neu, langs fietser of dieren scheuren is niet cool.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Die van mij loopt ook iets harder maar niet extreem en ik scheur ook niet langs fietsers
Bij mij loopt die uit '57 75 die uit '71 85, beide met GPS gemeten. Ik scheur niet langs fietsers. Als ik op het fietspad moet rijden is 30 vaak zat. Alleen als ik 100 kilometer moet rijden is het wel eens lekker om mijn gas open te trekken op een lange N weg of langs een kanaal zonder verder verkeer. Verder rij ik gewoon keurig netjes.quote:
Of hebben nadelige gevolgen zoals bijvoorbeeld kinderen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:50 schreef Yreal het volgende:
Het heef toch geen nut.
De meeste leuke dingen zijn nutteloos
Of ze zijn verbodenquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:05 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Of hebben nadelige gevolgen zoals bijvoorbeeld kinderen.
Een combinatie van geen helm dus, maar toch belangrijker lijkt mij dat er simpelweg eindeloos meer snorfietsers zijn dan motorrijders en brommers gecombineerd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:51 schreef Metro2005 het volgende:
Schokkende cijfers over ongevallen en hoofdletsel onder brom en snorfietsers:
http://www.spitsnieuws.nl(...)m-oudere-snorfietser
Van de overleden slachtoffers werd ernstig hoofdletsel vastgesteld bij 47 procent van de motorrijders, bij 64 procent van de bromfietsers, en bij 73 procent van de snorfietsers. Het algemeen sterftecijfer was relatief gezien het hoogst onder de snorfietsers, bijna twee keer hoger dan bij de bromfietsers.
Volgens het CBS rijden er nog altijd meer bromfietsen dan snorfietsen rond:quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
Een combinatie van geen helm dus, maar toch belangrijker lijkt mij dat er simpelweg eindeloos meer snorfietsers zijn dan motorrijders en brommers gecombineerd.
Had ik inderdaad over nagedacht, ik ga het in ieder geval met een relais op het contact schakelen, zodat het niet mn accu leegzuigt als ik er niet op rij. Ik zet ook een zekering tussen accu en handvaten, voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, maar bedenk wel even dat die voor een motor zijn bedoeld en niet voor een bromfiets. Brommers en scooters hebben veel minder vermogen van de dynamo en de bedrading is dunner uitgevoerd dan bij een motor.
Let dus goed op dat je de verschillende onderdelen (dynamo, spanningsregelaar, bedrading, etc) niet overbelast. Anders zou een en ander wel eens te heet kunnen worden, en niet op de plek die jij wilt.
Tegen beslaan afwasmiddelquote:Op zaterdag 23 november 2013 08:31 schreef StateOfMind het volgende:
Is er trouwens een middel te koop dat het beslaan van de binnenkant van het vizier tegen gaat?
En een middel dat druppelvorming aan de buitenkant tegengaat?
Maar moet ik dat afwasmiddel dan verdund of rechtstreeks uit de fles aanbrengen?quote:Op zaterdag 23 november 2013 10:10 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tegen beslaan afwasmiddel
Druppelvorming is lastig te voorkomen, middeltjes als rainx enzo mogen vaak niet op lexaan en andere kunststoffen.
Rechtstreeks werkt het beste, wel dun uitsmeren.quote:Op zaterdag 23 november 2013 10:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar moet ik dat afwasmiddel dan verdund of rechtstreeks uit de fles aanbrengen?
Thanks! Morgen bij daglicht eens doenquote:Op zaterdag 23 november 2013 17:19 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Rechtstreeks werkt het beste, wel dun uitsmeren.
is prima te doen hoor. Ik zou dan een vespa ciao kopen. Niet al te duur en onderdelen zijn vrij goed verkrijgbaar.quote:Op maandag 25 november 2013 13:51 schreef Franknfurter het volgende:
Hoi!
Ik wil stiekem ook een brommer, maar gezien ik nergens verstand van heb en ook niet heel veel geld dacht ik dat het misschien leuk zou zijn om een opknapper te kopen en die in de wintermaanden eens even uit elkaar te trekken en weer in elkaar te zetten inclusief uiteraard verbeteringen. Ik zal per maand denk ik een euro of 150 kunnen missen, stel dat ik rond maart wil beginnen met rijden, dan heb ik er zo'n 450-600 euro aan uitgegeven. Is dit te doen, is mijn budget oké en wat is een goed soort brommer om dit mee te doen? Ik wil trouwens een brommer met geel plaatje, 25kmpu fiets ik ook nog wel.
Nope, jij bent eigenaar dus jij bent verantwoordelijk.quote:Op maandag 25 november 2013 18:11 schreef sombogywogy het volgende:
Hallo Fokkers, ik had een klein vraagje, misschien weet iemand van jullie een antwoord.
Ik bezit een snorfiets (Piagio Zip 4takt). Deze heb ik nieuw gekocht een aantal jaren geleden, en ik heb hier nooit aan gesleuteld.
Hij is laatst op de rollerbank gezet en ik heb hiervoor een boete gekregen want hij gaat te hard (+- 38 op hun teller).
Omdat ik zelf nooit heb gesleuteld eraan of iets heb gedaan was ik benieuw of het op een manier nut heeft deze boete aan te vechten...
Ah helaas.quote:Op maandag 25 november 2013 19:52 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Nope, jij bent eigenaar dus jij bent verantwoordelijk.
zoek even hoe je zo`n ding normaal moet voeren... en doe het omgekeerdequote:Op maandag 25 november 2013 20:00 schreef sombogywogy het volgende:
[..]
Ah helaas.
De politie zei dat ik hem moet afvoeren want bij een derde keer ka hij in beslag genomen worden
Iemand een tip om dit goedkoop te laten doen regio Amsterdam?
Als er aantoonbaar niks aan is veranderd lijkt me dat moeilijk stand houden.quote:Op maandag 25 november 2013 19:52 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Nope, jij bent eigenaar dus jij bent verantwoordelijk.
Bij voorbaat kansloos. Je hebt een betere kans om iets terug te krijgen van de toko waar je dat ding gekocht hebt. Die hebben jou een opgevoerde snorfiets verkocht en dat mag niet.quote:Op maandag 25 november 2013 18:11 schreef sombogywogy het volgende:
Hallo Fokkers, ik had een klein vraagje, misschien weet iemand van jullie een antwoord.
Ik bezit een snorfiets (Piagio Zip 4takt). Deze heb ik nieuw gekocht een aantal jaren geleden, en ik heb hier nooit aan gesleuteld.
Hij is laatst op de rollerbank gezet en ik heb hiervoor een boete gekregen want hij gaat te hard (+- 38 op hun teller).
Omdat ik zelf nooit heb gesleuteld eraan of iets heb gedaan was ik benieuw of het op een manier nut heeft deze boete aan te vechten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |