 17 juni 2013 02:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
waarom hebben wij die coca cola logo niet
Tahiti is een grote kanshebber, dat je dat niet ziet, die spelen Spanje zo van de mat.quote:Op maandag 17 juni 2013 13:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die wedstrijd van vanavond boeit me echt geen ene reet!
Die Nigerianen zijn gisteren pas gearriveerd maar ook zonder behoorlijk voorbereiding zullen ze dit wel winnen maar een monsteruitslag verwacht ik nietquote:Op maandag 17 juni 2013 14:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Tahiti is een grote kanshebber, dat je dat niet ziet, die spelen Spanje zo van de mat.
Dek het ook, een 5-0 moet kunnen maar het zal een wedstrijd zijn om snel te vergetenquote:Op maandag 17 juni 2013 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Nigerianen zijn gisteren pas gearriveerd maar ook zonder behoorlijk voorbereiding zullen ze dit wel winnen maar een monsteruitslag verwacht ik niet
Nicequote:
Geboren op 1 juli, 1 januari viel natuurlijk te veel op...quote:
Hoewel je waarschijnlijk gelijk het draait het hier om een speler van Tahiti.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Geboren op 1 juli, 1 januari viel natuurlijk te veel op...
Dat is bovendien al de geboortedatum van de meeste Nigerianen.
Ja weet ik, maar ik bedoel dat het dan opvalt omdat ze tegen de Nigerianen moetenquote:Op maandag 17 juni 2013 16:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel je waarschijnlijk gelijk het draait het hier om een speler van Tahiti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |