Thanks! Morgen bij daglicht eens doenquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Rechtstreeks werkt het beste, wel dun uitsmeren.
is prima te doen hoor. Ik zou dan een vespa ciao kopen. Niet al te duur en onderdelen zijn vrij goed verkrijgbaar.quote:Op maandag 25 november 2013 13:51 schreef Franknfurter het volgende:
Hoi!
Ik wil stiekem ook een brommer, maar gezien ik nergens verstand van heb en ook niet heel veel geld dacht ik dat het misschien leuk zou zijn om een opknapper te kopen en die in de wintermaanden eens even uit elkaar te trekken en weer in elkaar te zetten inclusief uiteraard verbeteringen. Ik zal per maand denk ik een euro of 150 kunnen missen, stel dat ik rond maart wil beginnen met rijden, dan heb ik er zo'n 450-600 euro aan uitgegeven. Is dit te doen, is mijn budget oké en wat is een goed soort brommer om dit mee te doen? Ik wil trouwens een brommer met geel plaatje, 25kmpu fiets ik ook nog wel.
Nope, jij bent eigenaar dus jij bent verantwoordelijk.quote:Op maandag 25 november 2013 18:11 schreef sombogywogy het volgende:
Hallo Fokkers, ik had een klein vraagje, misschien weet iemand van jullie een antwoord.
Ik bezit een snorfiets (Piagio Zip 4takt). Deze heb ik nieuw gekocht een aantal jaren geleden, en ik heb hier nooit aan gesleuteld.
Hij is laatst op de rollerbank gezet en ik heb hiervoor een boete gekregen want hij gaat te hard (+- 38 op hun teller).
Omdat ik zelf nooit heb gesleuteld eraan of iets heb gedaan was ik benieuw of het op een manier nut heeft deze boete aan te vechten...
Ah helaas.quote:Op maandag 25 november 2013 19:52 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Nope, jij bent eigenaar dus jij bent verantwoordelijk.
zoek even hoe je zo`n ding normaal moet voeren... en doe het omgekeerdequote:Op maandag 25 november 2013 20:00 schreef sombogywogy het volgende:
[..]
Ah helaas.
De politie zei dat ik hem moet afvoeren want bij een derde keer ka hij in beslag genomen worden
Iemand een tip om dit goedkoop te laten doen regio Amsterdam?
Als er aantoonbaar niks aan is veranderd lijkt me dat moeilijk stand houden.quote:Op maandag 25 november 2013 19:52 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Nope, jij bent eigenaar dus jij bent verantwoordelijk.
Bij voorbaat kansloos. Je hebt een betere kans om iets terug te krijgen van de toko waar je dat ding gekocht hebt. Die hebben jou een opgevoerde snorfiets verkocht en dat mag niet.quote:Op maandag 25 november 2013 18:11 schreef sombogywogy het volgende:
Hallo Fokkers, ik had een klein vraagje, misschien weet iemand van jullie een antwoord.
Ik bezit een snorfiets (Piagio Zip 4takt). Deze heb ik nieuw gekocht een aantal jaren geleden, en ik heb hier nooit aan gesleuteld.
Hij is laatst op de rollerbank gezet en ik heb hiervoor een boete gekregen want hij gaat te hard (+- 38 op hun teller).
Omdat ik zelf nooit heb gesleuteld eraan of iets heb gedaan was ik benieuw of het op een manier nut heeft deze boete aan te vechten...
Bedankt voor alle reacties!quote:Op dinsdag 26 november 2013 09:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bij voorbaat kansloos. Je hebt een betere kans om iets terug te krijgen van de toko waar je dat ding gekocht hebt. Die hebben jou een opgevoerde snorfiets verkocht en dat mag niet.
Haha bedankt, was er al achter dat één cola-dopje vol met 2takt olie prima is voor 1 liter (ongeveer +/-)quote:Op zondag 1 december 2013 12:15 schreef Ballsofsteel het volgende:
Ho damn supervet ding!
ergens tussen 1:40 en 1:50 is helemaal prima![]()
Heb zelf nog wel is op zo´n ding gereden, dat is nog best een opgave met die trappers haha
Ben benieuwd!quote:Op maandag 2 december 2013 14:08 schreef siemz het volgende:
[..]
Haha bedankt, was er al achter dat één cola-dopje vol met 2takt olie prima is voor 1 liter (ongeveer +/-)
Volgende week zaterdag er aan beginnen en zal laten weten of hij loopt, even oude bezine er uit en nieuwe bougie er in en hem in oorde maken voor de winter!
Bedankt, zal ik onthouden!quote:Op maandag 2 december 2013 16:26 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
Ik zou als ik jou was eventjes de carburateur reinigen, als je toch bezig bent in die hoek.
Even doorblazen, vooral de sproeier!
Dat verhoogt de kans op starten aanzienlijk ivm de leeftijd van het apparaat, en het is toch veel leuker als ie wel start.
iets met ethanol staat me bij, maar volgensmij vereist elke andere brandstof flink wat werk.quote:Op maandag 2 december 2013 20:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
iemand nog nuttige suggesties over wat je veilig in je tank kan pleuren naast Euro 95( mengen met E95), waar een 2 takt blok toch wel op lopen wil, zonder hem te beschadigen? jaha Euro 98 :w maar meer in de trant wat is goedkoper is dan Euro 95 per liter![]()
op de div scooter forums word je van het kastje naar de muur naar de stoel naar de bank en terug naar het kastje gestuurt, omdat iedereen wat anders roept
of waarmee zou ik kunnen expirimenteren?
die kut rush kan toch wel wat hebben
Succes met op Nederlands kenteken zettenquote:Op zondag 1 december 2013 11:22 schreef siemz het volgende:
Hey!
Heb voor me vader (&me zelf) een oude puch mv50 uit 1973 gekocht!
Fototjes!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet punt gaaf, maar ja.. Logisch wel (toch?)
Weet iemand toevallig wat de meng-smeer-formule is voor de puch mv50? Me pa zei eerder dat hij het wel wist, wou ik kijken of die nog goed loopt zegt hij "Oh..ehm, eigenlijk geen idee!"![]()
Wie zou me kunnen helpen met het vinden van de meng smeer verhouding?
yo![]()
ik heb hier ook lange tijd naar gezocht. Maar niet veel gevonden en ook niks geëxperimenteerd.quote:Op maandag 2 december 2013 20:17 schreef Ou-Tannu het volgende:
iemand nog nuttige suggesties over wat je veilig in je tank kan pleuren naast Euro 95( mengen met E95), waar een 2 takt blok toch wel op lopen wil, zonder hem te beschadigen? jaha Euro 98 :w maar meer in de trant wat is goedkoper is dan Euro 95 per liter![]()
op de div scooter forums word je van het kastje naar de muur naar de stoel naar de bank en terug naar het kastje gestuurt, omdat iedereen wat anders roept
of waarmee zou ik kunnen expirimenteren?
die kut rush kan toch wel wat hebben
Ja haha ik hoop op het beste, bedankt!quote:Op maandag 2 december 2013 20:53 schreef Blester het volgende:
[..]
Succes met op Nederlands kenteken zetten
het gaat ook meer om het expirimentele karakterquote:Op maandag 2 december 2013 21:16 schreef -niemand- het volgende:
[..]
ik heb hier ook lange tijd naar gezocht. Maar niet veel gevonden en ook niks geëxperimenteerd.
Maar lampenolie of petroleum zou moeten gaan.
Je kunt ook 30% diesel bijmengen. Werkt ook.
Helaas is er niks wat enorm scheelt in de prijs. Anders had ik allang op iets anders dan benzine gereden.
slaolie kan ook, rookt en stinkt alleen als een idioot en je uitlaatpoort gaat er enorm van dichtzitten. geen aanrader dus.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
het gaat ook meer om het expirimentele karakter
lampolie is per liter duurder dan benzine op het moment, petroleum weet ik zo niet.. en diesel... mmhm dan kan er ook wel een slootje sla/zonnebloem olie in
ah, doen we dat dus nietquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:01 schreef -niemand- het volgende:
[..]
slaolie kan ook, rookt en stinkt alleen als een idioot en je uitlaatpoort gaat er enorm van dichtzitten. geen aanrader dus.
Uitlaat invetten, voorvorkpoten invetten en andere roestgevoelige delen invetten. Misschien een nieuwe accu na de winter.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:10 schreef Geralt het volgende:
Kort vraagje:
Kymco Like 50cc 4 takt, buiten in weer en wind onder een hoes. Heel de winter.
Moet ik iets doen verder? Start dat nog gewoon in de lente? Bevriest die benzine? Moet ik per se de accu loshalen?
Tips zijn welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |